|
|
(S80 D5) Kupujem rabljenega Pojdi na stran
[1]
2
3
|
|
Bostjan | 13 jan 2010, 15:06 | |
| Član #1463Prijavljen dne: 13 jan 2010, 14:43 Objav: 5 | zdravo. imam namen kupit s80 d5 starega okoli 2002l. zanimajo me vaše izkušnje z tem avto! kakšne so najpogostejše okvare? in ostale izkušnje. Hvala
[ Uredi 16 jan 2010, 15:09 ] | Na vrh | |
MKovic | 13 jan 2010, 18:39 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Sicer diesli niso moja tema, ampak, ko sem pred nekaj meseci kupoval dieselskega S80 sem dobil nasvet z več strani naj raje pogledam za zadnjim letnikom Audijeve TDI izvedbe (my 2003) z malo kilometri. Vzdrževanje naj bi bilo (in po glavnem servisu lahko rečem, da dejansko je) bistveno cenejše, življenska doba pa (naj bi bila) neprimerljivo daljša od alumijastega D5. Motor, roko na srce ni pojem kultiviranosti, kar je bila ravno moja prva skrb pri prehodu na diesla, vendar je Volvo odlično opravil svoje delo kar se tiče blaženja trsljajev in hrupa. D5 izvedbe žal niso opazno boljše na tem področju - diesel je pač diesel.
Kakšnih hujših težav ta letnik S80, če je le primerno vzdrževan, nima. Preglej očitne zadeve (obraba notranjosti, zaletenost, servisna zgodovina...), morda ne bi škodil priklop na tester.
| Na vrh | |
Plesko | 13 jan 2010, 18:43 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Haha sicer sorry za OFFT, ampak si mi pa nasmejal glede nekultiviranosti, oprosti vendar VW oz. Audijevi TDI so pravi pojem nekultiviranosti in traktorskega zvoka. Dobro sedaj ko je CR je malenkost boljše. | Na vrh | |
MKovic | 13 jan 2010, 18:59 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Plesko je napisal(a): ...
Haha sicer sorry za OFFT, ampak si mi pa nasmejal glede nekultiviranosti, oprosti vendar VW oz. Audijevi TDI so pravi pojem nekultiviranosti in traktorskega zvoka. Dobro sedaj ko je CR je malenkost boljše.
Verjemi, ko se vsedeš v kateregkoli diesla iz bencinskega S80 2.9 je ta diesel pojem nekultiviranosti. Kaj vse potrpimo za tistih nekaj litrov nižjo porabo. | Na vrh | |
Bostjan | 13 jan 2010, 20:07 | |
| Član #1463 Prijavljen dne: 13 jan 2010, 14:43 Objav: 5
| Jaz sem skoz na dizli tak da glede kultiviranosti nimam problema saj se ne gre samo za porabo, dizli dost več zdržijo pač nimajo glih najlepšega zvoka sploh starejši Sicer z volvoti nimam izkušenj tak da ne vem kokl lahk motorji zdrži npr kej tkšnga:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3158349&show=1. ma 280k prevoženih je to problem | Na vrh | |
JG | 13 jan 2010, 20:32 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Volvotovi D5 so kar v vrhu glede disel motorjev, sploh kar se tiče vzdržljivosti, kar bi za Audijeve TDI težko rekel, sploh 2.5TDI V6 se ljudje kar precej pritožujejo, tudi 2.0TDI naj ne bi bil neki biser vzdržljivosti. Tako iz ust lastnikov
Drugače imam pa sam D5, zaenkrat bp, po prevoženih cca 80000 km. Lahko samo rečem kapo dol motorju.
[ Uredi 13 jan 2010, 20:34 ] | Na vrh | |
MKovic | 13 jan 2010, 20:48 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Kot pravim, dieslov ne poznam tako dobro, da bi lahko trdil eno ali drugo, ob nakupu sem dobil takšna "navodila" in jih posredujem naprej. Je pa res, da iz čisto tehničnega stališča agregat, ki je derivat bencinskega motorja in brez večjih sprememb predelan za dieselsko uporabo ne deluje preveč vzpodbudno - posebej še, če je razvit po tem, ko je Volvo izgubil glavni "know-how" na področju dieslov (Volvo trucks).
Žal tudi ne morem komentirati števila prevoženih kilometrov S80 na povezavi. Če bi bil bencinski bi rekel, da še niti ni dobro utečen. Kar se tiče samega avta ni bojazni, vsi vitalni deli bi morali biti OK, če je le prejšnji lastnik vsaj približno upošteval servisne intervale. Preveri amortizerje in končnike, če oboje še ni bilo zamenjano bi to lahko pomenilo strošek v rangu 800 EUR. | Na vrh | |
Plesko | 13 jan 2010, 21:36 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| No potem sva se pa narobe razumela, namreč tudi sam prisegam na bencinke agregate, vendar nisem mogel mimo primerjave tdi d5. | Na vrh | |
volhart | 13 jan 2010, 22:50 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| No pa povem se moje izkusnje.
Kupil sem V70 D5 z 180000 km in ga brez kakrsnihkoli problemov (razen redni servisi) z velikim nasmeskom na obrazu vozil do 255000, kjer se vedno ni kazal nobenega znaka utrujenosti. In avto sem vozil tako kot se zagre.
Kupil sem tudi zbitega V70 D5 2.5TDI z 269000 km in ga vozil do 275000 km brez problemov. No, TDI je po obcutku bolj za mestno voznjo, D5 pa bolj za relacijsko voznjo (vendar je moj D5 se imel turbo luknjo, novejsi je nimajo). | Na vrh | |
Poršejčkov at | 13 jan 2010, 22:52 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| D5 je verjetno eden najboljših dizelskih motorjev. V S80 je (po mojem mnenju) najboljša izbira. Seveda ob predpogoju, da ga boš uporavljal več kot 50% za relacije.
Ko sem kupoval svojega (XC90), so mi ljudje, ki bi jim upal reči strokovnjaki v motoroznanstvu, opisali D5 motor, kot najboljši. Boljši kot VAG Koncerna (ki jim je dejansko uspel 1.9 TDI motor, 2.5 V6 pa je bil polomija od začetka in se ga tudi po izboljšavah niso upali kupovati).
S80 je limuzina ranga A6. Ti avtomobili se vozijo kot limuzine. Tudi če jo žgeš 200 km/h, jo boš žgal bistveno bolj kultivirano kot z bencincem. Če imaš vklopljen BC na povprečno porabo, sploh ne umakneš noge s pedala za plin (oz. znižaš hitrosti s tempomatom).
Moje mnenje: vzemi dizla, D5, ga "načipiraj" na 195 HP in uživaj.
LP, Ivo
PS: po mestu pa žrejo vsi veliko (D5: 10 - 12 L/100km).
PS2: redni servisi niso nič dražji kot pri Passatu. Preverjeno!!
[ Uredi 13 jan 2010, 22:53 ] | Na vrh | |
mikko | 14 jan 2010, 17:17 | |
| Član #10 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214
| A niso Volvotovi D5 motorji vbistvu Alfini JTD? | Na vrh | |
MKovic | 14 jan 2010, 20:52 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Samo manjši popravek: TDI v S80 je vrstni petvaljnik, zelo podobna zadeva kot se vrti v VW Touregu in nima praktično nič skupnega z V6 2.5 izvedbo TDI. | Na vrh | |
Poršejčkov at | 14 jan 2010, 21:32 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| MKovic je napisal(a): ...
Samo manjši popravek: TDI v S80 je vrstni petvaljnik, zelo podobna zadeva kot se vrti v VW Touregu in nima praktično nič skupnega z V6 2.5 izvedbo TDI.
Točno, D5 ima valje "v vrsti", V6 pa v obliki črke "V".
Mislim, da nismo govorili o tem, da imaja ta dva motorja kaj skupnega, ampak, ga je D5 po svoji zasnovi in izvedbi odličen motor. Primerjava (z moje strani) je bila zgolj na temo "dizelašev", ki so najbolj pogosti v avtomobilih, ki nas obkrožajo.
Alfin motor?? To resno?? Za Renaultovo elektroniko bi verjel, a da je motor Alfin?!
| Na vrh | |
JG | 14 jan 2010, 21:38 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Alfin motor?? To resno?? Za Renaultovo elektroniko bi verjel, a da je motor Alfin?!
[/quote1263501469]
To je bilo mišljeno kot hec, vsi vemo kdo dela D5, skupaj z elektroniko vred | Na vrh | |
MKovic | 14 jan 2010, 21:41 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Poršejčkov at je napisal(a): ... MKovic je napisal(a): ...
Samo manjši popravek: TDI v S80 je vrstni petvaljnik, zelo podobna zadeva kot se vrti v VW Touregu in nima praktično nič skupnega z V6 2.5 izvedbo TDI.
Točno, D5 ima valje "v vrsti", V6 pa v obliki črke "V". Mislim, da nismo govorili o tem, da imaja ta dva motorja kaj skupnega, ampak, ga je D5 po svoji zasnovi in izvedbi odličen motor. Primerjava (z moje strani) je bila zgolj na temo "dizelašev", ki so najbolj pogosti v avtomobilih, ki nas obkrožajo. Alfin motor?? To resno?? Za Renaultovo elektroniko bi verjel, a da je motor Alfin?!
Narobe razumljeno: "Audijev" TDI motor v Volvu je vrstni petvaljnik, prav tako kot Volvov D5. Audi pa za svojega A6 uporablja drugačno verzijo TDI motorja: V6 TDI. Poanta je, da "Audijev" TDI v S80 nima nič skupnega z Audijevo "verzijo" V6 TDI-ja, pač pa je dosti bolj soroden TDI-ju, ki je v uporabi v VW Touregu. | Na vrh | |
Poršejčkov at | 14 jan 2010, 21:46 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| JG je napisal(a): ... Alfin motor?? To resno?? Za Renaultovo elektroniko bi verjel, a da je motor Alfin?! [/quote1263501469] To je bilo mišljeno kot hec, vsi vemo kdo dela D5, skupaj z elektroniko vred
Hvala bogu!
| Na vrh | |
Poršejčkov at | 14 jan 2010, 21:50 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| MKovic je napisal(a): ...
Narobe razumljeno: "Audijev" TDI motor v Volvu je vrstni petvaljnik, prav tako kot Volvov D5. Audi pa za svojega A6 uporablja drugačno verzijo TDI motorja: V6 TDI. Poanta je, da "Audijev" TDI v S80 nima nič skupnega z Audijevo "verzijo" V6 TDI-ja, pač pa je dosti bolj soroden TDI-ju, ki je v uporabi v VW Touregu.
Točno!
VAG-ov najpopularjejši 1.9 in 2.0 TDI sta vrstna, kakor D5, VAG-ov V6 pa ni vrstni (temveč "dve vrsti" batov pod kotom - s strani oblika črke V).
| Na vrh | |
MKovic | 14 jan 2010, 22:03 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Poršejčkov at je napisal(a): ...
...VAG-ov V6 pa ni vrstni (temveč "dve vrsti" batov pod kotom - s strani oblika črke V)...
Da, in ta V6 TDI motor ni bil nikoli vgrajen v Volva S80. Samo kot pojasnilo v zvezi z tvojimi navedbami o (ne)zanesljivost V6 izvedbe TDI-ja.
| Na vrh | |
Bostjan | 14 jan 2010, 23:02 | |
| Član #1463 Prijavljen dne: 13 jan 2010, 14:43 Objav: 5
| Avdiov TDI ki je v volvotu je od stare a6-ke, pred 98 letom in nima nobeno veze z novejšin TDI-jem V6, ki radi crkujejo oz. jim pri 250kkm grejo ležaji na motorji v k...c.Tisti motorji so pa zelo dobri, sicer glasni vendar pa zdržijo ogromno kilometrov | Na vrh | |
Poršejčkov at | 14 jan 2010, 23:07 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| MKovic je napisal(a): ...
Da, in ta V6 TDI motor ni bil nikoli vgrajen v Volva S80.
Tega pa jaz nisem nikjer zapisal ali trdil.
Govoril sem samo o nezanesljivosti tega motorja, ki so ga vgrajevali v AUDI-jeve modele (ta motor je bil kasneje delno re-dizajniran - drugačne odmične gredi - in postal bolj zanesliv).
LP, Ivo
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 15 jan 2010, 00:19 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| bvogri je napisal(a): ... Torej so prečni in ne vrstni. Sam sem mislil, da so prečni vrstni in da vzdolžni niso Sory mogu sm!
Sej vem ko sem pa čist preveč sam v teh Volvakih, misli sem vzdolžni pa RWD ... pride pa včasih do zmešnjav, pa potem razni Renaulti vmes, pa Audiji Back to the topic. D5 odličen motor, še kaj ...
[ Uredi 15 jan 2010, 00:23 ] | Na vrh | |
Plesko | 15 jan 2010, 01:27 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Ja načeloma se v stroki uporablja izraz vrstni, montiran prečno, ker konec koncev V8 pri volvu je tudi prečni a je še vseeno V. | Na vrh | |
PP | 15 jan 2010, 09:28 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Meni se pa zdi da se D5 in VW 140km diesel ne moreta ravno primerjati. D5 ima dosti boljše pospeške in tudi zasnova diesel komponent se je bistveno modernejša. VW Diesel pa je stari ziher diesel, po porabi in tehnologiji.
Da ne bo kdo res mislil da je to Alfin motor, osnova je Volvo bencinarja, Diesel vbrizg pa je bil po mojih informacijah razvit v podjetju AVL v "našem" Gradcu. Torej čisto samosvoja zadeva. Edino kar bi lahko naredili bolje so nosilci motorja in blažilce navora ki bi bili lahko bolj "Dieselsko naravnani"
Vozil že veliko "Main stream" vozil a la Audi/VW/BMW, boljse vozne lastnosti je imel le BMW.
lp
PP | Na vrh | |
ANDREJ | 15 jan 2010, 10:14 | |
| Član #180 Prijavljen dne: 21 jan 2007, 13:46 Objav: 31
| MKovic je napisal(a): ...
Sicer diesli niso moja tema, ampak, ko sem pred nekaj meseci kupoval dieselskega S80 sem dobil nasvet z več strani naj raje pogledam za zadnjim letnikom Audijeve TDI izvedbe (my 2003) z malo kilometri. Vzdrževanje naj bi bilo (in po glavnem servisu lahko rečem, da dejansko je) bistveno cenejše, življenska doba pa (naj bi bila) neprimerljivo daljša od alumijastega D5. Motor, roko na srce ni pojem kultiviranosti, kar je bila ravno moja prva skrb pri prehodu na diesla, vendar je Volvo odlično opravil svoje delo kar se tiče blaženja trsljajev in hrupa. D5 izvedbe žal niso opazno boljše na tem področju - diesel je pač diesel.
Kakšnih hujših težav ta letnik S80, če je le primerno vzdrževan, nima. Preglej očitne zadeve (obraba notranjosti, zaletenost, servisna zgodovina...), morda ne bi škodil priklop na tester.
Žal tvoje trditve so čist navadne BUČE ,zadnji S80 TDI je bil my 2001.
Kar se pa tiče vzdrževanja je pa vzdrževanje D5 motorja neprecenljivo cenejše!
[ Uredi 15 jan 2010, 10:16 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 15 jan 2010, 11:00 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| D5 in alfa? Tole je skoraj za v smeh .......
Prej ima alfa kaj od volva --> tritočkovni varnostni pas npr.... | Na vrh | |
bvogri | 15 jan 2010, 11:17 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| No ja ravno CR je produkt FLAR-a, ki ga je potem prevzel BOSCH. Tako da ima D5 nekaj teh genov
Dvomim sicer, da je D5 cenejši za vzdrževanje. Pa tudi bolj občutljiv je. Je pa razumljivo novejše zasnove.
[ Uredi 15 jan 2010, 11:20 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 57, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|