|
|
(XC90) Nakup rabljenega Pojdi na stran
1
[2]
3
4
|
|
poršejček | 25 dec 2007, 22:21 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| hvala da si popravil link!
kako to mislis da ni final edition? to je zadnji preden je nov ven prisel, opreme pa ohohoh!
kaksen je v primerjavi z volvom, +/- obeh? | Na vrh | |
AljAž | 25 dec 2007, 22:26 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ja sam model je že star, starejši kot XC. Temu primeren je dizajn (pa četudi je to zadnji facelift pred zamenjavo) in pogon. Prvi M-i so imeli pogon speljan preko visko sklopke, mislim (ne bom trdil) da ima ta še povsem enako. To pomeni, da je pogon slabši (preberi si več v temi ki je namenjena AWD-ju). Kvaliteta materialov (ravnotako pri prvih M-ih) v notranjosti je bila porazna-plastika, črički itd. Ne bom pa trdil, da v teh novejših zadeve niso popravili. Zato boš moral na kak MB forum.
[ Uredi 25 dec 2007, 22:27 ] | Na vrh | |
poršejček | 25 dec 2007, 22:28 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| na MB forum me ne spravis, tam "teleta" hvalijo samo svojo robo, oz. vsak MB-jevc trdi da je njegovo le najbolse
tukaj pri vas mi je vsec da debata ne tece samo o XC90 ampak lahko brez tezav omenim drug SUV! | Na vrh | |
T-5R | 25 dec 2007, 22:36 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Kdor kupuje rabljenega dizla, ga verjetno ne kupi, da bo delal veliko km letno. Ni računice. D5 motor je super. Poda se tudi XC90, ampak kot so že drugi napisali, mu ne ostaja preveč moči. Karoserija avtomobila je le težka. Sicer pa, najbolje se je peljat z enim, in drugim.
Aja, pa še nekaj. Mercedesovim CDI motorjem se izogni koliko moreš daleč. No, razen če ne misliš pri 150kkm zmetat par tisoč € za popravilo motorja. Mercedesovi dizli imajo vsi probleme z glavami, ker začne puščati kompresija pri injektorju, in potem dobesedno zgori glava. | Na vrh | |
JG | 25 dec 2007, 23:09 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Glej Volvo XC90 nikakor ni poceni za vzdrževanje, za tistih par evrov na mesec, ki daš več je 2.5T veliko bolje izbira. D5 bo prav tako težko prodati naprej, vsaj v Slo., ker ni "Nemc", medtem ko 2.5T skoraj nemogoče za normalen denar. Glede ML270 je verjetno (nikoli nisem vozil) podobno kot z D5 pri XC90-Drugač pa zvezdo raj kot XC. Drugač pa prvič slišim za slabost MB diesel, sem mal bral po nemških forumih, pa so kar hvale vredni, sicer niso ne vem kaki športniki, so pa precej vzdržljivi, kar dokazuje tudi ADAC-ova statistika okvar MB po letu 2004.
[ Uredi 25 dec 2007, 23:13 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 25 dec 2007, 23:32 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Moje mišlenje je, da če mešate hruške in jabolke ( Volvo in nemci ) , potem ne o njih govort, kot hruške in hruške. Menim da, če se oziraš za nemci in da tistale MB-jeva jajca sploh primerjate z XC-jam, pol je boljš da kupiš nemca, ker boš imel doma boljši avto, kot pa katerikoli drug...
... volvo je kao Volvo. for life
zdej skakat z nemca na šveda in potem spet na nemca... ne vidm smilsa, pač moj mišljenje... | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 26 dec 2007, 01:41 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| No poršejček glede na to kaj si napisal zakaj doma rabite avto... V ML-u se sedi zelo neudobno, v ovinkih je nestabilen. Vozil sem ML400 CDI od kolega, ki ga je po enem letu zaradi okvar ter nezadovoljstva z njim tudi prodal drugače pa koliko sem ga vozil se ni peljal slabo, 4.0 V8 dizel je tudi fuuul potegnil medtem ko je 270 CDI najslabša možna izbira mercedesovega motorja. Udobje v primerjavi z XC-jem je na ravni kot da bi primerjal Daewoo Lanos vs. Volvo C30 sicer sick primerjava ampak vseeno. No seveda gre volvu v korist. ML ima trde sedeže, cheap plastiko, zanič avtomatski menjalnik ki ne uboga niti v tiptronicu, avto se v ovinkih močno nagiba, navigacija ful zakomplicirana ter velikost volana kot v tovornjakih pred 2. svetovno vojno. Da ne govorim o ročki za tempomat v vseh malce starejših mercedesih pa še števci so skoraj enaki kot pa na Mercedesu razreda E ( točneje W124 ) iz leta 1986. No, stvar okusa samo potem pa res raje XC kot pa ML ki ga je povozil čas. | Na vrh | |
rdečs40 | 26 dec 2007, 06:48 | |
| Član #50 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382
| O MB se strinjam da vsaj v teoriji ni primerljiv z Volvom,kar sem mel pa prakse, ti pa lahko povem, da je mercedesov avtomatik(tiptronic) najslabši avtomatik kar sem ga dozdej vozil, men se je zdel "zabit/butast"(no,v našem bivšem MB Vaneu je šel po gobe že po 90kkm). Sicer so pa materiali in obvolanske ročice ipd. v ML-u pobrani iz mercedesovega gospodarskega programa in če to drži ti spet lahko povem da je imel naš vaneo kar nekaj čričkov,pa je bil full option in samo vsa ta oprema ga je malce dvignila nad Kangoo-je in podobne avtomobilom potobne tvorbe. Torej avto z "zaostalo/zabito" tehnologijo, materiali iz kombijev in nekorektno končno obdelavo nekako ne ustreza kriterijem za luksuzni SUV.To je moje mnenje!Go for Volvo
P.S. Proti Mercedesom nimam prav nič, smo jih nekaj že imeli v družini,so kar uredu , ampak ko se usedem v mojo 10 let staro vulvo, se pač počitim bolje kot v 5 let starem MB-ju | Na vrh | |
T-5R | 26 dec 2007, 09:43 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| JG je napisal(a): ...
Drugač pa prvič slišim za slabost MB diesel, sem mal bral po nemških forumih, pa so kar hvale vredni, sicer niso ne vem kaki športniki, so pa precej vzdržljivi, kar dokazuje tudi ADAC-ova statistika okvar MB po letu 2004.
Vrana vrani ne izkluje oči. Malo povprašaj kakšnega mehanika, ki šraufa Mercedese dizle.(pa ne pooblaščenca!) Vsi mtorji CDI iz MB skupine imajo probleme z glavami. Pa naj si bo Smart z Cdi motorjem, ML400cdi AMG(ja, tudi z takim sem imel opravka), SsangYong,.... Da boste imeli predstavo o čem govorim... To je ostanek injektorja pri Cdi.
D5 je neprimerno bolši v kvaliteti od vsakega Cdi-ja. Pa še rezervni deli so pri Volvu bistveno cenejši kot pri MB.
[ Uredi 26 dec 2007, 10:13 ] | Na vrh | |
poršejček | 26 dec 2007, 12:26 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| ufff...ML out!
fantje hvala za izcrpne podatke! vsec mi je da mi ne namecete samo podatkov, ali pa trditev v smislu "volvo je zakon...jah ker pac je"!!!
po pravici povedano tece izbira med SUV vozili starimi cca. 3 leta!
Volvo je do sedaj se vedno v vodilnem "polozaju"
zelje so pa tudi Touareg in AUDI Allroad...odlocitev je zelo tezka med temi tremi, ML mi je tudi vsec, vendar glede na vase opise in mojemu vohunjenju po ostalih forumih je bolj kot ne odpadel iz "elite".
zadnjih 14 dni vneto visim po forumih, tako nemskih, nasih, angleskih in iscem, berem o vseh teh modelih!
do sedaj so zelo hvaljeni XC in Land Cruiser, pa Allroad tudi, samo glave naj nebi bile vredu!? morda kdo kaj ve o tem!
kar se pa 2.5 bencinarja tice: -diesel bo vsekakor prisel k hisi, isce se vozilo za cca. 30.000 EUR, z VSO opremo (tempomat, xenon, usnje,...), minimalno letnik 2004!
hvalezen bi vam bil tudi za kak drug predlog (morda sem kakega izpustil), vendar raznih Pathfinderjev (nissan) zal pod 30.000 s tako opremo ni, Grand Cheeroke se mi zdi ze malce prestar (nov model je predrag)...potem pa mi ze zmanjska idej
hvala in LP | Na vrh | |
AljAž | 26 dec 2007, 12:32 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| poršejček je napisal(a): ...
....zelje so pa tudi Touareg in AUDI Allroad... ...
