|
|
(V50 2.0D) cukanje pri speljevanju Pojdi na stran
1
[2]
|
|
Kuper | 27 sep 2012, 23:34 | |
| Član #1894 Prijavljen dne: 12 okt 2010, 19:58 Objav: 23
| Zanimivo... ravno ko berem zgoraj o kvaliteti goriva je to res, čeprav so mojstri zgoraj pisali še v letu 2010.
Pri mojem S40 1.8 GDi se kar pozna razlika, ampak v prid Petrolu! Zadnjih par let sem striktno tankal na MOL-u ali pa OMV-ju, nikoli na Petrolu, ravno zaradi tega prepričanja ozi. govoric o slabi kvaliteti goriva na Petrolu. Potem sem pa par tednov nazaj moral tankati na Petrolu, ker sem bil na nuli.... in presenečenje, avto dela veliko bolj mirno, lažje se vžge in tudi pospeševanje je bolj zvezno. Nikoli si nebi mislil.
Imam pa tudi jaz neko težavo s cukanjem, do zdaj se mi je 2x pojavila v pol leta, čeprav je N/A bencinar, ni dizel kot zgoraj omenjeno.
Ko speljem iz križišča, prestavim v drugo v tem času, ko počasi vozim v drugi (ker prvemu križišču sledi hitro še eno križišče) mi je 2x do zdaj cukalo. Sicer se na obratih skoraj ne opazi, ampak se čuti, kot da bi na hitro dodal gas in vzel. | Na vrh | |
peromb | 28 sep 2012, 13:21 | |
| Član #2833 Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02 Lokacija: Dragu?ova Objav: 287
| koliko € pride MAF filter? | Na vrh | |
Smejko | 30 sep 2012, 11:21 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| MAF senzor okrog 200 €. | Na vrh | |
peromb | 30 sep 2012, 12:25 | |
| Član #2833 Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02 Lokacija: Dragu?ova Objav: 287
| aja,senzor 200€ pride original? za v50 2006 2.0d
| Na vrh | |
Smejko | 03 okt 2012, 11:35 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Da da, original okrog 200 €. Ponaredkov pa se ne splača (moje skromno mnenje). | Na vrh | |
bojko | 03 okt 2012, 13:50 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| @peromb: preden se znebiš 200€ poguglaj pierburg 7.22184.22.0 | Na vrh | |
poršejček | 05 feb 2015, 09:04 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| Ogrevam staro temo, ker iščem rešitev.
Moj ima nov EGR (še v garanciji, vendar pravijo da je novi OK), avto pa cuka ko mu zapaše. Težko opredelim na koliko KM, ampak vsake toliko časa, recimo 1x na tank.
Ko cuka (imam obrate recimo na 1500-1800), mirno nogo, 4. prestava, avto pa cuka. Tist moment je trenutna poraba cca. 9-10l / 100 KM??
občutek imam, da tisti dan ali dva ko cuka, tudi nezvezno pospešuje. ko pohodiš gas, je nekje na 2300 občutek kot da avto razlo "zabije" potem pa potegne naprej??
Avto peljan na tester, EGR ok, šobe OK, tester ne pokaže nič?
Ali se čisti DPF? Kako veš kot uporabnik kdaj se čisti? Ker to cukanje je hudičevo moteče, tudi to da je prisotno skoraj na vsak tank (takrat naredim s polovico tanka "le" 300km).
Ta novodobna tehnika mi gre blazno na nervus, pri prejsnjem 2.0 TDI PD brez DPF sem se vozil kot profesor, tale PSA pa mi počasi ratuje ne prav všečen.
Hvala za pomoč ali kak nasvet, ker imam občutek da pooblaščeni serviserji tavajo v temi oz. me imajo za idiota, ker ko oni vozijo avto, le ta nič ne cuka.
[ Uredi 05 feb 2015, 09:06 ] | Na vrh | |
SepoX | 05 feb 2015, 09:13 | |
| Član #94 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51 Lokacija: Novo mesto Objav: 198
| Augi ti bo zamenjal softwer pa bo
Drugače pa je verjetno kriv senzor na turbini. Standard napaka je tole. | Na vrh | |
pihler | 05 feb 2015, 09:13 | |
| Član #2249 Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20 Objav: 150
| možno da gre dpf počasi proti koncu in se ni zmožen več regenerirat. Meni ko je vklapljal regeneracijo je bila pri 1.6d psa motorju poraba 8-9 pri 130kmh na avtocesti, ampak avto pa ni cukal. Toliko edino pazi, da se res ne zafila DPF. ker potem lahko grejo rakom žvižgat še turbina in injektorji :(
Naj ti priklopijo na tester in pogledajo kakšno je stanje z DPF. Mislim pa, da gre tudi prisilno sprožit regeneracijo.
V skrajnem primeru odstranit dpf, egr dol zapret pa je s tem sr***** konec | Na vrh | |
poršejček | 05 feb 2015, 09:40 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| Zadeva je trenutno sledeca:
Ker je EGR v garanciji in je bil sum da se vse to pojavlja zaradi njega, je vozilo na pooblascenem servisu. Rekli so da je egr ok, da pa so mi posodobili software in zmanjsalji nekaj na sobah za 1 stopnjo? Tega zaenkrat ne razumem najbolje?
Ali je Augijeva softwear enak temu ki so mi ga nalozili na servisu? Danes mi bodo pregledali se dpf in sporocili stanje.
Zaenkrat jih lahko pohvalim glede korektnosti, upam da jih bom lahko tudi zaradi popravljene napake.
Sevl vedno pa dajmo malo "modrovat" mogoce ugotovimo se kaj | Na vrh | |
Augi | 05 feb 2015, 12:21 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Če je 2.0D motor s siemens injektorji in ECU-jem, potem sw definitivno ni enak. Težava je da dobi motor premalo goriva ko je segret in posledično cuka. | Na vrh | |
poršejček | 05 feb 2015, 12:27 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| Povej mi na ZS kam pridem za pir dat | Na vrh | |
VolvoV50 | 29 apr 2017, 00:05 | |
| Član #906 Prijavljen dne: 21 okt 2008, 07:59 Objav: 17
| Zdravo,
moj v50 2.0D mi sedaj že kar nekaj časa ne potegne ko je mrzel. Ko hočeš speljat kar nima moči, dokler ne pride do 2000 obratov in zagrabi turbina. Če pa grem v kakšen klanec ali pa speljevanje v klanec, pa isto, sploh ne gre. Kot da bi motor zamorilo ko daš gas.
Iste probleme sem imel že lani decembra, ko sem ga imel na servisu in je delal neko regeneracijo... pa potem sem ga jaz malce bolj tiščal ene parkrat na avtocesti pa je bilo ok.
Sedaj sem spet 2x ponovil vožnjo z visokimi obrati, tam 4000 obratov iz Lj do Logatca, pa se nič ne izboljša. Sem govoril z serviserjem, ampak kar zavija z očmi, pojma nima kaj bi bilo, nisem ga pa še pustil tam.
Ima kdo kak nasvet, izkušnjo kaj bi mu pomagalo? Ker tole je res moteče, spraviš se na cesto potem pa kot polž da pride na tistih 2000 obratov. | Na vrh | |
sleby | 29 apr 2017, 08:04 | |
| Član #2921 Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33 Objav: 190
| a lucka za motor gori? | Na vrh | |
VolvoV50 | 29 apr 2017, 10:10 | |
| Član #906 Prijavljen dne: 21 okt 2008, 07:59 Objav: 17
| nobena lucka ne gori. sumim MAF sensor, sem ga odklopil ko je avto lavfal, pa je normalno delal naprej. cena 100 eur, pa nevem ali naj kar sam menjam oz nisem 100% da je to to. | Na vrh | |
Nordic | 30 apr 2017, 08:01 | |
| Član #2005 Prijavljen dne: 14 dec 2010, 07:19 Lokacija: Oslo, Norway Objav: 49
| Elektroniko turbine se dobi, sem jo menjal na Fiat Scudo. Imel sem iste tezave kot omenjate zgoraj, na koncu je sel avto tudi v safe mode. Tezava je bila v elektroniki turbine, previsok tlak. Tezavo so odpravili na servisu Zega v Gorjenskem. Motorji so enaki PSA. Cena z obnovo turbine 300€. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 55, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|