LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 14 apr 2016, 12:16

Članek:

VOLVO XC70, 2001, BENCIN, 200 KM, PORABA 4,7 L/100 KM OZ. 5,42 EUR NA 100 KM?! *

Praktično, enostavno in povsem zastonj! Kako?

Pri PLINEKSu s pomočjo EU ponujajo celo do 24 obrokov, tako da se vam investicija povrne že po 25 do 30.000 prevoženih kilometrih! Potrebujete le osebno izkaznico in prometno dovoljenje, papirologijo uredi Plineks za vas!


Če vas zanima kako vam lahko na to temo marsikaj razložim!

Bistveno je predvsem to, da prej kot se boste odločili za dodatno vgradnjo plinskega sistema, prej se boste vozili za vsaj pol ceneje!
Po 25.000 km se lahko slišimo, če ste sistem vgradili potem se boste od tega dne naprej vozili pol ceneje (cena vgradnje in prihranka na razliki v ceni LPG/bencin je približno eneka porabi bencina na 25 TKM) v nasprotnem primeru pač ne, do tega kilometra boste namreč porabili enako vsoto denarja ne glede na to ali ste ali pa niste vgradili Plineksov sitem.

Plin poleg prihranka prinaša tudi občutno manjše osnaževanje okolja in mirnejši tek motorja vašega vozila in s tem daljšo življensko dobo vseh sklopov motorja in motorja samega. Na plin sistem preklopi praktično takoj oz. ko doseže temperatura motorja 30˚ Celzija.

Pri Plineksu vam ponujajo 8 let garancije na vgrajene komponente in neomejene kilometre.


Obrnete se lahko name s tem da pokličete na 041 430 106 in se dogovorite za demostracijo/predstavitev, saj se stalno vozim!


Kako in kaj pa na PLINEKS.si!
Na tej povezavi še marskateri odgovor na vprašanje predelave na plin!



Še kometar lastnika predelanega Volva XC70: "Vsakdo, ki si bo vzel vsaj 5 minut časa, da premelje zgoraj naštete informacije, mu bo takoj jasno, da se lahko ob predelavi na plin, vsakdo z bencinskim motorjem vozi CENEJE tako od DIZLA kot tudi HIBRIDa!"


Samo vzdrževanje bencinskih motorjev pa je tudi veliko cenejše kot npr. pri dizlu ali nova baterija pri hibridu!
Stroški servisa plinskega sistema pa so za celotno življensko dobo sistema (15 let) FIKSNI in sicer 59,00 EUR na 20 TKM, kar pa se da tudi prepoloviti!

Predvidljivi stroški od čudovito nizki porabi, predvsem evrov! ;)

Vaš bencinski VOLVO NA PLIN?? Enostaven odgovor!



* Omenjena poraba je bila izmerjena na vozilu XC70, 5.4.2016 na relaciji Ljubljana - Bovec - Ljubljana, od tega 350 km 'podeželske' ceste, 50 km AC in 35 km mestne vožnje. Porabljeno 48,06 litrov LPGja po ceni 0,49 EUR/l.

Merjena poraba izključno mestne vožnje, nekje med 405 do 410 km z 48,00 litri LPGja, kar znese 5,80 EUR na 100 km (preračunana poraba: 4,93 l/100km pri ceni goriva 1,176 EUR - 95 OKT na dan 12.4.2016).


Še povezava ...
www acl si/novice/aktualno/volvo-xc70-bencin-predelan-na-plin-zelo-nizka-poraba

Re: LPG, še zmer se splača ...
Adebisi, 14 apr 2016, 13:55

Kaj pa potencialni problemi, ki jih imajo vozila predelan na plin?

Meni bi se splačalo predelat na plin, a to prinese lahko toliko potencialnih problemov, da konec koncev se splača potlej bolj imeti dizla.

Stolčeni ventili, cukanje ipd...

Re: LPG, še zmer se splača ...
Volvej, 14 apr 2016, 17:21

To, da se finančno splača če delaš veliko kilometrov, se strinjam.

daljšo življensko dobo vseh sklopov motorja in motorja samega


S tem pa se ne bi ravno strinjal Vsaj za ta navadni sistem z uparjalnikom ne. Tekoča faza skozi normalne injektorje je OK.

Re: LPG, še zmer se splača ...
dejanLPG, 14 apr 2016, 18:45

Kakšna je pa cena? Jaz imam ponudbo za 1000 eur z mazanjem.

Re: LPG, še zmer se splača ...
ovlov79, 14 apr 2016, 19:11

Prims sistem s prisilnim mazanjem ventilov za mojega S60 2.4 bencinarja bi bil 2000€. Je pa sistem po prebiranju forumov zelo dober in ga tisti, ki si ga lastijo samo priporočajo.

Re: LPG, še zmer se splača ...
alkor, 15 apr 2016, 06:29

V kolikor je meni znano, se naknadna vgradnja plina v volvo odsvetuje.

Pokanje glav itd....

Re: LPG, še zmer se splača ...
dejanLPG, 15 apr 2016, 09:36

Imam kombi Renault Traffic 2.0 16 v od novega predelan na plin. Sedaj ima 260.000km. Dostavno vozilo, vsak dan 40 postankov min. 200 km na dan, minimalna teža tovora dnevno 500kg. Dela v nulo.
Volvo 850 T5r na plin prevoženih 20.000km. Brez problemov. Ni bilo cukanja, moč ista.
Volvo v70r na plin prevoženih 50.000km ( sTanje števci ob predelavi 415.000km ). Za običajno vožnjo ( do 4000 obratov )brez težav in brez cukanja. Ker je avto čipiraš in predelan, po 4000 obratih uparjalnik ne zmore zagotavljati dovolj velike količine plina in zadeva sama preklopi na bencin. Naročen je boljši uparjalnik in bo zadeva rešena.
Da se vozite na plin varno in ekonomično ni potrebno vlagati 1500 eur ( plineks ) ali 2000 eur ( prins ) .

Re: LPG, še zmer se splača ...
alfaromeo, 15 apr 2016, 10:22

@lakor: Pokanje glav? Kako, zakaj? Vgradnja se odsvetuje za vse motorje ali prav določene. Saj niso vsi motorji enaki?



Re: LPG, še zmer se splača ...
goldy60, 15 apr 2016, 10:54

Imel s60 2.0t plin g1 od 94.000 pri 220.000 zažgalo ventile več info na forumu v drugih temah

Re: LPG, še zmer se splača ...
alfaromeo, 15 apr 2016, 11:01

goldy60, daj prilepi link

Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 15 apr 2016, 11:24

No sej je dejanLPG vse povedal in raznim pametnjakovičem vse odgovoril, če nočeš ni treba, tehnologija pa je v zadnjih 1o letih pa tudi že kaj napredovala??
V italiji je predelanih bencinskih avtomobilov že 70% pri nas pa ... 'Investicija' v sistem se ti povrne med 25 in 30 TKM, pri Plineksu imajo EU investiranje na 24 obrokov ... Smisel predelave in stroškov pa je v temu da po 30 TKm boš porabil ravno toliko evrov za bencin kot jih boš za investicijo v plin in prihranil na ceni ... matematično gledano te potem ne stane 0??!! Pa pliz ne mi zej kle pametovat da ne stane nič ... pa tudi o počenih glavah ne ... NOBEDEN NOBENEGA NE SILI V NIČ?

Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 15 apr 2016, 11:32

P še to, za bolj zahtevne avtomobile je recimo pri Plineksu sistem tako narejen da ob veliki potrebi po gorivo ne preklaplja nazaj na bencin, so zadevo tako rešili da med delom stalno dovaja 1/7 bencina in je problem rešen, razni lamborginiji, ali maseratiji ... z dvema turbinama in podobno ... Vedno imajo zraven tekočino za hlajenje ventilov, a ponavadi so turboti pri Volvu že narejeni za višje temperature ... ne škodi, tudi narejeno tako da izklopi plinski sistem ko zmanjka hladilnega olja ... Dodelana stvar ... So le malo bolj profesionalni kot pri Prinsu, kolega ima Jeepa 5.000 kubikov in so mu dal na začetku (Prins) samo en uparjevalnik, v stilu če bo delalo pač naj je le eden in ima sedaj prti 80 TKM zapacane šobe in odgovor v stilu da je tankal nekvalitetno gorivo ... Pri Plinkesu imajo svoj razvojni inštitut, tudi par patentov za nekatere lastne rešitve ... Všeč mi je ker so domači in profesionalni ostali pa 'le' vgrajevalci.

Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 15 apr 2016, 11:48

Volvej je napisal ...

To, da se finančno splača če delaš veliko kilometrov, se strinjam.

daljšo življensko dobo vseh sklopov motorja in motorja samega


S tem pa se ne bi ravno strinjal Vsaj za ta navadni sistem z uparjalnikom ne. Tekoča faza skozi normalne injektorje je OK.


Ok se sam sebi odgovarjaš, cene in tehnologija je taka kot je, še vedno je tako da kolikor plačaš toliko tudi dobiš ... Plineks PRO, 8 let garancije in neomejeni kilometri ... že ne bi dali takih 'pogojev' če nekaj ne bi bilo odzadaj?!


Re: LPG, še zmer se splača ...
volvo5er, 15 apr 2016, 13:46

Ja garancija na njihovo delo in plinski sistem, ti pa nihče ne garantira, da ne bo skurilo ventilov ;)

Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 15 apr 2016, 20:24

volvo5er je napisal ...

Ja garancija na njihovo delo in plinski sistem, ti pa nihče ne garantira, da ne bo skurilo ventilov ;)


Dragi moderator, a tebi jih je??
Drugače je na sliki na strani članka, en plav pokrovček z oljem, ki skrbi da se hladijo ventili ... pa še kaj ...

V 10 letih je bila na temu področju narejen VELIK napredek, že samo to da je v italiji na plin predelanih že več kot 70% vseh bencinarjev nekaj pove?
Jaz sem povedal svoje, folk pa naj se pred vgradnjo ali ne prvo dobro pozanima kaj in kako ...

V glavnem obstaja velika verjetnost da bomo umrli, pa ne zaradi bolezni, že samo zato ker smo se rodili?!

Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 15 apr 2016, 20:41

No pa še to ...
Ker vidim da je kle podobno kot na drugih forumih, pametni vsi, pa sami problemi ...

POANTA moje povezave na članek in pa članek sam, je bil ta, da ne glede na to KOLIKO vas sistem stane, v mojem primeru govorim o NAJBOLJŠEM kar ponuja Plineks, na 24 obrokov, da vas to NIČ ne stane saj boste po 30 TKM porabili 3.000 eur v vsakem primeru, brez vgradnje plinskega sistema boste toliko dali za bencin, v primeru da ga boste vgradili (najboljšega kar je!!) boste pač po 30 TKMju vozili pol ceneje (ker je cena vgradnje in prihranka pač tudi 3.000 EUR!, če seštejemo ceno sistema in porabljenega plina (0,49 EUR/l) na 30TKM).

Matematika je enostavna, če se vam da še bolj računat, lahko pa celo na km točno izračunate kdaj se vam 'povrne' investicija v avtomobil/plinski sistem!?


Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 15 apr 2016, 20:52

dejanLPG je napisal ...

Kakšna je pa cena? Jaz imam ponudbo za 1000 eur z mazanjem.


Kere sisteme pa vgrajuješ? Tudi Plineksove??

Re: LPG, še zmer se splača ...
goldy60, 16 apr 2016, 08:51

Vse uredu in poceno dokler dela, ko pa nastanejo problemi so tudi stroški visoki. Imel vakumsko mazanje. Plin pride v poštev samo original nič drugega. Še pri vsakem navadnem motorju npr. 2 kolega imata renault megane 1.6 16v je zažgalo ventile plineks sistem pa oba avta v taxi-ju

Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 16 apr 2016, 11:34

goldy60 je napisal ...

Vse uredu in poceno dokler dela, ko pa nastanejo problemi so tudi stroški visoki. Imel vakumsko mazanje. Plin pride v poštev samo original nič drugega. Še pri vsakem navadnem motorju npr. 2 kolega imata renault megane 1.6 16v je zažgalo ventile plineks sistem pa oba avta v taxi-ju


OK, sem rekel da ne bom težil samo me moti pač kar eno nakladanje ...

1.
Ne stane nič, 25 TKM narediš in imaš povrnjen denar ...

2.
Če ti gredo (recimo da samo ventili) pri nadaljnih 50 TKM, je razlika v (današnji) ceni goriva nekje 2.250 EUR prihranka na razliki cene goriva ...

3.
Če ti gredo (recimo da samo ventili) pri nadaljnih 100 TKM, je razlika v (današnji) ceni goriva nekje 4.500 EUR prihranka na razliki cene goriva ...

4.
Če ti gredo (recimo da samo ventili) pri nadaljnih 200 TKM, je razlika v (današnji) ceni goriva nekje 9.000 EUR prihranka na razliki cene goriva ...

5.
Cene goriva ŽE DOLGO niso bile tako nizke! Torej ob povišanju cen je prihranka še VEČ!!

6.
Menjava celega (rabljenega) motorja Renault 1,6 16V se giblje (z delom) nekje med 1.000 in 2.000 EUR.

7. je pravljično število!?
Tisti ki HOČE lahko vidi stvari tudi tako ...

Lahko pa je seveda VSE LE SLABO!?

Hawk!

Poraba:
B=6,0 l
LPG=6,6 l



Še XC70, 11,5 litrov benza ali LPGja ...

1.
Ne stane nič, 27 TKM narediš in imaš povrnjen denar ...

2.
Če ti gredo (recimo da samo ventili) pri nadaljnih 50 TKM, je razlika v (današnji) ceni goriva nekje 3.800 EUR prihranka na razliki cene goriva ...

3.
Če ti gredo (recimo da samo ventili) pri nadaljnih 100 TKM, je razlika v (današnji) ceni goriva nekje 7.600 EUR prihranka na razliki cene goriva ...

4.
Če ti gredo (recimo da samo ventili) pri nadaljnih 200 TKM, je razlika v (današnji) ceni goriva nekje 15.200 EUR prihranka na razliki cene goriva ...

5.
Cene goriva ŽE DOLGO niso bile tako nizke! Torej ob povišanju cen je prihranka še VEČ!!

To je to ...

Re: LPG, še zmer se splača ...
ovlov79, 16 apr 2016, 11:35

Čim je od G1 instalacija, so same težave. Da ne govorim, kaj je sodelavceu na Cliu vse šlo. Problem? G1 sistem. Če ne verjamete, preberite še druge forume in izkušnje. Prins, Zavoli, Brc in še kakšen bi se našel, pa zelo hvalijo uporabniki. Sem pa hudo skeptičen za "slovenske" produkte. V jugi se na plin vozijo že leta in leta, pri nas v evropski Sloveniji pa toplo vodo odkrivamo. Tako kot eni dizlaši vozijo na kurilc, bencinarji vozijo na plin. Samo slovencki smo pac najpametnejsi.

Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 16 apr 2016, 11:46

ovlov79 je napisal ...

Čim je od G1 instalacija, so same težave. Da ne govorim, kaj je sodelavceu na Cliu vse šlo. Problem? G1 sistem. Če ne verjamete, preberite še druge forume in izkušnje. Prins, Zavoli, Brc in še kakšen bi se našel, pa zelo hvalijo uporabniki. Sem pa hudo skeptičen za "slovenske" produkte. V jugi se na plin vozijo že leta in leta, pri nas v evropski Sloveniji pa toplo vodo odkrivamo. Tako kot eni dizlaši vozijo na kurilc, bencinarji vozijo na plin. Samo slovencki smo pac najpametnejsi.


ja sej sam lih kar pišeš tako ... Plineks v zahtevnejše sisteme vrgajuje Zavolijeve injektorje ... lahko ti dajo tut kaj cenejšega samo ponavadi še vedno drži rek ki pravi: Da nisem tako bogat da bi kupoval poceni!?

Še enkrat, omenjeni članek govori o max od max kar se da pri nas dobit na 24 obrokov ... Edino to se 'splača' vse drugo je KOMPROMIS, ki pripelje le do težav. Cenejši sistemi ti dajo le 2 leti garancije in 100 ali pa le 150 TKM garancije ...

Re: LPG, še zmer se splača ...
jack8black, 16 apr 2016, 12:12

Cookie dosti je reklamiranja , ker vidim, da to pelje v kreg Mislim, da je zadosti napisanega in na kratko povzetek : plin je poceni, Plineks investicija ugodna vsak, pa naj se sam odloči, ker če bo kaj narobe "nobeden nobenega ne sili v nič"


Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 16 apr 2016, 12:30

jack8black je napisal ...

Cookie dosti je reklamiranja , ker vidim, da to pelje v kreg Mislim, da je zadosti napisanega in na kratko povzetek : plin je poceni, Plineks investicija ugodna vsak, pa naj se sam odloči, ker če bo kaj narobe "nobeden nobenega ne sili v nič"




Ja in kaj sem pa jaz napisal ...

Men čist use glih, človeška neumnost pa itak ne pozna meja?! ;)



Re: LPG, še zmer se splača ...
Twista, 16 apr 2016, 13:59

Kakšna oglaševalska politika pa je to zdej, da spustijo neodraslo osebo pametovat na forume? A vam je dela zmanjkalo?
Čim vidim napise kot so "s pomočjo EU" ali pa "subvencija za ..." me vse mine. Seveda za izdelke ki niso subvencionirani s strani države ali eu, kar pa v tem primeru ni.

Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 16 apr 2016, 22:17

Twista je napisal ...

Kakšna oglaševalska politika pa je to zdej, da spustijo neodraslo osebo pametovat na forume? A vam je dela zmanjkalo?
Čim vidim napise kot so "s pomočjo EU" ali pa "subvencija za ..." me vse mine. Seveda za izdelke ki niso subvencionirani s strani države ali eu, kar pa v tem primeru ni.


OK sej ne znaš stavka razumljivo napisat ... seveda je subvencionirano, na 3 načine ... razložim??
Preden sem kupil sem se pozanimal pri takih, ki vedo kaj govorijo ...

Re: LPG, še zmer se splača ...
JG, 17 apr 2016, 00:39

Glede na vse prebrano raje plačujem od 100 eur na mesec več za gorivo, kot da peljem avto k takim agresivnežem kot je v tej temi cookie.

Re: LPG, še zmer se splača ...
goldy60, 17 apr 2016, 07:09

Montiram plin v avto. Letno delam 25.000 km. V 24 mescih oz. 2 leti plačam cca. 2.000€ za montažo, po dveh letih mi prepiha ventile. Pptrebna generlna motorja cca. 1.500€.

Računica: V dveh letih imam cca. 3.500€ minusa samo za inštalacijo, kje so potem še vzdrževanje plina, tankanje plina + strah kdaj bo ponovno kej narobe s plinom se pravi 4.000 mina letno ODLIČNA RAČUNICA

GREMO VSI NA PLIN V PON.

Re: LPG, še zmer se splača ...
gorgh, 17 apr 2016, 08:21

JG je napisal ...

Glede na vse prebrano raje plačujem od 100 eur na mesec več za gorivo, kot da peljem avto k takim agresivnežem kot je v tej temi cookie.


+1

Re: LPG, še zmer se splača ...
Twista, 17 apr 2016, 08:58

Cookie je napisal ...

Twista je napisal ...

Kakšna oglaševalska politika pa je to zdej, da spustijo neodraslo osebo pametovat na forume? A vam je dela zmanjkalo?
Čim vidim napise kot so "s pomočjo EU" ali pa "subvencija za ..." me vse mine. Seveda za izdelke ki niso subvencionirani s strani države ali eu, kar pa v tem primeru ni.


OK sej ne znaš stavka razumljivo napisat ... seveda je subvencionirano, na 3 načine ... razložim??
Preden sem kupil sem se pozanimal pri takih, ki vedo kaj govorijo ...


Prosim, razloži mi kako Evropska unija ter država subvencionirata vgradnjo plina pri vas

Re: LPG, še zmer se splača ...
Volvo. 4 life, 17 apr 2016, 11:29

goldy60 je napisal ...

Montiram plin v avto. Letno delam 25.000 km. V 24 mescih oz. 2 leti plačam cca. 2.000€ za montažo, po dveh letih mi prepiha ventile. Pptrebna generlna motorja cca. 1.500€.

Računica: V dveh letih imam cca. 3.500€ minusa samo za inštalacijo, kje so potem še vzdrževanje plina, tankanje plina + strah kdaj bo ponovno kej narobe s plinom se pravi 4.000 mina letno ODLIČNA RAČUNICA

GREMO VSI NA PLIN V PON.


Mene v 2 letih branja forumov in pričevanj zgodb posameznikov plin pač ne prepriča. Mogoče se splača edino, če si mehanik in sproti vse delaš sam. Poznam 2 mehanika, ki kljub temu ne gresta v to. Je**ga, če je nekej ziher, zakaj bi šel pokvarit. Točno tako kot si napisal. Tankamo bencin še napreeeeeeeeeeeej


Re: LPG, še zmer se splača ...
alfaromeo, 17 apr 2016, 11:29

@Cookie:
1. Kako se hladijo ventili?
2. Zanima me, zakaj se zaradi premajhnega uparjalnika zapacajo injektorji?
3.
Cookie je napisal ...
ne škodi, tudi narejeno tako da izklopi plinski sistem ko zmanjka hladilnega olja
Edino pravilno je tako, da sistem izklopi.

4. Ne poznam Jeepa, ki im 5.000 kubikov. Glede na ta podatek sklepam, da so tudi ostali podatki navrženi kar tako počez....


LP


Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 17 apr 2016, 17:56

alfaromeo je napisal ...

@Cookie:
1. Kako se hladijo ventili?
2. Zanima me, zakaj se zaradi premajhnega uparjalnika zapacajo injektorji?
3.
Cookie je napisal ...
ne škodi, tudi narejeno tako da izklopi plinski sistem ko zmanjka hladilnega olja
Edino pravilno je tako, da sistem izklopi.

4. Ne poznam Jeepa, ki im 5.000 kubikov. Glede na ta podatek sklepam, da so tudi ostali podatki navrženi kar tako počez....


LP




1. Glede na to da si izgleda izvedenec, verjetno veš kako se 'hladijo' ventili ...

2. Nisem rekel, da se zapacajo injektorji zaradi 'premajhnega' uparjevalnika, odgovor Prinsa je bil, da če bo delalo (sistem) potem bo dovolj en uparjevalnik ... in če boš še enkrat prebral so pri Prinsu rekli da so se injektorji zapacali zaradi nekvalitetnega LPGja, kolega pa ima VSE račune tankanja (praktično vse v SLO) ker je služben avto, 'zapacani' injektorji pri 80 TKM!? Ureja, oz. obljubili da bodo uredili, če še niso pa bodo ker po 2 letih pač zadeva ne more kar crknt!? in pa kolega je zelo vztrjen, pa tut profesionalno bi bilo da se uredi za/v dobro kupca?

3. Bravo!

4. Jeep, se opravičujem, 4,7 V8 ... moja napaka ...


Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 17 apr 2016, 18:15

Twista je napisal ...

Cookie je napisal ...

Twista je napisal ...

Kakšna oglaševalska politika pa je to zdej, da spustijo neodraslo osebo pametovat na forume? A vam je dela zmanjkalo?
Čim vidim napise kot so "s pomočjo EU" ali pa "subvencija za ..." me vse mine. Seveda za izdelke ki niso subvencionirani s strani države ali eu, kar pa v tem primeru ni.


OK sej ne znaš stavka razumljivo napisat ... seveda je subvencionirano, na 3 načine ... razložim??
Preden sem kupil sem se pozanimal pri takih, ki vedo kaj govorijo ...


Prosim, razloži mi kako Evropska unija ter država subvencionirata vgradnjo plina pri vas


Jaz ne vgrajujem plina ... gre mi na k... ker so kle vsi pametni pa niti probali niso niti pozanimali se niso na to temo!? Izgleda da je 70% italijanov najmanj tepcev (pa naj se kdo kle od pametnjakovičev vsaj pozanima in preračuna koliko milijovov avtomobilov je to!? da ne bo treba meni kle pametovat?), ker so predelali avto na plin ker se ne izplača?
Subvencije pa so 600, 200, 250 in 150 EUR odvisno od kombinacij, 24 mesecv na obroke brez obresti časti EU ...

Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 17 apr 2016, 18:26

No ker vidim da eni pač NOČEJO nič slišat, pa sej je to za slovenistan itak tipično, torej in še moj zadnji komentar/argument na vse skupaj ... pa NI IZVZETO IZ KONTEKSTA!? Verjetno ne razume lih vsak ki to bere ...

1. Sem srečen uporabnik sistema, ki je TEMELJITO preverjen in iz domačih logov. Torej podpiram slovensko znanje in njihov pogum, da navkljub 'forumašem' sploh kaj delajo (in ne samo škodo!).

2. Kolega ima sistem in ima težave, po forumski logiki bi moral biti zadnji, ki sploh razmišlja o plinu??!!

in končno

3. Nisem tako bogat, da se ne bi vozil ceneje in ta prihranjeni evro vložil ali porabil kje drugje, in recimo podprl slovensko (ta zdravo!) gospodarstvo! Tako kot milijoni italijanov svoje!?


Hawk

Re: LPG, še zmer se splača ...
bsheep, 17 apr 2016, 18:28

Tole zadevo o tem kar razpravljate...sem jaz naredil...in ta mesec glih odplacal teh 24 mescov.
Tocno na plineksu sem 2014 ugradil lpg za mojo s60 t5 na 24 mescov in imel sem 70eur na mesec...

Re: LPG, še zmer se splača ...
alfaromeo, 17 apr 2016, 18:29

ad1 Ker nisem izvedenec, me vseeno zanima kako se hladijo ventili.

ad 2.
Cookie je napisal ...

... ne škodi, tudi narejeno tako da izklopi plinski sistem ko zmanjka hladilnega olja ... Dodelana stvar ... So le malo bolj profesionalni kot pri Prinsu, kolega ima Jeepa 5.000 kubikov in so mu dal na začetku (Prins) samo en uparjevalnik, v stilu če bo delalo pač naj je le eden in ima sedaj prti 80 TKM zapacane šobe in odgovor v stilu da je tankal nekvalitetno gorivo ...

Nevem, zgornji sestavek, ki je težko berljiv si zapisal ti.
Dva uparjalnika za V8 motor, ki proizvede dovolj toplote in ima "samo 220 konjev. Ne vem. Sedaj ima dva uparjalnika?
Je kolega kaj dosegel z računi in vztrajnostjo?
Si prepričan, da je LPG v Sloveniji OK?

ad3. Verjetno imajo vsi narejeno tako, da se sistem izklopi, zato v tej novotariji ne vidim "dodelane stvari".

Re: LPG, še zmer se splača ...
alfaromeo, 17 apr 2016, 18:34

@Cookie: Koliko kilometrov si naredil z vozilom na LPG ?
Zakaj lahko državne in EU subvenvije koristim samo pri PLINEKSu?


Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 17 apr 2016, 18:35

alfaromeo je napisal ...

ad1 Ker nisem izvedenec, me vseeno zanima kako se hladijo ventili.

ad 2.
Cookie je napisal ...

... ne škodi, tudi narejeno tako da izklopi plinski sistem ko zmanjka hladilnega olja ... Dodelana stvar ... So le malo bolj profesionalni kot pri Prinsu, kolega ima Jeepa 5.000 kubikov in so mu dal na začetku (Prins) samo en uparjevalnik, v stilu če bo delalo pač naj je le eden in ima sedaj prti 80 TKM zapacane šobe in odgovor v stilu da je tankal nekvalitetno gorivo ...

Nevem, zgornji sestavek, ki je težko berljiv si zapisal ti.
Dva uparjalnika za V8 motor, ki proizvede dovolj toplote in ima "samo 220 konjev. Ne vem. Sedaj ima dva uparjalnika?
Je kolega kaj dosegel z računi in vztrajnostjo?
Si prepričan, da je LPG v Sloveniji OK?

ad3. Verjetno imajo vsi narejeno tako, da se sistem izklopi, zato v tej novotariji ne vidim "dodelane stvari".


Še javim kaj je dosegel ...

Ja info s Plineksa njemu, ko je pač hotel rešiti problem je bil da bi pri njih zagotovo vgradili 2 uparjevalnika,

ad 3 nimajo ...

Jaz sem sledil tej tehnologiji zadnjih 7 let in sem bil vesel teh 24ih obrokov ...

Na Plineksovi strani boš z veliko vztrajnsoti prišel do vseh informacij, tudi kaj imajo patentirano, veliko so naredili na uparjevalniku in krmilni elektroniki in to je bistveno ...


Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 17 apr 2016, 18:38

alfaromeo je napisal ...

@Cookie: Koliko kilometrov si naredil z vozilom na LPG ?
Zakaj lahko državne in EU subvenvije koristim samo pri PLINEKSu?



10 TKM

Gre čez veliko sit in to lahko dela le tisti ki lahko zagotavlja vsem normam ki so pri temu potrebne oz zahtevane ... tako so meni oni to razložili in mi je tut logično ...

Samo naprimer, a veš kako težko je recimo samo dobiti SIQ znak/certifikat?? (nima zveze z subvencijo!)

PA lej ne da se mi, vse je na netu, dejte se mal potrudit in stvari najdit ... z zdravo mere kritike ... ne pa VSE JE LE SLABO, še sploh če je naše!?

Re: LPG, še zmer se splača ...
alfaromeo, 17 apr 2016, 18:41

Cookie je napisal ...

Še javim kaj je dosegel, ja info s Plineksa njemu, ko je pač hotel rešiti problem je bil da bi pri njih zagotovo vgradili 2 uparjevalnika, ad 3 nimajo, jaz sem sledil tej tehnologiji zadnjih 7 let in sem bil vesel teh 24ih obroišel do vseh informacij, tudi kaj imajo patentirano, veliko so naredili nkov ... na Plineksovi strani boš z veliko vztrajnsoti pra uparjevalniku in krmilni elektroniki in to je bistveno ...


Zdaj pa dovolj nabijanja in laganja.
1. Sam sem vozil jeep V8 s še malo večjim motorjem 5,9 litra in še malo več konji. Vozilo ima 1 uparjalnik in je zadeva delal tako kot je treba.
Tvoj kolega je imel sistem PRINS, probleme pa je reševal in rešil na PLINEKSU ?!?
2. PRINS -> ko sistemu zmanjka dodatka za ventile preklopi na plin in opozori, da ni več tekočine.

3. Začni pisati normalne sestavke ali pa ne boš več sodeloval.

Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 17 apr 2016, 18:48

alfaromeo je napisal ...

Cookie je napisal ...

Še javim kaj je dosegel, ja info s Plineksa njemu, ko je pač hotel rešiti problem je bil da bi pri njih zagotovo vgradili 2 uparjevalnika, ad 3 nimajo, jaz sem sledil tej tehnologiji zadnjih 7 let in sem bil vesel teh 24ih obroišel do vseh informacij, tudi kaj imajo patentirano, veliko so naredili nkov ... na Plineksovi strani boš z veliko vztrajnsoti pra uparjevalniku in krmilni elektroniki in to je bistveno ...


Zdaj pa dovolj nabijanja in laganja.
1. Sam sem vozil jeep V8 s še malo večjim motorjem 5,9 litra in še malo več konji. Vozilo ima 1 uparjalnik in je zadeva delal tako kot je treba.
Tvoj kolega je imel sistem PRINS, probleme pa je reševal in rešil na PLINEKSU ?!?
2. PRINS -> ko sistemu zmanjka dodatka za ventile preklopi na plin in opozori, da ni več tekočine.

3. Začni pisati normalne sestavke ali pa ne boš več sodeloval.



Ni rešil na Plineksu to si napisal ti ... jaz sem le napisal (no nisem ker bi potem bil stavek daljši!) da ko je preverjal kako to da ima zapacane injektorje, so mu rekli da ... med drugim ... a moram lih vse kar napišem pri notarju overit?!

Če nihče nikomur ne verjame to ni moj problem, jaz le napišem tisto kar mislim da je prav, podprto z argumrnti (če je potrebno!).
Drugače pa človeku verjamem na besedo, če je vse logično, če ni preverim in se pozanimam sam, če je vredno mojega časa!!
In plin v temu primeru je, saj prinaša toliko prihranka in je že toliko tehnološko razvit da bi moral delati, sem se o tej temi pač sem pozanimal, da lahko potem tu pametujem zdaj!

Ko bo, če še ni rešil, NA PRINSU!! ti javim!

Re: LPG, še zmer se splača ...
alfaromeo, 17 apr 2016, 18:49

Cookie je napisal ...

alfaromeo je napisal ...

Zakaj lahko državne in EU subvenvije koristim samo pri PLINEKSu?


Gre čez veliko sit in to lahko dela le tisti ki lahko zagotavlja vsem normam ki so pri temu potrebne oz zahtevane ... tako so meni oni to razložili in mi je tut logično ... a veš kako težko je recimo samo dobiti SIQ znak/certifikat??
PA lej ne da se mi, vse je na netu, dejte se mal potrudit in stvari najdit ... z zdravo mere kritike ... ne pa VSE JE LE SLABO, še sploh če je naše!?


Ne zastopim. SIQ znak je pogoja za subvencijo???
Dam vgradimi sistem in ga homologiram.
S homologacijo sem dokazal da je vgrajeni sistem dober, da so sestavni deli pravi in vgradnja pravilna, varna ? Zakaj potem nisem upravičen do subvencije?




Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 17 apr 2016, 18:51

alfaromeo je napisal ...

Cookie je napisal ...

alfaromeo je napisal ...

Zakaj lahko državne in EU subvenvije koristim samo pri PLINEKSu?


Gre čez veliko sit in to lahko dela le tisti ki lahko zagotavlja vsem normam ki so pri temu potrebne oz zahtevane ... tako so meni oni to razložili in mi je tut logično ... a veš kako težko je recimo samo dobiti SIQ znak/certifikat??
PA lej ne da se mi, vse je na netu, dejte se mal potrudit in stvari najdit ... z zdravo mere kritike ... ne pa VSE JE LE SLABO, še sploh če je naše!?


Ne zastopim. SIQ znak je pogoja za subvencijo???
Dam vgradimi sistem in ga homologiram.
S homologacijo sem dokazal da je vgrajeni sistem dober, da so sestavni deli pravi in vgradnja pravilna, varna ? Zakaj potem nisem upravičen do subvencije?





SIQ pogoj?? Kje to piše?

Imaš vsa potrebna dovoljenja in certifikate da lahko pooblaščeno, vgrajuješ omenjene sisteme? Če DA potem jupiii ... si zmagal!


Re: LPG, še zmer se splača ...
alfaromeo, 17 apr 2016, 18:54

Tale tvoj kolega me zelo zanima :-p.
Kakšen problem je povzročal en oziroma premajhen uprjalnik? Oziroma kaj je bilo narobe, da je vzrok "nedelovanja" en uprajalnik?

Cookie je napisal ...

Cookie je napisal ...

alfaromeo je napisal ...

Zakaj lahko državne in EU subvenvije koristim samo pri PLINEKSu?


Gre čez veliko sit in to lahko dela le tisti ki lahko zagotavlja vsem normam ki so pri temu potrebne oz zahtevane ... tako so meni oni to razložili in mi je tut logično ... a veš kako težko je recimo samo dobiti SIQ znak/certifikat??



SIQ pogoj?? Kje to piše?

Imaš vsa potrebna dovoljenja in certifikate da lahko pooblaščeno, vgrajuješ omenjene sisteme? Če DA potem jupiii ... si zmagal!




Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 17 apr 2016, 19:00

alfaromeo je napisal ...

Tale tvoj kolega me zelo zanima :-p.
Kakšen problem je povzročal en oziroma premajhen uprjalnik? Oziroma kaj je bilo narobe, da je vzrok "nedelovanja" en uprajalnik?


Lahko tudi ... čeprav enoznačnega vzroka oz. razloga ni ...

Na mail ti vržem ime in priimek kolega, da mi boš končno verjel ... ;)

Ko bodo na PRINSU popravili in bo delovalo, javim, če bodo povedali zakaj je šlo, drugače pa pri Plineksu na 90 TKM šobe podrejo in očistijo, če ne gre, zamenjajo, vse gre v ti. reden servis ...
NO IN KLE IMAM jaz in kolega 'problem' s Prinsom, lepo bi rekli da je problem ker so zapacane šobe in bi jih v garanciji zamenjali, in to takoj brez prigovarjanja in raznih izgovorov, brez slabe volje na obeh straneh!!?

Glede kolega še to ... ko gre akumulator ponavadi kmalu crkne tudi alternator, kljub novemu akumulatorju ... stvar je povezana, star akumulator matra alternator in končno crkne (akumulator) je potem tudi alterenator že zj in potem tudi ta kmalu crkne ... V temu kontekstu jaz razumem temo 'samo ' enega uparjevalnika ...


Re: LPG, še zmer se splača ...
alfaromeo, 17 apr 2016, 19:17

Nisem prepričan, da si to razlagaš prav.

Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 17 apr 2016, 19:21

alfaromeo je napisal ...

Nisem prepričan, da si to razlagaš prav.


Vidiš, ti trdiš da si jaz tako razlagam, pa si ne, na tak način sem se začel pogovarjati s tabo oz. komerkoli in prišel končno do normalne debate ... v redu, kdo si ti da bi ti verjel, jaz NISEM strokovnjak za plin, hočem pa kaj vedeti, in nekoč bom izvedel, sploh ker me to zanima ... da ne zapletam stavka preveč, torej če ...

Če si strokovnjak, mi prosim potem razloži, da samo en uparjevalnik pri toliko kubikih ni potencialno problem ... in zakaj potem komentar Plineksa, da bi pri njih vgradili 2, brez skrbi da jih bom vprašal!

Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 17 apr 2016, 19:30

alfaromeo je napisal ...

Nisem prepričan, da si to razlagaš prav.


Pa še to me zanima, zakaj 'cenejši' in starejši sistemi, izgledajo popolnoma enaki današnjim recimo (kolega!) za/na praktično enakem avtu njemu troši 18 L LPGja, meni pa 11,5 L/100km ...

Nisem sarkastičen, samo logično razmišljam, da je potem dandanašnji sistem boljši, med drugim tudi več ne 'pokajo' glave in se 'topijo' ventili, VERJETNO??

HOČEM eno zdravo debato in pa realane informacije ne pa zaplankanosti nekaterih!? Ja?

Hawk

Re: LPG, še zmer se splača ...
jack8black, 17 apr 2016, 19:31

Cookie jaz bi bil bolj vesel, če bi ti predstavil tvojega Volvota na forumu ali pa sodeloval še v kaki drugi temi


Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 17 apr 2016, 19:38

jack8black je napisal ...

Cookie jaz bi bil bolj vesel, če bi ti predstavil tvojega Volvota na forumu ali pa sodeloval še v kaki drugi temi



Ma ni problem v teh debatah, ki jih ZAVZETO branim, problem imam s tem da tisto kar je napisano kot članek na ACLjevi strani večina zakompleksancev smatra kot propagandni članek, jaz sem pa le vesel da sem vgradil PLINEKSOv sistem in da deluje ...


Pol pa kle vsi uspešni poslovneži in najboljši mehaniki pljuvajo po firmi ki je v 10 letih naredila to da vgrajuje večino plinskih sistemov, ima kar nekaj lastnih patenetov ... itd. in namesto da bi se debata razvila v stilu A RES, KAJ PA ŠE IMAJO raje pljuvajo po ljudeh, ki se trudijo za NJIHOVE riti!?

HAWK

Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 17 apr 2016, 19:44

jack8black je napisal ...

Cookie jaz bi bil bolj vesel, če bi ti predstavil tvojega Volvota na forumu ali pa sodeloval še v kaki drugi temi




Pa še to kar si hotel vedeti, kronološko:

Diana
R5
R18
Mazda 323 HB
Opel Vectra A 2.0
Volvo 850 karavan zlat 2.5
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Audi S8
Volvo 850 plav 2.5 20V
Audi A6 karavan
Volvo 850 T5 plav, načipiran na 300KM
BMW 525 E34 dodatno vgrajena turbina
Audi A4 karavan
VW T5 multivan
Volvo C70
Volvo V70XC CC (II)

Zadnji 3je vsi v pogonu ... Volvoti valda ... ;)


Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 17 apr 2016, 19:54

jack8black je napisal ...

Cookie jaz bi bil bolj vesel, če bi ti predstavil tvojega Volvota na forumu ali pa sodeloval še v kaki drugi temi



Pa še to ... srce 850 T5 gre v C70, vse iz C70 pa po delih, po potrebi! ;) pa v V70XC, imata isti motor, diff, itd.

Ko bo v delu pa javim ...


Re: LPG, še zmer se splača ...
dejanLPG, 17 apr 2016, 22:29

Moje mnenje je da si novopečeni komercialist podjetja Plineks, katere so iskali pred kratkim. Očitno si premalo poučen o teoriji od praktičnega znanja si pa še daleč. Veliko tvojih podatkov ni preverjenih. Veliko znanja ti manjka. Ne vem zakaj je moderator foruma temo spustil tako daleč. Predlagam da se tema zaklene ali izbriše ker ni podatka v njej ki bi lahko človeka prepričal v predelavo na plin.


Re: LPG, še zmer se splača ...
Cookie, 17 apr 2016, 22:47

dejanLPG je napisal ...

Moje mnenje je da si novopečeni komercialist podjetja Plineks, katere so iskali pred kratkim. Očitno si premalo poučen o teoriji od praktičnega znanja si pa še daleč. Veliko tvojih podatkov ni preverjenih. Veliko znanja ti manjka. Ne vem zakaj je moderator foruma temo spustil tako daleč. Predlagam da se tema zaklene ali izbriše ker ni podatka v njej ki bi lahko človeka prepričal v predelavo na plin.




Zanimivo, Dejan Gričar, kako lahko laž postane resnica!?

O meni ne veš popolnoma ničesar ...

Se bojiš, da boš ostal brez dela?