"HITROST UBIJA"
alfaromeo, 23 okt 2009, 15:16

Že kar nekaj časa razmišljam, da bi o tej neumni tezi, ki brez kakršne koli podlage straši, napisal prispevek oz. odprl temo, pa danes najdem na interenetu kolumno g. Brgleza.

Več si preberite tukaj


Moje menjej je, da je zadel žebljiček na galvico.

Re: "HITROST UBIJA"
Terminator, 23 okt 2009, 15:38

Dober članek

Prebral sem tudi kar nekaj komentarjev, kjer se vidi da se večina strinja s člankom, ki pravi da sama hitrost ni kriva ampak vozniki, ki so nepozorni in neodgovorno vozijo oz. nekateri celo ne obvladajo vozila

pa srečno vožnjo

Re: "HITROST UBIJA"
Mihc V50 T5, 23 okt 2009, 16:10

Pa ne samo to, da so po večini tudi tisti ki nepoznajo znakov in neznajo peljat po omejitvah usaj.

Re: "HITROST UBIJA"
ovencek, 23 okt 2009, 16:14

Tip ima prav in res bi bilo super, ce bi tudi pri nas bilo mogoce peljati 200km/h ne pa samo 130km/h

Re: "HITROST UBIJA"
Mihc V50 T5, 23 okt 2009, 17:00

Samo za tak odsek kjer bi bilo to možno je pa samo tista ravnina pri trojanah ko greš mimo počivališča. pa še radar je zdej. Ker drugače imaš pa avtocesto tako da skoraj povsod, kjer je mostiček je tudi manjša skakalnica. Predstavljaj si da je to na uvinku in ti prpeleš čez to skakalnico 200km/h, pomoje da ti ni nč jasn.

Re: "HITROST UBIJA"
supr, 23 okt 2009, 17:07

Glede na velikost Slovenije, osebno res ne vidim potrebe po odsekih brez omejitev. Vse kar rabimo so kvalitetne in vzdrževane avtoceste ter tuneli.

Re: "HITROST UBIJA"
divja jaga, 23 okt 2009, 17:22

No moje mnenje je pa tako, da bi se lahko vozili po avtocestah brez omejitev, razen seveda v predorih, mostovih,itd.
No, samo to, glede tistih skakalnic pa teh reči pri mostovih - najprej se naj začne kvalitetno graditi in kvalitetne materiale vgrajevati v ceste, potem tudi ne bo tistih "skakalnic"... da o zavojih ne govorim, naklon je na ven in ne na notri - primer AC Grosuplje - Ivančna Gorica, Višnjegorski klanec, katastrofa

Re: "HITROST UBIJA"
bbf, 23 okt 2009, 17:34

Ne vem zakaj vsi govorijo, kako so slovenske ceste slabe in dragi in neprimerne za hitro vožnjo in nevem kaj še. nej se eden pele na dunaj, pa bo vidu, kaj je slaba cesta.
jaz se po avtocesti zadnje čase (ko je T4 pri hiši) pelem od 150 do 220kmh (valda treba vedt, kje so radarji) in prav uživam ob taki vožnji. rad hitr vozm in tudi na rmv-jih poovinkarim med ostalimi vozniki. nikoli pa na blef! če ne vidm frej ceste pred sabo, je hitrost kot ostali vozijo.
po avtocestah se po levem pasu večinoma vozi 150. greš na desnega 130/100 - za zaspat (razen če ti škodin motor ruži da ne veš, a bo do naslednjega izvoza; al pa ležaj že mal tuli, potem je dovolj adrenalina za tko hitrost).
najraj pa vidm paciente, ko se ne zna vklopit na avtocesto in tensta pa bremza kr neki; pa na rondo ko ma svoj pas, neki bremzat pa gledat okol sebe.. al pa ko se zožajo pasovi pa se dva najdeta ki si dajeta prednost in se skor ustavta pred stožci, halo! pa v Ribnici ko model pele 30 čez vas pa 50 med vasmi pa ga ne moreš prehitet..
rajš vozim dinamično kot pa striktno po predpisih. tam kjer je teoretično dovolj varno, seveda. dokler me ne ustavijo modri..

Re: "HITROST UBIJA"
Volvo. 4 life, 23 okt 2009, 17:35

meni osebno nesmiselen članek, brez repa in glave. Isto kot bi dejal: večja hitrost - večja možnost za nesrečo... kar je posledično res, hitreje ko voziš, več izzivaš, počasneje ( oz. bolj prilagojeno razmeram na cesti ) ko voziš, manj možnosti nesreče imaš, ali pa vsaj manjše posledice. Hitra vožnja, je vedno super zaradi užitka, če pa misliš da boš s hitro vožnjo prej prišel na cilj, je pa lahko ravno obratno. Sam sem vedno bil zagovornik hitre, a varne vožnje in to še vedno zagovarjam, ali pa je hitra vožnja smiselna, v primerjavi s tem kar izzivaš, pa naj vsak presodi sam

Tudi s pištolo ni nič narobe, dokler je ne dobi v roke norec, pa so vseeno prepovedane oz. jih ne moreš kar tako kupit.

tale mi je fajna ... me prav zanima, če bi tale fant dobil pištolo, kaj bi z njo nardil

nekaj komentarjev, pa je celo bolj smiselnih od članka.

Re: "HITROST UBIJA"
volhart, 23 okt 2009, 18:17

Za nesreco je krivih vec faktorjev in sicer...objekt, subjekt in orodje. Torej cesta, clovek in avtomobil.

Pri gradnji cest naj se upostevajo najnaprednejsa merila, ki pa niso nujno najmodernejsa. Stanju cest naj se prilagodi prometne znake in omejitve. Na marsikateri crni tocki ni nobenih oznak, da je ta odsek nevaren, pa ne mislim v smislu padanja kamna, ampak...cesta je razjebana, gradbeniki so zajebali naklone, ovinki ne sledijo pravim krivuljam ampak se lomijo vsak po svoje itd. Toliko glede objekta. Ne statiscni ampak dinamicni predpisi.

Clovek bi moral na vsakih par let obnovit znanje, ki mu je dalo moznost pridobitve vozniskega izpita. Nekdo, ki nosi ocala, mora na vsakih sest let na ponoven zdravniski pregled (npr. jaz). Nekdo, ki je bil takrat OK, mu tega ni treba. Zopet razmisljanje da je clovekovo psihofizicno stanje staticno in ne dinamicno.

Kdor ima tehnicno sposobnejsi in bolj napreden avtomobil, bo na cesti verjetno manjsa groznja kot pa nekdo, ki tega nima na tako visokem nivoju. Torej je Porsche bolj varno prevozno sredstvo kot pa osem let star Fiat Punto ali kaj podobnega. Vendar zopet je tehnicni pregled tisti, ki to staticno doloci. In kaj je najhuje...tisti z vec moci placa zavarovalnici vec...ker je bolj rizicen...NE (kajti ni) temvec ker ima lastnik ocitno dovolj denarja, da malce nafila proracun firme.

Glede dinamicnih predpisov je seveda pomislek, da so to ze prestudirali, pa ugotovili, da bi bili ljudje prevec zmedeni...vsekakor pa bi se morali biti bolj pozorni na cesti in ne spati za volani.

Vedno ubija neprilagojenost, tako zuzke v naravi kot voznike za volani.

Re: "HITROST UBIJA"
supr, 23 okt 2009, 18:32

Še najbolj se strinjam s psihofizičnimi testi, ki jih je predlagal Toni. Pomoje bi cca. 20% trenutnih "šoferjev" gladko ostalo brez izpita.

edit: Mogoče bomo drugače razmišljali, ko bomo starejši vozniki

Re: "HITROST UBIJA"
RollingStone, 23 okt 2009, 18:45

Mislim, da ima tip kar prav. Hitrost sama ni nikoli nikogar ubila. Pač pa v naši predragi državici prav delajo na tem, da je vedno VEČ smrtnih žrtev in da imajo oni pri koritu vedno bolj polne žepe.

Kot sem že večkrat napisal: obnovitev (VSAJ) teoretičnega dela izpita bi bila potrebna na recimo 5 let. Ker ljudje ne poznajo znakov, prvil križišč, pravil vključevanja in izključevanja na/iz ac, pravil glede luči/smernikov,..., vzvratna ogledala pa so tako ali tako le za okras. To leti v večini na one ate in mame, ki vozijo že 50 ali več let, pa niso povzročili nobene nesreče

Glede na nekatere resno motene osebke, ki imajo vozniška dovoljenja, bi rekel, da so psihotesti NUJNI pri vsakem udeležencu na cesti, najsi bo mopedist, avtomobilist ali tovornjakar. Sedaj so psihotesti nujni le za voznike avtobusov in tovornjakov ter voznikov TGM.

Najslednja točka bi bila sama infrastruktura naših cest. K temu pa seveda spada zmožnost prevzema odgovornosti naše oblasti, da ga tudi oni kdaj pa kdaj poserjejo.

Mogoče bi še kakšen ukrep dodal, pa se mi niti ne da pisat na to temo. Tisti, ki bi dejansko lahko pripomogli k večji varnosti itak sedijo na ušesih.

Hitrost ni kriva. Eno tretjino so krivi norci na cesti, drugo tretjino tisti, ki so jim dali izpite, tretjo tretjino pa tisti, ki gradijo take ceste, ter oblast, ki jim to dopušča. Na žalost pa je res, da je večkrat odločilni dejavnik pri nesreči tudi hitrost. Pa spet sama hitrost ni kriva za nesrečo.

Re: "HITROST UBIJA"
MKovic, 23 okt 2009, 19:03

Speed doesn't kill, bad drivers do.
To tezo zagovarjam že nekaj časa. :-)
In teza dejansko drži, vendar le dokler se "bad driverjem" lahko izogneš. To pa je le v kontroliranem okolju - beri: na zaprtem poligonu.
Še tako dober voznik in odličen avto ne pomaga, če mu nasproti po njegovem pasu pripelje ostarela babica z refleksi močvirskega polža ali prepotentni mladec.
In dokler so na cesti tudi takšne "babice" in "mladci" je pač pametneje (ne pa zabavneje) voziti po predpisih.

Re: "HITROST UBIJA"
Volvo. 4 life, 23 okt 2009, 19:34

MKovic je napisal ...

...voziti po predpisih.


samo tu bi te popravil: prilagoditi vožnjo razmeram na cesti.

Re: "HITROST UBIJA"
JG, 24 okt 2009, 00:00

Moram se oglasit, lahko rečem totalno bedast članek, katerga pomena niti ne razumem oz. nočem razumet.
Bi pa pokomentiral nekaj stvari:
Prvo, nikoli si sam ne dopovedujem, da je moj avto bolj sposoben opravljati hitrost 120 km/h kot recimo Zastava 101, pri obeh avtih bi prišlo pri tej hitrosti do zelo podobnih zaključkov (polom), v primerih, da bi bilo potrebno reagirati naglo, sunkovito, saj moje znanje (oz. znanje povprečnega svetovljana) ne dopušča sunkovitih manevrov v katerem koli avtu pri takih hitrostih (za vse tiste, ki se s tem ne strinjajo, priporočam test varne vožnje, kjer vidiš, da smo v 99% pravi "poleni" že pri 50 km/h).
Drugo pa glede cest, v Nemčiji so AC zelo podobne našim, glede kvalitete, nekatere so obupne, nekatere so dobre, res pa je, da jih imajo veliko in posledično obstajajo odseki, kjer se da razviti res visoke hitrosti. Glede kulture voznikov v Nemčiji pa lahko rečem, poraz, to kar tam vidiš je pa res za v rubriko saj ni res pa je, (prehitevanje po desni, blendanje, hupanje, sicer nisem doživel, ampak ti jodlarji se pomojem še tepejo ob cestah) nenazadnje sam sem pomojem na AC poblendal samo dvakrat in sicer enkrat, ko sem vozil od Jesenic do Radovljice (cca 10 km) za jodlarjem s kampprikolico ob 100 km/h na prehitevlnem pasu, podobna situacija pa že pred leti, ko je jodlar z kamperjem "šibal" v vrhniški klanec cca 80 km/h.


Re: "HITROST UBIJA"
volhart, 24 okt 2009, 00:30

Nisem popolnoma preprican, temvec prej nasprotno, da katerikoli avto pelje proti enakemu zakljucku v doloceni situaciji. Dobro, na AC jaz nisem hitri voznik...moja hitrost je med 130 in 150. Vem pa kako je na lokalni cesti popolnoma drugace voziti z zastavo 128 , Passatom letnik 91 ali pa Volvotom 01, ki ima DSTC. Trdim, da je od omenjenih avtomobilov Volvo najbolj bolj kos nalogam na cesti. Se pa strinjam, da sta visja hitrost in stevilo potencialnih nevarnosti dokaj premosorazmerno povezana. In pri res veliki hitrosti noben avto ne resuje zadev prevec uspesno.

Re: "HITROST UBIJA"
RollingStone, 24 okt 2009, 09:18

No, načeloma je res, da smo vsi pri takih hitrostih bolj kot ne mrzli. Ampak (čeprav si je to dopovedovati na cesti neumno in morda nevarno) še vedno sem mnenja, da novejši, večji,... avtomobili take manevre prenašajo bolje.

JG, take jodlarje imaš povsod, tako pri nas kot drugot. Glede na to, da sem s tem ali onim vozilom prevozil vse od španije pa do niziozemske bi rekel, da (z izjemo francije in italije) lahko prevoziš celotno evropo veliko bolj sproščeno, kot pa slovenijo. Res pa je, da je treba povsod pazit na ˝jodlarje˝ oz. takozvane ate in mame, ki so zadnjič pogledali znak in/ali vzvratno ogledalo pred 35. leti.

Hec je to, da niso samo pri velikih hitrostih ljudje slabi vozniki. Tisti, ki vozijo prepočasi, so ravno tako lahko slabi vozniki, morda celo nevarnejši od tistih, ki vozijo hitreje.

Re: "HITROST UBIJA"
JG, 24 okt 2009, 09:54

Toni je napisal ...

Nisem popolnoma preprican, temvec prej nasprotno, da katerikoli avto pelje proti enakemu zakljucku v doloceni situaciji. Dobro, na AC jaz nisem hitri voznik...moja hitrost je med 130 in 150. Vem pa kako je na lokalni cesti popolnoma drugace voziti z zastavo 128 , Passatom letnik 91 ali pa Volvotom 01, ki ima DSTC. Trdim, da je od omenjenih avtomobilov Volvo najbolj bolj kos nalogam na cesti. Se pa strinjam, da sta visja hitrost in stevilo potencialnih nevarnosti dokaj premosorazmerno povezana. In pri res veliki hitrosti noben avto ne resuje zadev prevec uspesno.


Toni se strinjam, novejši avtomobili ti dajejo občutek boljše vodljivosti, stabilnosti,... Saj to je res ampak samo do določene meje (seveda je ta meja pri novejših avtomobilih postavljena višje), ko se ta meja preseže, (za to pa ni potrebno dosegati nekih vrtoglavih hitrosti, sploh pa ne na lokalnih cestah, kjer je možnost nepredvidenih dogodkov še toliko večja) ti pa ne pomaga nobena elektronika več, ampak greš samo še v maline, s katerim koli avtom.

Re: "HITROST UBIJA"
Mihc V50 T5, 24 okt 2009, 12:43

Clovek bi moral na vsakih par let obnovit znanje, ki mu je dalo moznost pridobitve vozniskega izpita. Nekdo, ki nosi ocala, mora na vsakih sest let na ponoven zdravniski pregled (npr. jaz). Nekdo, ki je bil takrat OK, mu tega ni treba. Zopet razmisljanje da je clovekovo psihofizicno stanje staticno in ne dinamicno.


Glede kulture voznikov v Nemčiji pa lahko rečem, poraz, to kar tam vidiš je pa res za v rubriko saj ni res pa je, (prehitevanje po desni, blendanje, hupanje, sicer nisem doživel, ampak ti jodlarji se pomojem še tepejo ob cestah)


- Toni mogoče si starejši voznik, ampak pri meni je tako nosim očala in pred enim letom sem podaljšal izpit za samo 2 leti, zakaj nevem, nekatri mi pravijo ker nosim očala. Nasljednič bom moral imeti zdravniško potrdilo sabo če bom hotel podaljšati izpit, pomoje spet za 2 leti. Pri tebi je pa izpit že podaljšan za naslednjih 20 let se mi zdi.

- JG samo se mi zdi da Nemci veliko bolje peljejo kot nekatri Slovenci usaj tak občutek sem dobil ko sem svojega Volva pripeljal domov, slišal nisem nobenega hupanja, bledanaja. Tudi sam če pičim po AC 180km/h ne blendam če se mi kdo nastavi pred nos ker mi jo to tako kot bi bil malo zadet človek ,ki potrebuje flash da se mu adrenalin nabije na najvišji nivo. Enostavno si mislim kaj si pa ti zdaj mislil, opažam da veliko ljudi sploh ne pogleda v ogledalo in vsaj levo čez stransko šipo, ker se mi zdi da na AC ti napiše vse samo v ogledalih.


Re: "HITROST UBIJA"
MKovic, 24 okt 2009, 13:49

Volvo. 4 life je napisal ...

MKovic je napisal ...

...voziti po predpisih.


samo tu bi te popravil: prilagoditi vožnjo razmeram na cesti.


Nisem prav priverženec te fraze. Analogija temu bi bilo kuharsko navodilo: peči dokler ni pečeno. Gre za eleganten pravni manever, po katerem smo za vse krivi vozniki in nikoli cestni vzdrževalci.

Re: "HITROST UBIJA"
MKovic, 24 okt 2009, 13:56

JG je napisal ...

Saj to je res ampak samo do določene meje (seveda je ta meja pri novejših avtomobilih postavljena višje), ko se ta meja preseže, (za to pa ni potrebno dosegati nekih vrtoglavih hitrosti, sploh pa ne na lokalnih cestah, kjer je možnost nepredvidenih dogodkov še toliko večja) ti pa ne pomaga nobena elektronika več, ampak greš samo še v maline, s katerim koli avtom.


Sicer je ta meja dan danes zelo visoka. Povprečni avtomobil brez težav zmore zavoj z obremenitvami skoraj 1G, amaterski voznik pa bo praviloma namesto ostrega zavoja s takšnimi obremenitvami (ki bi jih avto sicer zmogel) izbral drevo (ali maline). Po besedah prominentnega učitelja varne vožnje je 0,4 G maksimum, kar si povprečniki še upamo.

Re: "HITROST UBIJA"
Mihc V50 T5, 24 okt 2009, 14:32

Tele G-je bi pa prav rad sprobal , da mi jih nekdo pokaže koliko jih pribijem na ovinku .

Re: "HITROST UBIJA"
JG, 24 okt 2009, 19:50

MKovic je napisal ...

JG je napisal ...

Saj to je res ampak samo do določene meje (seveda je ta meja pri novejših avtomobilih postavljena višje), ko se ta meja preseže, (za to pa ni potrebno dosegati nekih vrtoglavih hitrosti, sploh pa ne na lokalnih cestah, kjer je možnost nepredvidenih dogodkov še toliko večja) ti pa ne pomaga nobena elektronika več, ampak greš samo še v maline, s katerim koli avtom.


Sicer je ta meja dan danes zelo visoka. Povprečni avtomobil brez težav zmore zavoj z obremenitvami skoraj 1G, amaterski voznik pa bo praviloma namesto ostrega zavoja s takšnimi obremenitvami (ki bi jih avto sicer zmogel) izbral drevo (ali maline). Po besedah prominentnega učitelja varne vožnje je 0,4 G maksimum, kar si povprečniki še upamo.


Še enkrat, vsem skeptikom predlagam trening varne vožnje, kjer boste lahko videli vašo/našo nemoč pri 40-50 km/h in to v novih avtomobilih z vso elektronikko, da o višjih hitrostih ne govorim.
Še to, silo 1G ne verjamem, da je na svetu desetina promila voznikov, ki ga oblada, nekateri ga obladajo in so zato tudi dobro plačani, samo takšnih je res peščica



Re: "HITROST UBIJA"
JG, 24 okt 2009, 19:58

- JG samo se mi zdi da Nemci veliko bolje peljejo kot nekatri Slovenci usaj tak občutek sem dobil ko sem svojega Volva pripeljal domov, slišal nisem nobenega hupanja, bledanaja. Tudi sam če pičim po AC 180km/h ne blendam če se mi kdo nastavi pred nos ker mi jo to tako kot bi bil malo zadet človek ,ki potrebuje flash da se mu adrenalin nabije na najvišji nivo. Enostavno si mislim kaj si pa ti zdaj mislil, opažam da veliko ljudi sploh ne pogleda v ogledalo in vsaj levo čez stransko šipo, ker se mi zdi da na AC ti napiše vse samo v ogledalih.

Nikoli nisem delal nobene raziskave, moja trditev se nanaša na cca pol leta, ko sem še kot študent vozil kombi in sicer skoraj vedno preko Nemčije.
Blendanje, hupanje, prehitevanje po desni oz. cik cak, prehitevanje kolon avtomobilov in tovornjakov s hitrostjo 200 km/h, vožnja tik ta ritjo pri hitrosti več kot 150 km/h, to se je dogajalo precej pogosto, meni se zdi, da precej bolj pogosto kot se to dagaja (vsaj meni) na naših AC, se ne spomnim, kdaj mi je nekdo nazadnje poblendal oz. me prehitel po desni.

Re: "HITROST UBIJA"
MKovic, 24 okt 2009, 20:46

JG je napisal ...

Še to, silo 1G ne verjamem, da je na svetu desetina promila voznikov, ki ga oblada, nekateri ga obladajo in so zato tudi dobro plačani, samo takšnih je res peščica


Še manj.
Poizkusil sem Steve Barberje-vo šolo varne vožnje, ki jo izvaja izključno z Dodgi (od Neona napreduješ do Viperja) in sila 1G, čeprav jo zmore že Stratus, je resnično zastrašujoča. Predstavljaj si, da te v stran vleče sila teže tvojega telesa. Vse spoštovanje pilotom, ki, sicer v primerni obleki, preživljajo 7-kratnik te sile.

Re: "HITROST UBIJA"
TomažV70, 24 okt 2009, 23:54

Kaj nam pomagajo vse te hitrostne kamere na AC, če pa ti pripelje pijanec po prehitevalnem pasu nasproti?!?!?!?!
"Samo" enkrat sem doživel ta napis na HC proti Kopru. Ga ni bilo, ampak so se mi vseeno tresle roke na volanu. (nek clio je bil parkiran na izvozu za Koper v spremstvu modrih).

Re: "HITROST UBIJA"
Kelvan, 25 okt 2009, 02:26

no, v noci s petka na soboto okrog stirih zjutraj me je skoraj kap. Vozil sem se proti Ivancni gorici cez visnjegorski klanec ze navdol in ravno prehiteval sleper. Ker je bila cesta kvalitetno spolzka, sem vozil le nekih 100 km/h. In v zadnjem levem ovinku malo pred izvozom za Visnjo goro je bil napol na prehitevalnem pasu, napol v skalah popolnoma neoznacen razsut avto, ki ga je ocitno odneslo (sicer ne vem kako je pristal v notranjem delu ovinka) v skale.
Zdej pa - pred mano razsut mirujoc temen neoznacen avto v popolni temi, na desni pa sleper... nekako mi je uspelo kljub mastni cesti toliko zmanjsat hitrost, da sem se spravil nazaj za sleper
Tresel sem se do doma, zaspal pa recimo cez 2 uri... bil sem v taksnem soku, da sem se sele danes spomnil, da bi v bistvu lahko poklical policijo... wtf?!?!?

Toliko sem le uspel videti (lahko da se motim) da v avtu ni bilo nikogar! In nobenega trikotnika. Nicesar.

Sem danes gledal po netu, ce se je kdo zaletel vanj, ampak ni bilo nic napisanega...


Popolnoma razumem Tomaza, ki je napisal, da so se mu roke tresle samo ob obvestilu, da nekdo vozi nasproti... in kako lahko pride do nesrece, ko ti nekdo pripelje nasproti po prehitevalnem pasu, ti imas pa na desni sleper, ki ne jebe 5%


demit, samo da se spomnem na vcerajsnjo prigodo, pa se mi spet roke tresejo...



Re: "HITROST UBIJA"
D|N, 25 okt 2009, 19:00

Ja dobr, eni res pretiravate.....osebno se mi ni problem peljat 180-200. Predvidevat mors kaj se lahko zgodi pa je pol manj skrbi, ampak za tako voznjo moras bit res skoncetriran in je napeta. Zato 99% voznikov na cesti ni sposobnih tega...al pa se jim ne da....In taki so bolj nevarni ker sanjajo za volanom. Da se nekomu zdi s 101 isto k z novejsim avtom....bullshit. Sam sem peljal za Porschejem na avtocesti 200km/h, seveda se je le ta oddaljil ko se v nekem trenutku pokadi bel dim.....pocila mu je guma....kaj se je zgodilo? Nic, zmanjsal je hitrost in ustavil na odstavnem pasu....brez kakrsnih koli ekstremnih manevrov zanasanja ali cesarkoli....

Pri Grosuplju sem pravtako skoraj nabasal celno kretena, ki je peljal v nasprotni smeri po avtocesti. Glede na to, da sem peljal tik za ritjo avtu pred mano in sva prehitevala kamion ponoci, nisem ne videl ne slutil, da bi lahko nekdo nasproti pripeljal....sem samo reagiral po obcutku v dani situaciji in se izognil celnemu trcenju na oko za 2 m, pri 120 na uro....predstavljate si lahko kok je blo prostora za 3 vstric....verjamem, ce bi en "sanjac" pripeljal v dano situacijo, bi brali v novicah..... Ampak seveda pejmo prehitre voznike ropat.....butli. Ce bi kdaj pa kdaj cez prste pogledal, jih tudi nebi pobral ane.

Re: "HITROST UBIJA"
Kelvan, 26 okt 2009, 00:25

po mojih izkusnjah so prepocasni vozniki veliko bolj nevarni kot prehitri... v povprecju 2x na mesec mi kaksen ata na uvozu na avtocesto z neko minimalno hitrostjo driekt zapelje na vozni pas, tako da sem ze parkrat moral prehiteti po desni, ker po levi pac ni slo (ustavit se pa pod razno ne bi uspel)

res ne stekam.. podaljsal so uvozne pasove, tako da lahko tud s katro prides na vsaj 100km/h do konca pasu... jebemu, ni treba s 47 skoct takoj na vozni pas


Re: "HITROST UBIJA"
bbf, 26 okt 2009, 01:13

> jebemu, ni treba s 47 skoct takoj na vozni pas

ja sej je kaznivo! nas so učil, da pospešiš na 80 in se vključiš na avtocesto.


Re: "HITROST UBIJA"
Kelvan, 26 okt 2009, 12:11

vem.. sam k je vecina taksnih delala izpit, se asfalta ni blo, kaj sele avtoceste

Re: "HITROST UBIJA"
bbf, 26 okt 2009, 14:29

to pa itaq. pa dokler se bodo delavci v starih škodah (včasih stoenkah) na avtocestno gradbišče vozil, tudi ne bodo razumeli, v čem je fora ravnega cestišča, pa da 130 na uro ni svetlobna hitrost.

Re: "HITROST UBIJA"
MKovic, 26 okt 2009, 17:59

D|N je napisal ...

Ja dobr, eni res pretiravate.....osebno se mi ni problem peljat 180-200.


Meni tudi ne, problem se je ustavit.

In če se zavedaš, da so na cesti patroni, ki niso najbolj sigurni vase, zakaj potem tvegaš tako svoje, kot njihovo življenje?

Če se hočeš zdivjat, pojdi na zaprto stezo, pa ubij samo sebe, če bo že šlo kaj narobe...

Prav zanima me koliko kilometrov in šol varne vožnje imaš za sabo, da si lahko tako siguren v svoje znanje.

Re: "HITROST UBIJA"
AljAž, 26 okt 2009, 18:01

O m***!
Spet ena jara kača.

Re: "HITROST UBIJA"
Mihc V50 T5, 26 okt 2009, 19:04

haha

Re: "HITROST UBIJA"
supr, 26 okt 2009, 20:23

D|N ... samo zato, ker si enkrat (ali nekajkrat) imel srečo in uspel zmanevrirati, še ne pomeni, da jo boš imel vedno.

Če sem popolnoma iskren, se mi zdi tvoja izjava glede neproblematičnih 180-200 km/h totalno ... ignorantska. Razni tečaji varne vožnje pokažejo, kot je že imenil JG, da smo že pri 50 km/h precej nemočni. Kje je šele 100 km/h in potem 180 ...

Stvar vedenja na cesti pa sploh ni v tem koliko je omejitev in kdo pelje po teh omejitvah.
Poanta je v strpnosti. V strpnosti do ljudi, ki peljejo 100 na uro ter do ljudi, ki peljejo 200 na uro.

Pač prehitiš voznike, ki se cijazijo ter se umakneš divjakom, ki imajo pomembne funkcije v bližnji kafani.

Re: "HITROST UBIJA"
AljAž, 26 okt 2009, 20:30

supr je napisal ...

....se umakneš divjakom, ki imajo pomembne funkcije v bližnji kafani.

Tale je pa zmaga na celi črti v tej debati!

Re: "HITROST UBIJA"
D|N, 28 okt 2009, 21:41

Nisem nikjer napisal, da velikokrat vozim 180, ali da sploh kdaj vozim toliko....tko da nic bat V solo varne voznje so me ze posiljali, pa nisem sel....ker je skoda denarja. Pacientov je vec kot prevec na cestah, ampak na sreco nisem med njimi sicer ima pa vsak svoje kriterije glede voznje.