|
|
(V70, D) 2001+ / nakup Pojdi na stran
[1]
2
|
|
k4fc0123 | 04 dec 2006, 18:48 | |
| Član #112Prijavljen dne: 04 dec 2006, 18:16 Objav: 4 | Pozdravljeni!
Sem nov na forumu in sem že preletel teme, ki se tičejo zgoraj omenjenega avtomobila. Že od malih nog sem bil fen kuhinjskih pultov na 4 kolesih, sedaj pa je nastopil čas, da z najino drago zamenjava najin stari avto.
Gledala sva 2-3 lete stare karavane golfovega razreda in prišla do ugotovive, da bi bilo potrebno za tak avto dati cca. 2,5 mio. Prejšnjič pa sva se ustavila v Pole-positionu (Škofljica ali Lavrica?), kjer sva se oba zaljubila v V70.
Najprej sva imela malo pomislekov glede samih gabaritov vozila, ampak imidž naju je premamil!
Tako sedaj resno razmišljava o V70, za katerega bi bila pripravljena odšteti do 3 mio, nekje spomladi. Oglasi (http://www.avto.net/2004/osebna/zadetki_index.asp) kažejo, da za tak denar dobila 5 leta starega s 150.000 km, seveda dizla. Bi ga pač imela dlje časa, pa še kakšni otrok se zna prej ali slej pojaviti...
Kolikor sem bral, so tudi razni TDI-jaši zelo navdušeni nad tem avtom (motorjem).
Zanimajo pa me vaše izkušnje: -na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu rabljenega (poleg vseh ostalih splošnih zadev)? Kaj izda realno št. prevoženih km? Kaj so šibke točke? -kakšno porabo lahko pričakujeva (TDI in D5)? Voziva zmerno. -kot berem je s servisi bolj tako: drago, a ne ravno kakovostno; kje je kakšen mehanik, ki za zmeren denar poštima avto tako, da bo služil še mnoge km (sva iz LJ, ampak za dober biznis se odpeljeva tudi na Primorsko)?
Gledala pa sva tega: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1151369 (ali je pomembno, da ti prodajalec da garancijo; kako je s tem v praksi, si upravičen do popravil?).
Skratka, prosim vas za čimveč (uporabnih) nasvetov in mnenj.
Hvala in LP, marko
[ Uredi 05 dec 2006, 07:52 ] | Na vrh | |
Aleš | 04 dec 2006, 21:02 | |
| Član #64 Prijavljen dne: 16 nov 2006, 17:39 Lokacija: KRANJ Objav: 140
| Zdravo, pred 14-timi dnevi sem kupil V70 D5, super avto, prava raketa 160KM poraba 6,9. Edino zavarovanje je malo dražje. Jaz sem daj 2,8 mil, glede na km (150.000) moraš računat na veliki servis (mejava jermenov...) tako da računaj na dodatnih 200 tisoč. Jaz sem mojega zapeljal direkt na servis, da so pregledali še vse ostalo, tak da moram zamenjat še diske in zavorne ploščice, pa še standard servis olje filtri... cirka 350 do 400 tisoč, ampak pol bi naj bil avto potihtan za dalj časa. To je to, probaj čimbolj zbit ceno ^o) | Na vrh | |
alfaromeo | 04 dec 2006, 22:25 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| D5 in TDI padeta oba v isti razred cestnine in zavarovalnine, saj ima TDI 103kW, D5 pa 120kW. TDI motor je audijev, D5 pa volvov produkt. Slednji je novejši in boljši, oba pa sta zelo vzdržljiva. Predvsem pazi na zgodovino avtombila, ki naj bo čim bolj jasna in čim manj zavita v meglo. Najbolje bi blo kupiti avto od fizične osebe oziroma pravega lastnika, saj le ta ve vse o avtu. Mislim, da je garncija v zakonu o varstvu potrošnika napisana. Naj to pove oz. potrdi/ovrže kdo, ki prodaja avtombile ali dela v kakem salonu ali to pozna. A jaz se na garancijo ne bi nevem kako zanašal, ker so trgovci z novci praviloma bolj "podmazani z žaubami" kot kupec. Ugotovitev, da bi imela volva dalj časa je prava. Realno gledano je nakup rabljenega dizla nekoliko bolj tvegana zadeva kot nakup bencinskega motorja. Pri dizlu je turbina, ki je šibek člen motorja, potem so tu še šobe... in če s temi zadevami kaj ni vredu so lahko stroški popravil veliki. Drugače pa sta si izbrala lep kvaliteten avtombil, le poiščita pravega.
lp | Na vrh | |
AljAž | 04 dec 2006, 22:47 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Sicer imam S80, D5, poraba med 6 in 7, zadnji redni servis je bil cca 80K, na pooblaščenem. Motor je zakooon! Preveri podvozje in amortizerje. Če se kaj sliši ko greš čez luknje, itd.. O številu km pa seveda priča ohranjenost volana, prestavne ročice, naslona za roko med sedeži in stopalk. Glede samega motorja mislim da pazi na "dize", baje da bolj kot so hrupne, prej bodo šle k "vragu", so pa drage. Turbina je precej vzdržna, če se avto ni preveč priganjal. Avto in motor sta definitivno prava za vožnjo po AC, kjer so večji Volvoti tudi najbolj suvereni.
[ Uredi 04 dec 2006, 22:52 ] | Na vrh | |
Blaž | 05 dec 2006, 08:34 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Kot lastnik V70 TDI-ja lahko rečem, da sem zlo zadovoljen! Avto je bil sicer kupljen nov in je sedaj star šest let in ima 92.000 km!
Je res, da je bil vožen zelo kulturno, brez priganjanja in ma porabo sedaj po mestu okoli 7 litrov! Predvsem je pa splošen problem pri TDI-jih, da radi cuknejo mal olja! Pa vseeno moj ne pije skor nič - verjeten ker je bil lepo utečen! Pozornost pri teh avtih velja usmeriti na spodnji del motorja, ki so baje vsi mastni, ker mal puščajo olje - spet bom rekel, da moj ni - ampak na servisih pravjo, da je to praksa in po tem boš tudi videl kako je bil avto vožen - bolj je mastn motor bl je bil prtiskan!
Do sedaj sm delal z njim le redne servise, pir okol 90.000 km pa sem menjal končnike - to je bilo za enkrat vse kar se tiče večjih posegov!
Vsekakor priporočam, le pazit je treba kje in kakšnega se dobi! Pred par tedni sm jih gledal v Avstriji, so zlo lepo ohranjeni in majo do 5 let garancije, če ima avto manj kot, mislim, da 180.000 km, cene pa sedaj ne vem točn (so primerljive z našimi če ne celo bl ugodne - ne me za jezik zdej vlečt), ampak sm gor vzel že dva avta in me niso nikol kej nasral! Če bom šu kej gor bom pogledu pa poročam! | Na vrh | |
alkor | 05 dec 2006, 13:51 | |
| Član #72 Prijavljen dne: 17 nov 2006, 20:38 Objav: 155
| Jest ti tudi predlagam, da avto kupi v tujini....pri nas te vsak nategne...vsaj mene so :-| .
Skratka razen, če ne poznaš, raje kupi v tujini. Če pa že pri nas, svetujem primorsko...
Drugega grem zagotovo iskat v tujino.
LP; a
[ Uredi 05 dec 2006, 13:55 ] | Na vrh | |
k4fc0123 | 05 dec 2006, 19:29 | |
| Član #112 Prijavljen dne: 04 dec 2006, 18:16 Objav: 4
| Blaž je napisal(a): ...
Kot lastnik V70 TDI-ja lahko rečem, da sem zlo zadovoljen! Avto je bil sicer kupljen nov in je sedaj star šest let in ima 92.000 km!
Ga prodaš? :teeth:
Hvala vsem za odgovore. Kot že rečeno bo nakup prišel na vrsto čez nekaj mesecev, zato se nama ne mudi. Če bo kdo videl kaj pametnega, naj prosim javi.
Precej me je presenetilo to, da bi ga kupili od fizične osebe. Sem mislil, da je večja verjetnost da te nategne fizikalec kot pa prodajalec. Za premisliti.
Obstaja možnost, da kandidata odpeljem na pooblaščen servis pa mi (objektivno) pove, kakšno je stanje?
Po vsem napisanem tudi bencinc še ni odpisan, samo je pa poraba gotovo precej višja. Pa tudi ti so turbo, glede komplikacij s turbino mislim...?
Se še pišemo.
PS: pa še eno vprašanje: ali se da v teh modelih zamenjati žarnico žarometov brez pomoči mehanika (orodja) ali je potrebno kot pri večini modernih avtov vozilo odpeljati na servis in razstaviti pol motornega prostora?
Lep večer,
Marko
[ Uredi 05 dec 2006, 21:41 ] | Na vrh | |
Blaž | 06 dec 2006, 08:28 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| k4fc0123 je napisal(a): ...
PS: pa še eno vprašanje: ali se da v teh modelih zamenjati žarnico žarometov brez pomoči mehanika (orodja) ali je potrebno kot pri večini modernih avtov vozilo odpeljati na servis in razstaviti pol motornega prostora?
Jst sm žarnce že parkrat menju (in spredi in zadi) in morm rečt, da se včasih rab mal potrpljenja (predvsem odzadi), ampak še vedn je izvedljivo v lastni režiji! Ni potrebe razdirat celga avta!
P.S. Žal (še) ne prodam! :$
| Na vrh | |
AljAž | 06 dec 2006, 23:46 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Kar se tiče žarnic poznam primer iz servisa za Renault-e. Pri Meganu je potrebno precej stvari odmontirati itd....in piše nekje v servisni knjigi ali priročniku, da ti mora serviser zamenjavo opraviti zastonj. Po tem sklepam, da je pri ostalih avtomobilih podobno. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 07 dec 2006, 00:23 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| TDi še nisem vozil sem pa D5. Kako pa to greeee... od mame tip ima S60 D5 pa mu pije 6L. Pomoje ti je vsekakor bolša izbira D5 kot pa TDi čeprav je tudi TDi izredno dober motor. Če pa kolebaš med bencinarjem pa nimaš več kaj razmišljati. 2.4T oz. 2.5T je pa itak zakon. To trga gate in ko prehitiš kakšen BMW ko se špana bi se tip najraje jokal od sile ko vidi da ga je nategnil Volvo karavan. 8o| Glede žarnic: teden nazaj mi je na S40 crknila Xenonka pa sem jo kupil v LJ in zamenjal sam tako da z navadnimi sploh ne bi smelo biti problemov pa vseeno kateri model volva je.
p.s.:Že od malih nog sem bil fen kuhinjskih pultov na 4 kolesih - ko sem to prebral sem se pa res od srca nasmejal
[ Uredi 07 dec 2006, 00:25 ] | Na vrh | |
k4fc0123 | 07 dec 2006, 20:21 | |
| Član #112 Prijavljen dne: 04 dec 2006, 18:16 Objav: 4
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ... Če pa kolebaš med bencinarjem pa nimaš več kaj razmišljati. 2.4T oz. 2.5T je pa itak zakon. To trga gate in ko prehitiš kakšen BMW ko se špana bi se tip najraje jokal od sile ko vidi da ga je nategnil Volvo karavan. 8o|
Ahm, rad bi opozoril, da sva oba zelo zmerna voznika in kakršnokoli špananje odpade, zato potrebe po močnem in zmogljivem motorju ni (najverjetneje pa želje potem tudi zrastejo)... Gre pa se tudi glede porabe in zavarovanja. Sem mislil kvečjemu 2.4, brez turba. A je ta motor sploh na voljo v 5 let starih modelih? Kakšna je kaj poraba v mešanem ciklu (na AC pri 130 km/h najbrž ne preseže 9 L, po mestu pa je tovarniška 12,4 L)? Najraje bi pa najšibkejši dizel, ki pa je dokaj nov, tako da odpade.
LP, Marko | Na vrh | |
volvo5er | 07 dec 2006, 20:41 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| k4fc0123 je napisal(a): ...
Gre pa se tudi glede porabe in zavarovanja. Sem mislil kvečjemu 2.4, brez turba. A je ta motor sploh na voljo v 5 let starih modelih? Kakšna je kaj poraba v mešanem ciklu (na AC pri 130 km/h najbrž ne preseže 9 L, po mestu pa je tovarniška 12,4 L)? Najraje bi pa najšibkejši dizel, ki pa je dokaj nov, tako da odpade.
Drži, najšibkejši dizel (2.4D oz D5 s 130 konji) je bil na voljo od leta 2002 naprej (mislim da od konca leta) Bencinarja (brez turbine, 2.4 z bodisi 140 bodisi 170 konji, s tem da je drug bistveno boljša izbira - žre enako, registracija je ista, gre pa boljše) sta pa bila v V70 na voljo že od samega začetka (torej od leta 2000). Poraba teh dveh motorjev je zmerna, niha pa od nekje 7 litrov na relacijah (tudi 9l če se voziš hitro) pa do nekje 13 litrov mestne vožnje (to je že malo manj zmerno). Pri mešani (mesto, relacije) hitri vožnji pa je poraba pod 10 litri. | Na vrh | |
rdečs40 | 07 dec 2006, 20:48 | |
| Član #50 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382
| ne vem če ti ta podatek kaj koristi, ampak sam vozim s40 z 2.0 motorjem(103kw), pa morm rečt da poraba ni noben bav bav, pa za razliko od tebe rad pohodim gas.primer relacije:4 v avto, poln prtljažnik feršterkarije na relaciji kamnik munchen(cca 900km) pa je šel en tank bencina, s tem da sem "izkoriščal" autobahn :tongue: .drgač normalno na relaciji kamnik ljubljana(pogoste kolone)mi pa kuri nekje med okoli 9,10 l.(dinamična vožnja-nisem počasen,dirkam pa tudi ne) | Na vrh | |
k4fc0123 | 09 dec 2006, 22:02 | |
| Član #112 Prijavljen dne: 04 dec 2006, 18:16 Objav: 4
| Zanimivo, dasiravno me je cena rednega servisa pri 150.000 km malce prestrašila. Nisem ravno pripravljen vložiti dodatnih 400.000 SIT (15% vrednosti rabljenega vozila!) v avto, pravzaprav glede na potrebe in način vožnje tako močan motor za 1,5 tone težko vozilo niti ni potreben. Je pa P.I.M.P. faktor pri takem avtu nezanemarljiv (kar mi pritrjuje tudi deklica, po poklicu arhitektka) in pusti za sabo vse BMWje, Audi in ostale (ne)primerljive nemške izdelke...
Bomo videli spomladi, ko bo odločitev o izbiri tudi dejansko padla. Se oglasim takrat, vmes pa so vsakršna (objektivna) razmišljanja dobrodošla in zaželjena.
LP, Marko | Na vrh | |
Blaž | 11 dec 2006, 08:18 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| k4fc0123 je napisal(a): ... S60R-Ocean Race je napisal(a): ... Če pa kolebaš med bencinarjem pa nimaš več kaj razmišljati. 2.4T oz. 2.5T je pa itak zakon. To trga gate in ko prehitiš kakšen BMW ko se špana bi se tip najraje jokal od sile ko vidi da ga je nategnil Volvo karavan. 8o| Ahm, rad bi opozoril, da sva oba zelo zmerna voznika in kakršnokoli špananje odpade, zato potrebe po močnem in zmogljivem motorju ni (najverjetneje pa želje potem tudi zrastejo)... Gre pa se tudi glede porabe in zavarovanja. Sem mislil kvečjemu 2.4, brez turba. A je ta motor sploh na voljo v 5 let starih modelih? Kakšna je kaj poraba v mešanem ciklu (na AC pri 130 km/h najbrž ne preseže 9 L, po mestu pa je tovarniška 12,4 L)? Najraje bi pa najšibkejši dizel, ki pa je dokaj nov, tako da odpade. LP, Marko
Bom še jst komentiru porabo na moji 70-ki 2.5 TDI!
Po bordkompjutru še ni presegla 7.3l/100 km! Večinoma mestne vožnje, vsake 14 dni relacija! To priča da sm zmern voznik - ne vozim pa vedn počas! :$
Večinoma se mi giblje okol 6.8 - tudi trenutno, tko da............šparovček! Je pa fikcija, da ko ga je fotr vozu je bla poraba po BCju 5.9 do 6.3l/100km! Še zdej mi ni jasn kako!
| Na vrh | |
MiRo | 11 dec 2006, 08:27 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| Blaž je napisal(a): ... Je pa fikcija, da ko ga je fotr vozu je bla poraba po BCju 5.9 do 6.3l/100km! Še zdej mi ni jasn kako!
OT: dej ga men za en 'tank', pa ti js z mojo 'B23 šolo' pokažem kk pije manj ko 5.5l :tongue:
| Na vrh | |
Blaž | 11 dec 2006, 09:20 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| MiRo je napisal(a): ... Blaž je napisal(a): ... Je pa fikcija, da ko ga je fotr vozu je bla poraba po BCju 5.9 do 6.3l/100km! Še zdej mi ni jasn kako! OT: dej ga men za en 'tank', pa ti js z mojo 'B23 šolo' pokažem kk pije manj ko 5.5l :tongue:
Zmenen! ;)
| Na vrh | |
Damijan | 11 dec 2006, 09:22 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| DJ je napisal(a): ... 1.) Razlika med 140 in 170KM masino je samo v softwareu ... Malo preprogramiranja in voila, 170 KM je tu.
140 KM motor ima dvoventilsko tehniko 170 KM motor ima štiriventilsko tehniko
| Na vrh | |
volvo5er | 11 dec 2006, 09:33 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Damijan je napisal(a): ... DJ je napisal(a): ... 1.) Razlika med 140 in 170KM masino je samo v softwareu ... Malo preprogramiranja in voila, 170 KM je tu. 140 KM motor ima dvoventilsko tehniko 170 KM motor ima štiriventilsko tehniko
Ja, v 850 in prvem modelu S/V70.
V novejših V70 (2000+) in S60 pa imata oba motorja štiriventilsko tehniko, tako da ima DJ kar prav, da je razlika samo v elektroniki.
| Na vrh | |
alfaromeo | 11 dec 2006, 11:04 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| DJ je napisal(a): ...
- najnizja do zdaj, bejba vozila relacijo: 7,8l. To meji na znanstveno fantastiko
tole ja pa res nizko, da ni čarovnica ;) :tongue:
Menim, da je realna poraba pri normalni vožnji 850/V70, nekje med 10 - 12 litri, ne glede na kateri koli bencinski motor. Odvisno od tega koliko je mestne vožnje.
lp | Na vrh | |
Damijan | 11 dec 2006, 12:50 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| volvo5er je napisal(a): ... Ja, v 850 in prvem modelu S/V70.
V novejših V70 (2000+) in S60 pa imata oba motorja štiriventilsko tehniko, tako da ima DJ kar prav, da je razlika samo v elektroniki.
AJA???
A je to spet kakšna igra z drugimi trgi? Ker pri nas s tem čisto nix ne profitiraš, bi šel takoj na servis, da mi updatajo software.
| Na vrh | |
Tadej | 12 dec 2006, 11:48 | |
| Član #95 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54 Objav: 104
| Zdravo, če praviš da ne potrebuješ tako močnega avta bi znala bit odločitev za 2,4D s 96kw najbolj racionalna. Vsekakor pa ti svetujem nakup diesla, ker je tendenca na našem trgu takšna, da je bencinarja vse težje prodati. Vzdrževati diesla se pa da tudi ugodno, seveda to ne velja za uradne pooblaščene servise. Sam vozim S80 TDi s katerim sem naredil 6.000 km in za sedaj sem zalo zadovoljen. Poraba je takšna kot jo omenja Blaž, torej od 6,5 do 7,3. S tem da je moj motor masten ker spušča semering. Vendar je strošek zamenjave minimalen, tako da se tega lotim pri naslednjem rednem servisu. R5 Audijev motor poznam že iz Audija in velja za utečeno tehnologijo ki ropota že od 91 leta, s tem da je ponovni preporod doživel v Tuaregu R5 TDi. Sam sem sicer kupoval D5 motor, ampak sem tega ugodno dobil od znanega lastnika, tako da odločitve ne obžalujem. Predvsem me je prepričala znana zgodovina, saj ima za sabo 150.000 km. Verjetno vsak ki je že menjal več avtov ve da je znana zgodovina vzdrževanja lahko vredna več kot 350 ali 400k ki jih omenja eden od uporabnikov.
Lp, Tadej
P.s.: če boš želel primerjavo zmogljivosti različnih motorjev se pa le oglasi, da jih "damo na mizo" :-d
| Na vrh | |
Tadej | 12 dec 2006, 11:52 | |
| Član #95 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54 Objav: 104
| k4fc0123 je napisal(a): ...
Je pa P.I.M.P. faktor pri takem avtu nezanemarljiv (kar mi pritrjuje tudi deklica, po poklicu arhitektka) in pusti za sabo vse BMWje, Audi in ostale (ne)primerljive nemške izdelke...
:-* zanimivo se mi zdi, da ima dosti lastnikov Volvov slabo mnenje o BMWjih in AUDIjih.... po mojih izkušnjah niso tako za podcenjevat....
Lp, Tadej | Na vrh | |
Blaž | 12 dec 2006, 13:21 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Tadej je napisal(a): ... k4fc0123 je napisal(a): ...
Je pa P.I.M.P. faktor pri takem avtu nezanemarljiv (kar mi pritrjuje tudi deklica, po poklicu arhitektka) in pusti za sabo vse BMWje, Audi in ostale (ne)primerljive nemške izdelke...
:-* zanimivo se mi zdi, da ima dosti lastnikov Volvov slabo mnenje o BMWjih in AUDIjih.... po mojih izkušnjah niso tako za podcenjevat.... Lp, Tadej
Tukaj se bom strinjal z Markom - mogoče zarad poklica! :$
| Na vrh | |
Tadej | 12 dec 2006, 15:09 | |
| Član #95 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54 Objav: 104
| Poklic?? | Na vrh | |
Blaž | 12 dec 2006, 15:15 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| k4fc0123 je napisal(a): ...
Je pa P.I.M.P. faktor pri takem avtu nezanemarljiv (kar mi pritrjuje tudi deklica, po poklicu arhitektka) in pusti za sabo vse BMWje, Audi in ostale
Baje smo te sorte ljudje najbolj mahnjeni na Volvote!
Se opravičujem za OT! :$
[ Uredi 12 dec 2006, 15:21 ] | Na vrh | |
Tadej | 12 dec 2006, 15:27 | |
| Član #95 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54 Objav: 104
| hehe, Tudi meni je Volvo všeč..... mi je pa zanimivo da nekateri (prevsem lastniki drugih znamk, Volvaši ste/smo še kar v redu) pri tem precej v nič dajejo druge znamke....
Lp, Tadej | Na vrh | |
AljAž | 12 dec 2006, 16:06 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Res bo poklicna deformacija - skandinavski design in to pomoje! Kar se avtov tiče ima vsaka znamka svoj "imidž", s katerim se poistovetiš ali pač ne. Tako da bi težko kritiziral kar vse povprek, nenazadnje se vsi trudijo delati čim boljše avte, oz. se naj vsaj bi. | Na vrh | |
sinkronics | 21 dec 2006, 11:43 | |
| Član #114 Prijavljen dne: 05 dec 2006, 20:37 Objav: 2
| Pozdravljeni vsi! Kupujem Volvo V70 tdi tam nekje okoli letnika 01.. Pridno prebiram vaše post-e.. Sedaj pa bi prosil tudi za malce pomoči..
Pozna mogoče kdo tale avto: Salomonov oglasnik Brezplačen oglas, 19.12.2006 15:16:54 Cena: 2.190.000 SIT 4. Motorna vozila . Avtomobili . Prodam . Volvo . V70 2.4 TDI karavan, model 01, karavan, diesel, l. 00, kovinsko modre barve, avtomatska klima, ABS, navigacija, el. paket, tempomat, telefon, euro priklop, strešno okno, bež usnje, strešne letve, lita platišča, redno servisiran, odlično ohranjen. Cena: 2.190.000 SIT (9.139 EUR)
Avto je bil baje pripeljan iz tujine 1 leto star, sedanji lastnik ga ima 2 leti. Je iz Hrastnika (ali okolice) in ima orodjarno..O avtu pravi vse najboljše..vsa oprema..Ima 205k kilometrov..tehničnega je naredu pred 14 dnevi..velik servis pri 160k km..pred kratkim tudi redni servis..
Hvala za kakršnokoli info!
| Na vrh | |
sinkronics | 21 dec 2006, 21:01 | |
| Član #114 Prijavljen dne: 05 dec 2006, 20:37 Objav: 2
| sem ga šel gledat.. avto je kot nov..resno!..že "sumljivo" ohranjen za 00 letnik.. edina šibka točka na videz so zimske gume, ki so samo še za letos.. zraven sem imel kolega, ki se kar spozna na avte, ki tudi ni videl, da bi bil kje karamboliran.. opremo ima vso možno.. lastnik se tudi strinja, da ga peljem na pregled k Dumidi v MB.. Samo še vseeno sem nekako skeptičen.. bomo vidli, kaj bojo rekli na servisu.. poročam..
| Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 21 dec 2006, 23:31 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| rdečs40 je napisal(a): ...
ne vem če ti ta podatek kaj koristi, ampak sam vozim s40 z 2.0 motorjem(103kw), pa morm rečt da poraba ni noben bav bav, pa za razliko od tebe rad pohodim gas.primer relacije:4 v avto, poln prtljažnik feršterkarije na relaciji kamnik munchen(cca 900km) pa je šel en tank bencina, s tem da sem "izkoriščal" autobahn :tongue: .drgač normalno na relaciji kamnik ljubljana(pogoste kolone)mi pa kuri nekje med okoli 9,10 l.(dinamična vožnja-nisem počasen,dirkam pa tudi ne)
Tale tvoj CCA. 900km je pa res mal pretiran. Kamnik v center Muenchna ( železniška postaja ) je TOČNO 410 kilometrov!!!
[ Uredi 21 dec 2006, 23:33 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 67, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|