|
|
(V50 2.0D) cukanje pri speljevanju Pojdi na stran
[1]
2
|
|
vladimir | 21 jul 2010, 20:35 | |
| Član #837Prijavljen dne: 05 avg 2008, 07:55 Objav: 20 | Vedno se dobri dober odgovor. Imam V 50 diesel in ob speljevvanju (hladen ali topel) nikakor noče potegniti kot bi bilo treba. Samo če dodaš kar precej plina ne "lepi", drugače pa ne gre kot bi moral. Prav neprijetno in celo lahko nevarno. Rekli so že vse sorte napake, da so. Dize, pa bosh pumpa (ki je menda zelo drga). Ima kdo podobne neprijetne izkušnje? Jih je odpravil? Kako? Hvala, Vladimir
| Na vrh | |
primzy69 | 21 jul 2010, 20:40 | |
| Član #1414 Prijavljen dne: 11 dec 2009, 16:07 Objav: 130
| Hočeš reči da skozi celotno območje avto ne potegne? zdj če je 2.0D bosch pumpa ni, ker je nima. | Na vrh | |
mrv | 21 jul 2010, 20:54 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| v primeru trokiranja je več opcij
-filter goriva -zračni filter -svećke -tuljava -kabli (v primeru da jih ima) -merilec pretoka -črpalka goriva -raznorazni sensori
in še kaj se bi najšlo. Najlažje z najcenejšimi začet kot recimo filter goriva. Odvinso kje tankaš tudi. Faktorjev je več
| Na vrh | |
VOLVOV40 | 21 jul 2010, 22:51 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Na tvojem mestu bi dal zadevo na tester ,mislim pa da imaš problem z regulacijo turbine,oziroma z ventilom ki kontrolira turbino. | Na vrh | |
Volwerine | 22 jul 2010, 09:59 | |
| Član #1405 Prijavljen dne: 07 dec 2009, 14:58 Objav: 120
| Bom ponucal kar tole temo:
Zgodilo se je že parkrat da je tudi meni avto zacukal (V50 2.0D).
Običajno se to zgodi takrat, ko iz "štant" gasa malce pritisneš stopalko za gas. Tipično je to 3 ali 4 brzina tam okrog 1.700 do 2.000 obratov. Običajno je to takrat ko je motor hladen.
Opazil sem tudi, da če ob cukanju pohodim gas, se cukanje ustavi. Če pa ga dodajanje plina/gasa prekinem (se pravi obdržim nogo na miru) pa cukanje ostaja.
Opazil sem tudi, da cukanja ob segretem motorju ni. To pomeni da ko prevozim cca 100 km, se potem ob mestni vožnji, kjer se je prej pojavljalo cukanje - le to ustavi.
Opažam tudi da je v zadnjih dneh cukanja manj. Verjetno zato, ker se ta teden vozim iz primorske v Lj in sem naredil cca 1000 km od tega 800 km AC. Možno je da se je filter goriva predihal ali pa kaj drugega.
Avto je bil pred cca mesecem na rednem servisu tako da pomoje filter goriva ni problematičen. Tankam vedno na "prometnih" pumpah (raje OMW kot Petrol - zbiramo nalepke za Shreka )
Ene 2x-3x sem opazil tudi, da je cukanja manj, če je klima (hlajenje) izključeno.
Jutri odrinemo na dopust, in ko se vrnemo bo Volvak šel na tester. Če bo le mehanik fraj. In potem poročam kaj in kako. Če pa imate kakšen nastvet, idejo ali komentar, pa ga z veseljem preberem!
| Na vrh | |
Augi | 22 jul 2010, 10:10 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Menjaj črpalko... MOL, Aral... | Na vrh | |
Volwerine | 22 jul 2010, 10:23 | |
| Član #1405 Prijavljen dne: 07 dec 2009, 14:58 Objav: 120
| Črpalko česa - goriva? Prosim za podrobnejši opis - ker na avte se glih ne "spoznam" v nulo.
| Na vrh | |
mrv | 22 jul 2010, 12:52 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Črpalko na katero hodiš tankat je mislil. Sem zgoraj tudi omenil že. Eni pravijo da ma petrol najslabš bencin oz. diesel (zarad zastarelih rezervarov kje se skladišči)
Kolko je res na tem nevem, pravijo pa da če na MOL ali pa OMV tankaš diesel narediš več KM z isto količino kot npr. od petrola.
Lahk je tudi FAP filter v primeru da ga ima
[ Uredi 22 jul 2010, 13:06 ] | Na vrh | |
Volwerine | 22 jul 2010, 13:07 | |
| Član #1405 Prijavljen dne: 07 dec 2009, 14:58 Objav: 120
| Aaaaaaa
| Na vrh | |
Detra | 22 jul 2010, 13:19 | |
| Član #1535 Prijavljen dne: 01 mar 2010, 09:05 Lokacija: Maribor Objav: 29
| Če imaš možnost pa tankaj kar v Avstriji. Na servisih sem se pogovarjal z mehaniki in baje je v Sloveniji dosti več problemov z sistemi za gorivo, kot v tujini. Razlog naj bi bil v slabši kvaliteti goriv pri nas. Glede tega je ogromno debat, v nečem pa so si vse skupne: Petrol naj bi bil najslabši.
Jaz sem dokaj blizu meje in občasno službeno hodim v Avstrijo, tako da zadnje čase tankam tam (Shell). Če ne drugega, je cenejše in na poln tank prišparam okoli 7 evrov.
Sem pa tudi jaz dan za tem, ko sem tankal na Agipu (Rudnik Lj.) prvič opazil cukanje pri mrzli mašini. Po naslednjem tankanju (Shell Avstrija) cukanja ni bilo več. Mogoče le naključe, mogoče pa je vseeno nekaj resnice o slabši kvaliteti v Sloveniji. | Na vrh | |
primzy69 | 22 jul 2010, 13:36 | |
| Član #1414 Prijavljen dne: 11 dec 2009, 16:07 Objav: 130
| Volwerine je napisal(a): ... Bom ponucal kar tole temo: Zgodilo se je že parkrat da je tudi meni avto zacukal (V50 2.0D). Običajno se to zgodi takrat, ko iz "štant" gasa malce pritisneš stopalko za gas. Tipično je to 3 ali 4 brzina tam okrog 1.700 do 2.000 obratov. Običajno je to takrat ko je motor hladen. Opazil sem tudi, da če ob cukanju pohodim gas, se cukanje ustavi. Če pa ga dodajanje plina/gasa prekinem (se pravi obdržim nogo na miru) pa cukanje ostaja. Opazil sem tudi, da cukanja ob segretem motorju ni. To pomeni da ko prevozim cca 100 km, se potem ob mestni vožnji, kjer se je prej pojavljalo cukanje - le to ustavi. Opažam tudi da je v zadnjih dneh cukanja manj. Verjetno zato, ker se ta teden vozim iz primorske v Lj in sem naredil cca 1000 km od tega 800 km AC. Možno je da se je filter goriva predihal ali pa kaj drugega. Avto je bil pred cca mesecem na rednem servisu tako da pomoje filter goriva ni problematičen. Tankam vedno na "prometnih" pumpah (raje OMW kot Petrol - zbiramo nalepke za Shreka ) Ene 2x-3x sem opazil tudi, da je cukanja manj, če je klima (hlajenje) izključeno. Jutri odrinemo na dopust, in ko se vrnemo bo Volvak šel na tester. Če bo le mehanik fraj. In potem poročam kaj in kako. Če pa imate kakšen nastvet, idejo ali komentar, pa ga z veseljem preberem!
čist iste simptome ma tudi moj v50. Cukanje preneha ko se temp.vode segreje, da pa je zadnje čase to manj opazno, pa je najbrš razlog v tem, da se segreje že po nekaj km. Kaj pa če ga mrzlega pustiš laufat v štant-gasu, ti lepo laufa? Sicer sem pa zaradi tega že obiskal nekaj mehanikov, pa priklope na tester ipd. pa ni nikjer nič napisalo... | Na vrh | |
Volwerine | 22 jul 2010, 15:17 | |
| Član #1405 Prijavljen dne: 07 dec 2009, 14:58 Objav: 120
| primzy69 je napisal(a): ...
čist iste simptome ma tudi moj v50. Cukanje preneha ko se temp.vode segreje, da pa je zadnje čase to manj opazno, pa je najbrš razlog v tem, da se segreje že po nekaj km. Kaj pa če ga mrzlega pustiš laufat v štant-gasu, ti lepo laufa? Sicer sem pa zaradi tega že obiskal nekaj mehanikov, pa priklope na tester ipd. pa ni nikjer nič napisalo...
Sicer se redkokdaj zgodi - da bi ga laufal na štant gasu. Ampak takrat ko ga in ko sedim notri prede čist normalno.
Mogoče bo res kar pravijo - menjat pumpo oz. dobavitelja goriva.
| Na vrh | |
mrv | 22 jul 2010, 15:34 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Jaz sem pred letami opazil ko sem še vozil Hyundai S-Coupe GT Turbo haha. Takrat je z gorivom od Shella vozilo najbojše šlo. Tudi olje oz mazila od shell bi naj bile na vrhu kaj se tiče kvalitete mazil.
Drugač pa jaz iz prepričanja nobenega vozila ne tankam pri Petrolu že leta pa leta ne.
Niti najmajn pa da bi mi na idejo prišlo in bi Petrolov bencin v mojega R-a natankal. Ta vidi samo MOL98 ali OMV100. Shell pa Agip pa nimam blizi od so mi iz poti.
Probaj prvo filter goriva menjat (vzemi kvalitetnega, recimo MANN), nato pa na AC
[ Uredi 22 jul 2010, 15:35 ] | Na vrh | |
vladimir | 22 jul 2010, 18:48 | |
| Član #837 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 07:55 Objav: 20
| Hvala za debato. Če drugega ni, je vsaj "veselje", da v žalosti nisi sam. Sicer ves čas tankam na OMV, res je tudi, da že pod štand gasom malo rad potarokira, res je, da pod več obrati dobro gre, res pa je, da me je celo speljati strah (naj bo mrzel ali topel stroj), ker se bojim, da bi avto crknil. Kar naprej pa s škripajočimi gumami ni da bi speljeval. Teste sledi v dneh, ko bodo tudi mehaniki nazaj z dopusta.Tudi jaz sem pomislil na kable, a kaj, ko jih nima. Če je še kje kakšna zamisel, pa vas še naprej prosim zanjo. Hvala Vladimir | Na vrh | |
JG | 22 jul 2010, 19:01 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1350
| vajtsnejk je napisal(a): ...
Črpalko na katero hodiš tankat je mislil. Sem zgoraj tudi omenil že. Eni pravijo da ma petrol najslabš bencin oz. diesel (zarad zastarelih rezervarov kje se skladišči)
Kolko je res na tem nevem, pravijo pa da če na MOL ali pa OMV tankaš diesel narediš več KM z isto količino kot npr. od petrola.
Lahk je tudi FAP filter v primeru da ga ima
Tudi malo ni res, pa sem kar dobra referenca glede tega, saj ob precejšnjim številu prevoženih kilomtrov na leto in glede na širino lokacije kjer tankam (smer KR-LJ-NM) lahko povem, da ne opazim nobene omembe vredne razlike med OMW-Petrol-Agip. Največ kilometrov pa zanimivo naredim če tankam na Petrolu, tam 950-1000 km, medtem ko drugod recimo 920-960 km, ampak to ne štejem plus Petrolu, ampak predvsem minus moji desni "pre"težki nogi. | Na vrh | |
BorutG | 22 jul 2010, 19:35 | |
| Član #1741 Prijavljen dne: 20 jul 2010, 22:53 Lokacija: L J U B L J A N A Objav: 49
| Sicer je tole rahlo offtopic ampak vseeno, še moje mnenje, še pri prejšnjem avtu (megane dci 105km) sem naredil z nafto od AGIPa naredil cca. 60 kilometrov več kot pa z nafto od petrola, da o kajenju oz. dimljenju sploh ne govorim. Volvota sem sedaj tankal na OMV in bom videl koliko km bom naredil nato pa še petrol in AGIP. Je pa zanimivo da sem vedno ko sem tankal AGIP (v večini primerov) imel boljše pospeške in tudi motor je lepše/tišje delal. Petrol ima očitno res nekaj v svojem gorivu. | Na vrh | |
divja jaga | 22 jul 2010, 23:47 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Kolikor je meni znano ima Petrol državno zalogo goriva čez, kar pomeni, da gorivo, ki pride v Slovenijo za slovenski trg gre najprej tja, na črpalke gre pa iz te zaloge. Kar pomeni, da je gorivo malo starejše, kaj pa to pomeni pa menda veste. Čeprav jaz nisem opazil nobene razlike na OMW oz. Petrol-u, z obema približno isto število kilometrov ( okej, mogoče je razlika, ko delaš servis, menjaš filter goriva in vidiš kaj je notri ). Tista razlika v porabi je pa seveda v desni nogi. Tankam pa tam kjer je, nikoli ne čakam, da bom prišel do OMW oz. katerekoli boljše črpalke kot Petrol. | Na vrh | |
aly | 24 jul 2010, 11:29 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Pri zadevi s cukanjem sumim na filter goriva (Volwerine, filter se ne more "predihat", ker je gorivo itak ves čas v polnem toku skozi povratno cev), črpalko za gorivo - ponavadi problem pri višjih obratih in pospeševanju - ali pa EGR ventil (V50 2.0D klasična težava) | Na vrh | |
gildo | 26 jul 2010, 13:05 | |
| Član #1184 Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18 Objav: 84
| Obstaja še en možen odgovor. Če ima avto filter sajastih delcev (verjetno ga ima), se vsake toliko časa (na ca 500 km) sproži sekvenca kurjenja delcev v filtru. Pri avtu s tempomatom se to lepo vidi na trenutni porabi, ki se pri konstantni vožnji trenutno zviša za 1-3 l/100km. Sekvenca s presledki lahko traja do 5 minut. Pri vožnji s konstantnimi obrati pri nižjih hitrostih se odraža kot cukanje, pri hitrostih nad ca 100/h pa je občutek trenuten in je podoben tistemu, kot da bi med vožnjo vklopil klimo. Pri meni je vse skupaj najbolj moteče s petrolovim gorivom, ponavadi pa tankam na MOL-u in je zadeva skoraj neopazna. | Na vrh | |
zlatko1970 | 18 avg 2010, 05:54 | |
| Član #1235 Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131
| pred časom sem tudi jaz pisal o podobnem cukanju, pa nekaj popravljal pa še zmeraj ni nič boljše. Imam S80, 2,5 D, letnik 2001.
če vozim topli ali mrzli avto, po avtocesti ali po lokalki, isto sr... - če ga peljem v 4. ali 5. prestavi pri nizkih obratih (1.500 - 2.000) pa potem pohodim gas do konca mi avto sicer začne vlečti, vendar pa le za 2 - 3 sek, potem pa malenkost spusti moč (za manj kot 1 sek), pa spet potegne, pa spusti, pa potegne,...
če gas dodajam bolj počasi se to ne dogaja, ampak le če do konca pohodim. Pa v 1. - 3. prestavi se to ne dogaja. Spet kak filter ali kaj podobnega ?? | Na vrh | |
stonesour | 18 avg 2010, 12:27 | |
| Član #1120 Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51 Objav: 139
| primzy69 je napisal(a): ...
Hočeš reči da skozi celotno območje avto ne potegne? zdj če je 2.0D bosch pumpa ni, ker je nima.
prumzy a 2.0 D nima bosch pumpe??? | Na vrh | |
zlatko1970 | 18 avg 2010, 22:36 | |
| Član #1235 Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131
| EGR ventil sem že menjal (pa čeprav za rabljenega, ki bi naj delal), pa na DUMIDI so mi pregledali in prepucali cevi, ampak brez posebnega haska.
ja, kot sem zapisal pa gre za neenakomerno pospeševanje in ne za direktno cukanje.
[ Uredi 18 avg 2010, 22:37 ] | Na vrh | |
primzy69 | 19 avg 2010, 00:10 | |
| Član #1414 Prijavljen dne: 11 dec 2009, 16:07 Objav: 130
| stonesour je napisal(a): ... primzy69 je napisal(a): ...
Hočeš reči da skozi celotno območje avto ne potegne? zdj če je 2.0D bosch pumpa ni, ker je nima.
prumzy a 2.0 D nima bosch pumpe???
volvotov ne. Ta 2.0D 136KM je common rail mašina, kar pomeni da gorivo do motorja pride po skupnem vodu, na bosch pumpi, pa je za vsak cilinder bil posebej vbrizg in v primeru 4valnega motorja si imel 4 ''cevke''. to je zlo tko na grobo povedan
[ Uredi 19 avg 2010, 00:10 ] | Na vrh | |
aly | 22 avg 2010, 00:01 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| zlatko1970 je napisal(a): ... ja, kot sem zapisal pa gre za neenakomerno pospeševanje in ne za direktno cukanje. Enako pri meni. Beri sosednje teme. V glavnem gre za krmiljenje turbine in je to normalno.
| Na vrh | |
zlatko1970 | 22 avg 2010, 08:40 | |
| Član #1235 Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131
| OK, dajte mi pojasnit tole: če ta ventilček krmili turbino in če turbina zaradi tega nepravilno dela in avto neenakomerno pospešuje, ali potem turbina nikdar ne dela s polno močjo in avto nikdar ne vleče spolno močjo ali kako? | Na vrh | |
gildo | 23 avg 2010, 13:20 | |
| Član #1184 Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18 Objav: 84
| Turbino krmili elektronika, ki se nahaja na turbini. Elektronika dobiva signale preko cevk od motorja (tlak - bolje rečeno podtlak). Več nas ima iste probleme. Baje so pri novih avtomobilih ta problem že rešili z vgradnjo izboljšane, "ta stara" obstoječa elektronika pa ni dovolj natančna in zato prihaja do jahanja. Pri starejših V50 je možno kupiti turbino z elektroniko skupaj, kar pa zahteva kar nekaj perja. Baje naj potem cukanja ne bi bilo več. Lani poleti sem že nekaj obljubljal, da za 2,0D motor delajo novo elektroniko in da bo možno zamenjati samo elektroniko, kar bi bilo cenovno sprejemljivo. Informacijo sem takrat dobil na Dumidi. Čez pol leta še vedno ni bilo odgovora, kdaj naj bi prišla na tržišče in sem obupal. Tolažimo se lahko s tem, da imajo iste probleme tudi Opli, Peugeoti, vsi ki pač uporabljajo ta isti 2,0D motor. | Na vrh | |
Anže | 23 avg 2010, 16:18 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Če ti cuka maš lahko slabo sklopko? | Na vrh | |
zlatko1970 | 23 avg 2010, 21:17 | |
| Član #1235 Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131
| teoretično imaš anže sicer prav. Ampak daj no. A misliš da sem res komaj 14 dni za volanom, pa ne vem kaj je kuplunga in kaj motor??? | Na vrh | |
peromb | 27 sep 2012, 07:40 | |
| Član #2833 Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02 Lokacija: Dragu?ova Objav: 287
| enako se dogaja meni na v50 2.0d 2006. avto mi cuka če držim konstanten gas med 1800-2000 rpm prav tako pri pospeševanju 4-5 se najbolj občuti,da avto neenakomerno pošpešuje. menjal sem fap filter(filter trdih delcev),avto še vedno cuka. preverit sem dal šobe(simens),delajo normalno. naliv aditiv,ne pomaga.
kako ste odpravili problem z cukanjem? | Na vrh | |
Smejko | 27 sep 2012, 21:22 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Jaz imam na sumu MAF senzor. Vsaj ponavadi so taki simptomi. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 71, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6011 najnovejši član: LieseTew |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|