|
|
EGR ventil V50 1.6d
|
|
n3jco | 10 avg 2010, 20:06 | |
| Član #1361Prijavljen dne: 01 nov 2009, 21:29 Objav: 44 | Imam eno vprašanje. Zadnje čase imam težavo z EGR ventilom. Avto mi javi napako in če jo poresetiraš z računalnikom je za 2 mesca potem OK. Mehanik prav zamenjat ali pa očistit saj je ponavadi napaka v tem da se zapacajo... Mene samo zanima ima kdo izkušnje s tem je kdo stvar očistil sam in kje sploh se nahaja ta stvar? Ima kdo mogoče kakšno sliko? Hvala! | Na vrh | |
Miha_P | 10 avg 2010, 21:10 | |
| Član #1387 Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42 Objav: 58
| Živ, moja izkušnja: pri naporih je avto padel v rezervni progam, vleklo ni nikamor, lučke za anti-skid in napis motor low preformance. Ko sem avto ugasnil in prižgal je zginilo. Pojvlja pa se random, največkrat (95%) na avtocesti pri cca, 110 km/h na cca, 2200 obratih. Uradni servis: EGR, 600 € Fuš: pucanje 50€, ni obrodilo sadov.
Sedaj čakam, da naroči in dobi EGR in ga tudi zamenja, vendar mora pred tem še turbino preverit (sumi neko zatikanje). | Na vrh | |
n3jco | 10 avg 2010, 22:50 | |
| Član #1361 Prijavljen dne: 01 nov 2009, 21:29 Objav: 44
| No tudi meni se to zgodi vendar na vsake svete...Če grem recimo na res dolgo furo se mi mogoče to naredi al pa včasih v kakšen strm klanec... Od kje ti pa cena 600€ na uradnem servisu? Jaz sem klical so mi rekli nov ventil tam nekje okoli 250€ pa delo...
Bi pa samo prosu nekoga da mi razloži kje točno se ta stvar nahaja da si mal ogledam situacijo...
[ Uredi 10 avg 2010, 22:54 ] | Na vrh | |
Miha_P | 11 avg 2010, 10:46 | |
| Član #1387 Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42 Objav: 58
| V Trzinu, Avto Aktiv (BMW, Volvo, Mini zastopniki) | Na vrh | |
n3jco | 11 avg 2010, 11:03 | |
| Član #1361 Prijavljen dne: 01 nov 2009, 21:29 Objav: 44
| Da se mal popravim svoj post zanima me kje na mašini katero imam v avtu najdeš ta stvor =) | Na vrh | |
gildo | 11 avg 2010, 20:16 | |
| Član #1184 Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18 Objav: 84
| Skoraj nima smisla, da sam fušaš. Na pooblaščenem servisu (Dumida) stane zadeva 250 eur, zamenjajo v par minutah. Če EGR dela, potem dela, če ne, pa skoraj ne verjamem, da se lahko kolikor toliko normalno voziš. Sploh pa EGR ne trokira med vožnjo pri neki normalni hitrosti (ali pa vsaj naj ne bi). Tudi ni nič hudega, če je EGR izklopljen, kar je tudi možno. Avto dela brez problemov tudi brez njega. Problem je takrat, če se EGR od znotraj odlomi, kot se je zgodilo meni. Takrat imaš sistemsko napako, tester na servisu pa javlja vse drugo. | Na vrh | |
aly | 11 avg 2010, 22:12 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| EGR je nekje med izpušnim kolektorjem, turbino in vztopnim zrakom. To je mešalni ventil, ki del izpuha vrača nazaj v motor.
Pri 2.0D ima mašina spredaj vstop zraka in injektorje, izpušni kolektor pa je zadaj, proti potniški kabini. Tam zadaj je stlačena tudi turbina in EGR. Za 1.6D pa ne vem - poišči izpuh. Ampak več kot enega konektorja na motorju na parih ceveh itak ne boš videl.
[ Uredi 11 avg 2010, 22:13 ] | Na vrh | |
n3jco | 11 avg 2010, 23:08 | |
| Član #1361 Prijavljen dne: 01 nov 2009, 21:29 Objav: 44
| No ja stvar sem najdu praskal nisem pa nič... sedaj je odločitev padla ... jutri se bom odpeljal do Lj. naročil novega in pravijo da če bo vse prav bo v petek stvar tam in lahko "pošmekajo". Stvar pride 192€+ddv pa delo...Samo je pa ura dela na uradnem servisu okoli 50-60€ plus to da znajo kr krepko računat da ti ga dajo na tester...Je pa iz dneva v dan slabše... non stop mi ga meče na rezervni program ter javlja tisto napako anti-skid service bla bla bla... upam da je ves point res samo v egr-u... Saj tako je kak mesec ali dva nazaj pokazal tester... | Na vrh | |
primzy69 | 12 avg 2010, 00:21 | |
| Član #1414 Prijavljen dne: 11 dec 2009, 16:07 Objav: 130
| gildo je napisal(a): ...
Tudi ni nič hudega, če je EGR izklopljen, kar je tudi možno. Avto dela brez problemov tudi brez njega.
jaz sem tudi tako mislil, dejansko pa je stvar taka, da lahko ventil ostane odprt, kar pa naprej vpliva na turbino s previsoko temp. izpuha, kar pa ni dobro za turbino in po določenem času lahko pripelje do... Vsaka stvar ima svoj namen, tako je men povedal mehanik, ko sem predlagal le odklop | Na vrh | |
n3jco | 17 avg 2010, 12:44 | |
| Član #1361 Prijavljen dne: 01 nov 2009, 21:29 Objav: 44
| Tako pa je ventil zamenjan=) Na interclass-u z malo dobre volje za dobrih 250e ventil delo in priklop na tester... Zj pa gasa dalje=) | Na vrh | |
apache | 01 jun 2011, 08:57 | |
| Član #1187 Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41 Objav: 290
| Pri takšnih napakah je treba agr ventil čistit vsake 2-3 tkm ter sesalno loputo in sesalni kolektor. Vse bo špilalo bp in menjava ne bo potrebna. Jaz ga že imam 300.000 km in je kot urca. AGR je itak EKOLOGIJA in VELIKI strošek lastnika. Ničemur ne koristi je pa draga zadeva. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 61, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|