|
|
LPG, še zmer se splača ... Pojdi na stran
[1]
2
|
|
Cookie | 14 apr 2016, 12:16 | |
| Član #13578Prijavljen dne: 14 apr 2016, 12:07 Objav: 37 | Članek:
VOLVO XC70, 2001, BENCIN, 200 KM, PORABA 4,7 L/100 KM OZ. 5,42 EUR NA 100 KM?! *
Praktično, enostavno in povsem zastonj! Kako?
Pri PLINEKSu s pomočjo EU ponujajo celo do 24 obrokov, tako da se vam investicija povrne že po 25 do 30.000 prevoženih kilometrih! Potrebujete le osebno izkaznico in prometno dovoljenje, papirologijo uredi Plineks za vas!
Če vas zanima kako vam lahko na to temo marsikaj razložim! Bistveno je predvsem to, da prej kot se boste odločili za dodatno vgradnjo plinskega sistema, prej se boste vozili za vsaj pol ceneje! Po 25.000 km se lahko slišimo, če ste sistem vgradili potem se boste od tega dne naprej vozili pol ceneje (cena vgradnje in prihranka na razliki v ceni LPG/bencin je približno eneka porabi bencina na 25 TKM) v nasprotnem primeru pač ne, do tega kilometra boste namreč porabili enako vsoto denarja ne glede na to ali ste ali pa niste vgradili Plineksov sitem. Plin poleg prihranka prinaša tudi občutno manjše osnaževanje okolja in mirnejši tek motorja vašega vozila in s tem daljšo življensko dobo vseh sklopov motorja in motorja samega. Na plin sistem preklopi praktično takoj oz. ko doseže temperatura motorja 30˚ Celzija. Pri Plineksu vam ponujajo 8 let garancije na vgrajene komponente in neomejene kilometre.
Obrnete se lahko name s tem da pokličete na 041 430 106 in se dogovorite za demostracijo/predstavitev, saj se stalno vozim! Kako in kaj pa na PLINEKS.si! Na tej povezavi še marskateri odgovor na vprašanje predelave na plin!
Še kometar lastnika predelanega Volva XC70: "Vsakdo, ki si bo vzel vsaj 5 minut časa, da premelje zgoraj naštete informacije, mu bo takoj jasno, da se lahko ob predelavi na plin, vsakdo z bencinskim motorjem vozi CENEJE tako od DIZLA kot tudi HIBRIDa!"
Samo vzdrževanje bencinskih motorjev pa je tudi veliko cenejše kot npr. pri dizlu ali nova baterija pri hibridu! Stroški servisa plinskega sistema pa so za celotno življensko dobo sistema (15 let) FIKSNI in sicer 59,00 EUR na 20 TKM, kar pa se da tudi prepoloviti! Predvidljivi stroški od čudovito nizki porabi, predvsem evrov! ;) Vaš bencinski VOLVO NA PLIN?? Enostaven odgovor! * Omenjena poraba je bila izmerjena na vozilu XC70, 5.4.2016 na relaciji Ljubljana - Bovec - Ljubljana, od tega 350 km 'podeželske' ceste, 50 km AC in 35 km mestne vožnje. Porabljeno 48,06 litrov LPGja po ceni 0,49 EUR/l. Merjena poraba izključno mestne vožnje, nekje med 405 do 410 km z 48,00 litri LPGja, kar znese 5,80 EUR na 100 km (preračunana poraba: 4,93 l/100km pri ceni goriva 1,176 EUR - 95 OKT na dan 12.4.2016).
Še povezava ... www acl si/novice/aktualno/volvo-xc70-bencin-predelan-na-plin-zelo-nizka-poraba
[ Uredi 14 apr 2016, 12:25 ] | Na vrh | |
Adebisi | 14 apr 2016, 13:55 | |
| Član #13464 Prijavljen dne: 31 jan 2016, 21:47 Lokacija: Bled Objav: 20
| Kaj pa potencialni problemi, ki jih imajo vozila predelan na plin?
Meni bi se splačalo predelat na plin, a to prinese lahko toliko potencialnih problemov, da konec koncev se splača potlej bolj imeti dizla.
Stolčeni ventili, cukanje ipd... | Na vrh | |
Volvej | 14 apr 2016, 17:21 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| To, da se finančno splača če delaš veliko kilometrov, se strinjam.
daljšo življensko dobo vseh sklopov motorja in motorja samega
S tem pa se ne bi ravno strinjal Vsaj za ta navadni sistem z uparjalnikom ne. Tekoča faza skozi normalne injektorje je OK. | Na vrh | |
dejanLPG | 14 apr 2016, 18:45 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Kakšna je pa cena? Jaz imam ponudbo za 1000 eur z mazanjem. | Na vrh | |
ovlov79 | 14 apr 2016, 19:11 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Prims sistem s prisilnim mazanjem ventilov za mojega S60 2.4 bencinarja bi bil 2000€. Je pa sistem po prebiranju forumov zelo dober in ga tisti, ki si ga lastijo samo priporočajo. | Na vrh | |
alkor | 15 apr 2016, 06:29 | |
| Član #72 Prijavljen dne: 17 nov 2006, 20:38 Objav: 155
| V kolikor je meni znano, se naknadna vgradnja plina v volvo odsvetuje.
Pokanje glav itd.... | Na vrh | |
dejanLPG | 15 apr 2016, 09:36 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Imam kombi Renault Traffic 2.0 16 v od novega predelan na plin. Sedaj ima 260.000km. Dostavno vozilo, vsak dan 40 postankov min. 200 km na dan, minimalna teža tovora dnevno 500kg. Dela v nulo. Volvo 850 T5r na plin prevoženih 20.000km. Brez problemov. Ni bilo cukanja, moč ista. Volvo v70r na plin prevoženih 50.000km ( sTanje števci ob predelavi 415.000km ). Za običajno vožnjo ( do 4000 obratov )brez težav in brez cukanja. Ker je avto čipiraš in predelan, po 4000 obratih uparjalnik ne zmore zagotavljati dovolj velike količine plina in zadeva sama preklopi na bencin. Naročen je boljši uparjalnik in bo zadeva rešena. Da se vozite na plin varno in ekonomično ni potrebno vlagati 1500 eur ( plineks ) ali 2000 eur ( prins ) . | Na vrh | |
alfaromeo | 15 apr 2016, 10:22 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @lakor: Pokanje glav? Kako, zakaj? Vgradnja se odsvetuje za vse motorje ali prav določene. Saj niso vsi motorji enaki?
| Na vrh | |
goldy60 | 15 apr 2016, 10:54 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| Imel s60 2.0t plin g1 od 94.000 pri 220.000 zažgalo ventile več info na forumu v drugih temah | Na vrh | |
alfaromeo | 15 apr 2016, 11:01 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| goldy60, daj prilepi link | Na vrh | |
Cookie | 15 apr 2016, 11:24 | |
| Član #13578 Prijavljen dne: 14 apr 2016, 12:07 Objav: 37
| No sej je dejanLPG vse povedal in raznim pametnjakovičem vse odgovoril, če nočeš ni treba, tehnologija pa je v zadnjih 1o letih pa tudi že kaj napredovala?? V italiji je predelanih bencinskih avtomobilov že 70% pri nas pa ... 'Investicija' v sistem se ti povrne med 25 in 30 TKM, pri Plineksu imajo EU investiranje na 24 obrokov ... Smisel predelave in stroškov pa je v temu da po 30 TKm boš porabil ravno toliko evrov za bencin kot jih boš za investicijo v plin in prihranil na ceni ... matematično gledano te potem ne stane 0??!! Pa pliz ne mi zej kle pametovat da ne stane nič ... pa tudi o počenih glavah ne ... NOBEDEN NOBENEGA NE SILI V NIČ? | Na vrh | |
Cookie | 15 apr 2016, 11:32 | |
| Član #13578 Prijavljen dne: 14 apr 2016, 12:07 Objav: 37
| P še to, za bolj zahtevne avtomobile je recimo pri Plineksu sistem tako narejen da ob veliki potrebi po gorivo ne preklaplja nazaj na bencin, so zadevo tako rešili da med delom stalno dovaja 1/7 bencina in je problem rešen, razni lamborginiji, ali maseratiji ... z dvema turbinama in podobno ... Vedno imajo zraven tekočino za hlajenje ventilov, a ponavadi so turboti pri Volvu že narejeni za višje temperature ... ne škodi, tudi narejeno tako da izklopi plinski sistem ko zmanjka hladilnega olja ... Dodelana stvar ... So le malo bolj profesionalni kot pri Prinsu, kolega ima Jeepa 5.000 kubikov in so mu dal na začetku (Prins) samo en uparjevalnik, v stilu če bo delalo pač naj je le eden in ima sedaj prti 80 TKM zapacane šobe in odgovor v stilu da je tankal nekvalitetno gorivo ... Pri Plinkesu imajo svoj razvojni inštitut, tudi par patentov za nekatere lastne rešitve ... Všeč mi je ker so domači in profesionalni ostali pa 'le' vgrajevalci. | Na vrh | |
Cookie | 15 apr 2016, 11:48 | |
| Član #13578 Prijavljen dne: 14 apr 2016, 12:07 Objav: 37
| Volvej je napisal(a): ... To, da se finančno splača če delaš veliko kilometrov, se strinjam. daljšo življensko dobo vseh sklopov motorja in motorja samega S tem pa se ne bi ravno strinjal Vsaj za ta navadni sistem z uparjalnikom ne. Tekoča faza skozi normalne injektorje je OK.
Ok se sam sebi odgovarjaš, cene in tehnologija je taka kot je, še vedno je tako da kolikor plačaš toliko tudi dobiš ... Plineks PRO, 8 let garancije in neomejeni kilometri ... že ne bi dali takih 'pogojev' če nekaj ne bi bilo odzadaj?!
| Na vrh | |
volvo5er | 15 apr 2016, 13:46 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Ja garancija na njihovo delo in plinski sistem, ti pa nihče ne garantira, da ne bo skurilo ventilov ;) | Na vrh | |
Cookie | 15 apr 2016, 20:24 | |
| Član #13578 Prijavljen dne: 14 apr 2016, 12:07 Objav: 37
| volvo5er je napisal(a): ...
Ja garancija na njihovo delo in plinski sistem, ti pa nihče ne garantira, da ne bo skurilo ventilov ;)
Dragi moderator, a tebi jih je?? Drugače je na sliki na strani članka, en plav pokrovček z oljem, ki skrbi da se hladijo ventili ... pa še kaj ...
V 10 letih je bila na temu področju narejen VELIK napredek, že samo to da je v italiji na plin predelanih že več kot 70% vseh bencinarjev nekaj pove? Jaz sem povedal svoje, folk pa naj se pred vgradnjo ali ne prvo dobro pozanima kaj in kako ...
V glavnem obstaja velika verjetnost da bomo umrli, pa ne zaradi bolezni, že samo zato ker smo se rodili?!
[ Uredi 15 apr 2016, 20:47 ] | Na vrh | |
Cookie | 15 apr 2016, 20:41 | |
| Član #13578 Prijavljen dne: 14 apr 2016, 12:07 Objav: 37
| No pa še to ... Ker vidim da je kle podobno kot na drugih forumih, pametni vsi, pa sami problemi ...
POANTA moje povezave na članek in pa članek sam, je bil ta, da ne glede na to KOLIKO vas sistem stane, v mojem primeru govorim o NAJBOLJŠEM kar ponuja Plineks, na 24 obrokov, da vas to NIČ ne stane saj boste po 30 TKM porabili 3.000 eur v vsakem primeru, brez vgradnje plinskega sistema boste toliko dali za bencin, v primeru da ga boste vgradili (najboljšega kar je!!) boste pač po 30 TKMju vozili pol ceneje (ker je cena vgradnje in prihranka pač tudi 3.000 EUR!, če seštejemo ceno sistema in porabljenega plina (0,49 EUR/l) na 30TKM).
Matematika je enostavna, če se vam da še bolj računat, lahko pa celo na km točno izračunate kdaj se vam 'povrne' investicija v avtomobil/plinski sistem!?
[ Uredi 15 apr 2016, 20:44 ] | Na vrh | |
Cookie | 15 apr 2016, 20:52 | |
| Član #13578 Prijavljen dne: 14 apr 2016, 12:07 Objav: 37
| dejanLPG je napisal(a): ...
Kakšna je pa cena? Jaz imam ponudbo za 1000 eur z mazanjem.
Kere sisteme pa vgrajuješ? Tudi Plineksove?? | Na vrh | |
goldy60 | 16 apr 2016, 08:51 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| Vse uredu in poceno dokler dela, ko pa nastanejo problemi so tudi stroški visoki. Imel vakumsko mazanje. Plin pride v poštev samo original nič drugega. Še pri vsakem navadnem motorju npr. 2 kolega imata renault megane 1.6 16v je zažgalo ventile plineks sistem pa oba avta v taxi-ju | Na vrh | |
Cookie | 16 apr 2016, 11:34 | |
| Član #13578 Prijavljen dne: 14 apr 2016, 12:07 Objav: 37
| goldy60 je napisal(a): ...
Vse uredu in poceno dokler dela, ko pa nastanejo problemi so tudi stroški visoki. Imel vakumsko mazanje. Plin pride v poštev samo original nič drugega. Še pri vsakem navadnem motorju npr. 2 kolega imata renault megane 1.6 16v je zažgalo ventile plineks sistem pa oba avta v taxi-ju
OK, sem rekel da ne bom težil samo me moti pač kar eno nakladanje ...
1. Ne stane nič, 25 TKM narediš in imaš povrnjen denar ...
2. Če ti gredo (recimo da samo ventili) pri nadaljnih 50 TKM, je razlika v (današnji) ceni goriva nekje 2.250 EUR prihranka na razliki cene goriva ...
3. Če ti gredo (recimo da samo ventili) pri nadaljnih 100 TKM, je razlika v (današnji) ceni goriva nekje 4.500 EUR prihranka na razliki cene goriva ...
4. Če ti gredo (recimo da samo ventili) pri nadaljnih 200 TKM, je razlika v (današnji) ceni goriva nekje 9.000 EUR prihranka na razliki cene goriva ...
5. Cene goriva ŽE DOLGO niso bile tako nizke! Torej ob povišanju cen je prihranka še VEČ!!
6. Menjava celega (rabljenega) motorja Renault 1,6 16V se giblje (z delom) nekje med 1.000 in 2.000 EUR.
7. je pravljično število!? Tisti ki HOČE lahko vidi stvari tudi tako ...
Lahko pa je seveda VSE LE SLABO!?
Hawk!
Poraba: B=6,0 l LPG=6,6 l
Še XC70, 11,5 litrov benza ali LPGja ...
1. Ne stane nič, 27 TKM narediš in imaš povrnjen denar ...
2. Če ti gredo (recimo da samo ventili) pri nadaljnih 50 TKM, je razlika v (današnji) ceni goriva nekje 3.800 EUR prihranka na razliki cene goriva ...
3. Če ti gredo (recimo da samo ventili) pri nadaljnih 100 TKM, je razlika v (današnji) ceni goriva nekje 7.600 EUR prihranka na razliki cene goriva ...
4. Če ti gredo (recimo da samo ventili) pri nadaljnih 200 TKM, je razlika v (današnji) ceni goriva nekje 15.200 EUR prihranka na razliki cene goriva ...
5. Cene goriva ŽE DOLGO niso bile tako nizke! Torej ob povišanju cen je prihranka še VEČ!!
To je to ...
[ Uredi 16 apr 2016, 22:28 ] | Na vrh | |
ovlov79 | 16 apr 2016, 11:35 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Čim je od G1 instalacija, so same težave. Da ne govorim, kaj je sodelavceu na Cliu vse šlo. Problem? G1 sistem. Če ne verjamete, preberite še druge forume in izkušnje. Prins, Zavoli, Brc in še kakšen bi se našel, pa zelo hvalijo uporabniki. Sem pa hudo skeptičen za "slovenske" produkte. V jugi se na plin vozijo že leta in leta, pri nas v evropski Sloveniji pa toplo vodo odkrivamo. Tako kot eni dizlaši vozijo na kurilc, bencinarji vozijo na plin. Samo slovencki smo pac najpametnejsi. | Na vrh | |
Cookie | 16 apr 2016, 11:46 | |
| Član #13578 Prijavljen dne: 14 apr 2016, 12:07 Objav: 37
| ovlov79 je napisal(a): ...
Čim je od G1 instalacija, so same težave. Da ne govorim, kaj je sodelavceu na Cliu vse šlo. Problem? G1 sistem. Če ne verjamete, preberite še druge forume in izkušnje. Prins, Zavoli, Brc in še kakšen bi se našel, pa zelo hvalijo uporabniki. Sem pa hudo skeptičen za "slovenske" produkte. V jugi se na plin vozijo že leta in leta, pri nas v evropski Sloveniji pa toplo vodo odkrivamo. Tako kot eni dizlaši vozijo na kurilc, bencinarji vozijo na plin. Samo slovencki smo pac najpametnejsi.
ja sej sam lih kar pišeš tako ... Plineks v zahtevnejše sisteme vrgajuje Zavolijeve injektorje ... lahko ti dajo tut kaj cenejšega samo ponavadi še vedno drži rek ki pravi: Da nisem tako bogat da bi kupoval poceni!?
Še enkrat, omenjeni članek govori o max od max kar se da pri nas dobit na 24 obrokov ... Edino to se 'splača' vse drugo je KOMPROMIS, ki pripelje le do težav. Cenejši sistemi ti dajo le 2 leti garancije in 100 ali pa le 150 TKM garancije ...
[ Uredi 16 apr 2016, 11:50 ] | Na vrh | |
jack8black | 16 apr 2016, 12:12 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Cookie dosti je reklamiranja , ker vidim, da to pelje v kreg Mislim, da je zadosti napisanega in na kratko povzetek : plin je poceni, Plineks investicija ugodna vsak, pa naj se sam odloči, ker če bo kaj narobe "nobeden nobenega ne sili v nič"
| Na vrh | |
Cookie | 16 apr 2016, 12:30 | |
| Član #13578 Prijavljen dne: 14 apr 2016, 12:07 Objav: 37
| jack8black je napisal(a): ... Cookie dosti je reklamiranja , ker vidim, da to pelje v kreg Mislim, da je zadosti napisanega in na kratko povzetek : plin je poceni, Plineks investicija ugodna vsak, pa naj se sam odloči, ker če bo kaj narobe "nobeden nobenega ne sili v nič"
Ja in kaj sem pa jaz napisal ...
Men čist use glih, človeška neumnost pa itak ne pozna meja?! ;)
| Na vrh | |
Twista | 16 apr 2016, 13:59 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Kakšna oglaševalska politika pa je to zdej, da spustijo neodraslo osebo pametovat na forume? A vam je dela zmanjkalo? Čim vidim napise kot so "s pomočjo EU" ali pa "subvencija za ..." me vse mine. Seveda za izdelke ki niso subvencionirani s strani države ali eu, kar pa v tem primeru ni. | Na vrh | |
Cookie | 16 apr 2016, 22:17 | |
| Član #13578 Prijavljen dne: 14 apr 2016, 12:07 Objav: 37
| Twista je napisal(a): ...
Kakšna oglaševalska politika pa je to zdej, da spustijo neodraslo osebo pametovat na forume? A vam je dela zmanjkalo? Čim vidim napise kot so "s pomočjo EU" ali pa "subvencija za ..." me vse mine. Seveda za izdelke ki niso subvencionirani s strani države ali eu, kar pa v tem primeru ni.
OK sej ne znaš stavka razumljivo napisat ... seveda je subvencionirano, na 3 načine ... razložim?? Preden sem kupil sem se pozanimal pri takih, ki vedo kaj govorijo ... | Na vrh | |
JG | 17 apr 2016, 00:39 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Glede na vse prebrano raje plačujem od 100 eur na mesec več za gorivo, kot da peljem avto k takim agresivnežem kot je v tej temi cookie. | Na vrh | |
goldy60 | 17 apr 2016, 07:09 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| Montiram plin v avto. Letno delam 25.000 km. V 24 mescih oz. 2 leti plačam cca. 2.000€ za montažo, po dveh letih mi prepiha ventile. Pptrebna generlna motorja cca. 1.500€.
Računica: V dveh letih imam cca. 3.500€ minusa samo za inštalacijo, kje so potem še vzdrževanje plina, tankanje plina + strah kdaj bo ponovno kej narobe s plinom se pravi 4.000 mina letno ODLIČNA RAČUNICA
GREMO VSI NA PLIN V PON. | Na vrh | |
gorgh | 17 apr 2016, 08:21 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| JG je napisal(a): ...
Glede na vse prebrano raje plačujem od 100 eur na mesec več za gorivo, kot da peljem avto k takim agresivnežem kot je v tej temi cookie.
+1 | Na vrh | |
Twista | 17 apr 2016, 08:58 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Cookie je napisal(a): ... Twista je napisal(a): ...
Kakšna oglaševalska politika pa je to zdej, da spustijo neodraslo osebo pametovat na forume? A vam je dela zmanjkalo? Čim vidim napise kot so "s pomočjo EU" ali pa "subvencija za ..." me vse mine. Seveda za izdelke ki niso subvencionirani s strani države ali eu, kar pa v tem primeru ni.
OK sej ne znaš stavka razumljivo napisat ... seveda je subvencionirano, na 3 načine ... razložim?? Preden sem kupil sem se pozanimal pri takih, ki vedo kaj govorijo ...
Prosim, razloži mi kako Evropska unija ter država subvencionirata vgradnjo plina pri vas | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 17 apr 2016, 11:29 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| goldy60 je napisal(a): ...
Montiram plin v avto. Letno delam 25.000 km. V 24 mescih oz. 2 leti plačam cca. 2.000€ za montažo, po dveh letih mi prepiha ventile. Pptrebna generlna motorja cca. 1.500€.
Računica: V dveh letih imam cca. 3.500€ minusa samo za inštalacijo, kje so potem še vzdrževanje plina, tankanje plina + strah kdaj bo ponovno kej narobe s plinom se pravi 4.000 mina letno ODLIČNA RAČUNICA
GREMO VSI NA PLIN V PON.
Mene v 2 letih branja forumov in pričevanj zgodb posameznikov plin pač ne prepriča. Mogoče se splača edino, če si mehanik in sproti vse delaš sam. Poznam 2 mehanika, ki kljub temu ne gresta v to. Je**ga, če je nekej ziher, zakaj bi šel pokvarit. Točno tako kot si napisal. Tankamo bencin še napreeeeeeeeeeeej
| Na vrh | |
alfaromeo | 17 apr 2016, 11:29 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @Cookie: 1. Kako se hladijo ventili? 2. Zanima me, zakaj se zaradi premajhnega uparjalnika zapacajo injektorji? 3. Cookie je napisal(a): ... ne škodi, tudi narejeno tako da izklopi plinski sistem ko zmanjka hladilnega olja Edino pravilno je tako, da sistem izklopi.
4. Ne poznam Jeepa, ki im 5.000 kubikov. Glede na ta podatek sklepam, da so tudi ostali podatki navrženi kar tako počez....
LP
[ Uredi 17 apr 2016, 16:34 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 79, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|