|
|
Slab servis Pojdi na stran
1
[2]
|
|
D|N | 06 jun 2007, 19:26 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| ce je nesposoben in dela ceu dan, pol ni cudn da je do 100 evrov prisel.... | Na vrh | |
Edi | 07 jun 2007, 10:14 | |
| Član #310 Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22 Objav: 62
| Najprej moram izvedeti koliko je to pri drugih servisih potem bom mojstra za rokav pocukal in če ne bo posluha boste izvedeli vse o mojih podvigih z njim...
| Na vrh | |
Marty | 15 jun 2007, 14:13 | |
| Član #379 Prijavljen dne: 15 jun 2007, 13:52 Objav: 1
| no, fantje...
mogoče ne bi bilo slabo nekaj konstruktivnega o servisih povedat, recimo poleg tistega kar je bilo že rečeno - kakšna beseda več o tem, na katerega se pa vseeno lahko obrnemo... nasvet ali dva.
Nočem pametovat, vem le, da imate veliko izkušenj, ki jih z veseljem delite z novimi lastniki in lastnicami. ( sploh s tistimi, ki radi spremljamo tole spletno stran in delimo navdušenje ) | Na vrh | |
Kminc | 18 jul 2008, 18:35 | |
| Član #817 Prijavljen dne: 18 jul 2008, 18:16 Objav: 5
| Pozdravljeni,
Imam V40 in pred kratkim je prišlo do okvare vitalnega dela motorja-loputa za uravnavanja pretoka zraka. Avto sem peljal na Avtoservis Interclass in povem vam, da sem od tam odšel razočaran. Isti dan ko sem pripeljal avto na popravilo, so mi zagotovili, da bo popravljen do 16 ure. Mahnil sem jo domov,popoldne se se vsedel na avtobus in odšel po avto. Na pol poti so me poklicali, da avto še ni nared in da bo treba na rezervni kos počakati do 3 dni. OK sem si rekel in odšel. Čez 5 dni, ko naj bi naj bi avto nared, so me spet šokirali. Na rez. del bo treba čakati skoraj do sredine avgusta. Cena 950€ + delo. Najbolj žalostno je, da v teh časih, pri vseh hitrih poštah, čakaš na rezervni del 3-4 tedne. Baza je na Švedskem, ne na MARSU.
lep pozdrav Wadtolen
| Na vrh | |
AljAž | 18 jul 2008, 18:39 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Skladno s pravili se prosim podpiši s polnim, pravim imenom! Sicer bo post izbrisan-skladno s pravili. | Na vrh | |
Terminator | 18 jul 2008, 18:51 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Kminc je napisal(a): ...
Pozdravljeni,
Imam V40 in pred kratkim je prišlo do okvare vitalnega dela motorja-loputa za uravnavanja pretoka zraka. Avto sem peljal na Avtoservis Interclass in povem vam, da sem od tam odšel razočaran. Isti dan ko sem pripeljal avto na popravilo, so mi zagotovili, da bo popravljen do 16 ure. Mahnil sem jo domov,popoldne se se vsedel na avtobus in odšel po avto. Na pol poti so me poklicali, da avto še ni nared in da bo treba na rezervni kos počakati do 3 dni. OK sem si rekel in odšel. Čez 5 dni, ko naj bi naj bi avto nared, so me spet šokirali. Na rez. del bo treba čakati skoraj do sredine avgusta. Cena 950€ + delo. Najbolj žalostno je, da v teh časih, pri vseh hitrih poštah, čakaš na rezervni del 3-4 tedne. Baza je na Švedskem, ne na MARSU.
lep pozdrav Wadtolen
Skladišče imajo v Avstriji, tako da je še bližje | Na vrh | |
Kminc | 19 jul 2008, 13:46 | |
| Član #817 Prijavljen dne: 18 jul 2008, 18:16 Objav: 5
| Aljaž, a je zdej uredu,
Terminator-> Po njihovih podatki-besedah, je potrebno rez. kos naročiti na Švedskem od tam pošljejo povpraševanje po Evropi, nato kos dobijo in pošljejo k nam v SLO. HAHAHA to traja pri vseh hitrih dostavah cel mesec.
lp, Wadtolen | Na vrh | |
sebaveh | 19 jul 2008, 14:34 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Ko so zame naročili smerokaz, je ta prišel iz švedske malo prej kot v enem tednu. Seveda pa sem bil na servisu Dumida.
Sebastijan V. | Na vrh | |
VOLVOV40 | 20 jul 2008, 21:20 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Terminator je napisal(a): ... Kminc je napisal(a): ...
Pozdravljeni,
Imam V40 in pred kratkim je prišlo do okvare vitalnega dela motorja-loputa za uravnavanja pretoka zraka. Avto sem peljal na Avtoservis Interclass in povem vam, da sem od tam odšel razočaran. Isti dan ko sem pripeljal avto na popravilo, so mi zagotovili, da bo popravljen do 16 ure. Mahnil sem jo domov,popoldne se se vsedel na avtobus in odšel po avto. Na pol poti so me poklicali, da avto še ni nared in da bo treba na rezervni kos počakati do 3 dni. OK sem si rekel in odšel. Čez 5 dni, ko naj bi naj bi avto nared, so me spet šokirali. Na rez. del bo treba čakati skoraj do sredine avgusta. Cena 950€ + delo. Najbolj žalostno je, da v teh časih, pri vseh hitrih poštah, čakaš na rezervni del 3-4 tedne. Baza je na Švedskem, ne na MARSU.
lep pozdrav Wadtolen
Skladišče imajo v Avstriji, tako da je še bližje
Vse kar je bilo napisano je poplnoma res,ni pa povedal da ima GDI motor ,kar se pa tiče dobave rezervnega dela je pa takole če ga nima regijsko skladišče v tem primeru na Dunaju,ga morajo dobavit iz centralnega skladišča na Švedskem.Ker pa dotičnega dela nimajo niti na Švedskem ga morajo dobiti iz direktno iz tovarne,,se pravi Japonske in pa še vsa potrebna logistika pa je datum dobave že bližje MARSU.
LP ANDREJ | Na vrh | |
Kminc | 21 jul 2008, 22:33 | |
| Član #817 Prijavljen dne: 18 jul 2008, 18:16 Objav: 5
| Pozdravljeni,
Je res da ima avto GDI motor, je pa res tudi, da ta avto ni edini v Evopi, prav tako so s takimi motorji opremljeni Micke (carisma in pajero). Zato se mi zdi, da to ni opravičilo, da se kos čaka 3-4 tedne. Poleg tega je montažna linija na Nizozemskem, za oba tipa vozil. Mislim glede na to, da je VOLVO evropska firma bi morali take zadeve imeti na centralnem skladišču na Švedskem ali Nizozemskem.
LP; Wadtolen
| Na vrh | |
Kminc | 22 jul 2008, 20:49 | |
| Član #817 Prijavljen dne: 18 jul 2008, 18:16 Objav: 5
| Ne glede na težave, bom še vedno zvest VOLVU, ker se mi zdi vseeno super avto. No glede na težave s servisem->rezevnimi kosi, je pač tako, to je treba v tem norem svetu vzeti v zakup.
LP; Wadtolen. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 23 jul 2008, 18:45 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Pa še jaz mal piskerček prislonim v tole izbo. Avto je super duper, skoraj vse dela kot mora. Slab mesec nazaj sem bil na Dumidi ( nimam nič proti njim ) in smo ob rednem servisu menjali tudi zadnje pakne in zajlo za ročno, ker ko sem ga kupil ni prijela nič. Ko sem avto prevzel je ročna zavora delovala, čez teden dni pa se zgodba zaplete. Ročna ne prime več, ko zavoro spustim avto zaštopa zavora popusti in jaz se poskušam izogibat ročni, ker itak ne prime več in bomo to porihtali ob naslednjem obisku v MB. Ker pa včasih avtomatično potegne človek zavoro, se pri meni zadeva zaskoči in avto za hip obstoji... no, ker pa se mi je zadnjič to zgodilo pri 160 km/h ( pakne so se zaskočile, no, vsaj tko je blo slišat, avto je začel bremzat in vse je škripalo ), sem se odločil to peljat pogledat k " našim " famoznim mehanikom. Poskusil sem se izognit VSEM, ki sem pri njih bil in našel nekoga dosti blizu in vzel me je včeraj. Ko sem zgodbo razložil, so avto vzeli in rekli da bodo pogledali, jaz pa sem jih prosil, naj mi ne zategnejo samo ročne, ker je nekaj hudo narobe in naj zadevo pregledajo. avto sem čez 2 uri prevzel, češ vse je ok, zajlo smo zategnili jaz se odpeljem in na 1. križišču obstanem, seveda zaskočilo se je spet. Grem nazaj, pa mi tip reče: pol pejt pa na servis zrihtat, sej so oni krivi prosim, da mi zadevo porihtajo, če so se že lotili, pa smo se potem komaj zmenili, da ga bodo jutri še 1x pogledal. Ker grem v petek na morje, mi itak ni vseen kaj se dogaja z avtom, konec koncev ročne ne rabim baš, ampak zaskoči se tudi, če je čisto sproščena!! No, toliko okoli gorenjskih maistrov pri nas, tudi ene k***** ročne zavore ne znajo popravt, kaj šele, da bi kakšno žarnco zamenjal, to bi blo pomojem višek znanosti Noro, zakaj pol sploh so mehaniki... me pa zanima, ko vi peljete avto k mehaniku, se vračate 1x, 2x, 3x, 4x, ........ 150x nazaj, ali vam v prvem " poskusu " porihtajo avto ??? | Na vrh | |
sebaveh | 23 jul 2008, 19:12 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Volvo.4Life je napisal(a): ...
me pa zanima, ko vi peljete avto k mehaniku, se vračate 1x, 2x, 3x, 4x, ........ 150x nazaj, ali vam v prvem " poskusu " porihtajo avto ???
Pri nas jih vozimo na Zg. Polskavo, k Ačko-tu, ki je tudi pooblaščen serviser za BOSCH komponente.
Glede vračanja pa kakor se zmenimo. Včasih ne želimo zapravljati in menjavati pol avta, temveč le nekaj stvari, za katere je seveda težko vnaprej vedet, kako se bodo držale. Pri tem mu pač naročimo, da ni treba vlagati nekega hudega truda, temveč "naj naredi tak da bo šlo". Pri tem seveda zrihta kar je temu primerno, obenem pa reče "poskusi in če nebo vredu, pripelji nazaj". No, ponavadi vedno deluje v prvo.
Če pa izrecno zahtevamo, da naj dobro porihta in ob tem ne vprašamo za ceno, potem pa zrihta da je na avtu mir vsaj eno leto.
[ Uredi 23 jul 2008, 19:14 ] | Na vrh | |
Kminc | 23 jul 2008, 20:58 | |
| Član #817 Prijavljen dne: 18 jul 2008, 18:16 Objav: 5
| Kminc said ...
Pozdravljeni,
Imam V40 in pred kratkim je prišlo do okvare vitalnega dela motorja-loputa za uravnavanja pretoka zraka. Avto sem peljal na Avtoservis Interclass in povem vam, da sem od tam odšel razočaran. Isti dan ko sem pripeljal avto na popravilo, so mi zagotovili, da bo popravljen do 16 ure. Mahnil sem jo domov,popoldne se se vsedel na avtobus in odšel po avto. Na pol poti so me poklicali, da avto še ni nared in da bo treba na rezervni kos počakati do 3 dni. OK sem si rekel in odšel. Čez 5 dni, ko naj bi naj bi avto nared, so me spet šokirali. Na rez. del bo treba čakati skoraj do sredine avgusta. Cena 950€ + delo. Najbolj žalostno je, da v teh časih, pri vseh hitrih poštah, čakaš na rezervni del 3-4 tedne. Baza je na Švedskem, ne na MARSU.
lep pozdrav Wadtolen
Skladišče imajo v Avstriji, tako da je še bližje
Terminator ali veš kontakt od servisa v Avstriji,
lp, Wadtolen. | Na vrh | |
Terminator | 23 jul 2008, 21:04 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| nažalost ne vem..... | Na vrh | |
noj | 23 jul 2008, 21:26 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| VOLVO CAR AUSTRIA GmbH Postfach 123 Am Concorde Park 1/A1 A-2320 Schwechat
Telefon: 01-70128-0 Fax: 01-70128-9999 eMail: volvo©zmg.at
| Na vrh | |
volhart | 25 jul 2008, 19:02 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Rad bi konkreten odgovor od vas. Več ljudi mi je že reklo, da so uradni servisi dražji od kozolc servisev. V redu, se strinjam. OK, delovne ure so rahlo dražje (5-10 EUR). Baje so tudi original deli dražji na uradnem servisu kot pa ne (marža). Torej na primer filter klime za V70 stane okorg 54 EUR pri Lekšetu. Ali ga kdo dobi ceneje in seveda popolnoma istega. Kaj torej, mogoče pa vlogo igra le DDV. | Na vrh | |
sebaveh | 25 jul 2008, 20:11 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Cotar Toni je napisal(a): ...
Več ljudi mi je že reklo, da so uradni servisi dražji od kozolc servisev.
To je pri vseh znamkah tako.
Baje so tudi original deli dražji na uradnem servisu kot pa ne (marža).
Tudi to velja za vse znamke, hočeš ali nočeš.
Torej na primer filter klime za V70 stane okorg 54 EUR pri Lekšetu. Ali ga kdo dobi ceneje in seveda popolnoma istega. Kaj torej, mogoče pa vlogo igra le DDV.
Poskusi vprašat v katerem od servisov BHS. Cene imajo več ali manj enotne, še celo moj sorodnik je člen takega servisa, in zrihtajo lahko res marsikaj. Ali pa vprašaj še tistega serviserja, ki sem ga omenil zgoraj.
| Na vrh | |
Švedmorebitprh | 29 jul 2008, 11:02 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| Volvo.4Life je napisal(a): ... Pa še jaz mal piskerček prislonim v tole izbo. Avto je super duper, skoraj vse dela kot mora. Slab mesec nazaj sem bil na Dumidi ( nimam nič proti njim ) in smo ob rednem servisu menjali tudi zadnje pakne in zajlo za ročno, ker ko sem ga kupil ni prijela nič. Ko sem avto prevzel je ročna zavora delovala, čez teden dni pa se zgodba zaplete. Ročna ne prime več, ko zavoro spustim avto zaštopa zavora popusti in jaz se poskušam izogibat ročni, ker itak ne prime več in bomo to porihtali ob naslednjem obisku v MB. Ker pa včasih avtomatično potegne človek zavoro, se pri meni zadeva zaskoči in avto za hip obstoji... no, ker pa se mi je zadnjič to zgodilo pri 160 km/h ( pakne so se zaskočile, no, vsaj tko je blo slišat, avto je začel bremzat in vse je škripalo ), sem se odločil to peljat pogledat k " našim " famoznim mehanikom. Poskusil sem se izognit VSEM, ki sem pri njih bil in našel nekoga dosti blizu in vzel me je včeraj. Ko sem zgodbo razložil, so avto vzeli in rekli da bodo pogledali, jaz pa sem jih prosil, naj mi ne zategnejo samo ročne, ker je nekaj hudo narobe in naj zadevo pregledajo. avto sem čez 2 uri prevzel, češ vse je ok, zajlo smo zategnili jaz se odpeljem in na 1. križišču obstanem, seveda zaskočilo se je spet. Grem nazaj, pa mi tip reče: pol pejt pa na servis zrihtat, sej so oni krivi prosim, da mi zadevo porihtajo, če so se že lotili, pa smo se potem komaj zmenili, da ga bodo jutri še 1x pogledal. Ker grem v petek na morje, mi itak ni vseen kaj se dogaja z avtom, konec koncev ročne ne rabim baš, ampak zaskoči se tudi, če je čisto sproščena!! No, toliko okoli gorenjskih maistrov pri nas, tudi ene k***** ročne zavore ne znajo popravt, kaj šele, da bi kakšno žarnco zamenjal, to bi blo pomojem višek znanosti Noro, zakaj pol sploh so mehaniki... me pa zanima, ko vi peljete avto k mehaniku, se vračate 1x, 2x, 3x, 4x, ........ 150x nazaj, ali vam v prvem " poskusu " porihtajo avto ???
Pri vseh volvih do zdaj sem imel probleme z ročno in zgleda, da imajo tudi mehaniki nemalo težav, saj mi je zadnji na BHS (šel sem tja ker sem imel samo dva dni časa zaradi tehničnega) godrnjal in godrnjal, da kaj takšnega še ni videl. Šved ga je pri ročni zavori maksimalno zakopliciral zato še nisem imel volva z dobro delujočo ročno zavoro ampak mi jo zmeri zrihtajo lih tolk, da gre skozi tehnični.
I roll | Na vrh | |
Postojna | 13 jul 2009, 23:50 | |
| Član #1213 Prijavljen dne: 10 jul 2009, 03:48 Lokacija: Postojna Objav: 94
| Zanimivo, jaz do sedaj v 5 letih in 300K km z V70 in S60 nisem imel težav z Lekšetom, res pa tudi z avtomobili ne. Zdaj imam XC90 in upam, da bo zako tudi ostalo, hehe... | Na vrh | |
ovlov79 | 16 feb 2014, 19:31 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Po vsem tem prebranem, si lahko samo rečem: "Še dobro, da imam kanal v garaži." Fantje, jaz sem se 6 let vozil s Citroenom C5 dizlom, hidravlikarjem. Sistem na avtomobilu je obsežnejši, že zaradi hidravlike, senzorjev, žiroskopov, ročne zavore na prednjih kolesih, ki s časoma zablokira, ampak po večini sem stvari porihtal doma. Da o zavorah, stabilizatorjih, končnikih, fap...niti ne govorim. Je pa res, da sem se dostikrat, dostikrat hudo namučil, in kakšen dan tudi brez avta bil, ker nisem vedel, kako naprej do cilja. Po fohu sem strojnik in ne mehanik, sem samo bolj tehničen tip in rad kaj sam naredim. Že iz tega razloga, ker me zelo zanima, kako vozilo, ki si ga lastim funkcionira. Torej, če hočem kaj prišparati, naredim sam. Če hočem biti gospod, pa z debelo denarnico na pooblaščenca. Prebiram pa to temo, ker tudi sam iščem mehanika za to znamko. Vsega pa le ne morem naresti sam, niti ni orodja, ni pravega znanja in prav tako nimam računalniško podprtih softwearov za to (diagnostika). Rad pa delim izkušnje in rad pomagam tistemu, ki potrebuje pomoč!
LP od mene.
Sebastjan
[ Uredi 16 feb 2014, 19:33 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 64, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|