|
|
(XC90) Nakup rabljenega Pojdi na stran
[1]
2
3
4
|
|
S60R-Ocean Race | 22 dec 2007, 15:34 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Pozdravljen!
Glede pomoci pri prodaji VW Passata na tem forumu verjemi, ne bos imel srece saj nismo ravno ljubitelji VAG/ov
Za XCja je pa takole. Ce ze morata imeti D5 kupita tistega, ki ima ze 185 konjev ker drugace je zadeva zelo pocasna razen ce avto rabita/rabite res zgolj za premikanje po cesti. Poraba pri D5 je tam okoli 12litrov pri normalni voznji, pravtako pa pri motorni varianti 2.5T bencin ki ima 210 konjev je pa neprimerno bolj zivahen ter poskocen kot pa D5 164konjev. Pri normalni voznji oba porabita tak okoli 12, morda bencinar malce vec, ce pa je poraba problem si pa kupita LPG napravo ( plin ). Ne recem da ni XC s tem D5 164ks motorjem krasen, ampak ti povem, da cey cas ugotovis da je moci malenkost premalo ce si zelis nekih prehitevanj ter hitrih speljevanj. Moras vedeti da je D5 164 ravno primeren in mocen motor za uzivancijo v S60 ali S80, v XCju pa je to le za normalno voznjo. Pri nakupu pazita na avtomatski menjalnik, testna voznja obvezno. Ce kaj cuka ali grobo prestavlja roke stran!!!!
p.s. tale prodajalec POVERA se ukvarja z uvozom Volvov v SLO v kolikor vem tudi po narocilu in se obrni kar nanj. Od veliko ljudi sem slisal da je posten tudi pri nasi hisi je se eden D5 l. 2002 ki je prav od tam in je B.P.
[ Uredi 22 dec 2007, 15:37 ] | Na vrh | |
AljAž | 22 dec 2007, 17:15 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Živijo! Glede Passata ima S60R-OR prav.
Sicer pa je 12l za D5 pretiravanje. Ima stric (sicer 185konjsekga) pa poraba ni 12l, vozi pa ne penzionersko. V vsakem primeru je pa mislim da vsem jasno, da je XC90 (ne glede na motorizacijo) najdražji Volvo za vzdrževanje. (Zna na servisu, če greš iz VW passata na XC)
[ Uredi 22 dec 2007, 17:57 ] | Na vrh | |
JG | 22 dec 2007, 18:27 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Sodelavec ma XC90 D5 163HP, avtomatik, pa lahko samo rečem bejž stran, sem ga vozil, pa lahko rečem katastrofa, mam raj passata (glede voznih lastnosti, ne znamke), nisem vozil sem pa peljal XC od Honk Konga, to pa je avijon, res "makina", moje mnenje je da je ta (2.5T) motor kar super za ta avto, seveda bi bil boljši (seveda izključujem V8) kakšen 3.0diesel , sam Volvo tega nima, na žalost! | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 22 dec 2007, 19:01 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Zaenkrat bi bilo fajn če počakamo komentar poršejčka, kakšno moč pravzaprav z očetom sploh iščeta, ti pa tudi jaz svetujem da ciljaš malenkost bolj na 2.5 T, ker če bosta imela za avto bo/sta imel/a tudi za bencin
... ti pa povem iz mojih izkušenj ( vozim V70 2.4 200 HP ), da sem se v pol leta avta toliko navadil, da mi je ISTO, če vozim 1.6 cca 110 HP bilokater avto in pa mojega ( v mislih imam seveda pospeške in pa moč motorja ), tako da, važno je kaj iščeta, vedeti pa moraš, da XC90 je težak avto, ki rabi dovolj moči, že da ga premakneš, kaj šele..........
Srečno pri nakupu
p.s. svetujem ročni menjalnik | Na vrh | |
poršejček | 22 dec 2007, 19:09 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| zdle pa je padl par razlicnih mnenj in odlocitev je spet tezka
zadeva je taka: zelje so imeti avto ki je varen in se pelje brez vecjega napora! ni namenjen dirkanju, temvec voznji po mestu in izletom na avtocesto, tempomat, 160 km/h pa gremo!
o bencinarju po pravici niti nisva razmisljala, diesel z 185 PS je pa cenovno "nezanimiv", hehe
po pravici povedano ste me zdle kr mal zmedl!
tko da se priporocam se za kak podkrepljen komentar in nasvet seveda!
kar pa se vzrzevanja tice! po pravici povedano NE vem kok so servisi, dajte me malce razsvetlit se v tej smeri prosim, ter na kaj moram biti se predvsem pozoren pri nakupu rabljenenga!
hvala vam
LP | Na vrh | |
alfaromeo | 22 dec 2007, 23:21 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Pozdravljen!
Sam sem mnenja da je XC90 cestno limuzinsko vozilo, ki ni namenjeno podiranju hitrostnih rekordov, zato se zdi 163 KM diesel še kar OK izbira. Seveda velja, da od viška ne boli glava, a nekje je nek limit, ki ga poznata samo vidva z očetom. Vedeti moraš, da z nobenim motorjem XC90 ni neka hitra raketa. Torej za vsakodnevno vožnjo je vsak motor dovolj močan, pravtako bo tudi 120kw diesel zmogel 160km/h kjer koli. Občutki so seveda boljši v bencinarju, če ne zaradi drugega, zaradi zvoka.
Servisi: Zavedati se moraš, da kupuješ avto, ki je bil novvreden nekje med 50 - 65 k€, torej so tudi temu primerno dragi servisi.
Na kaj paziti: Na zgodovino in lastništvo. | Na vrh | |
poršejček | 22 dec 2007, 23:36 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| alfaromeo je napisal(a): ...
Servisi: Zavedati se moraš, da kupuješ avto, ki je bil novvreden nekje med 50 - 65 k€, torej so tudi temu primerno dragi servisi.
Na kaj paziti: Na zgodovino in lastništvo.
hvala ti za odgovor!
ja kar se zgodovine tice, vsekakor bo pred nakupom preverba! pravtako lastnistvo, sva s prodajalcem ze rekla nekaj besed glede vozila, bilo je lizingasko vozilo, tako kot vecina uvozenih iz ITA!
tudi nas passat ima "enako" zgodovino in po letu in pol uporabe, ni bilo enega problema, zato glede takih stvari nisem skepticen!
bi pa vseeno bila dobra informacija, da mi kdo posreduje okvirne cene servisov (ceprav to ni pogoj za nakup), da vidim vseeno priblizne cene!
prosil pa bi vas tudi ce se kdo ukvaja z uvozom, da bi mi namignil in skupaj poiscema kako primerno vozilo! raje po pravici povedano sodelujem z vami, ker "volvasi" vejo vseeno vec kot uvozniki, zato s ponudbami na plan, hehe
kar se pa bencin/diesel tice, vseeno nekako raje diesel, poraba in tudi kasnejsa trzna vrednost, pri nadaljni prodaji!
LP
| Na vrh | |
JG | 23 dec 2007, 00:01 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Glej če kupuješ XC90 pol enostavno ne moreš gledat na stroške, ker so visoki (mislim, da je HK enkrat navedel, da so stroški vzdrževanja preko 6000 eur na leto). Zdej sam ti ne morem reči koliko imaš stroškov z servisi ipd. lahko ti pa povem, da je polno zavarovanje (polni kasko, vse kombinacije in obvezno zavarovanje) ob 50% bonusu za ta avto D5 nekje 2000-2200 eur, zraven pač prišteješ še nekje 2400 eur za bencin (diesel) (30000km na leto ob 8l ("ja sevede") porabe za ceno 1 eur (nič več) na liter). Če dodam še nekje 500 eur za dva servisa (ne vem koliko dejansko znese) in še nekaj sto eur za gume, pridemo kar hitro tam na 5500-6000 eur, seveda brez amortizacije in izrednih servisov. Moje mnenje je torej če že tak avto, pol je čist vseen al dam recimo 500 eur ali pa 600 eur na mesec za stroške vzdrževanja, samo potem res raj 2.5T ker je enostavno DRUG avto kot D5 (163HP).
[ Uredi 23 dec 2007, 00:03 ] | Na vrh | |
poršejček | 23 dec 2007, 10:26 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| 5000-6000 EUR?
tale je pa pomoje mal pretirana?
saj ni cayenne,hehe
drgac kar se kaska pa zavarovanja tice, to ne recem, servis povprecno ker se dela na 20.000 KM, bi bil pri nas cca. 1x na let, poraba spet ni tak problem!
gume pa se tudi ne menjajo vsako pomlad predvidevam, moras bit pa res ze "norec" ali pa kilometras da ti jih rata menjat 1x letno!
se kak nasvet? | Na vrh | |
AljAž | 23 dec 2007, 11:43 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Svetujem ti malo da prebrskaš po tej strani (iskalnik zgoraj desno), saj so že bili opisani servisi za tak avto(če me spomin ne vara). Redni servis v primerjavi s VW (1.9) je cca 3x dražji. Saj voziš se pa 4x boljše. 160km/h zna D5 v XC90 kar trpeti, v primeru da se veliko in hitro voziš/ta po AC je morda boljša izbira kak drug model Volva kot XC90 D5. | Na vrh | |
rdečs40 | 23 dec 2007, 12:08 | |
| Član #50 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382
| Ah no fantje,boste poršejčka čist prestrašil.Če pravi da delajo cca. 20kkm na leto mislm da s servisi in gumami res ne bo tak problem.1 do 2 servisa letno pa vsake tri leta gume pa ni tak strošek,se mi zdi no.Pa da bo pri 160km/h avto trpel tud težko verjamem, ker če je volvo to zaradi česar ga imamo mi radi(npr. kvaliteten, varen, zanesljiv, "preverjen", itd.), potem verjetno fantje (in dekleta ) pri volvu vedo da je d5 sposoben gnati to vozilo, sicer ne bi tega motorja notri tlačil??Verjamem pa krava kot je xc90 z 160 konji ni dirkalnik,ampak premakne pa najbrž že se no,vsaj tja do 160 (to je še koral 55 zmogu ). | Na vrh | |
AljAž | 23 dec 2007, 12:56 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Že med S80 in XC70 D5 je ogromna razlika udobja pri višjih hitrostih (160, 180km/h). Z XC90 je pa razlika gotovo še večja. No odvisno, seveda od tega za kaj rabite avto, ali rabite AWD itd...
[ Uredi 23 dec 2007, 12:58 ] | Na vrh | |
poršejček | 23 dec 2007, 13:27 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| rdečs40 je napisal(a): ... Ah no fantje,boste poršejčka čist prestrašil.Če pravi da delajo cca. 20kkm na leto mislm da s servisi in gumami res ne bo tak problem.1 do 2 servisa letno pa vsake tri leta gume pa ni tak strošek,se mi zdi no.Pa da bo pri 160km/h avto trpel tud težko verjamem, ker če je volvo to zaradi česar ga imamo mi radi(npr. kvaliteten, varen, zanesljiv, "preverjen", itd.), potem verjetno fantje (in dekleta ) pri volvu vedo da je d5 sposoben gnati to vozilo, sicer ne bi tega motorja notri tlačil??Verjamem pa krava kot je xc90 z 160 konji ni dirkalnik,ampak premakne pa najbrž že se no,vsaj tja do 160 (to je še koral 55 zmogu ).
hehe, hvala za posten odgovor! res je, avto ni formula, je pa lep potovalni vagen s katerim, dvomim da je tezko mirno peljati 160KM/H!
AljAž je napisal(a): ...
Že med S80 in XC70 D5 je ogromna razlika udobja pri višjih hitrostih (160, 180km/h). Z XC90 je pa razlika gotovo še večja. No odvisno, seveda od tega za kaj rabite avto, ali rabite AWD itd...
vozilo se rabi poleg vsakodnevne voznje na siht, se za zimske izlete po neznanem ter za uporabo avtoceste!
vozilo ne bo izpostavljeno nekim tezkim terenskim naporom, potem bi bil v igri pajero!
"nas" xc90 bo imel poslanstvo kot vecina (95% vseh) da se vozi po cesti in obcasnih sneznih/sodrastih kolovozih | Na vrh | |
JG | 23 dec 2007, 14:07 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Moj namen res ni bil kokar koli prestrašit, nasprotno XC90 je super avto, moje mnenje pa je, da je 2.5T veliko boljša izbira, sploh če se dela samo 20000 km letno.
Drugače pa Poršejček, ti lahko povem da je za Cayenna samo za kasko zavarovanje potrebno odšteti tam 5-6k eur, pač avte za 80-100 eur zavarovati ni ravno mačji kaselj.
[ Uredi 23 dec 2007, 14:12 ] | Na vrh | |
mikko | 23 dec 2007, 21:36 | |
| Član #10 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214
| Kakšne buče prodajate o XC90D5, se vidi, da si ga nihče izmed vas ne lasti... Ta motor je OK, zvrhan dost, cruising speed po avtocesti je 180 normalno...Avto je cool, kupi ;) | Na vrh | |
volvo5er | 24 dec 2007, 10:04 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| XC90 z D5 motorjem in avtomatskim menjalnikom je povsem dovolj močan avto, za normalno vožnjo, malo hitrejšo oziroma bolj dinamično vožnjo ta motor sicer še zmeraj zmore, a ga je treba priganjati v višje obrate, kar vsaj meni osebno ni nikakršen užitek, prej nasprotno. Poraba D5 pa tudi ni 12 litrov, razen če gre za priganjanje ali pa mestno vožnjo. Če mene vprašaš pri normalni vožnji med D5 in 2.5T ni neke velike razlike (razen v porabi), je pa res, da da 2.5T od sebe več, če se le to od njega zahteva (ampak to pomeni vrtljaje v bližini rdečega polja). | Na vrh | |
Damijan | 24 dec 2007, 10:18 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Je kolega, moj bivši sodelavec (sledi forum), kupil 3 leta starega XC90 z 163 KM. Je tudi čipan, ima 140k km in porabo 9l/100km. Zdi se mu čisto sprejemljivo in avto ima dovolj zmogljivosti. Mislim, da je tudi avtomatik.
Zato se strinjam z izjavo @mikko! | Na vrh | |
poršejček | 24 dec 2007, 10:57 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| pozdravljeni!
odlocitev je padla, vzal se bo XC90, D5, letnik 2004 z vso oz. cim vec opreme!
vendar ne na vrat na nos, do konca februarja (cca.), cakam da se pokaze kak zelo zanimiv, ker tudi vidim da so vsi vecji uvozniki zaceli pocasi iz tujine SUV-je vlacit, jap zima prihaja, zato bo tud kak XC verjetno slej kot prej prisel!
pa se nekaj:
pozna kdo tele?
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1770240
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1786170
lp
aja pa se nekaj? kako je z avtomatiki? ali se res kvarijo/drobijo?
lp | Na vrh | |
volvo5er | 24 dec 2007, 11:05 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| poršejček je napisal(a): ...
aja pa se nekaj? kako je z avtomatiki? ali se res kvarijo/drobijo? lp
Ne, na slabem glasu je le Geartronic s 4 prestavami v kombinaciji s T6 motorjem. | Na vrh | |
mikko | 24 dec 2007, 16:20 | |
| Član #10 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214
| AljAž je napisal(a): ... mikko je napisal(a): ...
Kakšne buče prodajate o XC90D5, se vidi, da si ga nihče izmed vas ne lasti... ...cruising speed po avtocesti je 180 normalno...
Cruising speed 180, top speed pa 185km/h, toliko da ne bomo spet "pametni". info@poršejček: veliko sreče pri izbiri! Na povezavi pa imaš tudi ostale informacije o porabi itd. ps: eden izmed XCjev na zgornjih linkih je precej borno opremljen.
Top speed je bil dosežen že čez 185 kar krepko(obstaja tudi chip tuning na 210bhp ;) ) ! Ne govori nekaj, kar vidiš le na slikah in papirju ;) Za AR 147 Selespeed tudi piše top speed 208km/h pa je prilezla na 230km/h.
| Na vrh | |
Plesko | 24 dec 2007, 17:22 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Ali noben od vas še ni slišal da števci lažejo in kažejo manj od dejanske hitrosti sploh pa pri 100km/h+, sam verjamem da je max speed 185 kar je čisto realno za tak avtomobil, če ne kar izvrstno za 163 konjev. | Na vrh | |
AljAž | 24 dec 2007, 18:02 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ja Plesko, seveda(no vsaj jaz zase vem da). V S80 laže kar okroglih 10km/h tam okoli 180. Je pa menda ja za verjeti tovarniškim podatkom o končni hitrosti, sicer lahko tudi dvomimo da ima vse naštete airbage.
[ Uredi 24 dec 2007, 18:08 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 25 dec 2007, 10:28 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Očitno je tudi pri XC90 180 dobrih 160 ;) ali slabih 170. Vsaj tako je pri S60 2.4D, ki tudi leti nekaj čez 220 po števcu, po GPS garmin pa 198.
@ poršejček: D5 je za vsakdanjo uporabo čisto dovolj. Je pa lepše peljati bencinarja. Malo poglej še nakupne cene 2.5T in si malo preračunaj, kako in kaj. Ta se zdi ugoden
| Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 25 dec 2007, 13:15 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| poršejček, glede na to da se bo delalo samo 20.000km na leto mi ni jasno zakaj se ozirate za diesel-om?? No saj morda stvar okusa in navade... | Na vrh | |
AljAž | 25 dec 2007, 14:37 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ma vseeno je (ne glede na letno kilometrino) vzdrževanje D5 ceneje kot 2.5T, pa verjetno ga boste potem še precej lažje prodali. | Na vrh | |
poršejček | 25 dec 2007, 22:07 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| AljAž je napisal(a): ...
Ma vseeno je (ne glede na letno kilometrino) vzdrževanje D5 ceneje kot 2.5T, pa verjetno ga boste potem še precej lažje prodali.
tocno zato, gledati je treba racionalno, tudi razmisljati o prodaji naprej!
se je pa v boj pomesal se en terenec, ML 270 CDI final edition!
klik
[ Uredi 25 dec 2007, 22:17 ] | Na vrh | |
AljAž | 25 dec 2007, 22:18 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| poršejček je napisal(a): ... AljAž je napisal(a): ...
Ma vseeno je (ne glede na letno kilometrino) vzdrževanje D5 ceneje kot 2.5T, pa verjetno ga boste potem še precej lažje prodali.
tocno zato, gledati je treba racionalno, tudi razmisljati o prodaji naprej! se je pa v boj pomesal se en terenec, ML 270 CDI final edition! klik Tole ni "final edition" ampak zadnji izmed prve generacije. Znotraj plastik fantastik, pogon tudi slabši kot XC90...
[ Uredi 25 dec 2007, 23:26 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 60, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|