(V40) Lučka temperature motorja stalno gori...
Edi, 28 apr 2007, 22:11

V četrtek sem se spravil prat avto in ker je bila mašina že zelo dolgo nazaj zadnjič oprana, sem si vzel čas in jo malce temeljiteje s čistilom in vodo opral. Drugi dan pa sem opazil, da mi lučka za temperaturo stalno gori in kazalec je v rdečem polju. Tudi pri popolnoma mrzlem motorju, ali se je še komu kdaj kaj takega zgodilo? Je morda senzor umrl ali se je računalniku kaj sfuralo?
Bom vesel vsakega odgovora, ker me je malce strah se peljat s takim avtom, na servis pa ne morem, ko so ravno prazniki.
Edi

Re: (V40) Lučka temperature motorja stalno gori...
bvogri, 28 apr 2007, 22:20

No nevem mogoče je šla samo voda v kakšen kontakt, pa rač.dobiva napačen signal.

Drugače pa je se je to zgodilo meni pri BMWju ko je voda padla pod minimum in je takoj zabil kazalc do konca

Pazi na te zadeve, ker te lahko veliko stanejo, saj po pregretju motor lahko praktično vržeš stran

Re: (V40) Lučka temperature motorja stalno gori...
Edi, 28 apr 2007, 22:46

Saj vodo sem takoj kontroliral, je sodelavec imel na BMW ju podobno težavo in je moral nekje odpret ventil, da je lahko dotočil tekočino, sicer se naredi zračni žep pa imaš posodo polno motor pa skoraj suh. Ali je morda tu tudi kaj takega, iskala sva a nič našla, vode pa v posodi dovolj. Me tole kar malce jezi. Jutri bom probal snet akumulator, morda se je samo računalniku zmešal, ker danes sem vse kontakte na senzorjih z WD40 pošprical pa ni nič pomagalo.

Re: (V40) Lučka temperature motorja stalno gori...
Hong Kong, 29 apr 2007, 09:27

Pazi če skidaš konektorje, da se ti ne prižge AIR BAG opozorilna lučka kot se je meni. Zdaj že resetirana v servisu. Brez servisa je ne boš resetiral. Konektroji za airbag in stikala so tudi okrog motorja saj grejo na kar nekaj senzorjev nameščenih spredaj zraven hladilnika motorja.

Preden skineš oz. odklopiš kakršenkoli konektor (še posebej od klime ali SRS AiR baga) je obvezno pred tem izvlečti ključ za vžig in izklopiti negaitvni pol akumulatorja in počakati 3-5 min.
V obratnem postopku ko priklopiš akumulator je potrebno ključ vžiga imeti v poziciji II preden povežeš negativni pol akumulatorja.

V tvom primeru je voda prišla v en konektor in nič drugega ni.
WD40 ne priporočam za špricanje kontaktov ker ima tudi oljne masti. WD40 je bolj namenjen antikorozijski zaščiti mehanskih premičnih delov in ne elektro kontaktima. Za ta namen je treba koristiti kontakt sprej. Začasno lahko pomaga a na dolgo NE.



WARNING! The ignition must be in position "0" and the
key removed from the ignition switch if any connector in
the SRS system is to be unplugged. Then wait at least
three minutes and disconnect the battery negative lead
before unplugging any of the connectors. When work is
completed, the ignition key must be turned to position "II"
before reconnecting the battery negative lead.




Re: (V40) Lučka temperature motorja stalno gori...
Edi, 29 apr 2007, 10:24

Ja če bi bil siguren, da je samo voda v konektorju se ne bi sekiral, počakam, da se presuši pa bo. Bolj se bojim, da nebi kaj z računalnikom se sfižilo, service lučka mi pa tako že kak mesec gori, ker jo mojster ni imel časa ugasnit ko sem bil nazadnje tam. Če ne bo nič pomagalo grem jutri na srvis pa bomo videli. Resetiranje pa z kilometersko tipko in kontaktom pa pri meni ne dela, žal.

Re: (V40) Lučka temperature motorja stalno gori...
Ivo, 29 apr 2007, 12:15

kater letnik ...

namesto da z WDjem spricas raje samo z zrakom spihaj ... da o kontakt sprejih ne govorim ... tisti samo pospesijo korozijo ...

Re: (V40) Lučka temperature motorja stalno gori...
VOLVOV40, 01 maj 2007, 19:33

Velika verjetnost je tudi ta da ti je senzor odpovedal poslušnost,ali pa ti je počila žica ki vodi do senzorja in se ti pritiska ob sam motor,kar povzroča da ti lučka gori nepretrgoma.

Re: (V40) Lučka temperature motorja stalno gori...
Edi, 03 maj 2007, 14:59

Fantje hvala za ogovore. Stvar je taka, umrl je termostat, katerega smo zamenjali, potem je eno vožnjo delalo vse normalno potem se je pa lučka začela zopet prižigat, verjetno je umrl tudi senzor temperature, čakam na novega. Danes sem šel gledat enega V70 2.5 stari motor. Ali kdo ve koliko je poraba in ali je 200000Km prevež za sedem let star avto?

Re: (V40) Lučka temperature motorja stalno gori...
Ivo, 03 maj 2007, 16:11

Daj vprašanje prestavi v temo informacije o vozilih ... da ne bomo offtopic ...

preveč definitivno ni ...

bi reku da je prej to garancija da ma avto res tolk kilometrov pa da niso previti ... razen če jih ni že kdaj prej imel toliko ...

Re: (V40) Lučka temperature motorja stalno gori...
Edi, 05 maj 2007, 17:05

Senzor temperature se je odločil in dela spet tako kot je treba. Hvala bogu strošek odpade.

Re: (V40) Lučka temperature motorja stalno gori...
Blaž, 05 maj 2007, 19:45



Prijetno naprej!