Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V50 2.0D) cukanje pri speljevanju

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
Kuper
27 sep 2012, 23:34
Član #1894
Prijavljen dne: 12 okt 2010, 19:58
Objav: 23
Zanimivo... ravno ko berem zgoraj o kvaliteti goriva je to res, čeprav so mojstri zgoraj pisali še v letu 2010.

Pri mojem S40 1.8 GDi se kar pozna razlika, ampak v prid Petrolu! Zadnjih par let sem striktno tankal na MOL-u ali pa OMV-ju, nikoli na Petrolu, ravno zaradi tega prepričanja ozi. govoric o slabi kvaliteti goriva na Petrolu.
Potem sem pa par tednov nazaj moral tankati na Petrolu, ker sem bil na nuli.... in presenečenje, avto dela veliko bolj mirno, lažje se vžge in tudi pospeševanje je bolj zvezno. Nikoli si nebi mislil.

Imam pa tudi jaz neko težavo s cukanjem, do zdaj se mi je 2x pojavila v pol leta, čeprav je N/A bencinar, ni dizel kot zgoraj omenjeno.

Ko speljem iz križišča, prestavim v drugo v tem času, ko počasi vozim v drugi (ker prvemu križišču sledi hitro še eno križišče) mi je 2x do zdaj cukalo. Sicer se na obratih skoraj ne opazi, ampak se čuti, kot da bi na hitro dodal gas in vzel.
Na vrh
peromb
28 sep 2012, 13:21
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
koliko € pride MAF filter?
Na vrh
Smejko
30 sep 2012, 11:21
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
MAF senzor okrog 200 €.
Na vrh
peromb
30 sep 2012, 12:25
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
aja,senzor
200€ pride original?
za v50 2006 2.0d
Na vrh
Smejko
03 okt 2012, 11:35
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Da da, original okrog 200 €. Ponaredkov pa se ne splača (moje skromno mnenje).
Na vrh
bojko
03 okt 2012, 13:50
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
@peromb: preden se znebiš 200€ poguglaj pierburg 7.22184.22.0
Na vrh
poršejček
05 feb 2015, 09:04
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
Ogrevam staro temo, ker iščem rešitev.

Moj ima nov EGR (še v garanciji, vendar pravijo da je novi OK), avto pa cuka ko mu zapaše. Težko opredelim na koliko KM, ampak vsake toliko časa, recimo 1x na tank.

Ko cuka (imam obrate recimo na 1500-1800), mirno nogo, 4. prestava, avto pa cuka. Tist moment je trenutna poraba cca. 9-10l / 100 KM??

občutek imam, da tisti dan ali dva ko cuka, tudi nezvezno pospešuje. ko pohodiš gas, je nekje na 2300 občutek kot da avto razlo "zabije" potem pa potegne naprej??

Avto peljan na tester, EGR ok, šobe OK, tester ne pokaže nič?

Ali se čisti DPF? Kako veš kot uporabnik kdaj se čisti? Ker to cukanje je hudičevo moteče, tudi to da je prisotno skoraj na vsak tank (takrat naredim s polovico tanka "le" 300km).

Ta novodobna tehnika mi gre blazno na nervus, pri prejsnjem 2.0 TDI PD brez DPF sem se vozil kot profesor, tale PSA pa mi počasi ratuje ne prav všečen.

Hvala za pomoč ali kak nasvet, ker imam občutek da pooblaščeni serviserji tavajo v temi oz. me imajo za idiota, ker ko oni vozijo avto, le ta nič ne cuka.



[ Uredi 05 feb 2015, 09:06 ]
Na vrh
SepoX
05 feb 2015, 09:13
Član #94
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51
Lokacija: Novo mesto
Objav: 198
Augi ti bo zamenjal softwer pa bo

Drugače pa je verjetno kriv senzor na turbini. Standard napaka je tole.
Na vrh
pihler
05 feb 2015, 09:13
Član #2249
Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20
Objav: 150
možno da gre dpf počasi proti koncu in se ni zmožen več regenerirat. Meni ko je vklapljal regeneracijo je bila pri 1.6d psa motorju poraba 8-9 pri 130kmh na avtocesti, ampak avto pa ni cukal.
Toliko edino pazi, da se res ne zafila DPF. ker potem lahko grejo rakom žvižgat še turbina in injektorji :(

Naj ti priklopijo na tester in pogledajo kakšno je stanje z DPF. Mislim pa, da gre tudi prisilno sprožit regeneracijo.

V skrajnem primeru odstranit dpf, egr dol zapret pa je s tem sr***** konec
Na vrh
poršejček
05 feb 2015, 09:40
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
Zadeva je trenutno sledeca:

Ker je EGR v garanciji in je bil sum da se vse to pojavlja zaradi njega, je vozilo na pooblascenem servisu. Rekli so da je egr ok, da pa so mi posodobili software in zmanjsalji nekaj na sobah za 1 stopnjo? Tega zaenkrat ne razumem najbolje?

Ali je Augijeva softwear enak temu ki so mi ga nalozili na servisu? Danes mi bodo pregledali se dpf in sporocili stanje.

Zaenkrat jih lahko pohvalim glede korektnosti, upam da jih bom lahko tudi zaradi popravljene napake.

Sevl vedno pa dajmo malo "modrovat" mogoce ugotovimo se kaj
Na vrh
Augi
05 feb 2015, 12:21
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Če je 2.0D motor s siemens injektorji in ECU-jem, potem sw definitivno ni enak. Težava je da dobi motor premalo goriva ko je segret in posledično cuka.
Na vrh
poršejček
05 feb 2015, 12:27
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
Povej mi na ZS kam pridem za pir dat
Na vrh
VolvoV50
29 apr 2017, 00:05
Član #906
Prijavljen dne: 21 okt 2008, 07:59
Objav: 17
Zdravo,

moj v50 2.0D mi sedaj že kar nekaj časa ne potegne ko je mrzel. Ko hočeš speljat kar nima moči, dokler ne pride do 2000 obratov in zagrabi turbina. Če pa grem v kakšen klanec ali pa speljevanje v klanec, pa isto, sploh ne gre. Kot da bi motor zamorilo ko daš gas.

Iste probleme sem imel že lani decembra, ko sem ga imel na servisu in je delal neko regeneracijo... pa potem sem ga jaz malce bolj tiščal ene parkrat na avtocesti pa je bilo ok.

Sedaj sem spet 2x ponovil vožnjo z visokimi obrati, tam 4000 obratov iz Lj do Logatca, pa se nič ne izboljša. Sem govoril z serviserjem, ampak kar zavija z očmi, pojma nima kaj bi bilo, nisem ga pa še pustil tam.

Ima kdo kak nasvet, izkušnjo kaj bi mu pomagalo? Ker tole je res moteče, spraviš se na cesto potem pa kot polž da pride na tistih 2000 obratov.
Na vrh
sleby
29 apr 2017, 08:04
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
a lucka za motor gori?
Na vrh
VolvoV50
29 apr 2017, 10:10
Član #906
Prijavljen dne: 21 okt 2008, 07:59
Objav: 17
nobena lucka ne gori. sumim MAF sensor, sem ga odklopil ko je avto lavfal, pa je normalno delal naprej. cena 100 eur, pa nevem ali naj kar sam menjam oz nisem 100% da je to to.
Na vrh
Nordic
30 apr 2017, 08:01
Član #2005
Prijavljen dne: 14 dec 2010, 07:19
Lokacija: Oslo, Norway
Objav: 49
Elektroniko turbine se dobi, sem jo menjal na Fiat Scudo. Imel sem iste tezave kot omenjate zgoraj, na koncu je sel avto tudi v safe mode.
Tezava je bila v elektroniki turbine, previsok tlak. Tezavo so odpravili na servisu Zega v Gorjenskem. Motorji so enaki PSA. Cena z obnovo turbine 300€.
Na vrh
Spletna stran
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 53, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete