Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V70 D2 DRIVe, 2012, VolEko

Avtor objava
VolvEko
28 okt 2016, 22:48 Predogled tiskanja
Član #1439
Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55
Objav: 117
Po treh letih vožnje z V50 smo zaradi vse večje familije presedlali na V70ko.

Vozilo je letnik 2012, ampak mislim da je MY2013...
V navodilih piše da gre za modelno leto 2013.
Barva je temno siva.
D2 motor, 1560ccm 115PS, 270NM, 8ventilc, 6prestav

Oprema naj bi bila Kinetic??...:
16col 7Jx16 "Oden" lita platišča (205/60/R16 96H XL)
Navigacija
Park senzorji zadaj
City Safety
avtomatsko poklopljiva zunanja ogledala z osvetlitvijo tal zunaj
tovarniška vlečna kljuka
električno zapiranje prtljažnika
Bluetooth z komandami tudi na volanu in glasovnimi ukazi...
Audio Paket "High Performance Multimedia" z 7 inčnim zaslonom in 8 zvočniki (DVD, AUX, USB poverzava, MP3, 4x40W...)
Aerodynamikpaket (Fahrwerk tiefergelegt vorne: 20mm und hinten: 15mm, optimierte Kühlluftführung zum Kühler)
Verbrauchsreduzierende Getriebeübersetzung inkl. Leichtlauföl (D2)

[ Uredi 01 nov 2016, 18:54 ]
Na vrh
Godward
29 okt 2016, 00:34
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 558
Ti razlogi so mi vedno vsec, zaradi povecanja druzine.
Kolko vec placa pa je dejansko v V70, razumel bi, da presaltas na kombi ali pa vsaj Xc90.
Na vrh
SepoX
29 okt 2016, 09:06
Član #94
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51
Lokacija: Novo mesto
Objav: 198
Godward, kamorkoli pogledam tvoje pikre izjave

Ob povečanju družine pride več prtljage, pa mogoče si želeš sedeti malce bolj na komot. In ergo V50 šaltaš na V70.
Na vrh
jack8black
29 okt 2016, 09:07
Član #12296
Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03
Lokacija: Obala
Objav: 414
Zdej bo še malo bol "komot", pa bolj udobna vožnja
Na vrh
Godward
29 okt 2016, 09:59
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 558
Cakamo slike
Na vrh
jack8black
29 okt 2016, 11:23
Član #12296
Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03
Lokacija: Obala
Objav: 414
Danes je tapravo vreme za fotkanje
Na vrh
VolvEko
29 okt 2016, 23:12
Član #1439
Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55
Objav: 117
Še malo slikovnega materiala za lažjo predstavo:)





kljuke se mi še ni ljubilo sneti







Na vrh
jack8black
31 okt 2016, 09:24
Član #12296
Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03
Lokacija: Obala
Objav: 414
Lep, kot nov
Na vrh
poršejček
01 nov 2016, 09:17
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
jaz ti tudi cestitam in prikimam k izbiri. Drzi. v50 je avto ki je majhen, sploh ko ga enkrat začneš primerjati z V70.

Bolj kot to, te bom vprašal kako si se navadil tega mlinčka in kako se odzove v ogromnem V70. Vozil s tem motorjem je ogromno, ampak me nekako ne prepriča v ogled, kaj šele izbiro. Pa se najde kar nekaj V60/V70 modelov za dober denar s solidno opremo, samo zaradi motorja me nekako zadrži v realizaciji.

LP
Na vrh
VolvEko
01 nov 2016, 18:32
Član #1439
Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55
Objav: 117
Motor ni na steroidih, ampak za neko normalno vožnjo je več kot dovolj.
Je pa to težak avto in razno dirkanje ta avto nima v karakterju. Teža naredi svoje. Nekako tako kot z MB E-klasa karavan. Vse je podrejeno varnosti in udobju.
Je pa avto s tem motorjem cca 80kg lažji v sprednjem delu, tako da je nasplošno lega skozi ovinke brez pospeševanj celo boljša...
Z enakim motorjem je cca 90kg težji kot V60.

Motor se najbolje počuti med 1500 in 2500 obrati. Poraba bo upam nekje med 5.7 in 6,6...
Motor je v odličnem stanju, prav tako sklopka in menjalnik.

[ Uredi 23 feb 2017, 13:57 ]
Na vrh
Cojz
01 nov 2016, 19:11
Član #13401
Prijavljen dne: 16 dec 2015, 23:46
Lokacija: Štajerska
Objav: 79
Čudim se da sploh obstaja D2 v tako velikem avtu

Drugače pa zelo lep!
Na vrh
D|N
02 nov 2016, 19:53
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 477
Za normalno voznjo je cist ok. Ampak moras bit res potrpezljiv, ker ce recimo nabases na neko pocasnelo, bus, kamion, ni sans, da prehitis, ce nimas lih kilometra praznine pred seboj, pa nalozen v klanec si pac prvi v koloni Za avtocesto pa odlicno, ga pozenes in 160 ko kralj, pa se porabi malo....
Na vrh
JG
02 nov 2016, 21:15
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1284
Avto je lep, motor je pa prešibak. Pa tale V70 D2 ne gre 160 km/h, moj V50 D2 gre tam 120-130 da je še nekako kaj občutiti od vožnje, potem je pa samo še matranje motorja in predvsem voznika.
Na vrh
Aljaž225
02 nov 2016, 22:14
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 370
Moja S40 D2 gre kar lepo do 180km/h brez kakšnega posebnega mučenja. Pa tudi poraba je smešna z 3 letnim povprečjem 5,6l/100km.

Lp.
Aljaž
Na vrh
JG
02 nov 2016, 22:26
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1284
Aha, saj se mi je zdelo, da bolje da ne pišem. Ja saj moja V50 gre tudi 180 km/h, ampak z ogromnim mučenjem, zato sem pa jo peljal samo enkrat tako hitro in nikoli več, ker pač ne gre.
Imava pa pod pojmom "mučenje" med vožnjo več kot očitno popolnoma drugačne normative.
Na vrh
D|N
03 nov 2016, 08:57
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 477
Matranje? To je samo v glavi,na avtocesti pospesis na 160 in to je to.....kaj je tu matranje? Pred 20 leti se je matral z Yugoti pa Golfi it 160 ja
Na vrh
ovlov79
03 nov 2016, 09:38
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Lep avto, vedno, ampak vedno me pa zmotijo konji. Tako velik avto, kot je V70 ne more imeti samo 115 konjičev. Potem brezveze imeti Volva. Za to velikost izpod 160 konjev nima kaj iskati. Volvo je velik, udoben, ugleden in tak mora biti tudi pod pokrovom. Pa še nekaj. Pogledas na net in sami dizli dizli dizli. Nikjer pristnega bencinarja s pravo dušo. Saj enkrat se bo trend "traktorjev" obrnil. Pa dizlaši, ne se čutiti oblateni, ker sem tudi jaz lastil 2 dizla. Ampak odkar imam oktanca, samo malo dražje tankam. Drugih stroškov ne poznam. Vem pa, da od zdaj najprej gledam samo še po 125kW motorju. Nič manj.

[ Uredi 03 nov 2016, 09:41 ]
Na vrh
AssKicker
03 nov 2016, 12:58
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 544
ovlov79 je napisal(a): ...

Pa še nekaj. Pogledas na net in sami dizli dizli dizli. Nikjer pristnega bencinarja s pravo dušo. Saj enkrat se bo trend "traktorjev" obrnil. Pa dizlaši, ne se čutiti oblateni, ker sem tudi jaz lastil 2 dizla. Ampak odkar imam oktanca, samo malo dražje tankam. Drugih stroškov ne poznam.

To pa ni res. Jaz imam V70 D5 awd, čipan na 210 km. Povprečna je 7 litrov. Na leto delam minimalno 25.000km. Podoben V70 2.4T awd na bencin, ki ima 200 konjev (http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9247), ima povprečno nekaj čez 10 litrov, pa dej recmo da ima 10 litrov. To je 3 litre več na 100km. 30L na 1000km. 300L na 10000. Torej letno 750 litrov. Zdej pa finančno. Cena dizla je 1.149 €/liter. Cena 95 oktanca pa 1.245€/liter. Na 100 km porabim 8,043€. Če bi imel takega V70 z bencinskim motorjem približno iste moči, bi pa porabil 12,45€. Torej letno dam za gorivo 2252,04€. Če bi pa imel bencinarja, bi pa letno dal 3486€. Torej privarčujem 1234€ na leto, ob predpostavki, da naredim samo 25.000 km, pa da bi v nasprotnem primeru tankal 95 oktanca namesto 100, ki je dražji, in katerega preferiram.. Torej eno leto mam nov vztrajnik pa sklopko, naslednje leto šobe.. Sej pol se pa počasi neha, in mi več kot jurja letno ustane v žepu. Upam da je sedaj jasno, zakaj marsikdo kupi dizla.

[ Uredi 03 nov 2016, 14:42 ]
Na vrh
simionesi
03 nov 2016, 13:13
Član #10387
Prijavljen dne: 16 mar 2014, 20:39
Objav: 59
AssKicker je napisal(a): ...

ovlov79 je napisal(a): ...

Pa še nekaj. Pogledas na net in sami dizli dizli dizli. Nikjer pristnega bencinarja s pravo dušo. Saj enkrat se bo trend "traktorjev" obrnil. Pa dizlaši, ne se čutiti oblateni, ker sem tudi jaz lastil 2 dizla. Ampak odkar imam oktanca, samo malo dražje tankam. Drugih stroškov ne poznam.

To pa ni res. Jaz imam V70 D5 awd, čipan na 210 km. Povprečna je 7 litrov. Na leto delam minimalno 25.000km. Podoben V70 2.4T awd na bencin, ki ima 200 konjev, ima povprečno nekaj čez 10 litrov, pa dej recmo da ima 10 litrov. To je 3 litre več na 100km. 30L na 1000km. 300L na 10000. Torej letno 750 litrov. Zdej pa finančno. Cena dizla je 1.149 €/liter. Cena 95 oktanca pa 1.245€/liter. Na 100 km porabim 8,043€. Če bi imel takega V70 z bencinskim motorjem približno iste moči, bi pa porabil 12,45€. Torej letno dam za gorivo 2252,04€. Če bi pa imel bencinarja, bi pa letno dal 3486€. Torej privarčujem 1234€ na leto, ob predpostavki, da naredim samo 25.000 km, pa da bi v nasprotnem primeru tankal 95 oktanca namesto 100, ki je dražji, in katerega preferiram.. Torej eno leto mam nov vztrajnik pa sklopko, naslednje leto šobe.. Sej pol se pa počasi neha, in mi več kot jurja letno ustane v žepu. Upam da je sedaj jasno, zakaj marsikdo kupi dizla.


razlike med benicinarjem in dizlom je za enake performanse realno 2l/100km - za več glej: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=21776

