Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Seriji 300 in 400
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(460) Prosti tek in cukanje

Avtor objava
MartinV70
02 feb 2009, 07:51 Predogled tiskanja
Član #641
Prijavljen dne: 17 feb 2008, 16:33
Objav: 8
Pozdrav vsem na forumu

Ker se je moja 460-ka odločila , da me preseneti z neposlušnostjo , imam vprašanje kaj bi lahko bilo narobe.
Simptomi:
    obrati prostega teka cca 1200-1400 rpm
      pri speljevanju hoče motor zamoriti in je potrebno dodati malo več gasa , da motor ne ugasne
        če na AC spustim gas avto cuka in trokira
          poraba pri zadnjem tankanju je kriminalna cca 12 litrov

          Vse skupaj se je pa začelo , ko mi je na AC zaštekal gas pedal (pri vključevanju na AC sem konkretno pohodil plin , in tako je tudi ostal , dokler ga nisem s parkratnim pritiskanjem na pedal pripravil do tega , da se je vrnil na normalno stanje).
          Po tem dogodku sem seveda , preveril in podmazal sajlo za plin , ki pa se neovirano premika in je kot vzrok izključena.
          No pojavili pa so se zgoraj našteti simptomi .

          Predlogi???

          LP Martin
          Na vrh
          Damijan
          02 feb 2009, 12:36
          Član #30
          Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
          Lokacija: Preshgain
          Objav: 1932
          -očistiti loputo za plin
          -napaka na TPS senzorju (ponavadi se pozna na zakasneli odzivnosti motorja)
          -zapacan ali zanič motorček prostega teka (nihanje motornih vrtljajev v prostem teku)

          Glede na porabo pa bi najprej preveril lambda sondo in pa merilec pretoka zraka. Ponavado crkneta oba hkrati v kratkem časovnem razmiku.

          Če pa ti kaj smrdi po gorivu, pa preveri še bencinsko napeljavo.
          Na vrh
          MartinV70
          02 feb 2009, 12:48
          Član #641
          Prijavljen dne: 17 feb 2008, 16:33
          Objav: 8
          OK
          Tudi sam sumim loputo , glede na to da je sajla vredu.
          Bom preveril vse našteto , in upam , da bo pomagalo.
          Na vrh
          MartinV70
          02 feb 2009, 17:17
          Član #641
          Prijavljen dne: 17 feb 2008, 16:33
          Objav: 8
          Takole , očistil lopuro za plin in regulator za prosti tek (je bilo kar pošteno zapacano - očistil s sprejem za uplinjače).
          Avto sedaj ne ugaša več , obrati v prostem teku pa so še vedno cca +1200rpm.
          Sem pa opazil , da je ena od cevk malo porozna (predvidevam da gre od LMM-> motor).
          Še kakšen predlog , preden ga res peljem mehaniku ???

          [ Uredi 02 feb 2009, 17:18 ]
          Na vrh
          Dani
          02 feb 2009, 19:40
          Član #417
          Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51
          Objav: 97
          moja 460ka je mela iste fore...menji loputo
          Na vrh
          MartinV70
          03 feb 2009, 01:07
          Član #641
          Prijavljen dne: 17 feb 2008, 16:33
          Objav: 8
          Izgleda , da je res senzor za pozicijo lopute že malo čuden , zato tudi ECU naredi tako bogato mešanico in viša rpm do onemoglosti.
          Bo treba res do Gračnerja , da mu pogleda v drobovje.
          Na vrh
          bbf
          03 feb 2009, 14:08
          Član #411
          Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
          Objav: 1015
          TPS senzor ima pozicijo za štandgas, pri turbo motorju je tko, pri navadnem pa ne vem. mora narest 'klik' ko rahlo prestaviš loputo. (mogoče imaš preveč našponano zajlo - mora bit ohlapna)
          lagko tudi da se ti je po čiščenju trotlbodija prestavila prednastavitev štandgasa (boljši pretok preko bypass ventilčka). mali medeninast vijak. pri kilerju je en črn prost okrogel konektorček, če daš tega na maso, nastaviš un medeninast vijak na 700 rpm.
          to je vse za turbo motor.
          lahko pa da fouš luft vleče čez porozno cev. prižgi čik in pihaj dim skozi sistem, če kje pušča. apa z wd40 po sumljivih ceveh med delovanjem motorja, če spremeni obrate, je tam nekaj narobe. pazi na vroče dele!!
          Na vrh
          MartinV70
          04 feb 2009, 16:21
          Član #641
          Prijavljen dne: 17 feb 2008, 16:33
          Objav: 8
          Moja vulva je spet poštimana in uboga na besedo.
          Na Bosch servisu v MB so naredili:
            -kompletno diagnostiko
              -zamenjali potenciometer na loputi (zaradi vode v njem ni več pravilno kazal)
                -zamenjali razdelilno kapo , ki je bila počena in je prebijala
                  -zamenjali porozno cev in par objemk
                  Vse skupaj so še nastavili , in sedaj spet dela tako kot mora (nima več zvoka letalske turbine ).

                  Priporočali pa so mi v kratkem še menjavo lambda sonde , ker je v zadnjih vzdihljajih , in je zaradi tega tudi malo večja poraba. No to bom naredil v kratkem.

                  LP
                  Na vrh
                  Kamjon
                  11 mar 2009, 16:44
                  Član #885
                  Prijavljen dne: 22 sep 2008, 17:46
                  Lokacija: Idrija
                  Objav: 24
                  Nisem vedel pod kaj naj to pišem ampak bom kar tule da nebom nove teme odpiral. Uglavnem problem pri mojem volvotu(460 1.8i 96l) je sledeč: Ko spustim gas mi pri sesalnem kolektorju seka nazaj ven(ne vedno ampak kdaj pa kdaj), doskrat se to zgodi če se spuščam po klancu ali če spustim gas. Eni so rekli da je motor iz faze, drugi pravijo da je predvžig,... Sam sem bolj laik kar se teh stvari tiče zato bom vprašal še tukaj za mnenje
                  Na vrh
                  tomazKK
                  18 jun 2009, 16:48
                  Član #79
                  Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
                  Lokacija: Krško
                  Objav: 560
                  Damijan je napisal(a): ...

                  -zapacan ali zanič motorček prostega teka (nihanje motornih vrtljajev v prostem teku)

                  Kje je to?
                  Na vrh
                  Damijan
                  18 jun 2009, 22:56
                  Član #30
                  Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
                  Lokacija: Preshgain
                  Objav: 1932
                  @tomazKK: o katerem modelu Volva sprašuješ?
                  Na vrh
                  tomazKK
                  19 jun 2009, 00:10
                  Član #79
                  Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
                  Lokacija: Krško
                  Objav: 560
                  Uf, pardon.
                  460, 1.7i, 75kW, '93.
                  Na vrh
                  tomazKK
                  19 jun 2009, 17:54
                  Član #79
                  Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
                  Lokacija: Krško
                  Objav: 560
                  Najdu.
                  Na vrh
                  tomazKK
                  14 jul 2009, 20:02
                  Član #79
                  Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
                  Lokacija: Krško
                  Objav: 560
                  Imam problem.
                  Avto mi pri poskusih pospeševanja iz nizkih obratov začne brutalno blokirat in če popustim stopalke za plin ali pa če gas dodajam tudi nekam vseka (ni v izpuh, torej v sesalnega). To dela nekje od 1500-2200rpm in ne vedno ampak velikokrat.
                  Če se vozim s stalnim gasom recimo 60km/h v 4. mi rahlo trokira, pa za par sekund neha, pa spet. Najbolj grozno je v 1. Avto leze, pol ga pa trokiranje mine in plane...
                  Če avto vozim bolj na ostro, mi tega ne dela, prav tako ne izven naselja in na AC.

                  Čistil sem že motorček PT, TPS je star 1 mesec. Svečke, razdelilna kapa in rotor imajo 10kkm prevoženih.
                  Namen mam še menjat vžigalne kable pa akumulator (star, a pomoje nima veze s tem). Diagnostiko (tista škatlica z diodo) sem resetiral, ker mi je pokazala enpar različnih kod. Po tistem mi kaže kodo 1-1-1, torej brez napake.

                  Kakšna ideja kaj bi lahko blo narobe?

                  [ Uredi 14 jul 2009, 20:04 ]
                  Na vrh
                  tomazKK
                  04 sep 2009, 16:54
                  Član #79
                  Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
                  Lokacija: Krško
                  Objav: 560
                  Mi zna kdo povedat kaj je to?


                  [ Uredi 04 sep 2009, 16:57 ]
                  Na vrh
                  Beastmaster
                  04 sep 2009, 17:03
                  Član #111
                  Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
                  Objav: 1307
                  Kontaktiraj uporabnika Bbf, bo zihr vedu!
                  Na vrh
                  bbf
                  06 sep 2009, 12:41
                  Član #411
                  Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
                  Objav: 1015
                  tisto je senzor tlaka - štartna (nadmorka) višina in tlak v sesalnem kolektorju.
                  mogoče imaš kak injektor zataknjen. meni je trokiral in zalival en cilinder, po čiščenju je blo pa ok.
                  kable še zamenjaj. pa preveri in očisti senzor cilka (pozabu kako se reče) gor na menjalniku - un ko šteje obrate na vztrajniku.
                  preveri še, če nimaš zamaknjen jermen na odmični. pri pokrovu jermena je zareza ali bela ačrtica , to se mora ujeti z belo oznako na jermenu (ali zobnikutam?) mensezdi in sočasno it m8 li 6 sveder v luknjico spodaj pri šipki za olje, ki jo dobiš ko odšraufaš en večji vijak iz bloka. če probaš zavrtit motor(z roko, ne na šratar!!!) mora ta sveder blokirat glavno gred. tako je sinhroniziran jermen.
                  Na vrh
                  tomazKK
                  06 sep 2009, 18:13
                  Član #79
                  Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
                  Lokacija: Krško
                  Objav: 560
                  Ja, sem ugotovil, da je tisto MAP senzor.
                  Nekak mam po probavanju občutek, da je problem v tlaku, samo ne vem kako je občutljiv na morebitno puščanje. So pa 4 šlaufki.
                  Kable imam že nove, ostalo bom pa še preveril. A ne bi pri zamaknjenem jermenu trokiral ves čas, ne samo pri določenih obratih? Bom vseeno preveril.
                  Mater mu, preveč so senzorjev nasral na ta motorčk! Kaj mora bit šele pri novih avtih.

                  Pa hvala.
                  Na vrh
                  bbf
                  06 sep 2009, 22:16
                  Član #411
                  Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
                  Objav: 1015
                  hja..
                  zdele je en na 480europe forumu, ki mu turbak dela lepo brez lambde in 2h temperatrunih senzorjev (1 za injection kompjuter, drug za turbo kompjuter) in z normalno porabo, brez problemov med vožnjo. svašta..

                  drgač se jest nisem ukvarjal z neturbaki kej preveč, dva sem mal vozu pa za dele podru, kej več pa ne. tale MAP bi še znal bit kje na podstrehi, če rabiš.

                  premaknjen jermen - pri teh mašinah je tolk enih varjant napak pa tolk mal znanja o njih, da je najbol vse tasimpl stvari pregledat, podamzat izpostavljene konektorje ipd - zihr je zihr. menjaš lmm, tps, motorčk lerlaufa, kable, sveče, senzorje, računalnike... nakonc te pa kak slab stik jebe..

                  le pogumno, čas ki ti vzame revitalizacija avta je pri teh volvakih ponavad manjši kot iskanje raznih napakic. seveda moraš to delat sam, ker drgač se ne splača. 400ticam se izteka življenska doba, kmalu bodo vse, ki jih ljudje vzdržujejo (al pa tud ne) imele kake napake in posledično nerentabilnost in šle za male pare. tak avto gre še čez par rok do enga ki ima čas in voljo se z njim ukvarjat - lahko skos šraufa, al pa sam enkrat pa takrat temeljito. avto je potem kamot še za udobnih 100kkm in kljub večjemu strošku popravil na štartu rentabilnejši kot kak dražji.

                  se opravičujem za nerazumljivo pisanje prejšnji post - težak vikend.. sem zdele opazil, da je precej zmede.
                  Na vrh
                  tomazKK
                  07 sep 2009, 18:12
                  Član #79
                  Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
                  Lokacija: Krško
                  Objav: 560
                  Ne skrbi. Sem vse razumel. Hvala ti za pojasnila, če pa kej ne bom vedel, pa vprašam.
                  Ko odkrijem napako, napišem prec.
                  Na vrh
                  tomazKK
                  10 sep 2009, 15:51
                  Član #79
                  Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
                  Lokacija: Krško
                  Objav: 560
                  Krista boga!

                  Najprej mi je mrknila kontrola ventilacije in klime (nobenih lučk, nobenega odziva), zdej mi pa sploh ne vžge več. Vergla v prazno (ne trr, ne drr), tko da ne morem niti probavat zakaj mi je trokiral.
                  ECU?


                  Na vrh
                  tomazKK
                  15 sep 2009, 17:43
                  Član #79
                  Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
                  Lokacija: Krško
                  Objav: 560
                  Zamenjal cinšpulo, avto vžgal, laufa mal lepš kot prej, a še vedno trokira.
                  Kontrola ventilacije in klime še zmer ne dela, prav tako ne rikverc luči.
                  Moj avto ima shizofrenijo!
                  Na vrh
                  tomazKK
                  05 okt 2009, 19:08
                  Član #79
                  Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
                  Lokacija: Krško
                  Objav: 560
                  Eden izmed sesalnih ventilov ni dobro zapiral.

                  Mislim, svašta...
                  Na vrh

                  moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

                  Skoči:     Na vrh

                  Powered by e107 Forum System
                  Prisotni
                  Gostov: 82, Članov: 0 ...

                  največ prisotnih: 1352
                  (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

                  Člani: 5981
                  najnovejši član: Bobbikedge
                  Dogodki
                  Ni dogodkov
                  Anketa

                  Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

                  1972 - 240

                  1992 - 850

                  1944 - PV444/544

                  1986 - 360

                  Anketa je namenjena samo članom

                  glasov: 526
                  Prejšnje ankete