|
|
Vpliv na EGT in AFR
|
|
alfaromeo | 09 nov 2010, 15:32 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866 | Eno vprašanje glede EGT (exhaust gas temperature) in AFR (air-fuel ratio).
Torej zanima me, kako se spremeni EGT in AFR, če se sploh, ako zamenjaš originalni intercooler z večjim pri stock setupu računalnika?
lp | Na vrh | |
aly | 10 nov 2010, 21:12 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| (samo razmišljanje) Večji hladilnik -> bolj ohlajen zrak -> gostejši zrak -> več zraka kot goriva -> bolj revna mešanica. Ampak MAF senzor bi moral to kompenzirat. | Na vrh | |
piko | 10 nov 2010, 22:42 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Pri stock ECU-ju ne bo prišlo do sprememb ob menjavi IC-ja. Ker ECU spremlja pretok in temperaturo vsesanega zraka, bo vsaka modifikacija na sesalnem delu zaznana in skompenzirana.
Drugače pa je EGT odvisen od AFR in predvžiga ter delno od restrikcije na izpušni strani. | Na vrh | |
alfaromeo | 11 nov 2010, 13:50 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| AlY, tako nekako sem tudi jaz razmišljal, le da mi je bolj logično da skompenzir vse lambda ki je na koncu "procesa" in ne MAF, ker je na sesalnem delu pred Intercoolerjem, ki je zamenjan. Kje je senzor tempreature zraka? Če je tudi ta pred, kako potem računalnik skompenzira? Preko lambde ?
AFR je odvisen od mešanice zraka (t, pretok) in goriva (količina), ki se določa s pomočjo snezorjev, ali pač?
@piko: Restrikcije na izpušni strani ni, oziroma je manjša kot pri stock. Ker je izpuh drug. 3".
| Na vrh | |
aly | 11 nov 2010, 20:22 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Jaz imam MAF na razdelilcu po cilindrih, se pravi za IC in ne pred. In še en drug senzor je zraven, verjetno za temperaturo.
[ Uredi 11 nov 2010, 20:22 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 66, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|