Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

"HITROST UBIJA"

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
alfaromeo
23 okt 2009, 15:16 Predogled tiskanja
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Že kar nekaj časa razmišljam, da bi o tej neumni tezi, ki brez kakršne koli podlage straši, napisal prispevek oz. odprl temo, pa danes najdem na interenetu kolumno g. Brgleza.

Več si preberite tukaj


Moje menjej je, da je zadel žebljiček na galvico.
Na vrh
Terminator
23 okt 2009, 15:38
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Dober članek

Prebral sem tudi kar nekaj komentarjev, kjer se vidi da se večina strinja s člankom, ki pravi da sama hitrost ni kriva ampak vozniki, ki so nepozorni in neodgovorno vozijo oz. nekateri celo ne obvladajo vozila

pa srečno vožnjo
Na vrh
Mihc V50 T5
23 okt 2009, 16:10
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Pa ne samo to, da so po večini tudi tisti ki nepoznajo znakov in neznajo peljat po omejitvah usaj.
Na vrh
ovencek
23 okt 2009, 16:14
Član #1004
Prijavljen dne: 18 jan 2009, 14:49
Objav: 5
Tip ima prav in res bi bilo super, ce bi tudi pri nas bilo mogoce peljati 200km/h ne pa samo 130km/h
Na vrh
Mihc V50 T5
23 okt 2009, 17:00
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Samo za tak odsek kjer bi bilo to možno je pa samo tista ravnina pri trojanah ko greš mimo počivališča. pa še radar je zdej. Ker drugače imaš pa avtocesto tako da skoraj povsod, kjer je mostiček je tudi manjša skakalnica. Predstavljaj si da je to na uvinku in ti prpeleš čez to skakalnico 200km/h, pomoje da ti ni nč jasn.
Na vrh
supr
23 okt 2009, 17:07
Član #862
Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30
Lokacija: Slovenia
Objav: 167
Glede na velikost Slovenije, osebno res ne vidim potrebe po odsekih brez omejitev. Vse kar rabimo so kvalitetne in vzdrževane avtoceste ter tuneli.
Na vrh
Spletna stran
divja jaga
23 okt 2009, 17:22
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
No moje mnenje je pa tako, da bi se lahko vozili po avtocestah brez omejitev, razen seveda v predorih, mostovih,itd.
No, samo to, glede tistih skakalnic pa teh reči pri mostovih - najprej se naj začne kvalitetno graditi in kvalitetne materiale vgrajevati v ceste, potem tudi ne bo tistih "skakalnic"... da o zavojih ne govorim, naklon je na ven in ne na notri - primer AC Grosuplje - Ivančna Gorica, Višnjegorski klanec, katastrofa
Na vrh
bbf
23 okt 2009, 17:34
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Ne vem zakaj vsi govorijo, kako so slovenske ceste slabe in dragi in neprimerne za hitro vožnjo in nevem kaj še. nej se eden pele na dunaj, pa bo vidu, kaj je slaba cesta.
jaz se po avtocesti zadnje čase (ko je T4 pri hiši) pelem od 150 do 220kmh (valda treba vedt, kje so radarji) in prav uživam ob taki vožnji. rad hitr vozm in tudi na rmv-jih poovinkarim med ostalimi vozniki. nikoli pa na blef! če ne vidm frej ceste pred sabo, je hitrost kot ostali vozijo.
po avtocestah se po levem pasu večinoma vozi 150. greš na desnega 130/100 - za zaspat (razen če ti škodin motor ruži da ne veš, a bo do naslednjega izvoza; al pa ležaj že mal tuli, potem je dovolj adrenalina za tko hitrost).
najraj pa vidm paciente, ko se ne zna vklopit na avtocesto in tensta pa bremza kr neki; pa na rondo ko ma svoj pas, neki bremzat pa gledat okol sebe.. al pa ko se zožajo pasovi pa se dva najdeta ki si dajeta prednost in se skor ustavta pred stožci, halo! pa v Ribnici ko model pele 30 čez vas pa 50 med vasmi pa ga ne moreš prehitet..
rajš vozim dinamično kot pa striktno po predpisih. tam kjer je teoretično dovolj varno, seveda. dokler me ne ustavijo modri..
Na vrh
Volvo. 4 life
23 okt 2009, 17:35
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
meni osebno nesmiselen članek, brez repa in glave. Isto kot bi dejal: večja hitrost - večja možnost za nesrečo... kar je posledično res, hitreje ko voziš, več izzivaš, počasneje ( oz. bolj prilagojeno razmeram na cesti ) ko voziš, manj možnosti nesreče imaš, ali pa vsaj manjše posledice. Hitra vožnja, je vedno super zaradi užitka, če pa misliš da boš s hitro vožnjo prej prišel na cilj, je pa lahko ravno obratno. Sam sem vedno bil zagovornik hitre, a varne vožnje in to še vedno zagovarjam, ali pa je hitra vožnja smiselna, v primerjavi s tem kar izzivaš, pa naj vsak presodi sam

Tudi s pištolo ni nič narobe, dokler je ne dobi v roke norec, pa so vseeno prepovedane oz. jih ne moreš kar tako kupit.

tale mi je fajna ... me prav zanima, če bi tale fant dobil pištolo, kaj bi z njo nardil

nekaj komentarjev, pa je celo bolj smiselnih od članka.
Na vrh
volhart
23 okt 2009, 18:17
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Za nesreco je krivih vec faktorjev in sicer...objekt, subjekt in orodje. Torej cesta, clovek in avtomobil.

Pri gradnji cest naj se upostevajo najnaprednejsa merila, ki pa niso nujno najmodernejsa. Stanju cest naj se prilagodi prometne znake in omejitve. Na marsikateri crni tocki ni nobenih oznak, da je ta odsek nevaren, pa ne mislim v smislu padanja kamna, ampak...cesta je razjebana, gradbeniki so zajebali naklone, ovinki ne sledijo pravim krivuljam ampak se lomijo vsak po svoje itd. Toliko glede objekta. Ne statiscni ampak dinamicni predpisi.

Clovek bi moral na vsakih par let obnovit znanje, ki mu je dalo moznost pridobitve vozniskega izpita. Nekdo, ki nosi ocala, mora na vsakih sest let na ponoven zdravniski pregled (npr. jaz). Nekdo, ki je bil takrat OK, mu tega ni treba. Zopet razmisljanje da je clovekovo psihofizicno stanje staticno in ne dinamicno.

Kdor ima tehnicno sposobnejsi in bolj napreden avtomobil, bo na cesti verjetno manjsa groznja kot pa nekdo, ki tega nima na tako visokem nivoju. Torej je Porsche bolj varno prevozno sredstvo kot pa osem let star Fiat Punto ali kaj podobnega. Vendar zopet je tehnicni pregled tisti, ki to staticno doloci. In kaj je najhuje...tisti z vec moci placa zavarovalnici vec...ker je bolj rizicen...NE (kajti ni) temvec ker ima lastnik ocitno dovolj denarja, da malce nafila proracun firme.

Glede dinamicnih predpisov je seveda pomislek, da so to ze prestudirali, pa ugotovili, da bi bili ljudje prevec zmedeni...vsekakor pa bi se morali biti bolj pozorni na cesti in ne spati za volani.

Vedno ubija neprilagojenost, tako zuzke v naravi kot voznike za volani.
Na vrh
supr
23 okt 2009, 18:32
Član #862
Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30
Lokacija: Slovenia
Objav: 167
Še najbolj se strinjam s psihofizičnimi testi, ki jih je predlagal Toni. Pomoje bi cca. 20% trenutnih "šoferjev" gladko ostalo brez izpita.

edit: Mogoče bomo drugače razmišljali, ko bomo starejši vozniki

[ Uredi 23 okt 2009, 18:33 ]
Na vrh
Spletna stran
RollingStone
23 okt 2009, 18:45
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Mislim, da ima tip kar prav. Hitrost sama ni nikoli nikogar ubila. Pač pa v naši predragi državici prav delajo na tem, da je vedno VEČ smrtnih žrtev in da imajo oni pri koritu vedno bolj polne žepe.

Kot sem že večkrat napisal: obnovitev (VSAJ) teoretičnega dela izpita bi bila potrebna na recimo 5 let. Ker ljudje ne poznajo znakov, prvil križišč, pravil vključevanja in izključevanja na/iz ac, pravil glede luči/smernikov,..., vzvratna ogledala pa so tako ali tako le za okras. To leti v večini na one ate in mame, ki vozijo že 50 ali več let, pa niso povzročili nobene nesreče

Glede na nekatere resno motene osebke, ki imajo vozniška dovoljenja, bi rekel, da so psihotesti NUJNI pri vsakem udeležencu na cesti, najsi bo mopedist, avtomobilist ali tovornjakar. Sedaj so psihotesti nujni le za voznike avtobusov in tovornjakov ter voznikov TGM.

Najslednja točka bi bila sama infrastruktura naših cest. K temu pa seveda spada zmožnost prevzema odgovornosti naše oblasti, da ga tudi oni kdaj pa kdaj poserjejo.

Mogoče bi še kakšen ukrep dodal, pa se mi niti ne da pisat na to temo. Tisti, ki bi dejansko lahko pripomogli k večji varnosti itak sedijo na ušesih.

Hitrost ni kriva. Eno tretjino so krivi norci na cesti, drugo tretjino tisti, ki so jim dali izpite, tretjo tretjino pa tisti, ki gradijo take ceste, ter oblast, ki jim to dopušča. Na žalost pa je res, da je večkrat odločilni dejavnik pri nesreči tudi hitrost. Pa spet sama hitrost ni kriva za nesrečo.
Na vrh
MKovic
23 okt 2009, 19:03
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Speed doesn't kill, bad drivers do.
To tezo zagovarjam že nekaj časa. :-)
In teza dejansko drži, vendar le dokler se "bad driverjem" lahko izogneš. To pa je le v kontroliranem okolju - beri: na zaprtem poligonu.
Še tako dober voznik in odličen avto ne pomaga, če mu nasproti po njegovem pasu pripelje ostarela babica z refleksi močvirskega polža ali prepotentni mladec.
In dokler so na cesti tudi takšne "babice" in "mladci" je pač pametneje (ne pa zabavneje) voziti po predpisih.
Na vrh
Volvo. 4 life
23 okt 2009, 19:34
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
MKovic je napisal(a): ...

...voziti po predpisih.


samo tu bi te popravil: prilagoditi vožnjo razmeram na cesti.
Na vrh
JG
24 okt 2009, 00:00
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Moram se oglasit, lahko rečem totalno bedast članek, katerga pomena niti ne razumem oz. nočem razumet.
Bi pa pokomentiral nekaj stvari:
Prvo, nikoli si sam ne dopovedujem, da je moj avto bolj sposoben opravljati hitrost 120 km/h kot recimo Zastava 101, pri obeh avtih bi prišlo pri tej hitrosti do zelo podobnih zaključkov (polom), v primerih, da bi bilo potrebno reagirati naglo, sunkovito, saj moje znanje (oz. znanje povprečnega svetovljana) ne dopušča sunkovitih manevrov v katerem koli avtu pri takih hitrostih (za vse tiste, ki se s tem ne strinjajo, priporočam test varne vožnje, kjer vidiš, da smo v 99% pravi "poleni" že pri 50 km/h).
Drugo pa glede cest, v Nemčiji so AC zelo podobne našim, glede kvalitete, nekatere so obupne, nekatere so dobre, res pa je, da jih imajo veliko in posledično obstajajo odseki, kjer se da razviti res visoke hitrosti. Glede kulture voznikov v Nemčiji pa lahko rečem, poraz, to kar tam vidiš je pa res za v rubriko saj ni res pa je, (prehitevanje po desni, blendanje, hupanje, sicer nisem doživel, ampak ti jodlarji se pomojem še tepejo ob cestah) nenazadnje sam sem pomojem na AC poblendal samo dvakrat in sicer enkrat, ko sem vozil od Jesenic do Radovljice (cca 10 km) za jodlarjem s kampprikolico ob 100 km/h na prehitevlnem pasu, podobna situacija pa že pred leti, ko je jodlar z kamperjem "šibal" v vrhniški klanec cca 80 km/h.
Na vrh
volhart
24 okt 2009, 00:30
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Nisem popolnoma preprican, temvec prej nasprotno, da katerikoli avto pelje proti enakemu zakljucku v doloceni situaciji. Dobro, na AC jaz nisem hitri voznik...moja hitrost je med 130 in 150. Vem pa kako je na lokalni cesti popolnoma drugace voziti z zastavo 128 , Passatom letnik 91 ali pa Volvotom 01, ki ima DSTC. Trdim, da je od omenjenih avtomobilov Volvo najbolj bolj kos nalogam na cesti. Se pa strinjam, da sta visja hitrost in stevilo potencialnih nevarnosti dokaj premosorazmerno povezana. In pri res veliki hitrosti noben avto ne resuje zadev prevec uspesno.
Na vrh
RollingStone
24 okt 2009, 09:18
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
No, načeloma je res, da smo vsi pri takih hitrostih bolj kot ne mrzli. Ampak (čeprav si je to dopovedovati na cesti neumno in morda nevarno) še vedno sem mnenja, da novejši, večji,... avtomobili take manevre prenašajo bolje.

JG, take jodlarje imaš povsod, tako pri nas kot drugot. Glede na to, da sem s tem ali onim vozilom prevozil vse od španije pa do niziozemske bi rekel, da (z izjemo francije in italije) lahko prevoziš celotno evropo veliko bolj sproščeno, kot pa slovenijo. Res pa je, da je treba povsod pazit na ˝jodlarje˝ oz. takozvane ate in mame, ki so zadnjič pogledali znak in/ali vzvratno ogledalo pred 35. leti.

Hec je to, da niso samo pri velikih hitrostih ljudje slabi vozniki. Tisti, ki vozijo prepočasi, so ravno tako lahko slabi vozniki, morda celo nevarnejši od tistih, ki vozijo hitreje.
Na vrh
JG
24 okt 2009, 09:54
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Toni je napisal(a): ...

Nisem popolnoma preprican, temvec prej nasprotno, da katerikoli avto pelje proti enakemu zakljucku v doloceni situaciji. Dobro, na AC jaz nisem hitri voznik...moja hitrost je med 130 in 150. Vem pa kako je na lokalni cesti popolnoma drugace voziti z zastavo 128 , Passatom letnik 91 ali pa Volvotom 01, ki ima DSTC. Trdim, da je od omenjenih avtomobilov Volvo najbolj bolj kos nalogam na cesti. Se pa strinjam, da sta visja hitrost in stevilo potencialnih nevarnosti dokaj premosorazmerno povezana. In pri res veliki hitrosti noben avto ne resuje zadev prevec uspesno.


Toni se strinjam, novejši avtomobili ti dajejo občutek boljše vodljivosti, stabilnosti,... Saj to je res ampak samo do določene meje (seveda je ta meja pri novejših avtomobilih postavljena višje), ko se ta meja preseže, (za to pa ni potrebno dosegati nekih vrtoglavih hitrosti, sploh pa ne na lokalnih cestah, kjer je možnost nepredvidenih dogodkov še toliko večja) ti pa ne pomaga nobena elektronika več, ampak greš samo še v maline, s katerim koli avtom.
Na vrh
Mihc V50 T5
24 okt 2009, 12:43
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Clovek bi moral na vsakih par let obnovit znanje, ki mu je dalo moznost pridobitve vozniskega izpita. Nekdo, ki nosi ocala, mora na vsakih sest let na ponoven zdravniski pregled (npr. jaz). Nekdo, ki je bil takrat OK, mu tega ni treba. Zopet razmisljanje da je clovekovo psihofizicno stanje staticno in ne dinamicno.


Glede kulture voznikov v Nemčiji pa lahko rečem, poraz, to kar tam vidiš je pa res za v rubriko saj ni res pa je, (prehitevanje po desni, blendanje, hupanje, sicer nisem doživel, ampak ti jodlarji se pomojem še tepejo ob cestah)


- Toni mogoče si starejši voznik, ampak pri meni je tako nosim očala in pred enim letom sem podaljšal izpit za samo 2 leti, zakaj nevem, nekatri mi pravijo ker nosim očala. Nasljednič bom moral imeti zdravniško potrdilo sabo če bom hotel podaljšati izpit, pomoje spet za 2 leti. Pri tebi je pa izpit že podaljšan za naslednjih 20 let se mi zdi.

- JG samo se mi zdi da Nemci veliko bolje peljejo kot nekatri Slovenci usaj tak občutek sem dobil ko sem svojega Volva pripeljal domov, slišal nisem nobenega hupanja, bledanaja. Tudi sam če pičim po AC 180km/h ne blendam če se mi kdo nastavi pred nos ker mi jo to tako kot bi bil malo zadet človek ,ki potrebuje flash da se mu adrenalin nabije na najvišji nivo. Enostavno si mislim kaj si pa ti zdaj mislil, opažam da veliko ljudi sploh ne pogleda v ogledalo in vsaj levo čez stransko šipo, ker se mi zdi da na AC ti napiše vse samo v ogledalih.
Na vrh
MKovic
24 okt 2009, 13:49
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

MKovic je napisal(a): ...

...voziti po predpisih.


samo tu bi te popravil: prilagoditi vožnjo razmeram na cesti.


Nisem prav priverženec te fraze. Analogija temu bi bilo kuharsko navodilo: peči dokler ni pečeno. Gre za eleganten pravni manever, po katerem smo za vse krivi vozniki in nikoli cestni vzdrževalci.
Na vrh
MKovic
24 okt 2009, 13:56
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
JG je napisal(a): ...

Saj to je res ampak samo do določene meje (seveda je ta meja pri novejših avtomobilih postavljena višje), ko se ta meja preseže, (za to pa ni potrebno dosegati nekih vrtoglavih hitrosti, sploh pa ne na lokalnih cestah, kjer je možnost nepredvidenih dogodkov še toliko večja) ti pa ne pomaga nobena elektronika več, ampak greš samo še v maline, s katerim koli avtom.


Sicer je ta meja dan danes zelo visoka. Povprečni avtomobil brez težav zmore zavoj z obremenitvami skoraj 1G, amaterski voznik pa bo praviloma namesto ostrega zavoja s takšnimi obremenitvami (ki bi jih avto sicer zmogel) izbral drevo (ali maline). Po besedah prominentnega učitelja varne vožnje je 0,4 G maksimum, kar si povprečniki še upamo.
Na vrh
Mihc V50 T5
24 okt 2009, 14:32
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Tele G-je bi pa prav rad sprobal , da mi jih nekdo pokaže koliko jih pribijem na ovinku .
Na vrh
JG
24 okt 2009, 19:50
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
MKovic je napisal(a): ...

JG je napisal(a): ...

Saj to je res ampak samo do določene meje (seveda je ta meja pri novejših avtomobilih postavljena višje), ko se ta meja preseže, (za to pa ni potrebno dosegati nekih vrtoglavih hitrosti, sploh pa ne na lokalnih cestah, kjer je možnost nepredvidenih dogodkov še toliko večja) ti pa ne pomaga nobena elektronika več, ampak greš samo še v maline, s katerim koli avtom.


Sicer je ta meja dan danes zelo visoka. Povprečni avtomobil brez težav zmore zavoj z obremenitvami skoraj 1G, amaterski voznik pa bo praviloma namesto ostrega zavoja s takšnimi obremenitvami (ki bi jih avto sicer zmogel) izbral drevo (ali maline). Po besedah prominentnega učitelja varne vožnje je 0,4 G maksimum, kar si povprečniki še upamo.


Še enkrat, vsem skeptikom predlagam trening varne vožnje, kjer boste lahko videli vašo/našo nemoč pri 40-50 km/h in to v novih avtomobilih z vso elektronikko, da o višjih hitrostih ne govorim.
Še to, silo 1G ne verjamem, da je na svetu desetina promila voznikov, ki ga oblada, nekateri ga obladajo in so zato tudi dobro plačani, samo takšnih je res peščica



[ Uredi 24 okt 2009, 19:59 ]
Na vrh
JG
24 okt 2009, 19:58
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
- JG samo se mi zdi da Nemci veliko bolje peljejo kot nekatri Slovenci usaj tak občutek sem dobil ko sem svojega Volva pripeljal domov, slišal nisem nobenega hupanja, bledanaja. Tudi sam če pičim po AC 180km/h ne blendam če se mi kdo nastavi pred nos ker mi jo to tako kot bi bil malo zadet človek ,ki potrebuje flash da se mu adrenalin nabije na najvišji nivo. Enostavno si mislim kaj si pa ti zdaj mislil, opažam da veliko ljudi sploh ne pogleda v ogledalo in vsaj levo čez stransko šipo, ker se mi zdi da na AC ti napiše vse samo v ogledalih.

Nikoli nisem delal nobene raziskave, moja trditev se nanaša na cca pol leta, ko sem še kot študent vozil kombi in sicer skoraj vedno preko Nemčije.
Blendanje, hupanje, prehitevanje po desni oz. cik cak, prehitevanje kolon avtomobilov in tovornjakov s hitrostjo 200 km/h, vožnja tik ta ritjo pri hitrosti več kot 150 km/h, to se je dogajalo precej pogosto, meni se zdi, da precej bolj pogosto kot se to dagaja (vsaj meni) na naših AC, se ne spomnim, kdaj mi je nekdo nazadnje poblendal oz. me prehitel po desni.
Na vrh
MKovic
24 okt 2009, 20:46
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
JG je napisal(a): ...

Še to, silo 1G ne verjamem, da je na svetu desetina promila voznikov, ki ga oblada, nekateri ga obladajo in so zato tudi dobro plačani, samo takšnih je res peščica


Še manj.
Poizkusil sem Steve Barberje-vo šolo varne vožnje, ki jo izvaja izključno z Dodgi (od Neona napreduješ do Viperja) in sila 1G, čeprav jo zmore že Stratus, je resnično zastrašujoča. Predstavljaj si, da te v stran vleče sila teže tvojega telesa. Vse spoštovanje pilotom, ki, sicer v primerni obleki, preživljajo 7-kratnik te sile.
Na vrh
TomažV70
24 okt 2009, 23:54
Član #493
Prijavljen dne: 12 nov 2007, 22:42
Lokacija: Koper-Gorica
Objav: 143
Kaj nam pomagajo vse te hitrostne kamere na AC, če pa ti pripelje pijanec po prehitevalnem pasu nasproti?!?!?!?!
"Samo" enkrat sem doživel ta napis na HC proti Kopru. Ga ni bilo, ampak so se mi vseeno tresle roke na volanu. (nek clio je bil parkiran na izvozu za Koper v spremstvu modrih).
Na vrh
Kelvan
25 okt 2009, 02:26
Član #796
Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12
Objav: 470
no, v noci s petka na soboto okrog stirih zjutraj me je skoraj kap. Vozil sem se proti Ivancni gorici cez visnjegorski klanec ze navdol in ravno prehiteval sleper. Ker je bila cesta kvalitetno spolzka, sem vozil le nekih 100 km/h. In v zadnjem levem ovinku malo pred izvozom za Visnjo goro je bil napol na prehitevalnem pasu, napol v skalah popolnoma neoznacen razsut avto, ki ga je ocitno odneslo (sicer ne vem kako je pristal v notranjem delu ovinka) v skale.
Zdej pa - pred mano razsut mirujoc temen neoznacen avto v popolni temi, na desni pa sleper... nekako mi je uspelo kljub mastni cesti toliko zmanjsat hitrost, da sem se spravil nazaj za sleper
Tresel sem se do doma, zaspal pa recimo cez 2 uri... bil sem v taksnem soku, da sem se sele danes spomnil, da bi v bistvu lahko poklical policijo... wtf?!?!?

Toliko sem le uspel videti (lahko da se motim) da v avtu ni bilo nikogar! In nobenega trikotnika. Nicesar.

Sem danes gledal po netu, ce se je kdo zaletel vanj, ampak ni bilo nic napisanega...


Popolnoma razumem Tomaza, ki je napisal, da so se mu roke tresle samo ob obvestilu, da nekdo vozi nasproti... in kako lahko pride do nesrece, ko ti nekdo pripelje nasproti po prehitevalnem pasu, ti imas pa na desni sleper, ki ne jebe 5%


demit, samo da se spomnem na vcerajsnjo prigodo, pa se mi spet roke tresejo...

Na vrh
Spletna stran
D|N
25 okt 2009, 19:00
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Ja dobr, eni res pretiravate.....osebno se mi ni problem peljat 180-200. Predvidevat mors kaj se lahko zgodi pa je pol manj skrbi, ampak za tako voznjo moras bit res skoncetriran in je napeta. Zato 99% voznikov na cesti ni sposobnih tega...al pa se jim ne da....In taki so bolj nevarni ker sanjajo za volanom. Da se nekomu zdi s 101 isto k z novejsim avtom....bullshit. Sam sem peljal za Porschejem na avtocesti 200km/h, seveda se je le ta oddaljil ko se v nekem trenutku pokadi bel dim.....pocila mu je guma....kaj se je zgodilo? Nic, zmanjsal je hitrost in ustavil na odstavnem pasu....brez kakrsnih koli ekstremnih manevrov zanasanja ali cesarkoli....

Pri Grosuplju sem pravtako skoraj nabasal celno kretena, ki je peljal v nasprotni smeri po avtocesti. Glede na to, da sem peljal tik za ritjo avtu pred mano in sva prehitevala kamion ponoci, nisem ne videl ne slutil, da bi lahko nekdo nasproti pripeljal....sem samo reagiral po obcutku v dani situaciji in se izognil celnemu trcenju na oko za 2 m, pri 120 na uro....predstavljate si lahko kok je blo prostora za 3 vstric....verjamem, ce bi en "sanjac" pripeljal v dano situacijo, bi brali v novicah..... Ampak seveda pejmo prehitre voznike ropat.....butli. Ce bi kdaj pa kdaj cez prste pogledal, jih tudi nebi pobral ane.
Na vrh
Kelvan
26 okt 2009, 00:25
Član #796
Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12
Objav: 470
po mojih izkusnjah so prepocasni vozniki veliko bolj nevarni kot prehitri... v povprecju 2x na mesec mi kaksen ata na uvozu na avtocesto z neko minimalno hitrostjo driekt zapelje na vozni pas, tako da sem ze parkrat moral prehiteti po desni, ker po levi pac ni slo (ustavit se pa pod razno ne bi uspel)

res ne stekam.. podaljsal so uvozne pasove, tako da lahko tud s katro prides na vsaj 100km/h do konca pasu... jebemu, ni treba s 47 skoct takoj na vozni pas
Na vrh
Spletna stran
bbf
26 okt 2009, 01:13
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
> jebemu, ni treba s 47 skoct takoj na vozni pas

ja sej je kaznivo! nas so učil, da pospešiš na 80 in se vključiš na avtocesto.
Na vrh
Kelvan
26 okt 2009, 12:11
Član #796
Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12
Objav: 470
vem.. sam k je vecina taksnih delala izpit, se asfalta ni blo, kaj sele avtoceste
Na vrh
Spletna stran
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 79, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete