Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Pop Blow Off Ventil

Avtor objava
DoomStar
02 feb 2009, 20:40 Predogled tiskanja
Član #956
Prijavljen dne: 01 dec 2008, 22:02
Lokacija: Ribnica
Objav: 295
Živjo!

A ima kdo izkušnje z Pop Blow Off Ventil-i. A je to v redu za mašino oziroma turbino...itd..
Na vrh
Spletna stran
T-5R
02 feb 2009, 21:36
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Verjetno veš, da ima že turbina svoj original ventil, ki opravlja to nalogo. Zunanji ventil dela isto, le da ob tem spusti še tisti psssst. Ventil spusti zrak pod pritiskom v sesalni cevi, ko spustiš plin, in prepreči, da se pritisk zraka ob zaprtju lopute, ne bi vrnil na lopatice turbine. To bi povzročilo zaviranje turbine, tega pa ne želimo.
Je pa tako, da z poceni ventili, imaš probleme v prostem teku.
Za kateri model te zanima to? Drugače jaz ravno naročam pop off, in če te zanima sporoči.
Na vrh
DoomStar
02 feb 2009, 21:57
Član #956
Prijavljen dne: 01 dec 2008, 22:02
Lokacija: Ribnica
Objav: 295
Za originalni ventil vem.
Vendar ravno to mi je cool... ta pssst.
Kaj konkretno pa se še pridobi razen "pssst-a", če sploh kaj (kar se tiče performansa)?

Gre za 2003/2.0/T.

Koliko pa bi bila cena? Sem zakurjen.
Definitvno pa ne bi posegal po kakšni ceneni stvari. (vse najboljše za mojga wroom wrooma )

Malo me skrbi,da ne bi ventil kakorkoli oviral, obrabljal, ...kakorkoli škodoval mašini...
Se pravi, če prav razumem lahko ventil pripomore k delovanju in obenem ima še razvpiti.... pssst!

Kako, pa je z vgradnjo. Lahko to montiram kot laik prek skice.
Ali bi morda potreboval malo bolj strokovno pomoč?


[ Uredi 02 feb 2009, 22:05 ]
Na vrh
Spletna stran
Volvo. 4 life
02 feb 2009, 23:17
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
..... kssss .... kssss....

... hočm met, hočm met

p.s. Croma, sedaj imaš že nekaj časa montirano tega hudiča, ti kdaj najeda
Na vrh
croma_man
03 feb 2009, 08:02
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
volvo ima tako izolacijo pa še postavljen mam blowoff direkt na uno črno kurbo na haubi tko da se ga v kabino skoraj ne sliši, zunaj je pa tud dost manj kot na prejšnjem avtu. Ko sem pa boost odprl na 1.0 je pa začelo sekat k pr norcih, in ne, po 3 letu Bonalume blowoffa se ga še kar nisem naveličal.
Na vrh
volhart
19 okt 2009, 17:46
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Tudi mene zanima nekaj v zvezi stem. Ce se ne motim, je maksimalen pritisk na turbino v petcilinderskem 2.4T letniku 99 (C70) 0,3 bara. Ce prav razumem, s samim blow off ventilom ne bom pridobil nobene moci, temvec le tisti sikajoci zvok, ki pa posledicno ohranja turbino dlje pri zivljenju. Z manual boost controlerjem (pogosti tudi na ebay) pa lahko pritisk povecam in s tem tudi moc. Kako pa je potem z ostalimi karakteristikami glede obratov in navora ter moci. Ostaja na istih cifrah...od do. Ali je to varno poceti. Prevec zraka, ki bi ga 'odprta' turbina dovajala, bi lahko naredilo brener v cilindrih. Ali se volvotov racunalnik sam prilagodi novemu stanju in ustrezno popravi mesanico goriva in zraka. Do koliko je varno povisati pritisk. Slisim tudi, da tile boosti mnogokrat nihajo v pritisku in je zato nujno imeti tudi prikazovalnike pritiska. Ali je to dobra poceni pot do parih konjev vec ali je bolje optimizirati ECU in drago placati.

Hvala, Toni Cotar
Na vrh
bbf
19 okt 2009, 19:01
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
ta psssst v luft: računalnik predvideva, da imaš v sistemu tolko zraka, kot ga je lufmassmesser pomeril. in tudi tisti zrak, katerega recirc valve zašiba okol turbine, je zmerjen. če ti tam uhaja zrak (z blow off vetnilom) je za računalnik to napaka sistema. zdej pa ali to pokaže, ali ne je drugo, ali dela enako ali slabšše pa drugo. v vsakem primeru jest tega nebi gor dajal. že zaradi imiđa, ki ga avto potem dobi..
Na vrh
RollingStone
19 okt 2009, 19:09
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Računalnik se sam načeloma ne prlagaja, da bi dal tudi več goriva. Ima pa sama nastavitev še vedno dovolj rezerve. Naprimer, če bi boost povečal nekje na 0.6 bar, bi imel še vedno dovolj goriva. Za kaj več bi pa moral dodati regulator pritiska goriva.

Z boost kontrolerjem je treba biti previden, nastaviti po števcu in pustiti pri miru. Računalnik ti sicer naredi cut-off, če je preveč boosta, ampak predvidevam, da to ne dela v nedogled.

Z blowoff-om ne pridobiš popolnoma nič moči. Pri povečanju boosta je priporočljiv, ker originalni bypass ventil ni nastavljen za večji boost od serijskega.

O karakteristikah pa je težko govorit, bi moral preizkusit zadevo na valjarjih. Tako na uč pa je boljši tako navor kot moč, in to na približno enakih obratih.
Na vrh
T-5R
19 okt 2009, 21:31
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Toni je napisal(a): ...

Tudi mene zanima nekaj v zvezi stem. Ce se ne motim, je maksimalen pritisk na turbino v petcilinderskem 2.4T letniku 99 (C70) 0,3 bara. Ce prav razumem, s samim blow off ventilom ne bom pridobil nobene moci, temvec le tisti sikajoci zvok, ki pa posledicno ohranja turbino dlje pri zivljenju. Z manual boost controlerjem (pogosti tudi na ebay) pa lahko pritisk povecam in s tem tudi moc. Kako pa je potem z ostalimi karakteristikami glede obratov in navora ter moci. Ostaja na istih cifrah...od do. Ali je to varno poceti. Prevec zraka, ki bi ga 'odprta' turbina dovajala, bi lahko naredilo brener v cilindrih. Ali se volvotov racunalnik sam prilagodi novemu stanju in ustrezno popravi mesanico goriva in zraka. Do koliko je varno povisati pritisk. Slisim tudi, da tile boosti mnogokrat nihajo v pritisku in je zato nujno imeti tudi prikazovalnike pritiska. Ali je to dobra poceni pot do parih konjev vec ali je bolje optimizirati ECU in drago placati.

Hvala, Toni Cotar



Jaz osebno se vsaj brez AFR metra, ter merilnika pritiska ne bi spravil nič odpirat.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 35, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete