|
|
(V50) Akumulator
|
|
Turbolenza | 16 maj 2008, 08:11 | |
| Član #562Prijavljen dne: 03 jan 2008, 13:22 Lokacija: GO Objav: 73 | Pred časom se mi je pojavilo "sporočilo" in rumen klicaj: BATERIA REMOTA VOLTAGIO BASSO (kar v prevodu pomeni: REMOTE BATTERY LOW VOLTAGE). Ker ima avto že skoraj tri leta sem se odločil kar za zamenjavo akumulatorja. Zadeva je bila do včeraj ok. Danes zjutraj pa spet isto sporočilo!? Ne vem kaj bi lahko bilo. Da ni potrebno kakšno resetiranje? Če ima kdo kak info? | Na vrh | |
croma_man | 16 maj 2008, 08:47 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| remote battery = baterija v daljincu | Na vrh | |
Turbolenza | 16 maj 2008, 08:55 | |
| Član #562 Prijavljen dne: 03 jan 2008, 13:22 Lokacija: GO Objav: 73
| Ma ne me j... Moram reč administratorju, da kar zapre temo Vsaka šola nekaj stane... thx | Na vrh | |
croma_man | 16 maj 2008, 09:46 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| bolje ispast glup nego iz aviona | Na vrh | |
Beastmaster | 16 maj 2008, 10:37 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Ok, zdej sem se pa skor poscal..... | Na vrh | |
Tomice | 16 maj 2008, 13:34 | |
| Član #288 Prijavljen dne: 15 apr 2007, 21:44 Objav: 65
| Mogoče pa paše stara baterija, ki je še očitno dobra, v daljinca.
No, drugače sem pa tudi jaz, ko mi je napisalo to sporočilo, najprej mislil, da je akumulator. Enostavno ne pomisliš na to, da ti bo avto javil, da je baterija v daljincu že skoraj prazna. | Na vrh | |
Turbolenza | 16 maj 2008, 13:57 | |
| Član #562 Prijavljen dne: 03 jan 2008, 13:22 Lokacija: GO Objav: 73
| V končni fazi sem zamenjal akumulator spomladi namesto pozimi... Bom vedel za naslednjič, da se je predhodno potrebno posvetovat z "majstri" na foruma. | Na vrh | |
Dejan | 16 maj 2008, 19:58 | |
| Član #698 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 13:43 Objav: 16
| Ejej, fantje. Ob remota/remote pa bi vam ja lahko potegnilo, da ne gre lih za akumulator. | Na vrh | |
AljAž | 17 maj 2008, 09:50 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Maš pa nov akumulator in še enega na zalogi. | Na vrh | |
aly | 16 jun 2008, 15:34 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Tomice je napisal(a): ... No, drugače sem pa tudi jaz, ko mi je napisalo to sporočilo, najprej mislil, da je akumulator. Enostavno ne pomisliš na to, da ti bo avto javil, da je baterija v daljincu že skoraj prazna.
Jao fantje ... kje imate pa navodila? Samo tri dni si zvečer vzameš čas in malo bereš - pa je vse jasno. Če ne prebereš navodil, sploh ne veš, koliko bonbončkov še skriva avto.
recimo: HomeSafe Light, ko zapuščaš avto (ne, ni ločene tipke za to funkcijo) ali pa avtomatsko zapiranje oken z daljincem, in recimo deaktiviranje DeadLock-a, če je še kdo v avtu... da ne omenjam zlaganja ogledal, ki je bilo tudi nekje že omenjeno... Pa še kaj se najde.
[ Uredi 16 jun 2008, 15:36 ] | Na vrh | |
HB | 05 nov 2009, 20:37 | |
| Član #364 Prijavljen dne: 07 jun 2007, 18:54 Objav: 80
| Pozdravljeni, zanima me ali je potrebno pri menjavi akumulatorja upoštevati kakšna navodila ali se lahko kleme normalno odklopi, sname starega, pritrdi novega in namesti kleme? ( da nebi prišlo do izpisa kakšne napake po ponovnem priklopu ) | Na vrh | |
Turbolenza | 05 nov 2009, 20:55 | |
| Član #562 Prijavljen dne: 03 jan 2008, 13:22 Lokacija: GO Objav: 73
| HB je napisal(a): ...
