Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Mali oglasi
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

I: S60 - osebni uvoz rabljenega vozila iz Nemčije

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
Longa
21 apr 2007, 08:57 Predogled tiskanja
Član #299
Prijavljen dne: 21 apr 2007, 08:40
Objav: 2
Umislila sem si, da bi v naslednjih dneh šla v Nemčijo po S60 z webmobil24, autoscout24 ali mobile.
Moji parametri so:
- ne starejše kot 2003,
- manj kot 60.000 KM
- ceneje kot 15.000 Eur

Iz prebranega tukaj slepam, da je varianta D5 (163KM) ta prava.

Zanima me:
- ali je kje na tem forumu že objavljena kakšna izkušnja o neposrednem osebnem nakupu rabljenega Volva v Nemčiji
- ali je kdo imel te izkušnje, in jih lahko zaupa


Hvala!

Naslov teme popravil AljAž

[ Uredi 24 apr 2007, 12:54 ]
Na vrh
mikko
21 apr 2007, 09:45
Član #10
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18
Objav: 214
Am , ceneje bo, če greš do enega, ki uvaža avtomobile
Ker ti ne boš dobila takih cen, kot jih dobijo te naše firme, ker dobijo dodatne popuste na količino.
Lahko greš prašati v Syncro v Domžalah, če ti kakšnega zrihtajo...
www.syncro.si
Na vrh
rdečs40
21 apr 2007, 12:25
Član #50
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25
Objav: 382
Joma d.o.o. v Kamniku ti tudi uvozi avto iz nemčije po naročilu.Mislm pa da tudi z italijani poslujejo.Pa kolikor mam jst izkušenj z njimi so korektni.Sej pravim, pripeljejo ti pa vozilo kakršno hočeš, če le v danem trenutku je takšen voz na voljo.
Na vrh
S60R-Ocean Race
22 apr 2007, 01:36
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Da dobiš letnik 2003 z 60.000km je nemogoče ali pa moraš imeti izredno srečo. Morda so avti resnično ohranjeni ampak letnika 2003 z 60.000km boš dobila težko. Moj je letnik 2004 in ima 143.000km in če bi jih prevrteli na 50.000 ne bi bilo sumljivo ker je avto praktično kot nov. Najmanj pa je to možno v Nemčiji kjer se s takšnimi vozili vozijo pretežno na dolge relacije. Raje z več kilometri kot pa z zbitimi. Poznam eno podjetje, ki se ukvarja z Uvozom predvsem Volvov v Slovenijo, Avto Mik iz Kopra, za katere še nisem slišal slabe besede. Poslujejo s samo eno Leasing hišo iz Italije, od katere dobivajo avtomobile iz operativnega Leasinga se pravi, da so takšna vozila 100% redno servisirana in kilometri niso zbiti.

Prijeten in dober nakup želim

p.s.: informacija iz prve roke, sem tudi sam tam kupil avto.

[ Uredi 22 apr 2007, 01:39 ]
Na vrh
rdečs40
22 apr 2007, 06:43
Član #50
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25
Objav: 382
Ja, avto Mik so tudi zelo vredu
Na vrh
bvogri
22 apr 2007, 11:38
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Samo ne CRONO Ajdovščina, ker tam so pa znani, da avte pripeljejo rikverc
Je bilo že več primerov... ravno sedaj se na drugem forumu govori o avtu, ki jih je imel pred letom 160.000, sedaj pa 100.000.

No jaz sem svojo Vectro prodal nekemu preprodajalcu, ki je rekel naj servisno knjigo vržem kar v smeti (avto je imel 240.ooo).... pomoje ni treba nadalne razlage... tako da pri preprodajalcih je potrebo biti pazljiv!!!!
Na vrh
Longa
23 apr 2007, 02:44
Član #299
Prijavljen dne: 21 apr 2007, 08:40
Objav: 2
Hvala vsem za napotke.

Vsekakor računam, da bom osebno šla v Nemčijo do trgovca z rabljenim vozilom in enostavno kupila vozilo enako kot pri kateremkoli prodajalcu v sloveniji. Zakaj: ker so cene nižje kot pri trgovcih v Slo (vsaj ko gledam primerljiva vozila, a tudi že tri leta smo v EU). Aha, računam še, da bom dobila vozilo od 1.lastnika.

Osebno tega še nisem počela. Osebno nisem še nikoli kupila rabljeno vozilo. Pa tudi nisem še imela vozilo z več kot 5 cifer na števcu (pri do zdaj prevoženih vsaj pol Mio KM). Tako, da se mi upira misel, da bi kupila vozilo, ki ima že več kot 100K km.

Bom pa, ko opravim, posredovala izkušnje...
Na vrh
S60R-Ocean Race
23 apr 2007, 09:20
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Ne ne...Tudi v Nemčiji je večina avtov vožena zadnje pol leta rikverc...Zakaj bi se ti avti z več kot 100.000km upirali...nevem, današnje limuzine so konstruirtane za 600.000km+...in ne vem v čem je poanta...aja pa še od prvega lastnika, saj ni problema, samo možnost da dobiš kar bi rada je 1:10.000. Tudi nekaj moraš vedeti. Avto vožen po avtocesti 150.000km in ima motor in vse sklope veliko bolj ohranjene kot pa nek avto vožen po mestu le 50.000km...gre se za vse od podvozja do motorja, do turbine. Vsak poznavalec in serviser ti bo povedal kar sem pravkar omenil. Tako da to glede 100.000km+ je staro jugoslovanska fustracija "stoenk" in "jugecev", ki so bilio pri 100.000 že redko vozni. Danes je pa neko kvalitetno narejeno vozilo ( Volvo ) lahko pri 150.000km še v dejansko NOVEM stanju in se ob rednem in kvalitetnem vzdrževanju lahko naredi še nadaljnih juhuhu kilometrov brez problemov. Mislim, da je najbolja varianta zate, da si kupiš nov avto, da bo tale čas pred 100.000km ( beri: takrat je avto že za na odpad po mnenju nove kolegice ) čim kasneje minil.
Na vrh
volvo5er
23 apr 2007, 12:16
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
S60R OR ima prav, dandanes, sploh pri Volvih, ni tako pomembno koliko kilometrov imajo narejenih, veliko bolj pomembno je, da so bili redno vzdrževani, da so prikazani kilometri realni (da ne pride do prepozne menjave zobatega jermena; beri, po tem, ko le ta odpove) ter normalno voženi (praktično nemogoče ugotoviti, razen če osebno poznaš lastnika). Da avto, ki ima več kot 100kkm, ni za kupiti, sploh če govorimo o volvih, je nesmisel. Dandanes so, vsaj avtomobili višjega razreda, skonstruirani tako, da ob primernem vzdrževanju, zdržijo vsaj 400kkm, tako da kupiti avto s 150kkm ne bi smel biti nikakršen problem.
Na vrh
Ivo
23 apr 2007, 12:19
Član #39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13
Objav: 276
moje izkušnje glede kilometrine pri rabljenih vozilih ...

raje 20 000km več na števcu kot pa 5000km manj ...
Na vrh
Blaž
23 apr 2007, 12:31
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Tudi v Nemčiji je večina avtov vožena zadnje pol leta rikverc...


Mislim, da če avto kupiš gor, je sedaj verjetnost prevrtenih kilometrov manjša, kot je bila včasih, saj so sprejeli - ne tako dolgo nazaj spremembo v zakonu o zaščiti potrošnikov glede tega - in mislim, da kar dobro izvajajo kontrole nad kilometri - sem že slišal za primer, ko so preprodajalcu po ugotovitvi, da je prirejal kilometre in servisne knjige pobrali čisto vse kar je imel!

Na vrh
isegrim
23 apr 2007, 16:16
Član #305
Prijavljen dne: 23 apr 2007, 15:41
Objav: 2
Zdravo,

Poznam prijatelja, ki je kupil avto v Nemčiji in mi je malo razložil sistem.
Znesek, katerega ti prodajalec napiše na račun je pomemben zaradi davka na motorna vozila (spodnja tabela). Pri določenih trgovcih se lahko dogovoriš, da ti izstavi dva računa. Prvi je pravi za trgovca, drugi, katerega trgovec pri sebi stornira, pa zate za DMV. Računaj tudi približno 100-150 EUR za tablico, da lahko vozilo pripelješ (razen, če vozilo pripeljete na prikolici), 100-150 EUR za homologacijo (LPP v LJ, v MB pa ne vem kdo to izvaja) in približno 130 EUR za razgradnjo vozila (glede na težo vozila). In na koncu še seveda ragistracija.


do 1,0 mio SIT 1,0
nad 1,0 mio SIT do 1,4 mio SIT 1,4
nad 1,4 mio SIT do 1,8 mio SIT 2,0
nad 1,8 mio SIT do 2,4 mio SIT 3,5
nad 2,4 mio SIT do 3,0 mio SIT 5,0
nad 3,0 mio SIT do 4,0 mio SIT 7,0
nad 4,0 mio SIT do 5,0 mio SIT 9,0
nad 5,0 mio SIT do 6,0 mio SIT 11,0
nad 6,0 mio SIT 13,0

PS: za slovniče napake in nerazumjive stavke se opravičujem.
Na vrh
S 40R
23 apr 2007, 18:14
Član #121
Prijavljen dne: 11 dec 2006, 14:49
Objav: 33
Mi ze od leta 1990 vozimo volvote,pa ni bilo nikdar nobene panike da bi kateri motor crkno,ce ga normalno vozis pa vzdrzujes,pa smo imeli po 400.000 tisoc in vec,pa so se ti avti zdaj nekje na cesti.V nemcijo se nesplaca it po avto samemu,zato ker so stroski vsega skupaj preveliki,pa se najt moras tapravega,so pa poti zelo dolge, od enga do drugega,mam ze prakso z tem ko hodim zraven po MB Actrose kdaj pa kdaj gor.Bolje je prinas kupit avto,pa se posteno pregleda,kilometri pa niso tak vazni,ce je vzdrzevan pa vse deluje.
Na vrh
volvo5er
23 apr 2007, 18:20
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
@isegrim
V Mariboru izvaja homologacijo RTI. Tisti številka za ceno od do v mio sit so pa procenti cene avtomobila, ki jih plačaš kot davek (ali nekaj podobnega).
Na vrh
isegrim
23 apr 2007, 19:03
Član #305
Prijavljen dne: 23 apr 2007, 15:41
Objav: 2
Ja sem pozabil napisti. To je tabela davka na motorna vozila (DMV), se pravi dražji kot je avto večji odstotek se plača državi (naši).

do 1,0 mio SIT - 1,0%
nad 1,0 mio SIT do 1,4 mio SIT - 1,4%
nad 1,4 mio SIT do 1,8 mio SIT - 2,0%
nad 1,8 mio SIT do 2,4 mio SIT - 3,5%
nad 2,4 mio SIT do 3,0 mio SIT - 5,0%
nad 3,0 mio SIT do 4,0 mio SIT - 7,0%
nad 4,0 mio SIT do 5,0 mio SIT - 9,0%
nad 5,0 mio SIT do 6,0 mio SIT - 11,0%
nad 6,0 mio SIT 13,0
Na vrh
AljAž
15 maj 2007, 10:54
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Prestavljeno iz novozačete teme:

Ovlov je napisal(a): ...

Se opravičujem, če je bila tema obdelana že kje drugje. Če ne, pa tole vprašanje:
Ali kdo ve, kaj natanko (lepo po vrsti, po korakih) je treba narediti, če sam uvoziš avto (greš čez mejo, najdeš lepotca po svoji všeči, ga kupiš in ga pripelješ domov v trajno last in užitek)?
Že vnaprej hvala dobrotniku!

Na vrh
alfaromeo
15 maj 2007, 12:05
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Mislim da gre postopek nekako takole:
Ogledaš avto
Plačaš in odpelješ z vsemi papirji
Registriraš (preizkušnja ali neke take tablice)
Pripeljeeš v Slovenijo, kjer imaš časa nekih 3 - 4 tedene da zadevo homologiraš in plačaš vse preostale dajatve DMV, DDV... itd.
Registriaš še enkrat in potem greš lahko s SLO tablicami na kavo.

lp
Na vrh
madmax12
15 maj 2007, 12:24
Član #330
Prijavljen dne: 14 maj 2007, 17:06
Objav: 20
jaz sem ga kupil pri podjetju imperas d.o.o. in sem zelo zadovoljen. www.imperas.si
Na vrh
Ovlov
15 maj 2007, 17:36
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Jaz, res je to: kilometrštevc bolj malo pove. Človek se vpraša, zakaj pri vsej tej elektroniki sodobni avtomobili nimajo tudi števca hladnih vžigov, ki bi precej več povedal o stanju motorja in avta. (Mogoče bi naš moderator moj predlog posredoval firmi Volvo ... in zraven še predlog za likvidacijo Summita in podobnih servisunov ...)
Na vrh
Pravljicar
16 maj 2007, 17:46
Član #327
Prijavljen dne: 12 maj 2007, 11:29
Objav: 20
Ej sory ampak da pričakuješ volvota z 60.000 km iz tujine, je utopija!!!. Drugače se pa pri volvotih marsikaj vidi ?? če seveda znaš se pa strinjam raje 30.000 tisoč več kot 5.000 manj.
Na vrh
zRS
16 maj 2007, 19:19
Član #331
Prijavljen dne: 14 maj 2007, 22:28
Objav: 13
3 leta staro s60 d5 je zelo težko najti (vsaj z realnimi kilometri) zaupanje trgovcem v tujini je pa tudi težko

z uvozom pa nasploh ni nobenih težav lansko leto smo pripeljali novega passata in bmw z4 in oba avtomobila sta v redu (kupljena pri uradnih prodajalcih posamične znamke) mimogrede kar se tiče zaupanja na bmw smo se s trgovcem dogovorili za novi zadnji gumi....teh do sedaj kolega še ni dobil kljub večkratnem klicanju v nemčijo....samo za opozorilo:
-avto kupi pri uradnem trgovcu vozil volvo
-probaj si priskrbeti serviserja za sabo, da vozilo pregleda
-probaj (po možnosti) si priskrbeti merilec debeline laka
-vsako stvar, ki ti jo obljubi trgovec OBVEZNO zahtevaj, da bo to obljubo vpisal v kupoprodajno pogodbo saj v primeru, da se ti vozilo pokvari, da po pregledu ni vse OK (stanje kilometrov itd.) lahko zahtevaš ( z dobrim odvetnikom) povračilo kupnine in vrneš avtomobil ali pa popravilo napake
srečen nakup

Na vrh
AljAž
07 jul 2007, 10:16
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Objavljeno v drugi temi:

Na vrh
Ovlov
12 nov 2007, 20:59
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
bvogri je napisal(a): ...

Samo ne CRONO Ajdovščina, ker tam so pa znani, da avte pripeljejo rikverc
Je bilo že več primerov... ravno sedaj se na drugem forumu govori o avtu, ki jih je imel pred letom 160.000, sedaj pa 100.000.



Halo Bvogri, halo vsi!
A še kdo kaj ve o teh tipčkih od Crona?
Trenutno namreč prodajajo enega sivega XC-ja, ki mi kljub temu, da je D5, ne gre iz glave (mogoče zato, ker je, poleg tega da je metalni sivec, tudi manualec)....

NLP!
Na vrh
AljAž
12 nov 2007, 21:06
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ovlov je napisal(a): ...

bvogri je napisal(a): ...

Samo ne CRONO Ajdovščina, ker tam so pa znani, da avte pripeljejo rikverc
Je bilo že več primerov... ravno sedaj se na drugem forumu govori o avtu, ki jih je imel pred letom 160.000, sedaj pa 100.000.



Halo Bvogri, halo vsi!
A še kdo kaj ve o teh tipčkih od Crona?
Trenutno namreč prodajajo enega sivega XC-ja, ki mi kljub temu, da je D5, ne gre iz glave (mogoče zato, ker je, poleg tega da je metalni sivec, tudi manualec)....

NLP!


Pa saj lepo vzemi VIN in preveri zgodovino. Potem pa pojdi na AMZS pa naj ti lak izmerijo. Tako boš vsaj vedel če je avto redno vzdrževan, nezaleten in ima realne kilometre. Se pravi bistvene reči. Vem o katerem avtu govoriš in res izgleda zanimiv, za peverit je!


[ Uredi 12 nov 2007, 21:15 ]
Na vrh
Ovlov
12 nov 2007, 21:25
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
AljAž je napisal(a): ...


Pa saj lepo vzemi VIN in preveri zgodovino. Potem pa pojdi na AMZS pa naj ti lak izmerijo. Tako boš vsaj vedel če je avto redno vzdrževan, nezaleten in ima realne kilometre. Se pravi bistvene reči. Vem o katerem avtu govoriš in res izgleda zanimiv, za peverit je!



Ja, sem že dobil VIN in bom preveril, a ni tako preprosto: računalniški register zna biti pomanjkljiv, še zlasti pri Italijanih, in ta volvo info sistem, kolikor vidim ne prvič, deluje ali pa ne. Konkretno pri tem primerku mi "kronist" pravi, da je v rač. registru očitno narobe zapisan servis na 137.000 namesto 117.000 (kot je v knjižici), kar da se lepo vidi na podlagi drugih registriranih servisov .... Saj ne rečem ... a ipak ...?? Za 26 K bi si pač zaslužil avto s 100 % rodovnikom, a ne?

No ja, si mislim, dokler ne preverim trdih faktov, ni slabo, če zvem še kaj o zadevnih tipčkih ... Škodi že ne, ane?
Na vrh
Ovlov
13 nov 2007, 15:26
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Naj se dopolnim - za morebitne druge interesente: v Volvovem računalniškem registru - sam bog Odin ve zakaj - niso vnešeni redni servisi, ampak samo ev. popravila ipd.!! Tako da ti sam VIN pri uvoženih avtih bore malo pomaga, če bi rad preveril dejansko kilometrino...
Na vrh
AljAž
13 nov 2007, 16:18
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ovlov je napisal(a): ...

Naj se dopolnim - za morebitne druge interesente: v Volvovem računalniškem registru - sam bog Odin ve zakaj - niso vnešeni redni servisi, ampak samo ev. popravila ipd.!! Tako da ti sam VIN pri uvoženih avtih bore malo pomaga, če bi rad preveril dejansko kilometrino...


Ali je potemtakem Dumida več kot le servis? Namreč sem že za prenekateri avto poizvedel kdaj, kje, pri koliko kilometrov in kaj (rednega in izrednega) je bilo narejenega na rednih servisih.
Na vrh
Ovlov
13 nov 2007, 16:34
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
No kidding! Čudna reč. Jaz govorim o tem, kar so mi povedali pri Lekšet ... medtem ko ti npr. pri Summit sploh NIČ nočejo povedat, če ne pripelješ lastnika na povodcu s sabo (temu oni rečejo "varstvo os. podatkov" - MY ASS! - medtem ko ti npr. vsak belgijski pooblaščeni volvo diler v hipu zmejla vso historijo avta, če jim pošlješ VIN. Kaj naj rečem: bedna tale volvo mreža. Pri BMW-ju stvari delujejo čisto drugače: tam ti dostavijo izbrani avto od kateregakoli evropskega pooblaščenega dilerja ...
Na vrh
lupen
13 nov 2007, 19:26
Član #160
Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36
Objav: 383
Ma kaj se pa bojiste,će ima avto 30000več,kot je na števcu in nenazadnje,saj je Volvo ne.Vem iz lastnih izkušenj,da so bencinci v tujini,več ali manj vsi z realnimi km.Za dizle,pa nisem tako prepričan
Na vrh
AljAž
14 nov 2007, 17:42
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
lupen je napisal(a): ...

Ma kaj se pa bojiste,će ima avto 30000več,kot je na števcu in nenazadnje,saj je Volvo ne.Vem iz lastnih izkušenj,da so bencinci v tujini,več ali manj vsi z realnimi km.Za dizle,pa nisem tako prepričan


Dvomim da se "splača" previjati kilometre za 30.ooo. Sicer pa ima menda več kot polovico tehle uvoženih V50 previte kilometre.
Na vrh
lupen
14 nov 2007, 20:03
Član #160
Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36
Objav: 383
Seveda jih imajo,saj tudi ljudje na zahodu ne menjavajo avtov vsako leto.Je tudi tam padla kupna moč odkar so evriči
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 75, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete