Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

hidravlična dvigalka

Avtor objava
bojko
16 mar 2011, 08:59 Predogled tiskanja
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Včeraj sem gledal eno tapoceni hidravlično dvigalko (krokodila) in je imela kar kovinsko ustje brez kakršne koli gumirane zaščite.
Ima kdo izkušnje s tem, kako se obnese tak stik kovina na kovino, kolko je to sploh varno, kake so poškodbe laka na dvižnih točkah?

Še bolj vesel bi bil informacije, kje nabaviti ne predrago dvigalko z gumiranim ustjem, ali vsaj kje nabavit primerno gumeno podlogo za podlagat vmes?
Na vrh
volvo5er
16 mar 2011, 10:37
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Pomoje preveč kompliciraš, tudi če boš avto dvigoval z dvigalko s kovinskim ustjem, bodo dvižne točke preživele dobo trajanja avta
Na vrh
sebaveh
16 mar 2011, 10:41
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Koliko je premer ustja?
Spomnim se, da so stari VW imeli škarjasto dvigalko, na vrhu pa tudi takšno polkroglasko skodelico, v njej pa gumo. Mogoče jo najdeš na kakšnem odpadu. Ali pa če čez privariš kakšno ravno ploščico in po vrhu daš še kos pohodne gume.
Na vrh
Spletna stran
divja jaga
16 mar 2011, 11:00
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Jah, poleg kupiš še malo gume za podložit (beri Bauhaus, OBI,...), drugače pa sploh ni panike

[ Uredi 16 mar 2011, 12:00 ]
Na vrh
mihaelz
16 mar 2011, 12:16
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
volvo5er je napisal(a): ...

Pomoje preveč kompliciraš, tudi če boš avto dvigoval z dvigalko s kovinskim ustjem, bodo dvižne točke preživele dobo trajanja avta


Po moje @Bojko-ta ne skrbi doba trajanja dvigalke, temveč poškodbe podvozja oz. zaščite, če drgne železo na železo.

Jaz dam pod svojo dvigalko en pravokoten klocen in je še bolj stabilna in to že leta.
Na vrh
divja jaga
16 mar 2011, 12:23
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
mihaelz je napisal(a): ...

volvo5er je napisal(a): ...

Pomoje preveč kompliciraš, tudi če boš avto dvigoval z dvigalko s kovinskim ustjem, bodo dvižne točke preživele dobo trajanja avta


Po moje @Bojko-ta ne skrbi doba trajanja dvigalke, temveč poškodbe podvozja oz. zaščite, če drgne železo na železo.

Jaz dam pod svojo dvigalko en pravokoten klocen in je še bolj stabilna in to že leta.

Glede klocna je že skoraj pravilo, kar koli dvigujemo, se podlaga z neko stvarjo zaradi lastne varnosti
Res pa je, da na lastno varnost ne skrbimo kaj preveč, ko menjamo gumo na avtu
Na vrh
volvo5er
16 mar 2011, 13:00
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
mihaelz je napisal(a): ...

volvo5er je napisal(a): ...

Pomoje preveč kompliciraš, tudi če boš avto dvigoval z dvigalko s kovinskim ustjem, bodo dvižne točke preživele dobo trajanja avta


Po moje @Bojko-ta ne skrbi doba trajanja dvigalke, temveč poškodbe podvozja oz. zaščite, če drgne železo na železo.

Jaz dam pod svojo dvigalko en pravokoten klocen in je še bolj stabilna in to že leta.


Saj mi je jasno kaj ga skrbi, samo pravim, da ga nima kaj skrbeti, saj bodo točke na avtu, predvidene za dviganje vozila, preživele dobo trajanja avta, tudi če bo dvigoval z dvigalko brez podloge.
Na vrh
mihaelz
16 mar 2011, 15:30
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
volvo5er je napisal(a): ...

mihaelz je napisal(a): ...

volvo5er je napisal(a): ...

Pomoje preveč kompliciraš, tudi če boš avto dvigoval z dvigalko s kovinskim ustjem, bodo dvižne točke preživele dobo trajanja avta


Po moje @Bojko-ta ne skrbi doba trajanja dvigalke, temveč poškodbe podvozja oz. zaščite, če drgne železo na železo.

Jaz dam pod svojo dvigalko en pravokoten klocen in je še bolj stabilna in to že leta.


Saj mi je jasno kaj ga skrbi, samo pravim, da ga nima kaj skrbeti, saj bodo točke na avtu, predvidene za dviganje vozila, preživele dobo trajanja avta, tudi če bo dvigoval z dvigalko brez podloge.


Ja moja napaka, narobe sem razumel, da misliš, da bodo dvižne točke dvigalke preživele avto.

[ Uredi 16 mar 2011, 15:30 ]
Na vrh
bojko
16 mar 2011, 18:01
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Ja, bo treba malo improvizirat in najdet nekaj primernega za podložit vmes.

@mihaelz pravilno si me prečital

@volvo5er se strinjam, da bodo dvižne točke preživele življensko dobo avtomobila, vprašanje pa je, zakaj potem imajo profi dvigala pri mehanikih gumirana ustja, verjetno ne za okras.
Na vrh
VOLVOV40
16 mar 2011, 21:35
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Gumi podloge so prvenstveno namenjene da avto slučajno nebi mogel zdrsniti,kar se rado dogaja pri dvostebelnih dvigalih.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 41, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete