|
|
(V40) Problem z ventilacijo
|
|
JG | 20 jun 2007, 20:56 | |
| Član #100Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349 | Kot že naslov teme pove imam na mojem Volvu V40 problem z ventilacijo in sicer ves čas mi piha na polno, klima in pa smer pihanja pa delata brez problemov. Sem klical na interclass, pa so mi rekel da je lahko napajalnik oz. nekaj podobnega. Če mogoče kdo kaj ve kako, kje bi zadevo čim prej uredil bi bil zelo hvaležen
Lp Jernej!
premaknil AljAž
[ Uredi 21 jun 2007, 09:41 ] | Na vrh | |
sebaveh | 20 jun 2007, 21:19 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Verjetno je prebil tranzistor pri motorju ventilatorja. Tu je lepo opisan postopek.
Regulator, kolikor vidim ima 3 priključke. Verjetno bo en za +, drugi za - , in tretji za signal od nekaj do nekaj voltov, ki mu pove kolika naj bo hitrost ventilatorja. Če imaš instrument, potem izmeri koliko je ta napetost "od nekaj do nekaj voltov". Če se ti ta napetost spreminja od nekega miniuma do nekega maksimuma, medtem ko ti obračaš gumb ventilatorja, ampak ventilator piha na full, potem je skoraj zagotovo prebit tranzistor v tem regulatorju.
Tisti regulator se da razstavit in zamenjat samo tranzistor. Pravijo da je oznaka tranzistorja MJ802 (je tipa darlington, ampak ni važno), dobiš pa ga lahko v večini trgovin z elektronskim materialom.
[ Uredi 31 jul 2007, 21:55 ] | Na vrh | |
JG | 27 jun 2007, 10:03 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| sebaveh je napisal(a): ... Verjetno je prebil tranzistor pri motorju ventilatorja. Tu je lepo opisan postopek. Regulator, kolikor vidim ima 3 priključke. Verjetno bo en za +, drugi za - , in tretji za signal od nekaj do nekaj voltov, ki mu pove kolika naj bo hitrost ventilatorja. Če imaš instrument, potem izmeri koliko je ta napetost "od nekaj do nekaj voltov". Če se ti ta napetost spreminja od nekega miniuma do nekega maksimuma, medtem ko ti obračaš gumb ventilatorja, ampak ventilator piha na full, potem je skoraj zagotovo prebit tranzistor v tem regulatorju. Tisti regulator se da razstavit in zamenjat samo tranzistor. Pravijo da je oznaka tranzistorja MJ802 (je tipa darlington, ampak ni važno), dobiš pa ga lahko v večini trgovin z elektronskim materialom.
Hvala za odgovor, res je, peljal sem avto na Interclass, so mi zamenjali tranzistor v 15 min in stvar spet deluje kot mora.
[ Uredi 31 jul 2007, 21:56 ] | Na vrh | |
sebaveh | 27 jun 2007, 14:45 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| In koliko so te olupli, če zaupaš? ;) | Na vrh | |
JG | 27 jun 2007, 21:34 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Stvar se mi je zdela pocen in sicer dobrih 40 eur za tranzistor in pa 20 eur delo, skupaj 66 eur. Men se zdi čist ok. | Na vrh | |
SepoX | 11 jul 2007, 16:53 | |
| Član #94 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51 Lokacija: Novo mesto Objav: 198
| Heh, sam tranzistor pa košta 5 EUR. | Na vrh | |
Stauer | 31 jul 2007, 21:31 | |
| Član #410 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 22:18 Objav: 12
| imel sem identičen problem na mojem V40. Kolegu, ki je maher v vsem kar ima mal vonja po elektriki (lol), sem pokazal vaše rešitve problema, ki ste jih predstavili na forumu. Zadevo je imel urejeno v 15 minutah, ampak ni bila napaka v tranzistorju, temveč mi je zamenjal potenciometer........ zadeva deluje b.p.
In še cena..... Laško pivo 1,70 EUR | Na vrh | |
sebaveh | 31 jul 2007, 21:54 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Tisti potenciometer na gumbu, ki sem ga enkrat že opisal? | Na vrh | |
Stauer | 31 jul 2007, 23:47 | |
| Član #410 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 22:18 Objav: 12
| sebaveh je napisal(a): ...
Tisti potenciometer na gumbu, ki sem ga enkrat že opisal?
Mislim da ta ja. Ti si ga nekaj pipsal z WD-jem ali kaj. No moj kolega pa ga je najprej na novo zalotal, pa ni bilo dobr, pol ga je pa kar zamenjal.
[ Uredi 31 jul 2007, 23:48 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 33, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|