|
|
(V40) Lučka temperature motorja stalno gori...
|
|
bvogri | 28 apr 2007, 22:20 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| No nevem mogoče je šla samo voda v kakšen kontakt, pa rač.dobiva napačen signal.
Drugače pa je se je to zgodilo meni pri BMWju ko je voda padla pod minimum in je takoj zabil kazalc do konca
Pazi na te zadeve, ker te lahko veliko stanejo, saj po pregretju motor lahko praktično vržeš stran | Na vrh | |
Edi | 28 apr 2007, 22:46 | |
| Član #310 Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22 Objav: 62
| Saj vodo sem takoj kontroliral, je sodelavec imel na BMW ju podobno težavo in je moral nekje odpret ventil, da je lahko dotočil tekočino, sicer se naredi zračni žep pa imaš posodo polno motor pa skoraj suh. Ali je morda tu tudi kaj takega, iskala sva a nič našla, vode pa v posodi dovolj. Me tole kar malce jezi. Jutri bom probal snet akumulator, morda se je samo računalniku zmešal, ker danes sem vse kontakte na senzorjih z WD40 pošprical pa ni nič pomagalo. | Na vrh | |
Hong Kong | 29 apr 2007, 09:27 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| Pazi če skidaš konektorje, da se ti ne prižge AIR BAG opozorilna lučka kot se je meni. Zdaj že resetirana v servisu. Brez servisa je ne boš resetiral. Konektroji za airbag in stikala so tudi okrog motorja saj grejo na kar nekaj senzorjev nameščenih spredaj zraven hladilnika motorja.
Preden skineš oz. odklopiš kakršenkoli konektor (še posebej od klime ali SRS AiR baga) je obvezno pred tem izvlečti ključ za vžig in izklopiti negaitvni pol akumulatorja in počakati 3-5 min. V obratnem postopku ko priklopiš akumulator je potrebno ključ vžiga imeti v poziciji II preden povežeš negativni pol akumulatorja.
V tvom primeru je voda prišla v en konektor in nič drugega ni. WD40 ne priporočam za špricanje kontaktov ker ima tudi oljne masti. WD40 je bolj namenjen antikorozijski zaščiti mehanskih premičnih delov in ne elektro kontaktima. Za ta namen je treba koristiti kontakt sprej. Začasno lahko pomaga a na dolgo NE.
WARNING! The ignition must be in position "0" and the key removed from the ignition switch if any connector in the SRS system is to be unplugged. Then wait at least three minutes and disconnect the battery negative lead before unplugging any of the connectors. When work is completed, the ignition key must be turned to position "II" before reconnecting the battery negative lead.
[ Uredi 29 apr 2007, 09:30 ] | Na vrh | |
Edi | 29 apr 2007, 10:24 | |
| Član #310 Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22 Objav: 62
| Ja če bi bil siguren, da je samo voda v konektorju se ne bi sekiral, počakam, da se presuši pa bo. Bolj se bojim, da nebi kaj z računalnikom se sfižilo, service lučka mi pa tako že kak mesec gori, ker jo mojster ni imel časa ugasnit ko sem bil nazadnje tam. Če ne bo nič pomagalo grem jutri na srvis pa bomo videli. Resetiranje pa z kilometersko tipko in kontaktom pa pri meni ne dela, žal. | Na vrh | |
Ivo | 29 apr 2007, 12:15 | |
| Član #39 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13 Objav: 276
| kater letnik ...
namesto da z WDjem spricas raje samo z zrakom spihaj ... da o kontakt sprejih ne govorim ... tisti samo pospesijo korozijo ... | Na vrh | |
VOLVOV40 | 01 maj 2007, 19:33 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Velika verjetnost je tudi ta da ti je senzor odpovedal poslušnost,ali pa ti je počila žica ki vodi do senzorja in se ti pritiska ob sam motor,kar povzroča da ti lučka gori nepretrgoma. | Na vrh | |
Edi | 03 maj 2007, 14:59 | |
| Član #310 Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22 Objav: 62
| Fantje hvala za ogovore. Stvar je taka, umrl je termostat, katerega smo zamenjali, potem je eno vožnjo delalo vse normalno potem se je pa lučka začela zopet prižigat, verjetno je umrl tudi senzor temperature, čakam na novega. Danes sem šel gledat enega V70 2.5 stari motor. Ali kdo ve koliko je poraba in ali je 200000Km prevež za sedem let star avto? | Na vrh | |
Ivo | 03 maj 2007, 16:11 | |
| Član #39 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13 Objav: 276
| Daj vprašanje prestavi v temo informacije o vozilih ... da ne bomo offtopic ...
preveč definitivno ni ...
bi reku da je prej to garancija da ma avto res tolk kilometrov pa da niso previti ... razen če jih ni že kdaj prej imel toliko ... | Na vrh | |
Edi | 05 maj 2007, 17:05 | |
| Član #310 Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22 Objav: 62
| Senzor temperature se je odločil in dela spet tako kot je treba. Hvala bogu strošek odpade. | Na vrh | |
Blaž | 05 maj 2007, 19:45 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
|
Prijetno naprej! | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 41, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|