in ja nekje pri 25.000 km je razlike za 800 EUR, kar pomeni, da če delaš več kilometrov, večja je razlika, ampak, če jih delaš 20-25t km/leto je vseeno bolj smiselno imeti bencinarja že zaradi kratkih razdalj, ki jih delaš in za katere je bencinar bolj primeren od dizelaša. Sicer pa vsakemu svoje, ampak dokler ne poizkusiš ne veš...
Na vrh
ovlov79
03 nov 2016, 15:28
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Z obema se strinjam, ampak vecjega lota od dizla ni, predvsem rabljenega. Vse podobne račune sem tudi sam prekalkuliral. Od neke številke na gor se res splača dizla, s predpostavko, da vse dela bp. V nasprotnem primeru imej debelo debelo denarnico. Govorim iz prve roke. Pa osebno še ena stvar, v hladnih dneh in večerih je dizel še vedno traktor, kar pa zelo težko prežvečim. To je pa čisto osebno. Trenutni trend je pač imeti dizla. V nekaj letih se bo stvar začela obračati. Konec koncev imajo novodobni bencinarji manjše prostornine, skorajda nobenega ni več brez turbine in pa motorji dosegajo vrtoglave konje. Poraba pa kot pri dizlu. Torej? Dizlu počasi klenka, da ne govorimo o emisijah... Vemo pa, da pa nekaj bo pač treba dati za gorivo. Zastonj se tudi dizel ne bo vozil.
"Asskicker", a si kdaj preračunal, koliko bi privarčeval, če bi kurilca tankal? Znanec že leta na tak način vozi A6 3.0 TDI. Pa nobenih težav. Je tudi on preračunal, da če ga dobijo in plača kazen, da je še vedno x-krat na plusu. Samo v razmislek.
Pa dosti blatenja prvotne teme, ki je bila čisto drugačna. Avto V70 je vseeno zelo lep in še enkrat čestitke. Da bo le služil in ne ti njemu, kot sem jaz prejšnjemm.
Na vrh
gapi94
03 nov 2016, 15:38
Član #10522
Prijavljen dne: 30 mar 2014, 22:40
Objav: 102
dizlov v roku 7-10 let ne bo več.... Mam sorodnika v nemčiji, dela pri mercedesu, nek inžinir za motorje.... je reku da je vedno več poudarka na bencinarjih, dizl se jim ne splača, preveč razvoja pa vsega za iste emisije, kot pri bencinarju, s tem da so že take tehnologije razvite za bencinski motor, da use dizle pojejo pri porabi, kot tudi pri vsem drugim... ampak še žal niso v prodaji, in še tudi en čas ne bodo... Drugače pa lep avto
Na vrh
P3cho
04 nov 2016, 08:48
Član #2274
Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21
Objav: 27


Iz lastnih izkušenj povem, da je tudi to za V70 skoraj premalo. Za V60 je T4 odličen, za 350 kg težjega in večjega V70 je pa na spodnji meji uporabnosti.

drugače pa lep voz. Veliko varnih km želim.

Lp, Pecho
Na vrh
Modri
04 nov 2016, 09:09
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 212
P3cho je napisal(a): ...

Iz lastnih izkušenj povem, da je tudi to za V70 skoraj premalo. Za V60 je T4 odličen, za 350 kg težjega in večjega V70 je pa na spodnji meji uporabnosti.

drugače pa lep voz. Veliko varnih km želim.

Lp, Pecho


Razlike med v60 in v70 je 105kg.
Na vrh
P3cho
04 nov 2016, 09:31
Član #2274
Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21
Objav: 27
Modri je napisal(a): ...

P3cho je napisal(a): ...

Iz lastnih izkušenj povem, da je tudi to za V70 skoraj premalo. Za V60 je T4 odličen, za 350 kg težjega in večjega V70 je pa na spodnji meji uporabnosti.

drugače pa lep voz. Veliko varnih km želim.

Lp, Pecho


Razlike med v60 in v70 je 105kg.


Iz prometnih dovoljenj:
V60 T4: 1532 kg
V70 T6: 1855 kg

Res je, da nista enako motorizirana ampak razlika med T6 in T4 ter teža AWD-ja ne prineseta 200 kg...

T4 je super motor (prožen, zmogljiv in varčen) ampak za V70 obstajajo boljše kombinacije.

Lp, Pecho






[ Uredi 04 nov 2016, 09:33 ]
Na vrh
VolvEko
20 mar 2019, 13:22
Član #1439
Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55
Objav: 117
Po cca 2,5 letih spet malo update...

Letno delamo dobrih 10.000km letno tako da pride na leto 1x menjava olja in filtrov.
Izredni poseg je bila komplet menjava sklopke (dvomasni vztrajnik itd).
Ostalih težav ni bilo le redni servis.
Bliža se tudi menjava zadnjih ploščic in verjetno še kolutov.

Kilometrov je cca 195.000, poraba pa realnih 5,5 - 6,5 l/100km, povprečje zadnjih 2-3 let pa točno 5,91
na pnevmatikah 205/60R16.
Na AC se vozimo družinsko po omejitvah:)
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 34, Članov: 1 ...
AntoN ogleduje forum.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5150
najnovejši član: EdwardWaW
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 498
Prejšnje ankete