|
|
(V50) zimske "radosti" dizlov Pojdi na stran
[1]
2
|
|
aly | 17 dec 2010, 13:49 | |
| Član #773Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429 | V50, 2.0D, 2005
Pri -10°C mi je začel težje vžigat. Ko vžge, teče neenakomerno in ropota ko star traktor (po moje en cilinder ne vžiga). Ko ga malo pohodim, se stabilizira. Ko vžge, naredi gost moder oblak (sosedi morajo biti srečni ).
Akumulator je sicer 5 let star (original), ampak vergla brez težav.
Po moje je problem v grelnih svečkah. Nisem jih še pomeril (bom v kratkem). Bolj me zanima to: Ko daste kontakt, ali vam sveti znakec za gretje (rumeno navitje) kaj dalj kot vse ostale lučke? Pri starem Golfu vem da je svetilo še kar nekaj sekund, pri temu pa ne...
lp | Na vrh | |
noj | 17 dec 2010, 15:41 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Moj ima vse 'simptome' enake, samo da vžiga brez problema. Lučka normalno, da gori dlje časa (tudi, ko ostale lučke že ugasnejo), saj grelne svečke rabijo pri nižjih temp. več časa... Kadi močno čisto vsak avto pri teh temperaturah takoj po vžigu, vsaj na našem parkirišču je tako (cca.80 avtomobilov). Problem torej vidim samo v 'težjem vžiganju', za kar bi te tudi prosil, če lahko malo bolj razjasniš, kakšni problemi se pojavljajo oz. kaj naj bi pomenilo težje vžiganje
[ Uredi 17 dec 2010, 15:43 ] | Na vrh | |
IZO | 17 dec 2010, 16:11 | |
| Član #1065 Prijavljen dne: 17 mar 2009, 08:58 Lokacija: Novo mesto Objav: 53
| meni je lani isto delal ... priporočam, da pogledaš filter goriva (voda, opilki)
Ta tedene sicer pri -16 malo zakašljal drugače vžiga BP. Kar se pa tiče grelnih svečk so izmerjene in mi delajo BP, "rumeno navitje" pa ugasne veliko prej kot ostale lučke
| Na vrh | |
bvogri | 17 dec 2010, 16:13 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Lahko je kriva tudi elektronika oz rele grelnih svečk kakor koli pač je. Nevem kako je pri V50 ampak pri nekaterih avtomobilih žmiga oz. kako drugače opozarja na napako lučka predgretja (slaba svečka, elektronika). Naša AR 166 vžge takoj, z malenkost plavega dima samo trenutek ko vžge. Teče pa veliko bolj naglas in malenkost nihajo obrati par sekund pri res nizkih temperaturah. Lučka za predgretje gori dalj. cca 5-8s
[ Uredi 17 dec 2010, 16:15 ] | Na vrh | |
noj | 17 dec 2010, 16:17 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| IZO je napisal(a): ... meni je lani isto delal ... priporočam, da pogledaš filter goriva (voda, opilki) Ta tedene sicer pri -16 malo zakašljal drugače vžiga BP. Kar se pa tiče grelnih svečk so izmerjene in mi delajo BP, "rumeno navitje" pa ugasne veliko prej kot ostale lučke
Najverjetnejši možnosti sta res filter goriva in pa grelne svečke. Mi je pa zanimivo, da ti pri -16 tako hitro ugasne lučka za grelne svečke... Pri meni je vse odvisno od mraza-večji kot je, dalj časa gori lučka, ampak vžiga brez problemov. | Na vrh | |
noj | 17 dec 2010, 16:19 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| bvogri je napisal(a): ...
Naša AR 166 vžge takoj, z malenkost plavega dima samo trenutek ko vžge. Teče pa veliko bolj naglas in malenkost nihajo obrati par sekund pri res nizkih temperaturah. Lučka za predgretje gori dalj. cca 5-8s
Pri mojem ford focusu je enako. | Na vrh | |
ikeman | 17 dec 2010, 16:36 | |
| Član #972 Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00 Objav: 178
| Ja tudi meni s60 slabše vžiga v minusu. Preverili smo svečke in so ok. Akomulator tut zgleda ok. Lahko da je problem v štarterju..
Če ni štarter ali akomulator, potem so pa problem lahko samo še injektorji ("šobe")
Glede filtra goriva: mislim, da bi potem tudi v toplem vremenu avto težje vžigal oz. bi začel motor "cukat" pod obremenitvijo.
| Na vrh | |
noj | 17 dec 2010, 17:15 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| ikeman je napisal(a): ...
Ja tudi meni s60 slabše vžiga v minusu.
Kaj za hudiča pomeni, da ti avto slabše vžiga??? A lahko to nekdo razloži? Ker kakor jaz vem, avto lahko vžge ali pa pač ne vžge. Neke srednje poti ni... | Na vrh | |
bvogri | 17 dec 2010, 17:43 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Je je. Na MB D sem imel fuč grelne svečke, dve popolnoma. Avto je najprej zavrtel v prazno, nato je nekaj časa pokašljeval in nazadnje stekel po 3eh od petih cilindrov. Malo je še potresel zaradi nevžiganja ostalih dveh in tekel naprej normalno. Je pa tudi močno plavo zakadil. Ko sem zamenjal svečke je tudi na -20 vžgal takoj brez kakšnih simptomov.
Modernejši dizli lažje vžigajo brez predgretja v kolikor je vsa ostala periferija v dobrem stanju.
[ Uredi 17 dec 2010, 18:05 ] | Na vrh | |
ikeman | 17 dec 2010, 21:34 | |
| Član #972 Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00 Objav: 178
| noj je napisal(a): ... ikeman je napisal(a): ...
Ja tudi meni s60 slabše vžiga v minusu.
Kaj za hudiča pomeni, da ti avto slabše vžiga??? A lahko to nekdo razloži? Ker kakor jaz vem, avto lahko vžge ali pa pač ne vžge. Neke srednje poti ni...
Pač moram ene 10x dat kontakt, počakat da se svečke ogrejejo, nato na silo verglat in dodat gas da vžge. Seveda vse to pri cca. -5˚C.
Zame je normalen vžig v mrzlih dneh: 2-3x ogreješ svečke in nato avto vžge, brez da bi ga silil.
Občutek je kot da vsaj 2 cilindra ne štartata takoj. Kaj pa vem mogoče so injektorji..
| Na vrh | |
urber | 17 dec 2010, 22:36 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Normalen vžig je, da daš kontakt, počakaš da vse lučke pogasnejo (razen tiste katere vedno gorijo pred vžigom), in zaverglaš, motor mora vžgati, brez dodajanja plina ali karkoli. Če ni tako, je pač nekaj narobe (svečke, injektorji...). Pri mojem D5 je tako, tudi pri -20°C ni bilo nikoli posebnega problema, potreboval je kakšne 2 sekunde več verglanja.
[ Uredi 17 dec 2010, 22:37 ] | Na vrh | |
ikeman | 17 dec 2010, 23:26 | |
| Član #972 Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00 Objav: 178
| urber je napisal(a): ...
Normalen vžig je, da daš kontakt, počakaš da vse lučke pogasnejo (razen tiste katere vedno gorijo pred vžigom), in zaverglaš, motor mora vžgati, brez dodajanja plina ali karkoli. Če ni tako, je pač nekaj narobe (svečke, injektorji...). Pri mojem D5 je tako, tudi pri -20°C ni bilo nikoli posebnega problema, potreboval je kakšne 2 sekunde več verglanja.
točno tako , btw. sem testiral pri -12°C
Zgleda, da nagaja kak injektor, bo treba sprobat.. Mogoče, celo štarter
| Na vrh | |
ChickenBoy | 18 dec 2010, 17:51 | |
| Član #1274 Prijavljen dne: 29 avg 2009, 15:10 Objav: 74
| aly je napisal(a): ...
Ko daste kontakt, ali vam sveti znakec za gretje (rumeno navitje) kaj dalj kot vse ostale lučke?
Meni zelo hitro ugasne. Nekako se mi zdi, da težje vžge, če je malenkost pod 0 kot pa -10. Vžge pa takoj, brez težav. Imam pa isto V50.
| Na vrh | |
stonesour | 18 dec 2010, 18:21 | |
| Član #1120 Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51 Objav: 139
| men kresne bp! | Na vrh | |
aly | 18 dec 2010, 23:09 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| bvogri je napisal(a): ...
..sem imel fuč grelne svečke, dve popolnoma. Avto je najprej zavrtel v prazno, nato je nekaj časa pokašljeval in nazadnje stekel po 3eh od petih cilindrov. Malo je še potresel zaradi nevžiganja ostalih dveh in tekel naprej normalno. Je pa tudi močno plavo zakadil.
Enako je pri meni, če je -10°C zunaj (samo da so 4 cilindri in 1 ne vžge). Sem danes pomeril - ena svečka (glow plug) je fuč.
Čudilo me je to, da lučka ne gori, greje pa (se opazi, ker luči v kabini za odtenek manj svetijo, ko so grelne svečke aktivne - opazi se "preskok" v svetlosti, ko izklopi svečke).
Tisto svečko zamenjat bo pa tudi cel projekt Skrite so tako, da bo treba verjetno eno cev do turbine odšraufat, da pridem do svečke Nič, grem VADIS zalaufat, pa pogledat kaj priporočajo...
Edit: Ja, mašino obesit na zunanjo konstrukcijo, snet desna dva nosilca motorja, spustit motor dol za 8 cm, snet EGR hladilnik in EGR ventil, pol pa lahko zamenjaš grelne svečke Nič ne bo z domačo menjavo. Blesavo... Bom pa vsaj EGR dal spucat, ko bo ravno snet. Al pa kar avto prodam pa kupim moped Do nadaljnega bo moral vžigat brez ene svečke. Sori... Ko crkneta dve se šele splača tolko dela (in denarja na servisu). Tako strašnega mraza pa tudi ni, da bi to predstavljalo velik problem.
[ Uredi 19 dec 2010, 00:55 ] | Na vrh | |
zlatko1970 | 21 dec 2010, 18:56 | |
| Član #1235 Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131
| aly je napisal(a): ... Al pa kar avto prodam pa kupim moped
hahaha koja izjava
drugače pa dobro opisano in se zahvaljujem, za informacije. Tudi jaz mislim, da imaš ti probleme s svečkami.
ampak, ko sem to čital, pa mi je kar odleglo, ker sem mislil, da imam jaz probleme, ko mi ne vžge iz 1, pa moram 2 ali 3 x greti svečke da kresne. | Na vrh | |
bvogri | 22 dec 2010, 01:17 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| aly je napisal(a): ... [ Edit: Ja, mašino obesit na zunanjo konstrukcijo, snet desna dva nosilca motorja, spustit motor dol za 8 cm, snet EGR hladilnik in EGR ventil, pol pa lahko zamenjaš grelne svečke Nič ne bo z domačo menjavo. Blesavo... Bom pa vsaj EGR dal spucat, ko bo ravno snet. Bolj zakomplicirat zgleda ni šlo? Prvič slišim kaj takšnega. Normalno je poseg enak menjavi svečk pri normalnem bencinarju. Ključ z dolgo votlo glavo in je.
| Na vrh | |
Hokejist77 | 05 feb 2012, 21:35 | |
| Član #1129 Prijavljen dne: 06 maj 2009, 22:13 Objav: 37
| Imel sem podobne probleme na V50 2.0D z vžiganjem ob nizkih temperaturah, že od -5 naprej, težavo sem rešil z aditivom za dizel in sicer za čiščenje vbrizgalnih šob. Nalil sem celega v napol poln rezervoar in prevozil 100 km, rezultati so bili takoj vidni, ni bilo sicer 100:1 ampak ko sem pokuril celoten rezervoar z aditivom je avto vžigal BP, tudi pri -15. Pred unosom aditiva sem testiral tudi svečke, ki so bile na testerju BP. Postopek sem izvajal že dvakrat in to uspešno. Mehanik mi je svetoval naj uporabim aditiv 2×letno. Upam, da komu pride prav ta informacija.
LP, Andrej | Na vrh | |
bojko | 06 feb 2012, 07:49 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| @Hokejist77: kateri aditiv uporabljaš? | Na vrh | |
dom | 08 feb 2012, 10:57 | |
| Član #2602 Prijavljen dne: 08 feb 2012, 10:47 Objav: 6
| additivi niso glih najboljša rešitev,se moraš vprašat kam gre umazanija pol od injektorjev pa to... se useda dol na kateder ali? boljša rešitev je pelat na čiščenje/obnovo...je pa res draga stvar , samo potem imaš spet mir par let!
če pa ti sveti znak za grelne svečke dlje kot pa ostalo pa je možno da je ena fuč ali pa jih je več šlo-priporočeno menjat vse, ne samo ene-ostale lahko vzameš domov ter jih imaš za rezervo | Na vrh | |
bojko | 08 feb 2012, 13:43 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| To glede menjave vseh grelnih svečk, a to obstaja kak dober razlog, al kako...? | Na vrh | |
dom | 08 feb 2012, 14:07 | |
| Član #2602 Prijavljen dne: 08 feb 2012, 10:47 Objav: 6
| ponavadi je ta, da ko eno menjaš ti spet druga crkne...jaz sem menjal vse 4 pa čeprav je samo ena crknola...pač odvisno kak se vsak sam odloči | Na vrh | |
oto | 08 feb 2012, 18:47 | |
| Član #1165 Prijavljen dne: 07 jun 2009, 13:44 Lokacija: zg.polskava-gabernik Objav: 137
| odkar tankam na Molu in Shellu nimam problema. v70 d5. sem pa natankal starega renaulta mastera na petrolu, katastrofa. Ni užgal in pa naf. filter poln vode. Upam da koristi komu | Na vrh | |
KTr1sk | 07 jan 2015, 22:29 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| pri meni na V50 1.6d 2005 nisem opazil pri mrzlem vžigu nobenih problemov, edino ko je motor hladen ne gre nikamor, čeprav pazim da ne grem nad 2000 obrati tudi do teh 2000 obratov veliko bolj počasi "potegne" verjetno je to normalno? No po parih minutkah se že pelje normalno, čeprav se še ni ogrel do prave delovne temperature.
Kako dolgo pa vam je zdržal originalni akumulator? Na letniku 2005 imam še originalnega Volvo (Made in Germany) noter (razen če je prejšni lastnik kupil originalnega)...pa še nekaj, vi gledate na števcu na levi strani preden zaženete motor da se ugasnejo rumene lučke in šele nato prižgete motor? | Na vrh | |
sleby | 07 jan 2015, 23:09 | |
| Član #2921 Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33 Objav: 190
| hm, jaz pa opazam pri svojem 2.0d da takrat, ko je res mraz in je avto ogret dosti bolj trese. recimo med prazniki, ko je bilo -10 in ko se avto enkrat segreje potem v prostem teku zelo trese. drugace gre normalno, kadi ne, vozi se ok, le trese ga. kaj bi to lahko bilo? danes, ko je bilo -3 pa vse normalno.. | Na vrh | |
Tex | 08 jan 2015, 09:10 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| Bencinarja kupte ;)
PS: ikeman, preverjanje svečk je bullshit, mehanik potegne z kablom gor, če se iskri, vendar to ni zadosten pokazatelj, da so svečke OK... oz da grejejo kot bi morale ! Tudi meni so rekli, da so preverjene in OK, ...in da je lahko kak injektor, pumpa,rele in nevem kaj še vse... za budale cepit !
Svečke so najcenejša stvar, cca 50eu in nič ni narobe, če jih ob takem simptomu zamenjaš, v 90% odpraviš napako !
[ Uredi 08 jan 2015, 09:14 ] | Na vrh | |
KTr1sk | 16 nov 2016, 20:08 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| KTr1sk je napisal(a): ...
pri meni na V50 1.6d 2005 nisem opazil pri mrzlem vžigu nobenih problemov, edino ko je motor hladen ne gre nikamor, čeprav pazim da ne grem nad 2000 obrati tudi do teh 2000 obratov veliko bolj počasi "potegne" verjetno je to normalno? No po parih minutkah se že pelje normalno, čeprav se še ni ogrel do prave delovne temperature.
Kako dolgo pa vam je zdržal originalni akumulator? Na letniku 2005 imam še originalnega Volvo (Made in Germany) noter (razen če je prejšni lastnik kupil originalnega)...pa še nekaj, vi gledate na števcu na levi strani preden zaženete motor da se ugasnejo rumene lučke in šele nato prižgete motor?
skoraj dve leti sem se vozil v tem "stanju" in le en serviser je sprobal, če je tlak v turbini slučajno pada in je ugotovil, ko je dal nekakšen manometer med cevke in je bila krivda tale membrana, ki je pri turbini https://www.aliexpress.com/store/product/GT1544V-753420-Turbocharger-actuator-wastegate-for-Volvo-V50-C30-S40-1-6HDI-110HP-DV6TED4/221460_32255469843.html zdaj je zamenjana in avto normalno vleče,... imam pa eno drugo težavo, ki ne vem ali je povezana z akumulatorjem ali s čim drugim, zadnjič sem pozabil lučko v "kabini" in je tažko vžgal ko sem šel iz službe, danes pa zjutraj pa je spet težje vžgal avto (imam še orig.aku), in v prostem teku je malo tresel in malo šel pod obrate (samo takrat je malo tresel)...mogoče kakšna druga napak ali aku..?
[ Uredi 16 nov 2016, 20:09 ] | Na vrh | |
D|N | 16 nov 2016, 20:43 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| A se nisi zamenjal? A ni dost star? | Na vrh | |
KTr1sk | 16 nov 2016, 20:49 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| D|N je napisal(a): ... A se nisi zamenjal? A ni dost star? čez vikend mi ga bo nekdo izmeril, pa bom videl ali je aku kriv ali kaj drugega...raje vidim da je aku..
| Na vrh | |
Furc | 11 jan 2017, 13:46 | |
| Član #13730 Prijavljen dne: 09 avg 2016, 17:49 Objav: 17
| Danes zjutraj nisem mogel vžgati v50 2.0d.sem zagreval in probaval pa ni šlo.Na displeyu mi napiše power steering service required.akumulator je star dva meseca,alternator pred 4 meseci menjana diodna plošča.kaj mislite da mi je zamrznila nafta,kakšen namig.stvar bom lahko urejal sele zvecer ko pridem iz službe...? Hvala | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 87, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5978 najnovejši član: Vjiupsrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|