Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

2.0d brez moci (ja, se en)

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
sleby
28 feb 2017, 23:00 Predogled tiskanja
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
Pozdrav!
Prosim za pomoč pri rešitvi težave, ki jo imam z mojim C30.

Pri 210.000 km sem ga zaradi drseče sklopke peljal na menjavo kompleta z vztrajnikom vred in poleg še na menjavo olja in filtrov. Po opravljeni menjavi avto nima moči in ne pospešuje kot bi moral, če gas pohodim do konca pa se mi tudi prižge lučka za servis motorja, ki po par sekundah ugasne.
Serviser pravi, da na računalniku kaže, da je zabasan dpf, kar se mi zdi čudno, saj je bil očiščen pol leta nazaj, pa tudi takrat so mi rekli, da ni kaj posebno zapacan. Naj omenim, da je avto na poti na servis - razen drseče sklopke - deloval povsem normalno!! Senzor tlaka in egr menda delujeta normalno.

Ima kdo idejo zakaj bi lahko prišlo do tega? Nekako dvomim, da se je dpf zapacal na servisu, ker je avto prej delal povsem normalno.
Ali je možno, da je to povezano kaj s sklopko in vztrajnikom, ali mogoče s filtrom goriva?

Glede na to, da se mi dozdeva, da tudi serviserju ni povsem jasno kaj bi lahko bilo, me zanima kako naj se tega lotim. Vesel bom tudi kakega kontakta kakšnega mojstra, ki bi mi lahko pogledal kaj bi lahko bilo.

Hvala!!
Na vrh
gapi94
01 mar 2017, 00:23
Član #10522
Prijavljen dne: 30 mar 2014, 22:40
Objav: 119
odstran DPF, blindiri EGR, problem rešen. Mislim, da je to tovarniška napaka večine 2.0d, oz. odvisno od letnika. Seveda je še tut kej druga možno, ampak pri 90% se je ta problem popravil na tak način. Pač od sestre avto je isto delal pri 220.000km, pa smo to naredili, pa nima zdj več problemov, res pa je da od sestre avto ni imel DPF-ja, oz. eden redkih 2.0d brez njega.
Na vrh
ovlov79
01 mar 2017, 09:26
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Da bi vse to dol jemal je bedarija. Te stvari niso v avtu zaradi lepšega. BTW, zato pa sovražim smrdljive dizle. Kak vse se to vozi in onesnažuje okolje.
Raje bencinar, pa čeprav 13l porabe.
Na vrh
sleby
01 mar 2017, 09:58
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
Tudi jaz bi raje vse skupaj ohranil tako, kot je misljeno, zato bi rad kontakt nekoga, ki bi mi pomagal diagnosticirat problem. Ker metat denar v razne potencialne resitve ni ravno moj stil, rad bi najprej tocno vedel kaj je za zrihtat.
Na vrh
ddejc
01 mar 2017, 13:09
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Lokacija?

Ne vem kako je pri 2.0 z DPF-jem. Pri D2 gresta dve cevki na senzor DPF tlaka, ki je nameščen na koš leve vzmeti. Da ni majster pozabil cevi nazaj nataknit, ko je snemal dol menjalnik in ti to povzroča težave.

Sem imel podobne težave pri D2, samo da je pri meni šel senzor DPF-ja. Vsi so govoril, da je DPF zapacan, avto pa nikamor šel ob nižjih temperaturah, ko se je segrelo pa vse BP.
Na vrh
sleby
01 mar 2017, 13:23
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
Hja, glede na to, da se je 1 uro s tem hecal verjamem, da je preveril, ce je vse priklopljeno. Bi pa zato rad, da se kdo drug pogleda, preden zacnem spet dpf menjat in podobno.

Drugace bi bilo top v Ljubljani ali okolici, ni se mi problem tudi kam dlje zapeljat, ceprav s takim avtom tezko dalec pridem.
Na vrh
Damijan
01 mar 2017, 15:39
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
A Tribesa si že povprašal? Mogoče tudi tvoje lahko pogleda...
Na vrh
sleby
01 mar 2017, 16:54
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
Ene par let nazaj ni mel aparatur za siemens ecuje. Bom pa vprasal, ce mogoce ze ima.

Drugac pa update.. Preden gre vsafe mode se slisi kot nek zrak pri masini. Upam, da je samo kaka cev..
Na vrh
ovlov79
01 mar 2017, 17:32
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Če bo kak v pomoč. Tudi pri mojem prejšnjem dizlu, sicer Citroenu C5 sem imel podoben problem, ko je mehanik menjal sklopko, pa je baje moral tudi nekaj pri turbini sneti, potem mi je pa v servisni program metalo in čez 2 jurja obratov nisem prišel (juhej). No, potem sem pa peljal na drug servis in že po telefonu mi je mehanik povedal, da je očitno pozabil ali pa slabo neke cevke na turbini prejšnji mehanik slabo nataknil. In ko mi je ta to zrihtal, je avto zopet lepo vlekel.
Samo v pomoč.
Na vrh
sleby
01 mar 2017, 22:12
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
No, zrak je bila slabo zategnjena objemka nekje pri vstopu motorja.

Zdej sicer malenkost boljše gre, ampak še zdaleč ne tako, kot bi moral. Lučka se še vedno prižiga. Razlika v tlaku na dpf kaže 260 (karkoli že ta podatek pomeni), bojda kar je več kot 100 je zrelo za menjavo.

Je lahko še kaj drugega, ali je to gotovo zabasan dpf?
Na vrh
T0ny
02 mar 2017, 00:14
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
Če si 100%, da ti je zložil nazaj tako kot je treba potem je najbrž dpf zabasan. Pri mojem (sicer serija 3) smo najprej sprožili prisilno čiščenje, ampak ni pomagalo. Čez 20k km je spet vrglo sporočilo ven. Nato sem pa šel do Strajnarja v Sežani in mi je zamenjal satovje z večjimi "porami". Od takrat naprej nobenih problemov (naredil nekaj čez 50k km). Cena je bila 500eu in 5 let garancije, ter vse meritve priložene, da je še vedno kot original, če se slučajno odločijo meriti izpuste malo bolj na tehničnih.
Na vrh
sleby
02 mar 2017, 20:34
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
Ja, saj regeneracijo bi najprej vseeno probal, ker glede na to, da je puscal zrak je mozno, da ga je zaradi tega zabasalo. Če ne pa očitno res dpf..

Kam pa naj ga peljem? A to škodi motorju kaj? Ker je bila že ene 3x narejena v zadnjih par letih..
Na vrh
T0ny
02 mar 2017, 23:37
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
Regeneracijo dela motor že sam po sebi. Ponavadi začne proces kadar je filter 80% poln (intervali med 300 do 900km). Ampak po vsaki regeneraciji ostane nekaj malega pepela katerega ne more skurit in se počasi nabira in nabira... Do neke mere, kadar niti prisiljena regeneracija ne pomaga. Lahko ti probajo ščistit z namenskim čistilom. Ampak tudi to čistilo pomaga samo do neke mere kadar je zabasano do konca. Kakorkoli se boš odločil, daj prej ko ti še turbino poškoduje, ker zaradi večjega povratnega pritiska dela turbina malo bolj kot ponavadi. Opcij imaš 4; nov dpf, originalno satovje zamenjano, satovje katero ima večjo prepustnost (namesto zadržanih 99,7% PM delcev jih "športni" dpf zadrži samo 50%) ali pa čiščenje katero je na žalost če je dotrajan dpf dostikrat nemogoče oz. brez pomena.

Za motor je vse isto. Pelji pa h takemu, kateri ti najbolj odgovarja... oddaljenost, cena in seveda garancija na opravljeno delo. Jaz osebno ti svetujem Strajnarja, ampak je iz okolice sežane. Kateri mi je super napravil menjavo satovja. Najbrž ti je pa malo predaleč.
Na vrh
Damijan
03 mar 2017, 08:45
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Na Vrhniki pa enako opravlja http://servis-caserman.si/

Jaz sem dal obnoviti počen katalizator, za bencinca in je dobro opravil delo, z garancijo in kontrolnimim eritvami. Še vedno mi deluje BP.
Na vrh
Sverige
03 mar 2017, 10:41
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Ampak 500 eur da ti ga zrihtajo, potem ti pa čez par let spet začne zaje***. A ista cena da ti ga vržejo ven in sprogramirajo pa imaš mir. To je kolega naredu, na S-Maxu, skupaj z optimizacijo je prišlo manj kot 500eur.

http://www.rsrmotorsport.com/


[ Uredi 03 mar 2017, 10:42 ]
Na vrh
AssKicker
03 mar 2017, 17:35
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
V veliko primerih je okvara DPF filtra posledica druge napake, napačnega olja, oziroma vožnje, neprimerne za dizla (kratke vožnje, stalno pod 1800 obrati, ipd.). Skoraj vsi poznamo kakšen primer, ko so odstranili DPF filter, nato je pa avto kadil črno kot kakšen star zluftan dizel. To se nebi smelo dogajati, ker dizli ki so v originalu brez dpf, tudi ne kadijo toliko. Nism še videl dobrega D5 motorja, ki bi stalno vlekel dimno zaveso za seboj.
Nočem strašiti, ampak obstaja možnost še kakšne napake zravn. Lahko je pa res samo DPF preživel tasvoje, pa se je odločil nagajati.
Na vrh
sleby
04 mar 2017, 12:51
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
Ja jaz bi najraje obdrzal vse original, ampak ni pa opcija da dam sedaj spet 500 eur in bo cez par mesecev isto, kot sedaj.
Vse ostalo mi menda dela, kot mora, tudi voznje niso tako kratke, pa olje imam tudi pravo. Pocasi se bom pac moral tudi jaz sprijaznit z odstranitvijo, ceprav mi ni vsec, ampak zal pri tako starem avtu ni vredno vsake pol leta par 100 eur v to vlagat.
Na vrh
ovlov79
04 mar 2017, 14:27
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Jaz imam 13 let starega bencinaraja, pa samo redne servise delam in tankam, tankam pa tankam. Človek mora pa res veliko km delati na leto, da se mi splača dizla nabavit. Verjetno se malo ljudem to splača, večina pa samo zlagano misli, da bo z nafto privarčevala. Sleby, želim ti čim manj stroškov, predvsem pa skrbi z avtom. Vem, kako izgleda, ko ti najljubša znamka nagaja. Sčasoma jo začneš sovražiti ;)
Na vrh
sleby
04 mar 2017, 17:52
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
ja, tudi jaz bi raje bencinarja, ampak ko recimo pogledam v40, ki ga imam nagledanega za naslednji avto je izbira bencinarjev vemo kaksna..

edit: no, motorji ze so, samo prakticna izbira rabljenih pa nikakrsna. podoben problem, kot ima uporabnik v sosednji temi pri s60.

[ Uredi 04 mar 2017, 18:02 ]
Na vrh
AssKicker
05 mar 2017, 12:30
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
No dej ti ovlov79 že nehej stalno s tem bencinarji natepavat v vseh forumih. Ker ipak tudi bencinar ni bulletproff. Ti povem zanimivo zgodbo, V70 2.4T. Ružile odmične, oziroma dročniki, odpovedala loputa, ubedve sonde, na koncu je pa motor odpovedal.. Pa vsak pravi volvaš ve, da so imeli bencinarji probleme z glavami, loputami, pa sondami. Pa še ena stvar; nekoč sm že delal izračun, koliko jaz na leto privarčujem, ko delam 30k. Toliko da imam v treh letih generalno obnovljeno vse kar se tiče motorja, od vztrajnika, šob, VT črpalke.. Tko da ja, ni treba v vsakem prispevku pljuvat čez dizle.

[ Uredi 05 mar 2017, 13:04 ]
Na vrh
Ovlov
05 mar 2017, 12:38
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
AssKicker je napisal(a): ...

No dej ti ovlov že nehej stalno s tem bencinarji natepavat v vseh forumih. Ker ipak tudi bencinjar ni bulletproff. Ti povem zanimivo zgodbo, V70 2.4T. Ružile odmične, oziroma dročniki, odpovedala loputa, ubedve sonde, na koncu je pa motor odpovedal.. Pa vsak pravi volvaš ve, da so imeli bencinarji probleme z glavami, loputami, pa sondami. Pa še ena stvar; nekoč sm že delal izračun, koliko jaz na leto privarčujem, ko delam 30k. Toliko da imam v treh letih generalno obnovljeno vse kar se tiče motorja, od vztrajnika, šob, VT črpalke.. Tko da ja, ni treba v vsakem prispevku pljuvat čez dizle.


Se popolnoma strinjam, AssKicker - in pripominjam, da ovlov79 in Ovlov nista ena in ista oseba
Eviva D5!

[ Uredi 05 mar 2017, 12:38 ]
Na vrh
AssKicker
05 mar 2017, 13:06
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Se oproščam, sm že popravil
Na vrh
Augi
05 mar 2017, 15:02
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
ovlov79 je napisal(a): ...

Jaz imam 13 let starega bencinaraja, pa samo redne servise delam in tankam, tankam pa tankam. Človek mora pa res veliko km delati na leto, da se mi splača dizla nabavit. Verjetno se malo ljudem to splača, večina pa samo zlagano misli, da bo z nafto privarčevala. Sleby, želim ti čim manj stroškov, predvsem pa skrbi z avtom. Vem, kako izgleda, ko ti najljubša znamka nagaja. Sčasoma jo začneš sovražiti ;)


jaz pa 14 let starega dizla, ki verjetno pokuri 1x manj €/km kot tvoj bencinar, pa pri 380kkm še vse v sklopu motorjain pogona original...
Na vrh
D|N
05 mar 2017, 16:05
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Ovlov79 dela redne servise pa tanka in tanka in tanka, D5 pa redni servis in tankat Saj je lepo napisal
Na vrh
ovlov79
05 mar 2017, 22:25
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Samo da vam delajo. Čestitam! Ga pa ni čez jutranji traktorski zvok dizla. Da ne govorim o nesnagi, ki jih dizli zmecejo skozi auspuh, da ne govorim o smrdenju dizlovega zadka... Sem imel nekaj dizlov, pa me niso prepričali, razen navora pri nizkih obratih.
Ne me razumeti narobe. Ne pljuvam čez vaša vozila, samo uporabniki sami imate toliko enih težav z dizli, da je veselica. Pa ne samo na tem forumu. Več ali manj povsod. Nekoč sem bil med vami, sedaj pa vas le berem in opazujem. K sreči nimamo skupnih težav, te katere imate vi, pa sem imel nekoč. Toliko.
Na vrh
D|N
05 mar 2017, 22:56
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
5 valjnik ima prav lep zvok, kadi nic, tko da ne vem kje so tezave no, bom rajs tih, k nebi sel jutri z busom na siht
Na vrh
ovlov79
06 mar 2017, 09:42
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Težava je moja (10.000 km/leto). Pa do službe 8km. Avto se segreje šele do prihoda v službo (predvsem pozimi), ko ga moram ugasniti. Recept za težave. Rad pa verjamem, da so D5 motorji dobri. Vsaj po poročanju uporabnikov. Tem in tujih forumov. Bolj ali manj hvalijo.

[ Uredi 06 mar 2017, 09:44 ]
Na vrh
AssKicker
06 mar 2017, 11:56
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
To imaš pa prav, 8 km je res premalo za dizla. Pri taki kilometrini bi tudi jaz vozil bencinarja..
Sleby, zapelji avto še do kakšnega drugega serviserja, kateri malo bolj pozna volvote. Mogoče kaj veš, hoče avto ob vsaki vožnji delati regeneracijo? Večja poraba, bolj rezek zvok, bel dim iz izpuha, zelo vroč izpuh?
Na vrh
sleby
06 mar 2017, 12:57
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
Ja, saj sem danes zmenjen s Tomazem iz Blaagovice (po priporocilu uporabnika tega foruma), pa bom videl kaj bo ugotovil. Za regeneracijo ne vem, imam pa obcutek, da jo hoce vsakic, ko se mi prizge lucka, ker zacne avto rahlo cukat kot takrat, ko jo obicajno dela. Porabo mam visjo kot ponavadi, glede dima nisem nic opazil, prav tako ne vrocine.

Javim kaj bomo ugotovili popoldan:)
Na vrh
sleby
06 mar 2017, 20:03
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
No, evo update:

Tomaž je potreboval natanko 5 minut, da je ugotovil v čem je problem. Luputa je bila zapacana tako, da je zaštekala in avto ni več delal regeneracije. Na srečo je imel eno loputo ravno na zalogi, tako, da mi je zamenjal loputo, spumpal višek olja in naredil regeneracijo filtra (sedaj je pretok nekje približno tak, kot pri novem filtru). Avto je instantno bolj odziven, o lučki nikakršnih sledi več.

Tako, da kar se mene tiče ima eno novo stranko, vam pa vsem hvala za pomoč!!
Na vrh
Aljaž225
06 mar 2017, 22:10
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
Super, da si uspešno rešil zadevo, je pa Tomaž že kar precej poznan tudi iz moje strani in samo še ena pohvala glede njega iz moje strani.

Lp.
Aljaž
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 44, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5975
najnovejši član: Dmhskcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete