Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Diagnoza?

Avtor objava
rdečs40
16 maj 2011, 12:18 Predogled tiskanja
Član #50
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25
Objav: 382
Rabil bi pomoč oz. kakšno idejo kje lahko tiči vzrok za sledeči problem. Očetova (Fiat) Barchetta pije nenormalne količine olja in na daljših klancih povsem izgubi moč in začne močno kaditi bel dim.
Avto se v normalnih pogojih pelje lepo, nič ne cuka ipd. Motor se ne pregreva oz. je celo ves čas "podhlajen" saj temperatura vode ne doseže niti polovice (termostat in stikalo že menjana) in voda ne zginja nikamor.
Ima morda kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo (tesnila, glava, ventili, dročniki, ..., to vse bi zamenjal eden izmed mehanikov pri katerem se je oče oglasil)?
Vsakršna pomoč je dobrodošla.
P.S. Upam, da vas ne moti preveč, da sprašujem za Fiata
Na vrh
revival
16 maj 2011, 13:09
Član #1874
Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14
Objav: 220
Jaz mislim,da je potrebno menjat taflone in batne obročke,kar pomeni mala generalna in bo vozilo spet zdravo
Na vrh
Damijan
16 maj 2011, 13:33
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Preveri stanje v glavi motorja.
Vodila ventilov in pa sama stebla ventilov. Obrabljenost. Malo verjetno.

Prvenstveno pa teflone ventilov.

Ostalo, dročniki, ni problematično.

Če je bil motor kdaj pregret, pa je možnost, da so fizične poškodbe v notranjosti.

Glede prikazovanja temperature pa preveriti s testerjem. Mislim, da samo števec narobe kaže. Ga je treba fizično korigirati.
Na vrh
rdečs40
18 maj 2011, 07:31
Član #50
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25
Objav: 382
Hvala za odgovora
Kot kaže bo avto dobil nove teflone, zbrušeno glavo, nova tesnila in tudi nove obročke.
Je pri takšnem posegu smiselno menjat še kaj, glede na to, da bo mašina dodobra odprta?
Na vrh
RollingStone
18 maj 2011, 10:07
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Če boš lepo pomeril cilindre, se splača pohonat (to se da naredit brez da motor daješ ven iz avtomobila), ter zamenjat ojnične ležaje. Mogoče še požlajfat ventile.

Tako samo ležaji glavne gredi ostanejo stari.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 34, Članov: 1 ...
eugene ogleduje forum.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete