|
|
(480) Obnova Pojdi na stran
[1]
2
|
|
krucifiks | 11 nov 2007, 12:08 | |
| Član #483Prijavljen dne: 05 nov 2007, 15:10 Objav: 6 | počas bom začel z obnovo volva 480s ki sem ga kupil pred cajtom pa zanga nekak ni blo vole da bi ga zrihtov. avto je kar lepo ohranjen sam njgovi prejšni lastniki niso kaj dobro skrbeli za njegovo notranjost. temu primerno v njem ni veliko plastičnih delov ki nebi bili vsaj počeni, razšravfani al pa še clo polomnjeni. glede na to da okol tga avta ne vem kaj prov dost in da o njem ni odprte nobene teme sm odpru novo da bomo lohk še kako rekl okolte stare volvove legende
l. p.
naslov spremenil AljAž
[ Uredi 11 nov 2007, 12:10 ] | Na vrh | |
sebaveh | 11 nov 2007, 15:53 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| 480 bi pa res rad videl v živo še kdaj Upam da ti bo uspelo. Predlagam da pogledaš na Ebay, nemški pa tudi angleški; se najde še pa še delov zanjga. | Na vrh | |
MKovic | 11 nov 2007, 20:16 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Nekaj malega delov zanj imam nekje v garaži tudi jaz. Preden je šel avto na odpad sem "rešil" tisto, kar se mi je zdelo vredno in specifično za 480-ko. Če boš karkoli potreboval sporoči, ti odstopim za ceno poštnine. | Na vrh | |
krucifiks | 11 nov 2007, 21:55 | |
| Član #483 Prijavljen dne: 05 nov 2007, 15:10 Objav: 6
| se bi kr najdl rečmo zadne lampe zihr pa tud predni zici so bl švoh. nevem kako bom rešu armaturo ker desni del instrumentov ne dela uklučno z nečem kar je verjetno potovalni računalnik. ma gdo mogoče kako kopijo vezalne sheme elektrike?
| Na vrh | |
sebaveh | 11 nov 2007, 22:29 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Sheme so sicer tu: http://volvo.techno.org.pl/schematy.html ampak nikjer ni za 480. Poskusi za 440 in 460, če bo kaj podobno. V najslabšem primeru boš pač moral števce dol vzet, odstranit pokrov in priti do vezja - mogoče je le kak stik slab ali pa žarnice. Za luči pa, če ne bo šlo drugače, jih dodatno zavaruj in potem vdari malo gor po njej. Na zavarovalnici pa reči da si štorasto parkiral.
Ebay
[ Uredi 11 nov 2007, 23:17 ] | Na vrh | |
DruzeTITO | 12 nov 2007, 15:20 | |
| Član #198 Prijavljen dne: 30 jan 2007, 00:02 Objav: 67
| Dragi krucifiks!
jaz mam armaturko za serijo 4(z board comeputerjem), tak da če nucaš povej!
lp druzetito
[ Uredi 12 nov 2007, 15:21 ] | Na vrh | |
Blaž 460 | 12 nov 2007, 15:29 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| tako je, pri meni je pa se komplet elektronike od 1.7 turbo motorja (racunalnik, elektronika za boardcomputer, nekaj senzorjev)
potem se najdejo se mehanizmi za odpiranje oken in podobno
so pa ze povedali ostali uporabniki, da ta boardcomputer rad crkuje, ceprav je ta, katerega ima druze (+ elektronika, ki je se pri meni) deloval brez problemov.
[ Uredi 12 nov 2007, 15:31 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 12 nov 2007, 16:12 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Prosim, da uporabljate ločila in ne pišete pogovrno
Sicer pa lepo, da se je nekdo spravil obnoviti v naših krajih dokaj redek volvo.
[ Uredi 12 nov 2007, 16:13 ] | Na vrh | |
bbf | 12 nov 2007, 18:12 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| Pozdrav!
za 480 se bi kj tut pri men najdl, jest mam 2 za dele pa enga za vozt. ampak una dva sta že na prafaktorjih. blaž, pri turbaku je trba merkat, kateri računalnik daš na kateri letnik motorja, ker je bla okol '91 menjava števila zob na vztrajniku.
električne sheme so na mojem serverju tle: http://naveza.mine.nu/volvofiles/volvo300%20ftp/Volvo%20480%20PRENOVA%20OLD/Tehnika/SERVICE%20MANUALS/
za ostale 400 je tle: http://naveza.mine.nu/volvofiles/volvo300%20ftp/Volvo%20480%20PRENOVA%20OLD/Tehnika/service_komplet/
katalog rezervnih delov za 480: http://naveza.mine.nu/volvofiles/volvo300%20ftp/Volvo%20480%20PRENOVA%20OLD/volvo%20480%20partsbook.pdf je tudi po posamičnih straneh, malo poišči na serverju
moj server je mal muhast pa počasna linija, lahko da faše kak krajši izpad, načeloma pa je 99% časa online.
drugače pa alternativa za DL: http://www.volvo-480-europe.org/volvo480/downloads.php forum http://volvo480.dragons.org.uk/forum/index.php
kratek intro za obnovo: 1. zamenjaj VSE kablušesca pri masah. stara kablušesa pocvikaj in daj nove, obvezno, pa pricini jih na kabl, bo res 100% stik. saniraj vse masa točke, v shemah boš našel lokacije - ni jih velik ene 6 (ne pozabi drobno maso pri alternatorju, tu je masa od infocentra!). 2. da ti bo infocenter delal, ga vzemi ven in polotaj konektorje na tiskanem vezju. 3. če imaš klimo in ti ne dela pihanje, pocini tudi po njej vse releje
VEliko užitko pri obnovi in (verjetno že težko pričakovani) vožnji!
p.s. izogibaj se HAYNESa za 480ko na široooooko, je večina narobe napisano! | Na vrh | |
krucifiks | 12 nov 2007, 22:09 | |
| Član #483 Prijavljen dne: 05 nov 2007, 15:10 Objav: 6
| bbf mislm da se midva poznava volvoti serije 300 pred siesto....se bova slišala. drgač pa mislm da težava armature izvera iz tega da je en defekt ki je mel avto pred mano(ker mu je crknla kontakt klučavnca) pocvikov neki kablov po armaturi iv vžig vezal na stikalo meglenk. sedaj ne dela števec goriva in vse kar je okoli njega in pa nekaj v sredinski konzoli kar pa niti nevem kaj je. teh elektronk pa sem ob avtu dubu eno vrečo če kera dejansko dela pa ne vem.
| Na vrh | |
bbf | 12 nov 2007, 23:30 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| ja, možno, če si Samo, se poznava ;) tisto med uro in vse-4-žmigavcem je izbirni preklopnik za prikaz na infocentru. če si v uni vreči vidu kako digitalno uro viška, se pripročam no pa sej se slišmo (apa pod privat pišmo) še za uno zanč k sva govorla.
vseeno pa zrihtaj mase ;)
LP! | Na vrh | |
krucifiks | 15 nov 2007, 18:23 | |
| Član #483 Prijavljen dne: 05 nov 2007, 15:10 Objav: 6
| mam ene štiri izbirne preklopnoke ure pa žal ne. mam pa tud neka vezja na katera pride gor en ploščat bel kabl. | Na vrh | |
krucifiks | 19 nov 2007, 16:22 | |
| Član #483 Prijavljen dne: 05 nov 2007, 15:10 Objav: 6
| infi center sm zrihtu. edn pred mano je mal cvikov žice in jih pol limov skup z krep lepilnim trakom. spoj zagotovljen he he.
| Na vrh | |
volodja | 26 nov 2007, 01:58 | |
| Član #266 Prijavljen dne: 31 mar 2007, 17:44 Objav: 13
| Jaz imam precej scanov za serijo 400. Žal nemščina, zame je to problem. Mislim, da imam vso elektriko. Vse skupaj je dokaj veliko, okoli 350MB unzipped. Lahko ti spečem CD al se kako drugače zmeniva. Če je možno lahko po predhodnem dogovoru upload-am na forum.
EDIT: false alarm, bbf to že ima objavljeno.
[ Uredi 26 nov 2007, 02:01 ] | Na vrh | |
bbf | 04 dec 2007, 19:44 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| če je res tako ohranjen, pol je vreden ene 2k €. še lani se je en 2.0 '95 prodajal za miljon, ampak bil je res lepo ohranjen. | Na vrh | |
Švedmorebitprh | 05 dec 2007, 14:00 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| A res? To je pa hecno. Nisem pričakoval, da ima tako ceno, ker jaz ga sploh ne štejem za volvota. | Na vrh | |
bbf | 05 dec 2007, 14:46 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| pod kaj pa ? DAF mogoče? | Na vrh | |
Švedmorebitprh | 05 dec 2007, 14:57 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| Ma, je kao volvo, samo zame to ni volvo, tako kot MB 190 zame nikoli ni bil mercedes in bmw 316 nikoli ni bil bmw. Po znamki že po imidžu pa nikakor. Zame so prave serije 2, 7,8 in 9 medtem ko mi je serija 3 in 4 "ne tič ne miš". | Na vrh | |
Beastmaster | 05 dec 2007, 15:31 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| A pej no pej.... | Na vrh | |
bbf | 07 dec 2007, 07:38 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| a so b le 3 in 4 prepocen, da bi ustrezal imidžu 'Volvo'? če tako, pol naj ti podatek kolk je koštal nov 480turbo leta 90 da mislt: 57kGBP. 300pa pol cenej, to je pa res, 345 4 gang leta 80 je koštal 34kDEM - je bil bl za množice. ali mogoče da zato ker je sta bili narejeni na nizozemskem? pazi, volvo ima tovarno tudi v Belgiji. Sem lastnik belgijske 244ke, a to tud ni volvo?
zanikati 4ko kot ne bit volvo je tko kot zanikat 1ko da ni volvo - v 4ki (480 prvi volvo spredaj) so predstavili sprednji pogon, v 1ki pa občutni povdarek na varnosti vozil. takratka trojka je golfov razred, tadolga pa jettin, to je pač segment, kamor je volvo (in vw in podobni) vlagal - a to nič ne velja?
sori za OFT..
[ Uredi 07 dec 2007, 07:38 ] | Na vrh | |
Švedmorebitprh | 07 dec 2007, 09:57 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| Ne morem verjet, da je imel taksno ceno. Saj to je drazje kot recimo 740 turbo intercooler leta 1990. Vseeno nisem ljubitelj tega segmenta, tudi novi c30 mi ni ne vem kaj... | Na vrh | |
MKovic | 07 dec 2007, 14:29 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Dejstvo je, da serija 300 nikakor ni bila razvita kot "Volvo". Model se ja po naključju nahajal v DAF-ovi razvojni paleti ravno v času Volvovega prevzema, ko je Volvo nujno potreboval manjši avto za evropski trg in tako je serija 300 postala rezultat logične marketinške odločitve. Tehnično, razen variomatica, je serija 300 po mojem mnenju podpovprečen avto, ki ga praktično v vseh pogledih prekašajo njegovi sodobniki. Pri seriji 400 je zgodba nekoliko drugačna. Volvo je z njo poizkušal popraviti image, ki si ga je nakopal s serijo 300. Prav zato je bila prva izvedenka, ki je ugledala luč sveta, športna 480. Avto je bil lep, podvozje odlično, elektronike je bilo veliko (morda celo preveč), motorji pa na žalost povprečni. Vsekakor Volvo ni skrival ambicij, da avto predstavi na svojem največjem trgu – ZDA. Vendar vse ni šlo po načrtih, že v začetku so se pojavljale težave s kvaliteto, ki jih Volvo ni odpravil vse do konca izdelave serije 400 leta 1996, po skupnem podvigu z Mitsubishijem pa je trajalo še dodatna 4 leta, da se je kvalitetna raven nizozemske tovarne dvignila na zadovoljivo raven, ki je omogočala izvoz S40 na zahtevni čezoceanski trg. Definitivno pa je bila serija 400 vsaj primerljiva s konkurenco, če že ni postavljala novih mejnikov. 480 bi bila celo odličen avto, če bi nosila znak Honda Civic. | Na vrh | |
bbf | 07 dec 2007, 16:42 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| >>Tehnično, razen variomatica, je serija 300 po mojem mnenju podpovprečen avto, ki ga praktično v vseh pogledih prekašajo njegovi sodobniki. ah ja, kater avto pa njegovi sodobniki ne prakašajo. 300 se je začela leta 76, 2 leti za golfom, valjda da ni kak suprdupr stroj, ampak vseeno uspešen v svoji klasi.
>>480 bi bila celo odličen avto, če bi nosila znak Honda Civic. sej ga nosi, v obliki, sposobnostih in času: honda civic (tudi accord na nekih trgih) aerodeck! ampak, kje je sedaj kak aerodeck, kje pa kak 480!
pri seriji 400 je zgodba še mal drugačno, kot si zapisal. 480 je bil predstavljen kot nov segment, serija 400, s katero je volvo najavil prednji pogon. Z modelom 480 je ciljal na ameriški trg, vendar ga je padec dolarja zaklal. Evropski trg pa ni bil pripravljen kupovati po taki ceni, in je na račun kvalitete avto pocenil. zato se pri tem avtu pojavi en nenavaden fenomen: starejši kot je, boljši je. praktično to pomeni bolj obstojne plastike in stopnjo opreme. novejšim manjkajo lučke, ura ni več digitalna, odbijači se zvijajo, zadnje luči sivijo.. Podobna kvaliteta plastik je na zgodnjih S40, vse je že razpokano..
drgač je blo pa leta 86 malo avtov na trgu, ki bi zmogl s sprednjim pogonom letet čez 200km/h. | Na vrh | |
MKovic | 07 dec 2007, 20:58 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| >>480 bi bila celo odličen avto, če bi nosila znak Honda Civic. >>sej ga nosi, v obliki, sposobnostih in času: honda civic (tudi accord na nekih >>trgih) aerodeck! ampak, kje je sedaj kak aerodeck, kje pa kak 480!
Narobe si me razumel. Poanta je, da bi bil avto čisto spodoben za japonca tistega časa, nikakor pa ni bil na nivoju prestižnih evropskih konkurentov.
>>vendar ga je padec dolarja zaklal. Evropski trg pa ni bil pripravljen kupovati >>po taki ceni, in je na račun kvalitete avto pocenil
Kolikor je meni znano se avto v svojem življenskem ciklusu ni cenil. Uradno stališče ameriških dealerjev je bilo, da je avto tehnično nedorasel, predvsem na račun motorizacije, ki je bila za ameriške razmere podpovprečna, prav tako pa je bilo ogromno pripomb na nivo zaključne obdelave.
>>drgač je blo pa leta 86 malo avtov na trgu, ki bi zmogl s sprednjim >>pogonom letet čez 200km/h
Golf GTI, Renult 5 GT Tubo, Fiat Uno IE Turbo, Chrylser LeBaron, Chevrolet Corsica, pridejo na misel v najcenejšem razredu.
Audi 100 (oziroma 5000 čez lužo), Audi Coupe (quattro izvedba je bila tako razred zase), Cadillac DeVille, Renault 25... so na prestižnejši strani lestvice, še mnogo drugih pa je vmes.
| Na vrh | |
bbf | 07 dec 2007, 23:39 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| hja in kateri je bil prestižni evropski konkurent? boš spet potegnil američane z 3.0 in lojtrnke ala tipo, petka golf..
avto se ni cenil, zato pa je kvaliteta padala, da so lahko obdržali ceno in pokrili proizvodnjo. to sm hotu povedat. Američani pa tako veš, da so sploh takrat krili svoj trg (no sej ga še danes) zato tako njihovo stališče. bolj res pa je da je bil kriv dolar.
vseeno, 400 serije je blo narjene okol 700.000 (od tega 480: okol 80.000), 300 serije okrogel miljon, pa če primerjaš serije 700 miljon200, 800: okol 700k ne morš rečt, da sta to bile ene klump serije, ne vredne svojga dnarja.. al kako?
drgač pa sm mnenja (pa še nekaj ljubiteljev po evropi) da bo 480 zagotovo ostal avto vreden ohranjanja. (če ne bodo vsi Rpetaši poruval mašine iz njih in jih tlačil v svoje mlinčke za kavo..)
ah, men se serije 3 in 4 ne zdijo čisto nič zgrešene - za poštukat med tavelkimi cegli, al pa za ljudi z manjšimi garažami ali bolj ekonomično nataknene - kolkrkol vzameš, še zmeri se jih veliko vid po cest. | Na vrh | |
MKovic | 08 dec 2007, 23:13 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Hej, ne me narobe razumet, na Volvo 480 imam zelo lepe spomine in verjamem, da bodo odlični oldtimerji - tudi jaz se ne bi branil kakšnega lepega primerka. Je pa treba povedati, čisto zaradi, pa recimo temu zgodovinske točnosti, da je imel avto svoje pomanjkljivosti. In lahko mi verjameš, da sem preživel svoj del "tlake" pod havbo, ko sem se boril z nemirnim prostim tekom, glasnim ventilatorjem, vodo v prostoru rezervne gume, elektroniko z lastnimi možgani in notranjo plastiko, ki je pokala kot za stavo... Prav zato cenim, še toliko bolj, tehnične rešitve in robustnost serij 2/7/9.
| Na vrh | |
bbf | 08 dec 2007, 23:31 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| hehe, poznam to tlako ;) Upam, da se zarad teh hib Krucifiksu avto ne zameri! Je potrebno precej živcev za ta avto vzdrževat. | Na vrh | |
AljAž | 09 dec 2007, 23:13 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Pohvale za super debato! Mi "zelenci" pa se bomo malo seznanili s to zgodovino...
[ Uredi 09 dec 2007, 23:13 ] | Na vrh | |
krucifiks | 10 dec 2007, 16:12 | |
| Član #483 Prijavljen dne: 05 nov 2007, 15:10 Objav: 6
| od te stare škatle me zgoraj navedena dejstva ne bodo odgnala. žal pa sem se že seznanil z vso popokano plastiko, pokvarjeno elektriko in obledelimi lučmi. hvala bogu da je vsaj karoserija v dobrem stanju in kaki varilski posegi niso potrebni. avto bo sicer treba pobarvat, ker je barva na njem mal zbledela in streha poškodovana od toče. to bi lohk zanemaru ampak če ga že obnavlam naj bo tko, kot je treba. kar se pa tiče 480ke na sploh je pa avto ravno toliko ekscentričen kot večina nal starejših volvov. moj prvi volvo je bil 340gl letnik 85. avto res mogoče ni il kakšen tehnološki dosežek, je bil pa najbol udobn avto v katermu sm sedel do zdej. pri 370k kilometrih še vedno prede kot urca in edina stvar, ki je bila zamenjana na motorju je vodna pumpa. kar se tiče pločevine pa ma zamenjan en predni blatnik. zanima me kakšni bodo sodobni volvoti v njegovih letih. pa pustmo zdej zgodovino nekaj teh starih lepotcev se še vozi okoli in upam da se bo do spomladi tud moj. | Na vrh | |
T-5R | 30 dec 2007, 22:49 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Ena dobra stran za 480. KLIK! | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 57, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|