Zakaj pa potem ne XC70??? Npr. kaj takega kot si je privoščil Ovlov: klik
ps: Prosim uporabljaj velike začetnice!
[ Uredi 26 dec 2007, 12:34 ] | Na vrh | |
sebaveh | 26 dec 2007, 12:36 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Glede novih audijev, oziroma njihovih zadnjih luči, je ena stvar, ki mi ne diši najbolj - namreč lučke za vzvratno vožnjo. Nevem če je v njih dobra stara 21 W žarnica, ali manj Ker koliko gledam, so te lučke majhnih dimenzij, kake 2×5 cm, in nevem kako to kaj osvetli pot, ko se voziš vzvratno? No, kakor za koga, ampak pri meni so te lučke in dobra osvetlitev kar velikega pomena.
[ Uredi 26 dec 2007, 12:37 ] | Na vrh | |
poršejček | 26 dec 2007, 13:17 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| AljAž je napisal(a): ... poršejček je napisal(a): ...
....zelje so pa tudi Touareg in AUDI Allroad... ...
Zakaj pa potem ne XC70??? Npr. kaj takega kot si je privoščil Ovlov: klikps: Prosim uporabljaj velike začetnice!
Na XC70 niti pomislil nisem, koliko pa je prisel Ovlovega, ce morda kdo ve in ni skrivnost?
LP
| Na vrh | |
poršejček | 26 dec 2007, 13:47 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| tale je tanimiv (prosim da nekdo uredi link )
1
2
audi allroad
[ Uredi 26 dec 2007, 14:24 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 26 dec 2007, 14:30 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| No če gledaš allroad-e ti lahko povem, da je 2.5TDI najslabša možna izbira motorja. Glede touarega ne bom izbiral besed, je še malce slabši za vozit kot pa ML. V ovinkih se nagiba kot Citroen 2CV, kvaliteta materialov ojojojoj... To pa je res jajca, tudi Allroad je popolnoma zastarel plus tega je še Audi... Ta dva segmenta sploh ne vem zakaj primerjaš z Volvovim XC-jem ker sta vsaj razred nižje po kvalitetah, ki si jih naštel da bi avto ki ga iščeš moral imeti. Ljudsko vozilo touareg je na dolge proge išijas ter bolečine v zadnjici ter križu, sedeži so zanič, krmilni sistem indirekten.... Skoraj enaka polomija kot novi Ougly Q7. | Na vrh | |
AljAž | 26 dec 2007, 14:35 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Koliko ga je prišel z davki in vsem, najbolje da kar sam pove. Sicer pa je XC70 bolj praktičen od XC90. Terenske zmogljivosti so enake, kar ni dobro je sicer to, da ima XC70 večji(ogromen!) obračalni krog. Prtljažni prostor do sedežev in prekrivne ponjave je enak (malenkost večji celo pri xc70!). Sicer ima več potniškega prostora XC90-širši, je pa sedenje zadaj v XC70 bolj udobno-bolj foteljski sedeži. Poraba je kak liter, dva nižja pri D5. Plus tega je nakladanje na streho-Thule, bicikli itd. pri nižjem xc70 precej lažje kot pri SUV-jih. So pa pač SUV-iji trenutno v modi, enim so zato všeč, drugim pa nam gredo na k... | Na vrh | |
AljAž | 26 dec 2007, 14:42 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Plus še vsega tega, imaš v nekaterih XC70 letnik 2005 in dalje (če se ne motim) izboljšan AWD pogon z Instant Traction, ki ga v letnikih 2004 (XC90/70) ni.
[ Uredi 26 dec 2007, 14:43 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 26 dec 2007, 15:07 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Če bi sam namenil toliko denarja za avto bi raje vzel XC90 kot pa XC70. | Na vrh | |
Ovlov | 26 dec 2007, 16:36 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| poršejček je napisal(a): ...
Na XC70 niti pomislil nisem, koliko pa je prisel Ovlovega, ce morda kdo ve in ni skrivnost?
Sploh ni skrivnost: (zdilana) cena je 25.773 € (brez DMV itd.). Firma je ugledna belgijska CARYNCAR, kjer prodajajo res samo izbrano in 100% preverjeno robo, odnos na nivoju, profesionalen, priporočam. Kakšne 90-ke imajo, ne vem, ker me nikoli niso zanimale - poglej si "caryncar.com" ...
Lp! | Na vrh | |
poršejček | 26 dec 2007, 16:41 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Če bi sam namenil toliko denarja za avto bi raje vzel XC90 kot pa XC70.
kot da bi citiral fotra, hehe
men je po svoje XC70 zelo vsecen avtocek, predvsem pa glede na to kaksne so cene 90-tk bi dobil XC70 ze face-lift model, se pravi od 2005 naprej, ker tisti prvi do 2004 mi po pravici ni ravno vsec, ceprav so razlike komaj opazne, ima prenovljen vseeno mehkejse in s tem bolj tople oblike!
allroad...ocetova ljubezen ze od leta 2001 (ko je prisel ven), tudi meni je strasno vsec, vendar me vseeno skrbijo problemi ki jih tarejo, odmicne gredi, glava na motorju, bosch pumpa...
seveda je pri tem spet veliko odvisno od srece, dosti je tudi stavkov "baba rekla, baba kazala", tako kot pri vozilih iz uvoza! Kjer smo imeli recimo mi sreco, passat 1,5 leta odkar je v nasi lasti ni delal problemov, tok tok!
XC90 me skrbi samo kar se cene tice, postenega pod 30.000 EUR nimas v nemciji, pa se 3K za davke in podobno, pa je cena ze preko nasih zmoznosti!
Da bi pa clovek na silo kupoval neka jajca zgonjena, sam zato da ma XC90 pa potem bil non-stop na servisih je pa tud bedarija! Zato ravno to stejem v plus Xc70!
Zdaj si bo vecina verjetno mislila, zakaj potem sploh lezemo na SUV ce nimamo 35-40K EUR? zato ker je zelja imeti vozilce ki lahko zavije tudi na stran poti tu pa tam, vecino bo res vozen po cesti, vendar zima in pomladanski izleti po brezpotjih bodo tusi na jedilniku!
hvala za pomoc vsem
[ Uredi 26 dec 2007, 16:44 ] | Na vrh | |
poršejček | 26 dec 2007, 16:47 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| Ovlov je napisal(a): ... poršejček je napisal(a): ...
Na XC70 niti pomislil nisem, koliko pa je prisel Ovlovega, ce morda kdo ve in ni skrivnost?
Sploh ni skrivnost: (zdilana) cena je 25.773 € (brez DMV itd.). Firma je ugledna belgijska CARYNCAR, kjer prodajajo res samo izbrano in 100% preverjeno robo, odnos na nivoju, profesionalen, priporočam. Kakšne 90-ke imajo, ne vem, ker me nikoli niso zanimale - poglej si "caryncar.com" ... Lp!
Ovlov...hvala ti za hiter odgovor!
Bi te pa prosil se za eno info. koliko je znasala cena do registracije in kako si se lotil uvoza? Sam ali preko kake firme? Je bilo kaj komplikacij?
Drugace pa naj pohvalim tvoje vozilce, res je lep, nevsakdanji (barvne kombinacije)
| Na vrh | |
poršejček | 26 dec 2007, 16:51 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| XC90 je le en:
http://www.caryncar.com/EN/Stock_detail-XC90-7-238.php
vendar barvno je bolj tako tako
morda ve kdo koliko bi bila cena do registracije z VSEMI stroski (priznam da racunanja vseh davkov in podobno ne poznam)
je pa gor tudi en XC70 vendar so kilometri ogromni, sploh za letnik...mi ne disi ravno!
Ovlov...pa se nekaj sem pozabil pripisat: koliko pa so ti spustili ceno (lahko okvirno, da vidim kok se sploh da kaj menit)?
LP | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 26 dec 2007, 17:09 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Pa tale XC ni avtomatik, to je skrunitev takega avta. To je Cruise ship ne pa dirkalnik! No, ko vsi toliko bentite o vzdrževanju XC-jev. Ni nobene razlike v vzdrževanju kot pa S60 D5 razen to, da malce več popije ter dražje so gume. XC90 je zame najboljša izbira Volva za enega modernega človeka ki živi dokaj razgibano življenje. Ta avto nudi prav pravcato mero vsega kar potrebuješ plus tega je pa še Volvo. Sam sem veliko prevozil XC90, pot na švedsko in nazaj in moram reči da je res BOMBA! | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 26 dec 2007, 17:20 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| AljAž je napisal(a): ... S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
...XC90 je zame najboljša izbira Volva za enega modernega človeka ki živi dokaj razgibano življenje...
Meni pa "modernost" pomeni vse prej kot prevažanje v potrošnih in okoljuneprijaznih SUV-jih.
Vse kar je Diesel je okolju neprijazno | Na vrh | |
Ovlov | 26 dec 2007, 17:24 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| poršejček je napisal(a): ... XC90 je le en: http://www.caryncar.com/EN/Stock_detail-XC90-7-238.phpvendar barvno je bolj tako tako morda ve kdo koliko bi bila cena do registracije z VSEMI stroski (priznam da racunanja vseh davkov in podobno ne poznam) je pa gor tudi en XC70 vendar so kilometri ogromni, sploh za letnik...mi ne disi ravno! Ovlov...pa se nekaj sem pozabil pripisat: koliko pa so ti spustili ceno (lahko okvirno, da vidim kok se sploh da kaj menit)? LP
Šel sem v NLB in nakazal keš - to je bila zaenkrat vsa "komplikacija". Cene ne spustijo prav dosti, saj vedo, kaj prodajajo: meni so jo za ca. 500 €. Če ga greš sam iskat, plačaš še 300 € za tablice in zavarovanje (za en mesec), pa avion (iz LJ v Bruselj letijo 7X na dan - boljše zveze kot LJ-Koper!, in to menda že za 50 €!), pa avtobus do Genta (ca. 50 km), ena prenočitev v tamkajšnjem hotelu (luštkan je, poglej si ga na njihovi spletni strani), potem pa kurilno olje do doma. Doma pa potlej še 11% DMV na kupnino, če je do 25K, in 13%, če je nad 25K, eko taksa (ne vem točno, okoli 150 € se mi zdi), pa homologacija (tudi nekaj takega, ne bi vedel točno). Tako nekako. No, jaz si ga bom dal rajši pripeljati s prevoznikom: je bolj komot in ceneje (ca. 300 €). Mimogrede, še en naslov za prvoklasne rabljene, takisto v Belgiji: http://www.dealer.volvocars.be/vermant/ Sicer pa je po moje boljše, če počakaš na pomlad in 90-ko kupiš kar tukaj, gotovo se bo kaj našlo ...
| Na vrh | |
poršejček | 26 dec 2007, 17:40 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| nimajo trenutno nic pametnega, sem preveril
pa tud cene majo hudicevo navite, gledal sem enega, res da ma 185 KM, ampak vseeno, glede na letnik 2004, kilometre in opremo je kar malce zasoljen, celih 35.500 EUR
| Na vrh | |
AljAž | 26 dec 2007, 17:44 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ... AljAž je napisal(a): ... S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
...XC90 je zame najboljša izbira Volva za enega modernega človeka ki živi dokaj razgibano življenje...
Meni pa "modernost" pomeni vse prej kot prevažanje v potrošnih in okoljuneprijaznih SUV-jih. Vse kar je Diesel je okolju neprijazno Seveda, tako kot je bencin. In več kot pije bolj je. Pa to je šele komaj en dejavnik. Dovolj , ali odpremo "greenpiss" temo? | Na vrh | |
AljAž | 26 dec 2007, 22:01 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ena primerjava XC90 in Tuarega, sicer ne dieslov:##SANITISED## width="425" height="355">##SANITISED## src="http://www.youtube.com/v/ctsn1l_Hz_w&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355">##SANITISED##>##SANITISED##> | Na vrh | |
alfaromeo | 27 dec 2007, 12:38 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| 1. Odloči se, kakšni bodo tvoji izleti v naravo, kako zahteven " terenski voznik si 2. Kje ob avtombil večino časa in zakaj ga potrebuješ. 3. Ne mešaj SUV in terence npr: Landcruiser proti ML, tourage, XC90, allroad, itd., ker je med njimi prevelika razlika. LC ni tako udoben kot ostali zaradi terenske zasnove.
Kot prikazuje filmček je volvo slabši na terenu kot touraeg, ker nima reduktorja, diferencialne zapore sr. in zad. diferenciala.
Nekako sem razbral, da se boš vozil na izletih, bolj ko ne po makadamskih poteh, če je tako, potem bo vsak izmed naštetih avotmobilov svoje delo opravil enako dobro, kar pomeni, da te bo pripeljal do cilja. Tudi Xc70. Sicer se pa vse začne in konča pri pnevmatikah, ki niso ne pri volvu ne pri touaregu trenske.
V kolikor želiš udobno vozilo, ki ti ga nihče ne bo zavidal in ukradel, izberi Volvo. Če želiš vozilo za postavljanje pred lokal izberi konkurenco. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 27 dec 2007, 14:26 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Alfaromeo je napisal res super | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 49, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|