|
|
(S80 D5) Ogrevanje kabine
|
|
D5usan | 27 jan 2010, 12:57 | |
| Član #1118Prijavljen dne: 23 apr 2009, 15:44 Objav: 9 | vozim s80 d5, l.2005. pregledal sem že nekaj tem na temo ogrevanje, vendar nič podobnega nisem našel, že nekaj časa me pa zanima ali se vsi podobni motorji nekoliko dolgo ogrevajo ali pa je možna kje kakšna napaka v mojem? koliko časa v minutah ocenjujete, da se motor ogreje, (ko je števec na sredini)? kot drugo pa, tudi po dolgi vožnji ko je motor maksimalno ogret piha skozi ventilacijo izmenično topel in hladen zrak, ne glede na to, da je temperatura nastavljena na max! spet, ali je to v vseh 80 tako ali samo v mojem in v nadaljevanju, kako se da to odpraviti? če je mogoče vzrok v kaki napaki, nastavitvi ali zgolj v tem, da je uvožen iz italije(podnebje)? ta pih hladnega zraka je prisoten vedno, ne glede na kombinacijo vseh tipk (kroženje zraka, jakost pihanja,...)
prosim če mi kdo napiše kaj bi lahko bilo ali če je imel podobne težave hvala in lp
[ Uredi 28 jan 2010, 20:04 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 27 jan 2010, 13:33 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Diesel motorji rabijo več časa, da se ogrejejo kot bencinski motorji.
Izmenično pihanje toplega in hladnega zraka pa po subjektivni oceni ni OK, zato predlagam obisk kakšnega pooblaščenega servisa, da avto priklopi na računalnik. | Na vrh | |
urber | 27 jan 2010, 14:55 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Jaz ima sicer S60, vendar prav tako z D5 motorjem. Motor pozimi potrebuje nenormalno dolgo da se segreje na delovno temperaturo. Evo, npr. danes zjutraj ko je bilo -10, je motor potreboval dobrih 20km (lokalne ceste) da se je segrel na delovno temperaturo. Poleti se pa kar hitro segreje, že po kakšnih 2km je dovolj topel za priganjanje.
Glede ogrevanja pa to nekaj ni vredu. Meni že po kakšnih 3km (lokalne ceste, temperatura do -5°C) začne greti z polno močjo (je pa res da pomaga pri tem volvov ''webasto''). Tako da, kot je napisal @alfaromeo, obišči kakšnega pooblaščenega serviserja oziroma strokovnjaka v teh vodah.
[ Uredi 27 jan 2010, 14:57 ] | Na vrh | |
Andrei | 27 jan 2010, 15:03 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Imam D5, l. 2002, danes pri -10 se je grel ... kakih 10 min AC oz nekje 10 minut vožnje. Ja, izjemno dolgo. Da piha malo toplo, gre hitro, da bi pa s polno močjo, pa traaaaja. Nekje je bilo zapisano, da imajo ti modeli neko dodatno gretje. Zdi se mi, da če je manj kot -4 se, ko dam kontakt, prižge na armaturi še ena lučka, taka dvojna zanka, ki se sicer ne. | Na vrh | |
alfaromeo | 27 jan 2010, 15:26 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Andrei je napisal(a): ...
Zdi se mi, da če je manj kot -4 se, ko dam kontakt, prižge na armaturi še ena lučka, taka dvojna zanka, ki se sicer ne.
To je zgolj predgretje motorja zaradi samega vžiga. | Na vrh | |
D5usan | 27 jan 2010, 16:00 | |
| Član #1118 Prijavljen dne: 23 apr 2009, 15:44 Objav: 9
| hvala vsem. torej prvi del je potrjen, da pač motor rabi malo dlje časa, da se ogreje. za pihanje pa potem na servis ja, če ravno sem bil na menjavi olja pa filtrov nekje 12-15.000 nazaj. serviser je delal izpis računalnikom vendar mi ni omenil nobene napake
ta omenjena lučka-dvojna zanka, ni to predgretje žarilne nitke za vžig. vem da jo ima vsak dizel in moraš počakat da ugasne preden vžgeš. | Na vrh | |
D5usan | 27 jan 2010, 16:06 | |
| Član #1118 Prijavljen dne: 23 apr 2009, 15:44 Objav: 9
| aja, pa vi imate vsi slovenske ali je kateri uvožen iz kje?
ker bral sem enkrat za nissan maxime, da delajo za vsak trg svoj sistem ogrevanja, kar je tudi logično po drugi strani saj mora avto ki se vozi v rusiji dosti bolj gret kot tisti v španiji, slednji pa boljše hladit no nevem, domnevam zato pa res vse dobro sprobat pred nakupom rabljenega vozila in to petkrat | Na vrh | |
TomažV70 | 27 jan 2010, 18:08 | |
| Član #493 Prijavljen dne: 12 nov 2007, 22:42 Lokacija: Koper-Gorica Objav: 143
| Če se avto ne segreje je mogoče kriv termostat. Ali je ostal odprt, ali se odpira prezgodaj. Normalno bi moral odpirat pri 80°C (ali več). Ne vem za D5 motorje, moj TDI ima še 2 ogrevalni svečki na cevi vode (izhod iz glave na desni strani. Res da ne vem koliko pripomorejo te dve svečke da se motor prej segreje ali nikoli ne veš.. Meni rabi da se segreje okoli 10km (od tega prvih 7 km v dolino, 3 km v hrib). Zunanja temp. -4. | Na vrh | |
aly | 27 jan 2010, 18:50 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| D5 ima gorilnik na nafto poleg motorja. Če ga vžeš in pustiš na mestu, se kadi izpod motorja pri levem sprednjem kolesu. Če se ne, je nekaj narobe z gorilcem.
Dvojna rumena spirala je znak za predgretje (svečke) dizel motorja. Če trdiš da ni, daj fotko, pa da vidimo.
Išči po forumu za "webasto", je že veliiiko napisanega ;) med drugim: klik
[ Uredi 27 jan 2010, 18:52 ] | Na vrh | |
MKovic | 27 jan 2010, 19:59 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Moj prejšnji S80 (bencinski) je imel podobne težave, poleti je pihal z nenormalno jakostjo topel zrak, ob mrazu pa se ni mogel odločiti med hladnim in toplim. Diagnoza je bila: napaka na sovoznikovem senzorju temperature. Po menjavi je bilo vse OK. Priklop na tester bo z dobro natančnostjo pokazal, kje je napaka. Sicer pa tudi moj TDI izredno dolgo ogreva, bencinski je bil topel že po prvem kilometru.
| Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 27 jan 2010, 20:03 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| aly je napisal(a): ... D5 ima gorilnik na nafto poleg motorja. Če ga vžeš in pustiš na mestu, se kadi izpod motorja pri levem sprednjem kolesu. Če se ne, je nekaj narobe z gorilcem. Dvojna rumena spirala je znak za predgretje (svečke) dizel motorja. Če trdiš da ni, daj fotko, pa da vidimo. Išči po forumu za "webasto", je že veliiiko napisanega ;) med drugim: klik
Je pa res, da niso imeli vsi D5 vgrajenega Webasta. Odvisno od tržišča. Naš S80 je italijanski in se je, ko je bilo zvečer -20 segrel v slabih 10km, včasih imam občutek da se segreje še prej kot bencinc (T5) ker ga še dodatno greje webasto. Tudi z mojim bivšim S60 D5 je bilo tako da se je segrel izredno hitro. | Na vrh | |
urber | 28 jan 2010, 08:18 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Jaz imam webasto, pa kljub temu pri zelo nizkih temperaturah potrebuje veliko časa da se segreje. Sicer ne vem kako drugi vozite, vendar jaz ga ves čas držim med 1500-2000rpm dokler ni na delovni temperaturi. Možno pa da mi webasto ne dela, po drugi strani mi pa v kabini začne zelo hitro toplo pihati. | Na vrh | |
FUNTRON | 28 jan 2010, 17:58 | |
| Član #113 Prijavljen dne: 04 dec 2006, 19:46 Objav: 37
| Težava je samo predgretje motorja, ki ga pa italijanski nimajo. Moj je bil uvožen iz Nemčije, pa so mi pol pri Lekšetu za 12Eur sprogramirali še uro, tak da imam zjutraj toplo, ko se vsedem v avto. Predgretje pa ima zaradi petih cilindrov. Tako kot je zgoraj omenjeno - sprednje levo kolo ima ta webasto. | Na vrh | |
Borcix | 28 jan 2010, 18:39 | |
| Član #833 Prijavljen dne: 03 avg 2008, 22:38 Lokacija: Prekmurec v Ljubljani Objav: 99
| FUNTRON je napisal(a): ...
Težava je samo predgretje motorja, ki ga pa italijanski nimajo. Moj je bil uvožen iz Nemčije, pa so mi pol pri Lekšetu za 12Eur sprogramirali še uro, tak da imam zjutraj toplo, ko se vsedem v avto. Predgretje pa ima zaradi petih cilindrov. Tako kot je zgoraj omenjeno - sprednje levo kolo ima ta webasto.
No zdaj mi pa samo povej kak ta webasto zgleda, da pogledam če ga mam jaz tudi da ne bom kje poleti ugotovil da ga mam, jaz se pa celo zimo j...m v mrzlem avtu ... Aja avto je bil uvožen iz Belgije D5 2004.
Hvala
| Na vrh | |
D5usan | 28 jan 2010, 19:05 | |
| Član #1118 Prijavljen dne: 23 apr 2009, 15:44 Objav: 9
| MKovic se spomniš mogoče koliko je stal ta senzor temperature z menjavo vred? ni to strašno drago, ali? | Na vrh | |
MKovic | 28 jan 2010, 20:54 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| D5usan je napisal(a): ...
MKovic se spomniš mogoče koliko je stal ta senzor temperature z menjavo vred? ni to strašno drago, ali?
Cena senzorja je nekje v okolici 125 EUR. Zadeva "živi" v kontrolni plošči klime in z nekaj spretnosti ga povprečno tehnično podkovan človek zamenja v 15 minutah zato predvidevam, da postavka dela ne bi smela biti zelo visoka. | Na vrh | |
D5usan | 29 jan 2010, 09:02 | |
| Član #1118 Prijavljen dne: 23 apr 2009, 15:44 Objav: 9
| MKovic o super, sem mislil da bo še dražje ker vem kako drage so te stvari. sem enkrat moral nekaj podobnega menjati na audiju a4.
hvala! | Na vrh | |
FUNTRON | 31 jan 2010, 15:42 | |
| Član #113 Prijavljen dne: 04 dec 2006, 19:46 Objav: 37
| Evo slike, vidi se kje gre ven izgorela nafta (auspuf). | Na vrh | |
rdečs40 | 31 jan 2010, 18:47 | |
| Član #50 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382
| Ne pa se ne (beri - slike ni). | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 52, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|