Pop Blow Off Ventil
DoomStar, 02 feb 2009, 20:40

Živjo!

A ima kdo izkušnje z Pop Blow Off Ventil-i. A je to v redu za mašino oziroma turbino...itd..

Re: Pop Blow Off Ventil
T-5R, 02 feb 2009, 21:36

Verjetno veš, da ima že turbina svoj original ventil, ki opravlja to nalogo. Zunanji ventil dela isto, le da ob tem spusti še tisti psssst. Ventil spusti zrak pod pritiskom v sesalni cevi, ko spustiš plin, in prepreči, da se pritisk zraka ob zaprtju lopute, ne bi vrnil na lopatice turbine. To bi povzročilo zaviranje turbine, tega pa ne želimo.
Je pa tako, da z poceni ventili, imaš probleme v prostem teku.
Za kateri model te zanima to? Drugače jaz ravno naročam pop off, in če te zanima sporoči.

Re: Pop Blow Off Ventil
DoomStar, 02 feb 2009, 21:57

Za originalni ventil vem.
Vendar ravno to mi je cool... ta pssst.
Kaj konkretno pa se še pridobi razen "pssst-a", če sploh kaj (kar se tiče performansa)?

Gre za 2003/2.0/T.

Koliko pa bi bila cena? Sem zakurjen.
Definitvno pa ne bi posegal po kakšni ceneni stvari. (vse najboljše za mojga wroom wrooma )

Malo me skrbi,da ne bi ventil kakorkoli oviral, obrabljal, ...kakorkoli škodoval mašini...
Se pravi, če prav razumem lahko ventil pripomore k delovanju in obenem ima še razvpiti.... pssst!

Kako, pa je z vgradnjo. Lahko to montiram kot laik prek skice.
Ali bi morda potreboval malo bolj strokovno pomoč?


Re: Pop Blow Off Ventil
Volvo. 4 life, 02 feb 2009, 23:17

..... kssss .... kssss....

... hočm met, hočm met

p.s. Croma, sedaj imaš že nekaj časa montirano tega hudiča, ti kdaj najeda

Re: Pop Blow Off Ventil
croma_man, 03 feb 2009, 08:02

volvo ima tako izolacijo pa še postavljen mam blowoff direkt na uno črno kurbo na haubi tko da se ga v kabino skoraj ne sliši, zunaj je pa tud dost manj kot na prejšnjem avtu. Ko sem pa boost odprl na 1.0 je pa začelo sekat k pr norcih, in ne, po 3 letu Bonalume blowoffa se ga še kar nisem naveličal.

Re: Pop Blow Off Ventil
volhart, 19 okt 2009, 17:46

Tudi mene zanima nekaj v zvezi stem. Ce se ne motim, je maksimalen pritisk na turbino v petcilinderskem 2.4T letniku 99 (C70) 0,3 bara. Ce prav razumem, s samim blow off ventilom ne bom pridobil nobene moci, temvec le tisti sikajoci zvok, ki pa posledicno ohranja turbino dlje pri zivljenju. Z manual boost controlerjem (pogosti tudi na ebay) pa lahko pritisk povecam in s tem tudi moc. Kako pa je potem z ostalimi karakteristikami glede obratov in navora ter moci. Ostaja na istih cifrah...od do. Ali je to varno poceti. Prevec zraka, ki bi ga 'odprta' turbina dovajala, bi lahko naredilo brener v cilindrih. Ali se volvotov racunalnik sam prilagodi novemu stanju in ustrezno popravi mesanico goriva in zraka. Do koliko je varno povisati pritisk. Slisim tudi, da tile boosti mnogokrat nihajo v pritisku in je zato nujno imeti tudi prikazovalnike pritiska. Ali je to dobra poceni pot do parih konjev vec ali je bolje optimizirati ECU in drago placati.

Hvala, Toni Cotar

Re: Pop Blow Off Ventil
bbf, 19 okt 2009, 19:01

ta psssst v luft: računalnik predvideva, da imaš v sistemu tolko zraka, kot ga je lufmassmesser pomeril. in tudi tisti zrak, katerega recirc valve zašiba okol turbine, je zmerjen. če ti tam uhaja zrak (z blow off vetnilom) je za računalnik to napaka sistema. zdej pa ali to pokaže, ali ne je drugo, ali dela enako ali slabšše pa drugo. v vsakem primeru jest tega nebi gor dajal. že zaradi imiđa, ki ga avto potem dobi..

Re: Pop Blow Off Ventil
RollingStone, 19 okt 2009, 19:09

Računalnik se sam načeloma ne prlagaja, da bi dal tudi več goriva. Ima pa sama nastavitev še vedno dovolj rezerve. Naprimer, če bi boost povečal nekje na 0.6 bar, bi imel še vedno dovolj goriva. Za kaj več bi pa moral dodati regulator pritiska goriva.

Z boost kontrolerjem je treba biti previden, nastaviti po števcu in pustiti pri miru. Računalnik ti sicer naredi cut-off, če je preveč boosta, ampak predvidevam, da to ne dela v nedogled.

Z blowoff-om ne pridobiš popolnoma nič moči. Pri povečanju boosta je priporočljiv, ker originalni bypass ventil ni nastavljen za večji boost od serijskega.

O karakteristikah pa je težko govorit, bi moral preizkusit zadevo na valjarjih. Tako na uč pa je boljši tako navor kot moč, in to na približno enakih obratih.

Re: Pop Blow Off Ventil
T-5R, 19 okt 2009, 21:31

Toni je napisal ...

Tudi mene zanima nekaj v zvezi stem. Ce se ne motim, je maksimalen pritisk na turbino v petcilinderskem 2.4T letniku 99 (C70) 0,3 bara. Ce prav razumem, s samim blow off ventilom ne bom pridobil nobene moci, temvec le tisti sikajoci zvok, ki pa posledicno ohranja turbino dlje pri zivljenju. Z manual boost controlerjem (pogosti tudi na ebay) pa lahko pritisk povecam in s tem tudi moc. Kako pa je potem z ostalimi karakteristikami glede obratov in navora ter moci. Ostaja na istih cifrah...od do. Ali je to varno poceti. Prevec zraka, ki bi ga 'odprta' turbina dovajala, bi lahko naredilo brener v cilindrih. Ali se volvotov racunalnik sam prilagodi novemu stanju in ustrezno popravi mesanico goriva in zraka. Do koliko je varno povisati pritisk. Slisim tudi, da tile boosti mnogokrat nihajo v pritisku in je zato nujno imeti tudi prikazovalnike pritiska. Ali je to dobra poceni pot do parih konjev vec ali je bolje optimizirati ECU in drago placati.

Hvala, Toni Cotar



Jaz osebno se vsaj brez AFR metra, ter merilnika pritiska ne bi spravil nič odpirat.