Pozdravljeni, zanima me ali je potrebno pri menjavi akumulatorja upoštevati kakšna navodila ali se lahko kleme normalno odklopi, sname starega, pritrdi novega in namesti kleme? ( da nebi prišlo do izpisa kakšne napake po ponovnem priklopu )
Akumulator sem normalno zamenjal sam. Mislim, da piše v navodilih katero klemo moraš prvo odklopit in prvo nazaj priklopit. Sporočila ni bilo nobenega! | Na vrh | |
HB | 05 nov 2009, 20:59 | |
| Član #364 Prijavljen dne: 07 jun 2007, 18:54 Objav: 80
| Ok hvala, potem standard najprej - dol potem + dol, pa obratno gor, ne pride do izgube kakšnih podatkov? | Na vrh | |
Sloeki | 05 nov 2009, 23:39 | |
| Član #1030 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 12:33 Objav: 29
| Dramaticnega ni nic, vendar pa se ob priklopu na racunalnik pojavijo dolocene napake, katere so zaznamovane z rumeno piko, kar pomeni, da se je z dolocenimi moduli, airbagi itd. nekaj dogajalo, to vem, ker sem sam odklopil akumulator, (key error) je bil vzrok za odklop, potem sem avto peljal na uradni servis zamenjat zgornjo kljucavnico, tam pa mi je mehanik zadevo resetiral in zbrisal javljene napake, (bilo jih je kar nekaj) in mi navedel, da so bile te napake zabelezene zaradi odklopa akumulatorja. Pa se, ko prikljucis akumulator, moras kljuc obrnit na pozicijo 2
Note before connecting the battery lead Warning! The key must be in position 2. Noone must be in the vehicle when the battery is connected. This is a safety precaution in case an airbag module activates when the power is connected. Central locking Initialize the central locking and the courtesy lighting by unlocking the vehicle using the remote control, the key or via VIDA vehicle communication. | Na vrh | |
Sloeki | 05 nov 2009, 23:46 | |
| Član #1030 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 12:33 Objav: 29
| Evo tukaj imas se navodilo za odklop akumulatorja
Note before disconnecting the battery lead If the malfunction indicator lamp (MIL) lights, read off the diagnostic trouble codes (DTCs) for the engine management system. If necessary, remedy any faults before cutting the power to the vehicle. When the ignition has been switched off, wait at least 1 minute before cutting the power to the vehicle. This is so that there is sufficient time for information to be stored in the control modules. Warning! The SRS (supplemental restraint system) is active for a certain time after the power is cut. Therefore wait 3 minutes before starting work. If the vehicle has a heater with remote starting, the personal code is reset to the factory default (1234) if the battery is disconnected or the power is cut. Caution! Always disconnect the battery negative lead. | Na vrh | |
aly | 06 nov 2009, 01:37 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Sloeki je napisal(a): ...
ko prikljucis akumulator, moras kljuc obrnit na pozicijo 2 Note before connecting the battery lead Warning! The key must be in position 2. To piše povsod v vadisu, ampak nikjer nisem mogel ugotoviti zakaj tako? Prvič sem sicer naredil tako, pa ob priklopu kar dobro zabliska (steče velik tok), pumpe začnejo delat ipd. Če temu prišteješ še to, da itak ne rata takoj kleme direktno gor nasadit in ne dobi takoj dobrega kontakta, ampak malo odskakuje, drsa in bliska , ni ravno ugodno.
Zato sedaj vedno priklapljam akumulator s ključem v žepu. po cca 20x odklopu in priklopu ni nobenih težav.
[ Uredi 06 nov 2009, 01:37 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 53, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|