|
|
Diagnoza?
|
|
rdečs40 | 16 maj 2011, 12:18 | |
| Član #50Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382 | Rabil bi pomoč oz. kakšno idejo kje lahko tiči vzrok za sledeči problem. Očetova (Fiat) Barchetta pije nenormalne količine olja in na daljših klancih povsem izgubi moč in začne močno kaditi bel dim. Avto se v normalnih pogojih pelje lepo, nič ne cuka ipd. Motor se ne pregreva oz. je celo ves čas "podhlajen" saj temperatura vode ne doseže niti polovice (termostat in stikalo že menjana) in voda ne zginja nikamor. Ima morda kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo (tesnila, glava, ventili, dročniki, ..., to vse bi zamenjal eden izmed mehanikov pri katerem se je oče oglasil)? Vsakršna pomoč je dobrodošla. P.S. Upam, da vas ne moti preveč, da sprašujem za Fiata | Na vrh | |
revival | 16 maj 2011, 13:09 | |
| Član #1874 Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14 Objav: 220
| Jaz mislim,da je potrebno menjat taflone in batne obročke,kar pomeni mala generalna in bo vozilo spet zdravo | Na vrh | |
Damijan | 16 maj 2011, 13:33 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Preveri stanje v glavi motorja. Vodila ventilov in pa sama stebla ventilov. Obrabljenost. Malo verjetno.
Prvenstveno pa teflone ventilov.
Ostalo, dročniki, ni problematično.
Če je bil motor kdaj pregret, pa je možnost, da so fizične poškodbe v notranjosti.
Glede prikazovanja temperature pa preveriti s testerjem. Mislim, da samo števec narobe kaže. Ga je treba fizično korigirati. | Na vrh | |
rdečs40 | 18 maj 2011, 07:31 | |
| Član #50 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382
| Hvala za odgovora Kot kaže bo avto dobil nove teflone, zbrušeno glavo, nova tesnila in tudi nove obročke. Je pri takšnem posegu smiselno menjat še kaj, glede na to, da bo mašina dodobra odprta? | Na vrh | |
RollingStone | 18 maj 2011, 10:07 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Če boš lepo pomeril cilindre, se splača pohonat (to se da naredit brez da motor daješ ven iz avtomobila), ter zamenjat ojnične ležaje. Mogoče še požlajfat ventile.
Tako samo ležaji glavne gredi ostanejo stari. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 34, Članov: 1 ... eugene ogleduje forum.php
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|