Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V40) Lučka temperature motorja stalno gori...

Avtor objava
Edi
28 apr 2007, 22:11 Predogled tiskanja
Član #310
Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22
Objav: 62
V četrtek sem se spravil prat avto in ker je bila mašina že zelo dolgo nazaj zadnjič oprana, sem si vzel čas in jo malce temeljiteje s čistilom in vodo opral. Drugi dan pa sem opazil, da mi lučka za temperaturo stalno gori in kazalec je v rdečem polju. Tudi pri popolnoma mrzlem motorju, ali se je še komu kdaj kaj takega zgodilo? Je morda senzor umrl ali se je računalniku kaj sfuralo?
Bom vesel vsakega odgovora, ker me je malce strah se peljat s takim avtom, na servis pa ne morem, ko so ravno prazniki.
Edi

[ Uredi 17 maj 2007, 23:33 ]
Na vrh
bvogri
28 apr 2007, 22:20
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
No nevem mogoče je šla samo voda v kakšen kontakt, pa rač.dobiva napačen signal.

Drugače pa je se je to zgodilo meni pri BMWju ko je voda padla pod minimum in je takoj zabil kazalc do konca

Pazi na te zadeve, ker te lahko veliko stanejo, saj po pregretju motor lahko praktično vržeš stran
Na vrh
Edi
28 apr 2007, 22:46
Član #310
Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22
Objav: 62
Saj vodo sem takoj kontroliral, je sodelavec imel na BMW ju podobno težavo in je moral nekje odpret ventil, da je lahko dotočil tekočino, sicer se naredi zračni žep pa imaš posodo polno motor pa skoraj suh. Ali je morda tu tudi kaj takega, iskala sva a nič našla, vode pa v posodi dovolj. Me tole kar malce jezi. Jutri bom probal snet akumulator, morda se je samo računalniku zmešal, ker danes sem vse kontakte na senzorjih z WD40 pošprical pa ni nič pomagalo.
Na vrh
Hong Kong
29 apr 2007, 09:27
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Pazi če skidaš konektorje, da se ti ne prižge AIR BAG opozorilna lučka kot se je meni. Zdaj že resetirana v servisu. Brez servisa je ne boš resetiral. Konektroji za airbag in stikala so tudi okrog motorja saj grejo na kar nekaj senzorjev nameščenih spredaj zraven hladilnika motorja.

Preden skineš oz. odklopiš kakršenkoli konektor (še posebej od klime ali SRS AiR baga) je obvezno pred tem izvlečti ključ za vžig in izklopiti negaitvni pol akumulatorja in počakati 3-5 min.
V obratnem postopku ko priklopiš akumulator je potrebno ključ vžiga imeti v poziciji II preden povežeš negativni pol akumulatorja.

V tvom primeru je voda prišla v en konektor in nič drugega ni.
WD40 ne priporočam za špricanje kontaktov ker ima tudi oljne masti. WD40 je bolj namenjen antikorozijski zaščiti mehanskih premičnih delov in ne elektro kontaktima. Za ta namen je treba koristiti kontakt sprej. Začasno lahko pomaga a na dolgo NE.



WARNING! The ignition must be in position "0" and the
key removed from the ignition switch if any connector in
the SRS system is to be unplugged. Then wait at least
three minutes and disconnect the battery negative lead
before unplugging any of the connectors. When work is
completed, the ignition key must be turned to position "II"
before reconnecting the battery negative lead.




[ Uredi 29 apr 2007, 09:30 ]
Na vrh
Edi
29 apr 2007, 10:24
Član #310
Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22
Objav: 62
Ja če bi bil siguren, da je samo voda v konektorju se ne bi sekiral, počakam, da se presuši pa bo. Bolj se bojim, da nebi kaj z računalnikom se sfižilo, service lučka mi pa tako že kak mesec gori, ker jo mojster ni imel časa ugasnit ko sem bil nazadnje tam. Če ne bo nič pomagalo grem jutri na srvis pa bomo videli. Resetiranje pa z kilometersko tipko in kontaktom pa pri meni ne dela, žal.
Na vrh
Ivo
29 apr 2007, 12:15
Član #39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13
Objav: 276
kater letnik ...

namesto da z WDjem spricas raje samo z zrakom spihaj ... da o kontakt sprejih ne govorim ... tisti samo pospesijo korozijo ...
Na vrh
VOLVOV40
01 maj 2007, 19:33
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Velika verjetnost je tudi ta da ti je senzor odpovedal poslušnost,ali pa ti je počila žica ki vodi do senzorja in se ti pritiska ob sam motor,kar povzroča da ti lučka gori nepretrgoma.
Na vrh
Edi
03 maj 2007, 14:59
Član #310
Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22
Objav: 62
Fantje hvala za ogovore. Stvar je taka, umrl je termostat, katerega smo zamenjali, potem je eno vožnjo delalo vse normalno potem se je pa lučka začela zopet prižigat, verjetno je umrl tudi senzor temperature, čakam na novega. Danes sem šel gledat enega V70 2.5 stari motor. Ali kdo ve koliko je poraba in ali je 200000Km prevež za sedem let star avto?
Na vrh
Ivo
03 maj 2007, 16:11
Član #39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13
Objav: 276
Daj vprašanje prestavi v temo informacije o vozilih ... da ne bomo offtopic ...

preveč definitivno ni ...

bi reku da je prej to garancija da ma avto res tolk kilometrov pa da niso previti ... razen če jih ni že kdaj prej imel toliko ...
Na vrh
Edi
05 maj 2007, 17:05
Član #310
Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22
Objav: 62
Senzor temperature se je odločil in dela spet tako kot je treba. Hvala bogu strošek odpade.
Na vrh
Blaž
05 maj 2007, 19:45
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283


Prijetno naprej!
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 41, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete