Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 (2.gen) / XC60
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

trd menjalnik

Avtor objava
rocknroll
27 jan 2013, 10:05 Predogled tiskanja
Član #3230
Prijavljen dne: 27 jan 2013, 09:55
Objav: 2
Vozim xc60 2.4d AWD Ročni m. L:2008

Sedaj, ko so šle temperature pod 0, opažam, da je menjalnik kar precej trd, preden se avto segreje. Potem pa se lepo prestavlja.

Je to normalno. Avto ima 95.000km, olja v menjalniku nisem še menjal.

Hvala za odgovor
Na vrh
Volvej
27 jan 2013, 12:15
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Olje v menjalniku se bi naj menjalo nekje na 50-60kkm, tako da ne bo škodilo če ga menjaš.
Na vrh
doctor_v50
27 jan 2013, 12:24
Član #954
Prijavljen dne: 30 nov 2008, 15:55
Lokacija: ljubljana
Objav: 172
ja na 50-60kkm se ga menja pri avtomatskih menjalnikih,pri ročnem se ga pa načeloma sploh ne menja ...kokr vem,ni pa slabo če se ga verjetn...
Na vrh
D|N
27 jan 2013, 13:21
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Ja od kdaj se pa tko olje menja? Da se ne kr na 10k? Ajme, vsak po svoje.
Na vrh
sleby
27 jan 2013, 15:46
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
tudi pri mojem c30 se pri teh mrzlih temperaturah takoj po startu tezko prestavi v drugo, oz skoraj nemogoce ce nimas vsaj 2000 rpm. po minuti ali dveh pa gre ze normalno. ker ne vem, ce je bilo olje ze menjano ga bom ob prvem servisu zamenjal, pa upam, da bo kaj bolje.
Na vrh
gardinjero
27 jan 2013, 15:56
Član #2482
Prijavljen dne: 29 nov 2011, 15:05
Objav: 451
Pri temperaturah pod -1 je olje boj gosto zato tudi malo težje prestave, ko je avto mrzu ko se olje in avto segreje se prestavlja normalno.Nič skrbet nič ni narobe z menjalnikom!
Na vrh
Augi
27 jan 2013, 20:07
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
ja se ne menja, pa dotoči se tud ne (da se nebi slučajno mešalo staro z novim), pa itak je neprodušno zaprto vse skup...
Na vrh
rocknroll
27 jan 2013, 20:35
Član #3230
Prijavljen dne: 27 jan 2013, 09:55
Objav: 2
Ok, hvala za odgovore!
Na vrh
Damijan
27 jan 2013, 21:22
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Po navodilih proizvajalcev se olje res naje ne bi menjalo ne v ročnem, ne v avtomatskem menjalniku. Vendar je pa praksa pokazala ravno obratno, če že ne verjamete strojniški stroki.

Pri ročnem menjalniku naj bi se olje menjalo med 90 in 110 kkm.
Strošek olja in menjave je nikakršen, menjalnik pa ti bo hvaležen in občutil boš pozitivno razliko.

To o nemenjavanju olja je samo marketinška fora za ovce v človeških telesih. Enako, kot menjavanje olja v motorju na 30 ali več kkm. Za kao majhne stroške vzdrževanja... Japajade.press
Na vrh
urber
27 jan 2013, 21:34
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Če na menjalniku ni izpusta za olje, se ga pa spumpa ven.
Jaz sem pri glavnem servisu dal zamenjat poleg olja v menjalniku še olje v obeh diferencialih (AWD). Škodi ne.
Na vrh
klm07
27 jan 2013, 21:34
Član #2184
Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45
Objav: 409
@augi za avtomat ti lahko jaz povem da ni neprodušno zaprt za ročnega pa ne bom trdil

@Damijan podpišem dvakrat; sploh pa če gre kdorkoli na proizvajalčevo stran menjalnika se najdejo podatki intervalov menjave olja v menjalnikih

[ Uredi 27 jan 2013, 22:43 ]
Na vrh
Damijan
27 jan 2013, 21:57
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Menjalnik ne more biti neprodušno zaprt. Kako hudiča bi pa v tovarni spravili olje vanj?

Če ročni menjalnik nima čepa za izpust, potem ima sigurno vijak v višini centra difa. Tam se olje izčrpa, kot je omenil @urber in skozi isto odprtino se načrpa svežega v menjalnik. Ko sveže olje teče ven na odprtini, ga je v menjalniku toliko, kot ga mora biti.
Na vrh
high5
27 jan 2013, 22:17
Član #2105
Prijavljen dne: 03 feb 2011, 20:48
Objav: 150
Olja v menjalnikih se menja. VEDNO.

PRi vsakem avtu, ki sem si ga lastil sem menjal olje v menjalniku (ročnem predvsem). Ko sem ga spustil ven, je bila ponavadi že kar neviskozna župca. Oziroma da boste imeli predstavo.
do 100.000km je v redu olje, potem nujno menjat. Razlike so kot noč in dan.
Enako je z olji v diferencialih...

Na vrh
D|N
28 jan 2013, 10:25
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
To verjetno pri novejsih? Stara sola pa res ne rab menjave.... S80,2000 letnik po 300 jurjih menjalnik kot putr. Ce strajka pac zamenjej. Ze 300k isti avto gledat je prevec...:)
Na vrh
tomsom
28 jan 2013, 10:56
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
D|N je napisal(a): ...

To verjetno pri novejsih? Stara sola pa res ne rab menjave.... S80,2000 letnik po 300 jurjih menjalnik kot putr. Ce strajka pac zamenjej. Ze 300k isti avto gledat je prevec...:)


Res, dober si da si zdržal. Jaz bi popizditis fasal.
100k pa je ze z jezo vožen.

Na vrh
Augi
28 jan 2013, 12:33
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
a ni očitno da sem bil sarkastičen?
Na vrh
D|N
28 jan 2013, 13:33
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Leta 2020 se bojo celi menjalniki menjal po 50 jurjih
Na vrh
high5
31 jan 2013, 08:19
Član #2105
Prijavljen dne: 03 feb 2011, 20:48
Objav: 150
hehe
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 80, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5978
najnovejši član: Vjiupsrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete