Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V40) Problem z ventilacijo

Avtor objava
JG
20 jun 2007, 20:56 Predogled tiskanja
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Kot že naslov teme pove imam na mojem Volvu V40 problem z ventilacijo in sicer ves čas mi piha na polno, klima in pa smer pihanja pa delata brez problemov. Sem klical na interclass, pa so mi rekel da je lahko napajalnik oz. nekaj podobnega.
Če mogoče kdo kaj ve kako, kje bi zadevo čim prej uredil bi bil zelo hvaležen

Lp Jernej!

premaknil AljAž



[ Uredi 21 jun 2007, 09:41 ]
Na vrh
sebaveh
20 jun 2007, 21:19
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Verjetno je prebil tranzistor pri motorju ventilatorja. Tu je lepo opisan postopek.

Regulator, kolikor vidim ima 3 priključke. Verjetno bo en za +, drugi za - , in tretji za signal od nekaj do nekaj voltov, ki mu pove kolika naj bo hitrost ventilatorja. Če imaš instrument, potem izmeri koliko je ta napetost "od nekaj do nekaj voltov". Če se ti ta napetost spreminja od nekega miniuma do nekega maksimuma, medtem ko ti obračaš gumb ventilatorja, ampak ventilator piha na full, potem je skoraj zagotovo prebit tranzistor v tem regulatorju.

Tisti regulator se da razstavit in zamenjat samo tranzistor. Pravijo da je oznaka tranzistorja MJ802 (je tipa darlington, ampak ni važno), dobiš pa ga lahko v večini trgovin z elektronskim materialom.

[ Uredi 31 jul 2007, 21:55 ]
Na vrh
Spletna stran
JG
27 jun 2007, 10:03
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
sebaveh je napisal(a): ...

Verjetno je prebil tranzistor pri motorju ventilatorja. Tu je lepo opisan postopek.

Regulator, kolikor vidim ima 3 priključke. Verjetno bo en za +, drugi za - , in tretji za signal od nekaj do nekaj voltov, ki mu pove kolika naj bo hitrost ventilatorja. Če imaš instrument, potem izmeri koliko je ta napetost "od nekaj do nekaj voltov". Če se ti ta napetost spreminja od nekega miniuma do nekega maksimuma, medtem ko ti obračaš gumb ventilatorja, ampak ventilator piha na full, potem je skoraj zagotovo prebit tranzistor v tem regulatorju.

Tisti regulator se da razstavit in zamenjat samo tranzistor. Pravijo da je oznaka tranzistorja MJ802 (je tipa darlington, ampak ni važno), dobiš pa ga lahko v večini trgovin z elektronskim materialom.


Hvala za odgovor, res je, peljal sem avto na Interclass, so mi zamenjali tranzistor v 15 min in stvar spet deluje kot mora.


[ Uredi 31 jul 2007, 21:56 ]
Na vrh
sebaveh
27 jun 2007, 14:45
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
In koliko so te olupli, če zaupaš? ;)
Na vrh
Spletna stran
JG
27 jun 2007, 21:34
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Stvar se mi je zdela pocen in sicer dobrih 40 eur za tranzistor in pa 20 eur delo, skupaj 66 eur. Men se zdi čist ok.
Na vrh
SepoX
11 jul 2007, 16:53
Član #94
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51
Lokacija: Novo mesto
Objav: 198
Heh, sam tranzistor pa košta 5 EUR.
Na vrh
Stauer
31 jul 2007, 21:31
Član #410
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 22:18
Objav: 12
imel sem identičen problem na mojem V40. Kolegu, ki je maher v vsem kar ima mal vonja po elektriki (lol), sem pokazal vaše rešitve problema, ki ste jih predstavili na forumu. Zadevo je imel urejeno v 15 minutah, ampak ni bila napaka v tranzistorju, temveč mi je zamenjal potenciometer........ zadeva deluje b.p.

In še cena..... Laško pivo 1,70 EUR
Na vrh
sebaveh
31 jul 2007, 21:54
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Tisti potenciometer na gumbu, ki sem ga enkrat že opisal?
Na vrh
Spletna stran
Stauer
31 jul 2007, 23:47
Član #410
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 22:18
Objav: 12
sebaveh je napisal(a): ...

Tisti potenciometer na gumbu, ki sem ga enkrat že opisal?


Mislim da ta ja. Ti si ga nekaj pipsal z WD-jem ali kaj. No moj kolega pa ga je najprej na novo zalotal, pa ni bilo dobr, pol ga je pa kar zamenjal.


[ Uredi 31 jul 2007, 23:48 ]
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 63, Članov: 1 ...
ErikaTravy ogleduje usersettings.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete