hidravlična dvigalka
bojko, 16 mar 2011, 08:59

Včeraj sem gledal eno tapoceni hidravlično dvigalko (krokodila) in je imela kar kovinsko ustje brez kakršne koli gumirane zaščite.
Ima kdo izkušnje s tem, kako se obnese tak stik kovina na kovino, kolko je to sploh varno, kake so poškodbe laka na dvižnih točkah?

Še bolj vesel bi bil informacije, kje nabaviti ne predrago dvigalko z gumiranim ustjem, ali vsaj kje nabavit primerno gumeno podlogo za podlagat vmes?

Re: hidravlična dvigalka
volvo5er, 16 mar 2011, 10:37

Pomoje preveč kompliciraš, tudi če boš avto dvigoval z dvigalko s kovinskim ustjem, bodo dvižne točke preživele dobo trajanja avta

Re: hidravlična dvigalka
sebaveh, 16 mar 2011, 10:41

Koliko je premer ustja?
Spomnim se, da so stari VW imeli škarjasto dvigalko, na vrhu pa tudi takšno polkroglasko skodelico, v njej pa gumo. Mogoče jo najdeš na kakšnem odpadu. Ali pa če čez privariš kakšno ravno ploščico in po vrhu daš še kos pohodne gume.

Re: hidravlična dvigalka
divja jaga, 16 mar 2011, 11:00

Jah, poleg kupiš še malo gume za podložit (beri Bauhaus, OBI,...), drugače pa sploh ni panike

Re: hidravlična dvigalka
mihaelz, 16 mar 2011, 12:16

volvo5er je napisal ...

Pomoje preveč kompliciraš, tudi če boš avto dvigoval z dvigalko s kovinskim ustjem, bodo dvižne točke preživele dobo trajanja avta


Po moje @Bojko-ta ne skrbi doba trajanja dvigalke, temveč poškodbe podvozja oz. zaščite, če drgne železo na železo.

Jaz dam pod svojo dvigalko en pravokoten klocen in je še bolj stabilna in to že leta.

Re: hidravlična dvigalka
divja jaga, 16 mar 2011, 12:23

mihaelz je napisal ...

volvo5er je napisal ...

Pomoje preveč kompliciraš, tudi če boš avto dvigoval z dvigalko s kovinskim ustjem, bodo dvižne točke preživele dobo trajanja avta


Po moje @Bojko-ta ne skrbi doba trajanja dvigalke, temveč poškodbe podvozja oz. zaščite, če drgne železo na železo.

Jaz dam pod svojo dvigalko en pravokoten klocen in je še bolj stabilna in to že leta.

Glede klocna je že skoraj pravilo, kar koli dvigujemo, se podlaga z neko stvarjo zaradi lastne varnosti
Res pa je, da na lastno varnost ne skrbimo kaj preveč, ko menjamo gumo na avtu

Re: hidravlična dvigalka
volvo5er, 16 mar 2011, 13:00

mihaelz je napisal ...

volvo5er je napisal ...

Pomoje preveč kompliciraš, tudi če boš avto dvigoval z dvigalko s kovinskim ustjem, bodo dvižne točke preživele dobo trajanja avta


Po moje @Bojko-ta ne skrbi doba trajanja dvigalke, temveč poškodbe podvozja oz. zaščite, če drgne železo na železo.

Jaz dam pod svojo dvigalko en pravokoten klocen in je še bolj stabilna in to že leta.


Saj mi je jasno kaj ga skrbi, samo pravim, da ga nima kaj skrbeti, saj bodo točke na avtu, predvidene za dviganje vozila, preživele dobo trajanja avta, tudi če bo dvigoval z dvigalko brez podloge.

Re: hidravlična dvigalka
mihaelz, 16 mar 2011, 15:30

volvo5er je napisal ...

mihaelz je napisal ...

volvo5er je napisal ...

Pomoje preveč kompliciraš, tudi če boš avto dvigoval z dvigalko s kovinskim ustjem, bodo dvižne točke preživele dobo trajanja avta


Po moje @Bojko-ta ne skrbi doba trajanja dvigalke, temveč poškodbe podvozja oz. zaščite, če drgne železo na železo.

Jaz dam pod svojo dvigalko en pravokoten klocen in je še bolj stabilna in to že leta.


Saj mi je jasno kaj ga skrbi, samo pravim, da ga nima kaj skrbeti, saj bodo točke na avtu, predvidene za dviganje vozila, preživele dobo trajanja avta, tudi če bo dvigoval z dvigalko brez podloge.


Ja moja napaka, narobe sem razumel, da misliš, da bodo dvižne točke dvigalke preživele avto.

Re: hidravlična dvigalka
bojko, 16 mar 2011, 18:01

Ja, bo treba malo improvizirat in najdet nekaj primernega za podložit vmes.

@mihaelz pravilno si me prečital

@volvo5er se strinjam, da bodo dvižne točke preživele življensko dobo avtomobila, vprašanje pa je, zakaj potem imajo profi dvigala pri mehanikih gumirana ustja, verjetno ne za okras.

Re: hidravlična dvigalka
VOLVOV40, 16 mar 2011, 21:35

Gumi podloge so prvenstveno namenjene da avto slučajno nebi mogel zdrsniti,kar se rado dogaja pri dvostebelnih dvigalih.