Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 (2. gen) / V70 (3. gen) / XC70 (3. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(XC70) Raznorazne težave

Avtor objava
XC4
13 maj 2010, 10:13 Predogled tiskanja
Član #1652
Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41
Objav: 9

nekaj dejstev o mojem super volvo xc70,avto ima 50.000 prevoženih kilometrov letnik 2009,
- v obdobju 7 mesecev 9 obiskov servisov !!
- škripanje spredaj zadj vsepovsod
- konstanto nedelovanje pranja žarometov
-dežni senzor deluje nesinhrono z količino padavin
-odpadanje stranskih bočnih letev in obrob
-D5 avtomatik realna poraba od 12 lit naprej !!!
-zelo zaspan in neodziven menjalnik tudi tiptronic



skratka zadovoljen sem edino z obliko in notranjim dizajnom avta.

če ima gdo podobne težave mi prosim javite po možnosti rešitve


[ Uredi 13 maj 2010, 19:07 ]
Na vrh
Beastmaster
13 maj 2010, 10:17
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307

Si kupil novega?? V tem primeru bi zahteval menjavo za novega, če je tolk problemov... če pa si nabavil rabljenega, so te pa verjetno nategnili in z kilometri in po vsej verjetnosti zbitim avtom, glede na škripanje, odpadanje letvic itd...
Na vrh
Augi
13 maj 2010, 10:18
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
To se preprosto ne sme zgoditi pri takem avtu! Če si kupil novo vozilo, zahtevaj zamenjavo, če si pa kupil rabljenega so te pa nažalost zelo "napizdili".
Na vrh
alfaromeo
13 maj 2010, 10:20
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Pozdravljen XC4.

Lahko kaj več napišeš o škripanju, zakaj toliko obiskov servisov, odpadanju stranskih bočnih letvic, ...
Poraba Verjetno imaš 185 KM. Tudi na testu pri AM je bila testna poraba povp. 13.2 litra, najmanjša pa 11.6.

Verjetno nisi upal da bo porabil 6,5 litra ali pač?

[ Uredi 13 maj 2010, 10:25 ]
Na vrh
XC4
13 maj 2010, 10:20
Član #1652
Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41
Objav: 9
avto je bil kupljev v nemčiji na VOLVU kot testni avto 20.000 km,glede natega nisem prepričan saj vse pripombe lepo odpravljajo na garancijo vendar sem se naveličal oviskov servisov ker nisem tam zaposlen,da bi tam prebil tolko časa
Na vrh
XC4
13 maj 2010, 10:25
Član #1652
Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41
Objav: 9
glede škripanja pri vsakem prehodu med različnimi nakloni (luknje,ležeči policaji,....)
-letvice in obrobe se odlepljajo
-toliko obiskov servisov ker mi skoz odpravljajo bolj kot ne enake napake

Na vrh
XC4
13 maj 2010, 10:38
Član #1652
Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41
Objav: 9
alfaromeo je napisal(a): ...

Pozdravljen XC4.

Lahko kaj več napišeš o škripanju, zakaj toliko obiskov servisov, odpadanju stranskih bočnih letvic, ...
Poraba Verjetno imaš 185 KM. Tudi na testu pri AM je bila testna poraba povp. 13.2 litra, najmanjša pa 11.6.

Verjetno nisi upal da bo porabil 6,5 litra ali pač?

prej sem vozu V70 kjer je bila pri enakem motorju poraba okrog 8 lit,pa ne skrbi me tolk poraba kot pa drugi problemi z tem nadomestkom avtomobila
Na vrh
Beastmaster
13 maj 2010, 10:56
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Na garancijo itak odpravljajo napake, že zaradi starosti, asmo letvice pa škripanje, pokanje, to mi je pa res sumljivo..
Si ga uvozil sam??

[ Uredi 13 maj 2010, 10:57 ]
Na vrh
XC4
13 maj 2010, 11:06
Član #1652
Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41
Objav: 9
Beastmaster je napisal(a): ...

Na garancijo itak odpravljajo napake, že zaradi starosti, asmo letvice pa škripanje, pokanje, to mi je pa res sumljivo..
Si ga uvozil sam??

ja
Na vrh
Švedmorebitprh
13 maj 2010, 11:11
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Ne razumem kako lahko naša Lancia, ki je po velikosti in teži enaka V70 z enakim 2.4 diesel 170 KM motorjem popije 6L, volvo pa 12. Pol mam pa raj bencinarja.
Na vrh
urber
13 maj 2010, 11:18
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Preden si ga kupil nisi šel na testno vožnjo?? Ali so se napake kasneje pojavile?
Ker potem so ga verjetno spacali nahitro skupaj preden so ga prodali. Definitivno to ni normalno za avto z 50000km. Povsem možno da je avto bil razbit.
Če ti na servisu pod garancijo ne bodo vse porihtali boš moral postati sam svoj mojster, iskati čričke in jih pobijati. ;)

Dežni ''senzor'' kolikor na svojem S60 opažam ni senzor. Vrtljivi gumb na obvolanski ročici, s katerim kao upravljam jakost občutljivosti ''senzorja'', je le za to, da si pač nastavljaš intervalni čas brisanja. Sem s tem srečal že pri drugih znamkah, in je isto. Kao senzor, katerega ni.

Glede porabe si nebi mislil da je lahko tako visoka (toliko mi spije V70XC 1.generacije, pa je bencinar 2.5T, medtem ko mi S60 D5 spije 7l). A ga precej ''teraš''?

Glede menjalnika je tako - dejstvo je da je naravnan na udobje, ne športnost. Nekomu ugaja, nekomu ne. Tebi očitno ne.
Na vrh
volvo5er
13 maj 2010, 11:47
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
urber je napisal(a): ...

Dežni ''senzor'' kolikor na svojem S60 opažam ni senzor. Vrtljivi gumb na obvolanski ročici, s katerim kao upravljam jakost občutljivosti ''senzorja'', je le za to, da si pač nastavljaš intervalni čas brisanja. Sem s tem srečal že pri drugih znamkah, in je isto. Kao senzor, katerega ni.


Seveda je senzor, več ali manj deluje odlično (vsaj meni), sem pa tja se mu zmeša (jebiga, elektronika pač), zmedejo ga pa tudi zelo majhne kapljice vode (npr prš ki nastane ko voziš za kom na mokri ac).
Na vrh
XC4
13 maj 2010, 12:07
Član #1652
Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41
Objav: 9
da še razložim kako sm ga kupil
kupil sm ga v nemčiji na Volvo kjer so imeli 8 popolnoma enakih XC 70 (enaka barva,oprema,.....),vsi so imeli km od 19000 do 24000,prodajali so jih kao testna vozilaAvto sm probal in bil z njim zadovoljen dokler se ni začelo,....,vsi avti so imeli tudi certifikat unfallfrei,tudi zgodovina avta ki je bila preverjena pri nas se je ujemala z podatki ki so jih podali oni,pa cena tudi ni bila hudo ugodna razlika med našimi in temi je bila o opremi.
zdaj pa naj bo človek pameten

Na vrh
alfaromeo
13 maj 2010, 12:08
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
urber: summum ima senzor serijsko. In dela super.
Tisto kar ti misliš da je senzor je samo intervalno brisanje.

Xc4: V70 si imel verjetno s sprednji pogonom 163konjev in po možnosti še z ročnim menjalnikom. Prištej AWD+automat+cečjo čelno površino in imaš to.

@šved: 6l na odprti cesti po omejitvah. Drugače pa res težko verjamem.
Na vrh
urber
13 maj 2010, 12:43
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Glede senzorja; nisem vedel da je dodatna oprema, v navodilih za uporabo piše da je senzor (ne spomnim se če piše da je dodatna oprema), z vrtljivim gumbom na ročici pa se nastavlja jakost občutljivosti senzorja. Imam pa S60 z bore malo opreme, in mi je potem jasno zakaj ni senzorja.


[ Uredi 13 maj 2010, 12:44 ]
Na vrh
Švedmorebitprh
13 maj 2010, 13:44
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
je napisal(a): ...

@šved: 6l na odprti cesti po omejitvah. Drugače pa res težko verjamem.


To je res poraba na relaciji 130 km/h ampak tudi v ekstremnih pogojih v mestni gužvi s klimo ne prideš čez 9L, njemu pa kakor razumem pod 12L sploh ne pade. Lancio bi moral močno pritiskat, da bi prišel na 10L.

[ Uredi 13 maj 2010, 13:50 ]
Na vrh
sl
13 maj 2010, 15:48
Član #841
Prijavljen dne: 06 avg 2008, 14:36
Objav: 42
Jaz sem tudi imel novega in z njim naredil nekaj čez 30.000 km.
In res ni neka strašna kvaliteta izdelave, tako da ni nujno da je bil zaleten da bi kaj škripalo ali cvililo. Problem je v tem da za toliko denarja človek pričakuje tišino kot v grobu in da vse deluje brezhibno, samo malo morgen.
Moja poraba je bila kombinirana 10, mestna pa hitro 12 in vozim penzionistično.
Geartronic je poooočaaaaseeeen in se ne pusti motiti - ima svoj tempo. Prestavlja pa mehko brez cukanja, samo si za to vzame čas.
Dežni senzor pa v glavnem dela ok, včasih se mu pa mal odtrga ja.
Pa električna zadnja vrata prtljažnika se včasih odločijo da se bodo pa kar sama odprla recimo.
Pa tudi zadeva se dobesedno gunca pri zaustavljanju, speljevanju in ovinkih, da je že kar malo moteče.
Drugače je pa mehansko narejen avto kot tank. Vsi tečaji vrat in deli podvozja in take stvari so fajn debelejše kot je nujno potrebno zato da vkup stoji. To mi je bilo pa zelo všeč, ker ti res daje dober občutek varnosti in ni noben problem če malo zajahaš kakšen robnik ali karkoli že pač.
Veliko sreče pri naganjanju s servisi - pač bo treba težit za vsako stvar da jo v garanciji popravijo.
Danes itak noben avto ni več narejen orng, ampak je narejen da zaslužijo s servisi več kot s prodajo.
Na vrh
Stiffler
13 maj 2010, 15:49
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
alfaromeo je napisal(a): ...


@šved: 6l na odprti cesti po omejitvah. Drugače pa res težko verjamem.


Zetor mal popije sory za

črički pri 50.ooo očitno si imel res smolo z izbiro
Na vrh
supr
13 maj 2010, 15:52
Član #862
Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30
Lokacija: Slovenia
Objav: 167
XC4 - nimaš kej. Na tak način bi vsak kupil avto s 100% prepričanjem, da je kot nov.

So bila pa to najbrž službena vozila in ravno tvojega je mogoče dobil kakšen papak, ki ga je tiščal do konca od prvega do zadnjega prevoženega kilometra čez vse hribe in doline. Edino tako bi si jaz znal pojasnit take bolezenske znake...
Na vrh
Spletna stran
alfaromeo
14 maj 2010, 08:36
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Upam, da zadevo urediš tako kot je treba, ker tole odpadanje letvic, sicer ne vem katerih zunanjih ali notranjih, je rahlo prehuda napaka, v bistvu za take anomalije slišim prvič.

Imaš morda kakšne slike kako naj bi izgledalo, ko odpade letvica?

[ Uredi 14 maj 2010, 08:37 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
14 maj 2010, 10:53
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
sl je napisal(a): ...


Danes itak noben avto ni več narejen orng, ampak je narejen da zaslužijo s servisi več kot s prodajo.



to več kot drži, žal je danes tako da noben, prav noben nov avtu ni narejen tako, da ne bi po 50.000 km že kaj odpadlo, začnejo se črički, problemi z ventilacijo, raznimi senzorji in podobnimi električnimi težavami, ... omenil si tudi ceno, da naj bi za ta denar pri Volvu dobil " ne vem kaj ", pa naj te potolažim, za XC-ja odšteješ nekje 50 k€, za rabljenega pol manj, pri nemcu odšteješ krat 2, pa te vsaj 1x na mesec pusti na cesti, ene nikoli da ne bo špetira, ene večkrat ( ta teden 2 petici karavan od znancev, 1x računalnik, 1x turbina + počen kolektor ) ... pri Volvu imaš pač psihične probleme glede servisev in polno težav reševanja problemov le z njimi, pri nemcih pa imaš travme, ko te sosedje vidijo porivat bavarca pred hišo/blokom, " novo " mečko, da o ranjenem egu ne govorim

OT: moj nasvet so malček starejši avtu, bodisi Volvo, ali pa katerakoli druga znamka, pa magari pred letom 2000, a le če vam EGO to dopušča

peace
Na vrh
Ovlov
14 maj 2010, 12:01
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Ne vem, kakšen komad so ti uturili ... ampak če prav razumem, je največji problem to, da si bil že 9X na servisu - za napake, ki bi ti jih morali odpraviti že prvič. Tu je torej krivda na servisu (na katerem pa si bil?). Jaz imam xc70 l. 2005 (150.000), gre kot urca, niti olja nikoli dolil, vse deluje brezhibno, nikjer nobenih čričkov, poraba (večinoma relacije) 7 l. (Tako da se, potencialni kupci CX/V 70, ne boste po nepotrebnem prestrašili ... )
Na vrh
XC4
14 maj 2010, 13:19
Član #1652
Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41
Objav: 9
alfaromeo je napisal(a): ...

Upam, da zadevo urediš tako kot je treba, ker tole odpadanje letvic, sicer ne vem katerih zunanjih ali notranjih, je rahlo prehuda napaka, v bistvu za take anomalije slišim prvič.

Imaš morda kakšne slike kako naj bi izgledalo, ko odpade letvica?

letvice + obrobe PVC ,skratka vse kar je zunaj na vratih + blatniki,slik pa nimam jih imavo verjetno na servisu
Na vrh
XC4
14 maj 2010, 13:22
Član #1652
Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41
Objav: 9
Ovlov je napisal(a): ...

Ne vem, kakšen komad so ti uturili ... ampak če prav razumem, je največji problem to, da si bil že 9X na servisu - za napake, ki bi ti jih morali odpraviti že prvič. Tu je torej krivda na servisu (na katerem pa si bil?). Jaz imam xc70 l. 2005 (150.000), gre kot urca, niti olja nikoli dolil, vse deluje brezhibno, nikjer nobenih čričkov, poraba (večinoma relacije) 7 l. (Tako da se, potencialni kupci CX/V 70, ne boste po nepotrebnem prestrašili ... )

Dumida Mb,kjer so sicer zelo prijazni ampak z napakami se še kr matrajo
Na vrh
XC4
14 maj 2010, 13:33
Član #1652
Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41
Objav: 9
sl je napisal(a): ...

Jaz sem tudi imel novega in z njim naredil nekaj čez 30.000 km.
In res ni neka strašna kvaliteta izdelave, tako da ni nujno da je bil zaleten da bi kaj škripalo ali cvililo. Problem je v tem da za toliko denarja človek pričakuje tišino kot v grobu in da vse deluje brezhibno, samo malo morgen.
Moja poraba je bila kombinirana 10, mestna pa hitro 12 in vozim penzionistično.
Geartronic je poooočaaaaseeeen in se ne pusti motiti - ima svoj tempo. Prestavlja pa mehko brez cukanja, samo si za to vzame čas.
Dežni senzor pa v glavnem dela ok, včasih se mu pa mal odtrga ja.
Pa električna zadnja vrata prtljažnika se včasih odločijo da se bodo pa kar sama odprla recimo.
Pa tudi zadeva se dobesedno gunca pri zaustavljanju, speljevanju in ovinkih, da je že kar malo moteče.
Drugače je pa mehansko narejen avto kot tank. Vsi tečaji vrat in deli podvozja in take stvari so fajn debelejše kot je nujno potrebno zato da vkup stoji. To mi je bilo pa zelo všeč, ker ti res daje dober občutek varnosti in ni noben problem če malo zajahaš kakšen robnik ali karkoli že pač.
Veliko sreče pri naganjanju s servisi - pač bo treba težit za vsako stvar da jo v garanciji popravijo.
Danes itak noben avto ni več narejen orng, ampak je narejen da zaslužijo s servisi več kot s prodajo.


me veseli da še kakšen lastnik ki ga dejansko tudi vozi kaj pove
Na vrh
forba
14 maj 2010, 15:22
Član #977
Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08
Objav: 155
Jah na Dumidi je tako. Moraš večkrat it, ker je zmeraj v stilu...no, to bomo pa nasledjič popravili. Pa saj ni tako slabo. Če le imaš čas. Je pa možno, da pustiš avto tam 2 tedna in pol res vse naredijo. Ampak če imaš drugega pri roki. Jaz ponavadi zmeraj hitim in se moram zato vračat. Vsekakor upam, da se stvari uredijo in zadovoljno .
Na vrh
volvo mojster
14 maj 2010, 18:13
Član #1399
Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40
Objav: 146
jest iman xc70 l 2005 d5 awd pa je realna poraba 9,5- 10,5 mesane voznje, na racunalniku pa pise 7l ja
Na vrh
Clan
15 maj 2010, 01:05
Član #1154
Prijavljen dne: 26 maj 2009, 23:40
Objav: 146
Imam XC70 2004, D5, po board compu poraba 5.7l!!!!!!!!! na relacije in tempomat na 130 pride na 5.3, ojojoj. Še dobro da ima funkcijo off displaya, da sem lahko izklopu ta jajca. Peš nisem računal ker se skoraj nič ne vozim ker je poletje in sem na motorju, bom pa jeseni.
Drugače avto uredu samo vrata od prtljažnika kr neki ropotajo ko se pelješ čez neravnine, pa ventilator kabine nekaj cvili ko zavijam desno.
Je pa vožnja zaradi komoditete kr nevarna še posebaj če si zaspan pa na avtocesti, ravno tako se gunca kakor bi bil na ladji in to uspava, pa sedeži so hudo OK.
Menjalnik geartronik- za stare atate in mene, ki se mi ne mudi. Je tako počasen da se ne vprašaš v katerem načinu je hitrejši ampak počasnejši.
Moja ocena: veliko stvari ni Ok, samo meni je super všeč zunaj in znotraj in to je dovolj da ga imam. Mogoče je pa to tisto kar daje čar Volvotu, kajti vsega kar je idealno se prehitro naveličamo...
Lep dan
Na vrh
AljAž
15 maj 2010, 10:27
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ne mešajte (Clan) stari model XC70 in novega (o katerem ej tu govora), ker sta avtomobila povsem drugačna.
Na vrh
Ovlov
15 maj 2010, 10:45
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
volvo mojster je napisal(a): ...

jest iman xc70 l 2005 d5 awd pa je realna poraba 9,5- 10,5 mesane voznje, na racunalniku pa pise 7l ja

Hm, očitno so v mojega vgradili Lanciin dizel ....
Sicer je pa s tem takole. Resnicoljubost svojega BC sem preveril "na roko". Na koprski OMV (pumpa št. 2) sem natankal do fula (da je naredilo "klik"). Se odpeljal do LJ in potem nazaj do KP – in spet dotankal do fula na taisti pumpi št. 2 (da je naredilo "klik"). Povprečna poraba na BC je kazala 6,3 l/100km, dejanska je znašala 6,9. (Vožnja na tej relaciji je bila namenoma "okoljsko zavedna" – nikoli nisem šel čez 130, povpr. 120-125, vozil "z občutkom", tekoče, avtomatiko pustil prestavljati v nizkih vrtljajih). Se pravi, BC se laže za 0,6 l. Odtlej mi kaže povprečje med 6,8 – max. 7 l – torej realnih 7,4-7,6 l (pretežno relacije). Povprečje mi kvari ca. 15% mestne vožnje in istrskih klancev. Res pa je, da po avtocesti čez 140 praviloma ne vozim (oziroma se samo včasih za gušt malo zapodim). Sicer pa je bil rekord (po BC) na relaciji Ljubelj – Ljubljana: 4,2 l/100km. (Se opravičujem za tole malo digresijo ...)




[ Uredi 18 maj 2010, 15:38 ]
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 82, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete