Vpliv na EGT in AFR
alfaromeo, 09 nov 2010, 15:32

Eno vprašanje glede EGT (exhaust gas temperature) in AFR (air-fuel ratio).

Torej zanima me, kako se spremeni EGT in AFR, če se sploh, ako zamenjaš originalni intercooler z večjim pri stock setupu računalnika?

lp

Re: Vpliv na EGT in AFR
aly, 10 nov 2010, 21:12

(samo razmišljanje)
Večji hladilnik -> bolj ohlajen zrak -> gostejši zrak -> več zraka kot goriva -> bolj revna mešanica.
Ampak MAF senzor bi moral to kompenzirat.

Re: Vpliv na EGT in AFR
piko, 10 nov 2010, 22:42

Pri stock ECU-ju ne bo prišlo do sprememb ob menjavi IC-ja.
Ker ECU spremlja pretok in temperaturo vsesanega zraka, bo vsaka modifikacija na sesalnem delu zaznana in skompenzirana.

Drugače pa je EGT odvisen od AFR in predvžiga ter delno od restrikcije na izpušni strani.

Re: Vpliv na EGT in AFR
alfaromeo, 11 nov 2010, 13:50

AlY, tako nekako sem tudi jaz razmišljal, le da mi je bolj logično da skompenzir vse lambda ki je na koncu "procesa" in ne MAF, ker je na sesalnem delu pred Intercoolerjem, ki je zamenjan. Kje je senzor tempreature zraka? Če je tudi ta pred, kako potem računalnik skompenzira? Preko lambde ?

AFR je odvisen od mešanice zraka (t, pretok) in goriva (količina), ki se določa s pomočjo snezorjev, ali pač?

@piko: Restrikcije na izpušni strani ni, oziroma je manjša kot pri stock. Ker je izpuh drug. 3".


Re: Vpliv na EGT in AFR
aly, 11 nov 2010, 20:22

Jaz imam MAF na razdelilcu po cilindrih, se pravi za IC in ne pred. In še en drug senzor je zraven, verjetno za temperaturo.