|
|
(XC70) Raznorazne težave
|
|
Beastmaster | 13 maj 2010, 10:17 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Si kupil novega?? V tem primeru bi zahteval menjavo za novega, če je tolk problemov... če pa si nabavil rabljenega, so te pa verjetno nategnili in z kilometri in po vsej verjetnosti zbitim avtom, glede na škripanje, odpadanje letvic itd... | Na vrh | |
Augi | 13 maj 2010, 10:18 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| To se preprosto ne sme zgoditi pri takem avtu! Če si kupil novo vozilo, zahtevaj zamenjavo, če si pa kupil rabljenega so te pa nažalost zelo "napizdili". | Na vrh | |
alfaromeo | 13 maj 2010, 10:20 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Pozdravljen XC4.
Lahko kaj več napišeš o škripanju, zakaj toliko obiskov servisov, odpadanju stranskih bočnih letvic, ... Poraba Verjetno imaš 185 KM. Tudi na testu pri AM je bila testna poraba povp. 13.2 litra, najmanjša pa 11.6.
Verjetno nisi upal da bo porabil 6,5 litra ali pač?
[ Uredi 13 maj 2010, 10:25 ] | Na vrh | |
XC4 | 13 maj 2010, 10:20 | |
| Član #1652 Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41 Objav: 9
| avto je bil kupljev v nemčiji na VOLVU kot testni avto 20.000 km,glede natega nisem prepričan saj vse pripombe lepo odpravljajo na garancijo vendar sem se naveličal oviskov servisov ker nisem tam zaposlen,da bi tam prebil tolko časa | Na vrh | |
XC4 | 13 maj 2010, 10:25 | |
| Član #1652 Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41 Objav: 9
| glede škripanja pri vsakem prehodu med različnimi nakloni (luknje,ležeči policaji,....) -letvice in obrobe se odlepljajo -toliko obiskov servisov ker mi skoz odpravljajo bolj kot ne enake napake
| Na vrh | |
XC4 | 13 maj 2010, 10:38 | |
| Član #1652 Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41 Objav: 9
| alfaromeo je napisal(a): ...
Pozdravljen XC4.
Lahko kaj več napišeš o škripanju, zakaj toliko obiskov servisov, odpadanju stranskih bočnih letvic, ... Poraba Verjetno imaš 185 KM. Tudi na testu pri AM je bila testna poraba povp. 13.2 litra, najmanjša pa 11.6.
Verjetno nisi upal da bo porabil 6,5 litra ali pač?
prej sem vozu V70 kjer je bila pri enakem motorju poraba okrog 8 lit,pa ne skrbi me tolk poraba kot pa drugi problemi z tem nadomestkom avtomobila | Na vrh | |
Beastmaster | 13 maj 2010, 10:56 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Na garancijo itak odpravljajo napake, že zaradi starosti, asmo letvice pa škripanje, pokanje, to mi je pa res sumljivo.. Si ga uvozil sam??
[ Uredi 13 maj 2010, 10:57 ] | Na vrh | |
XC4 | 13 maj 2010, 11:06 | |
| Član #1652 Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41 Objav: 9
| Beastmaster je napisal(a): ...
Na garancijo itak odpravljajo napake, že zaradi starosti, asmo letvice pa škripanje, pokanje, to mi je pa res sumljivo.. Si ga uvozil sam??
ja | Na vrh | |
Švedmorebitprh | 13 maj 2010, 11:11 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| Ne razumem kako lahko naša Lancia, ki je po velikosti in teži enaka V70 z enakim 2.4 diesel 170 KM motorjem popije 6L, volvo pa 12. Pol mam pa raj bencinarja. | Na vrh | |
urber | 13 maj 2010, 11:18 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Preden si ga kupil nisi šel na testno vožnjo?? Ali so se napake kasneje pojavile? Ker potem so ga verjetno spacali nahitro skupaj preden so ga prodali. Definitivno to ni normalno za avto z 50000km. Povsem možno da je avto bil razbit. Če ti na servisu pod garancijo ne bodo vse porihtali boš moral postati sam svoj mojster, iskati čričke in jih pobijati. ;)
Dežni ''senzor'' kolikor na svojem S60 opažam ni senzor. Vrtljivi gumb na obvolanski ročici, s katerim kao upravljam jakost občutljivosti ''senzorja'', je le za to, da si pač nastavljaš intervalni čas brisanja. Sem s tem srečal že pri drugih znamkah, in je isto. Kao senzor, katerega ni.
Glede porabe si nebi mislil da je lahko tako visoka (toliko mi spije V70XC 1.generacije, pa je bencinar 2.5T, medtem ko mi S60 D5 spije 7l). A ga precej ''teraš''?
Glede menjalnika je tako - dejstvo je da je naravnan na udobje, ne športnost. Nekomu ugaja, nekomu ne. Tebi očitno ne. | Na vrh | |
volvo5er | 13 maj 2010, 11:47 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| urber je napisal(a): ... Dežni ''senzor'' kolikor na svojem S60 opažam ni senzor. Vrtljivi gumb na obvolanski ročici, s katerim kao upravljam jakost občutljivosti ''senzorja'', je le za to, da si pač nastavljaš intervalni čas brisanja. Sem s tem srečal že pri drugih znamkah, in je isto. Kao senzor, katerega ni.
Seveda je senzor, več ali manj deluje odlično (vsaj meni), sem pa tja se mu zmeša (jebiga, elektronika pač), zmedejo ga pa tudi zelo majhne kapljice vode (npr prš ki nastane ko voziš za kom na mokri ac). | Na vrh | |
XC4 | 13 maj 2010, 12:07 | |
| Član #1652 Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41 Objav: 9
| da še razložim kako sm ga kupil kupil sm ga v nemčiji na Volvo kjer so imeli 8 popolnoma enakih XC 70 (enaka barva,oprema,.....),vsi so imeli km od 19000 do 24000,prodajali so jih kao testna vozilaAvto sm probal in bil z njim zadovoljen dokler se ni začelo,....,vsi avti so imeli tudi certifikat unfallfrei,tudi zgodovina avta ki je bila preverjena pri nas se je ujemala z podatki ki so jih podali oni,pa cena tudi ni bila hudo ugodna razlika med našimi in temi je bila o opremi. zdaj pa naj bo človek pameten
| Na vrh | |
alfaromeo | 13 maj 2010, 12:08 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| urber: summum ima senzor serijsko. In dela super. Tisto kar ti misliš da je senzor je samo intervalno brisanje.
Xc4: V70 si imel verjetno s sprednji pogonom 163konjev in po možnosti še z ročnim menjalnikom. Prištej AWD+automat+cečjo čelno površino in imaš to.
@šved: 6l na odprti cesti po omejitvah. Drugače pa res težko verjamem. | Na vrh | |
urber | 13 maj 2010, 12:43 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Glede senzorja; nisem vedel da je dodatna oprema, v navodilih za uporabo piše da je senzor (ne spomnim se če piše da je dodatna oprema), z vrtljivim gumbom na ročici pa se nastavlja jakost občutljivosti senzorja. Imam pa S60 z bore malo opreme, in mi je potem jasno zakaj ni senzorja.
[ Uredi 13 maj 2010, 12:44 ] | Na vrh | |
Švedmorebitprh | 13 maj 2010, 13:44 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| je napisal(a): ...
@šved: 6l na odprti cesti po omejitvah. Drugače pa res težko verjamem.
To je res poraba na relaciji 130 km/h ampak tudi v ekstremnih pogojih v mestni gužvi s klimo ne prideš čez 9L, njemu pa kakor razumem pod 12L sploh ne pade. Lancio bi moral močno pritiskat, da bi prišel na 10L.
[ Uredi 13 maj 2010, 13:50 ] | Na vrh | |
sl | 13 maj 2010, 15:48 | |
| Član #841 Prijavljen dne: 06 avg 2008, 14:36 Objav: 42
| Jaz sem tudi imel novega in z njim naredil nekaj čez 30.000 km. In res ni neka strašna kvaliteta izdelave, tako da ni nujno da je bil zaleten da bi kaj škripalo ali cvililo. Problem je v tem da za toliko denarja človek pričakuje tišino kot v grobu in da vse deluje brezhibno, samo malo morgen. Moja poraba je bila kombinirana 10, mestna pa hitro 12 in vozim penzionistično. Geartronic je poooočaaaaseeeen in se ne pusti motiti - ima svoj tempo. Prestavlja pa mehko brez cukanja, samo si za to vzame čas. Dežni senzor pa v glavnem dela ok, včasih se mu pa mal odtrga ja. Pa električna zadnja vrata prtljažnika se včasih odločijo da se bodo pa kar sama odprla recimo. Pa tudi zadeva se dobesedno gunca pri zaustavljanju, speljevanju in ovinkih, da je že kar malo moteče. Drugače je pa mehansko narejen avto kot tank. Vsi tečaji vrat in deli podvozja in take stvari so fajn debelejše kot je nujno potrebno zato da vkup stoji. To mi je bilo pa zelo všeč, ker ti res daje dober občutek varnosti in ni noben problem če malo zajahaš kakšen robnik ali karkoli že pač. Veliko sreče pri naganjanju s servisi - pač bo treba težit za vsako stvar da jo v garanciji popravijo. Danes itak noben avto ni več narejen orng, ampak je narejen da zaslužijo s servisi več kot s prodajo.
| Na vrh | |
supr | 13 maj 2010, 15:52 | |
| Član #862 Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30 Lokacija: Slovenia Objav: 167
| XC4 - nimaš kej. Na tak način bi vsak kupil avto s 100% prepričanjem, da je kot nov.
So bila pa to najbrž službena vozila in ravno tvojega je mogoče dobil kakšen papak, ki ga je tiščal do konca od prvega do zadnjega prevoženega kilometra čez vse hribe in doline. Edino tako bi si jaz znal pojasnit take bolezenske znake... | Na vrh | |
alfaromeo | 14 maj 2010, 08:36 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Upam, da zadevo urediš tako kot je treba, ker tole odpadanje letvic, sicer ne vem katerih zunanjih ali notranjih, je rahlo prehuda napaka, v bistvu za take anomalije slišim prvič.
Imaš morda kakšne slike kako naj bi izgledalo, ko odpade letvica?
[ Uredi 14 maj 2010, 08:37 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 14 maj 2010, 10:53 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| sl je napisal(a): ...
Danes itak noben avto ni več narejen orng, ampak je narejen da zaslužijo s servisi več kot s prodajo.
to več kot drži, žal je danes tako da noben, prav noben nov avtu ni narejen tako, da ne bi po 50.000 km že kaj odpadlo, začnejo se črički, problemi z ventilacijo, raznimi senzorji in podobnimi električnimi težavami, ... omenil si tudi ceno, da naj bi za ta denar pri Volvu dobil " ne vem kaj ", pa naj te potolažim, za XC-ja odšteješ nekje 50 k€, za rabljenega pol manj, pri nemcu odšteješ krat 2, pa te vsaj 1x na mesec pusti na cesti, ene nikoli da ne bo špetira, ene večkrat ( ta teden 2 petici karavan od znancev, 1x računalnik, 1x turbina + počen kolektor ) ... pri Volvu imaš pač psihične probleme glede servisev in polno težav reševanja problemov le z njimi, pri nemcih pa imaš travme, ko te sosedje vidijo porivat bavarca pred hišo/blokom, " novo " mečko, da o ranjenem egu ne govorim
OT: moj nasvet so malček starejši avtu, bodisi Volvo, ali pa katerakoli druga znamka, pa magari pred letom 2000, a le če vam EGO to dopušča
peace
| Na vrh | |
Ovlov | 14 maj 2010, 12:01 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Ne vem, kakšen komad so ti uturili ... ampak če prav razumem, je največji problem to, da si bil že 9X na servisu - za napake, ki bi ti jih morali odpraviti že prvič. Tu je torej krivda na servisu (na katerem pa si bil?). Jaz imam xc70 l. 2005 (150.000), gre kot urca, niti olja nikoli dolil, vse deluje brezhibno, nikjer nobenih čričkov, poraba (večinoma relacije) 7 l. (Tako da se, potencialni kupci CX/V 70, ne boste po nepotrebnem prestrašili ... ) | Na vrh | |
XC4 | 14 maj 2010, 13:19 | |
| Član #1652 Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41 Objav: 9
| alfaromeo je napisal(a): ...
Upam, da zadevo urediš tako kot je treba, ker tole odpadanje letvic, sicer ne vem katerih zunanjih ali notranjih, je rahlo prehuda napaka, v bistvu za take anomalije slišim prvič.
Imaš morda kakšne slike kako naj bi izgledalo, ko odpade letvica?
letvice + obrobe PVC ,skratka vse kar je zunaj na vratih + blatniki,slik pa nimam jih imavo verjetno na servisu | Na vrh | |
XC4 | 14 maj 2010, 13:22 | |
| Član #1652 Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41 Objav: 9
| Ovlov je napisal(a): ... Ne vem, kakšen komad so ti uturili ... ampak če prav razumem, je največji problem to, da si bil že 9X na servisu - za napake, ki bi ti jih morali odpraviti že prvič. Tu je torej krivda na servisu (na katerem pa si bil?). Jaz imam xc70 l. 2005 (150.000), gre kot urca, niti olja nikoli dolil, vse deluje brezhibno, nikjer nobenih čričkov, poraba (večinoma relacije) 7 l. (Tako da se, potencialni kupci CX/V 70, ne boste po nepotrebnem prestrašili ... ) Dumida Mb,kjer so sicer zelo prijazni ampak z napakami se še kr matrajo | Na vrh | |
XC4 | 14 maj 2010, 13:33 | |
| Član #1652 Prijavljen dne: 13 maj 2010, 09:41 Objav: 9
| sl je napisal(a): ...
Jaz sem tudi imel novega in z njim naredil nekaj čez 30.000 km. In res ni neka strašna kvaliteta izdelave, tako da ni nujno da je bil zaleten da bi kaj škripalo ali cvililo. Problem je v tem da za toliko denarja človek pričakuje tišino kot v grobu in da vse deluje brezhibno, samo malo morgen. Moja poraba je bila kombinirana 10, mestna pa hitro 12 in vozim penzionistično. Geartronic je poooočaaaaseeeen in se ne pusti motiti - ima svoj tempo. Prestavlja pa mehko brez cukanja, samo si za to vzame čas. Dežni senzor pa v glavnem dela ok, včasih se mu pa mal odtrga ja. Pa električna zadnja vrata prtljažnika se včasih odločijo da se bodo pa kar sama odprla recimo. Pa tudi zadeva se dobesedno gunca pri zaustavljanju, speljevanju in ovinkih, da je že kar malo moteče. Drugače je pa mehansko narejen avto kot tank. Vsi tečaji vrat in deli podvozja in take stvari so fajn debelejše kot je nujno potrebno zato da vkup stoji. To mi je bilo pa zelo všeč, ker ti res daje dober občutek varnosti in ni noben problem če malo zajahaš kakšen robnik ali karkoli že pač. Veliko sreče pri naganjanju s servisi - pač bo treba težit za vsako stvar da jo v garanciji popravijo. Danes itak noben avto ni več narejen orng, ampak je narejen da zaslužijo s servisi več kot s prodajo.
me veseli da še kakšen lastnik ki ga dejansko tudi vozi kaj pove | Na vrh | |
forba | 14 maj 2010, 15:22 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| Jah na Dumidi je tako. Moraš večkrat it, ker je zmeraj v stilu...no, to bomo pa nasledjič popravili. Pa saj ni tako slabo. Če le imaš čas. Je pa možno, da pustiš avto tam 2 tedna in pol res vse naredijo. Ampak če imaš drugega pri roki. Jaz ponavadi zmeraj hitim in se moram zato vračat. Vsekakor upam, da se stvari uredijo in zadovoljno . | Na vrh | |
volvo mojster | 14 maj 2010, 18:13 | |
| Član #1399 Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40 Objav: 146
| jest iman xc70 l 2005 d5 awd pa je realna poraba 9,5- 10,5 mesane voznje, na racunalniku pa pise 7l ja | Na vrh | |
Clan | 15 maj 2010, 01:05 | |
| Član #1154 Prijavljen dne: 26 maj 2009, 23:40 Objav: 146
| Imam XC70 2004, D5, po board compu poraba 5.7l!!!!!!!!! na relacije in tempomat na 130 pride na 5.3, ojojoj. Še dobro da ima funkcijo off displaya, da sem lahko izklopu ta jajca. Peš nisem računal ker se skoraj nič ne vozim ker je poletje in sem na motorju, bom pa jeseni. Drugače avto uredu samo vrata od prtljažnika kr neki ropotajo ko se pelješ čez neravnine, pa ventilator kabine nekaj cvili ko zavijam desno. Je pa vožnja zaradi komoditete kr nevarna še posebaj če si zaspan pa na avtocesti, ravno tako se gunca kakor bi bil na ladji in to uspava, pa sedeži so hudo OK. Menjalnik geartronik- za stare atate in mene, ki se mi ne mudi. Je tako počasen da se ne vprašaš v katerem načinu je hitrejši ampak počasnejši. Moja ocena: veliko stvari ni Ok, samo meni je super všeč zunaj in znotraj in to je dovolj da ga imam. Mogoče je pa to tisto kar daje čar Volvotu, kajti vsega kar je idealno se prehitro naveličamo... Lep dan
| Na vrh | |
AljAž | 15 maj 2010, 10:27 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ne mešajte (Clan) stari model XC70 in novega (o katerem ej tu govora), ker sta avtomobila povsem drugačna. | Na vrh | |
Ovlov | 15 maj 2010, 10:45 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| volvo mojster je napisal(a): ...
jest iman xc70 l 2005 d5 awd pa je realna poraba 9,5- 10,5 mesane voznje, na racunalniku pa pise 7l ja
Hm, očitno so v mojega vgradili Lanciin dizel .... Sicer je pa s tem takole. Resnicoljubost svojega BC sem preveril "na roko". Na koprski OMV (pumpa št. 2) sem natankal do fula (da je naredilo "klik"). Se odpeljal do LJ in potem nazaj do KP – in spet dotankal do fula na taisti pumpi št. 2 (da je naredilo "klik"). Povprečna poraba na BC je kazala 6,3 l/100km, dejanska je znašala 6,9. (Vožnja na tej relaciji je bila namenoma "okoljsko zavedna" – nikoli nisem šel čez 130, povpr. 120-125, vozil "z občutkom", tekoče, avtomatiko pustil prestavljati v nizkih vrtljajih). Se pravi, BC se laže za 0,6 l. Odtlej mi kaže povprečje med 6,8 – max. 7 l – torej realnih 7,4-7,6 l (pretežno relacije). Povprečje mi kvari ca. 15% mestne vožnje in istrskih klancev. Res pa je, da po avtocesti čez 140 praviloma ne vozim (oziroma se samo včasih za gušt malo zapodim). Sicer pa je bil rekord (po BC) na relaciji Ljubelj – Ljubljana: 4,2 l/100km. (Se opravičujem za tole malo digresijo ...)
[ Uredi 18 maj 2010, 15:38 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 16, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|