|
|
Aditiv za čiščenje injektorjev
|
|
Gasper | 29 apr 2019, 08:37 | |
| Član #10839Prijavljen dne: 26 apr 2014, 02:41 Objav: 43 | Pozdrav vsem! Ker mi avto občasno malo cuka razmišljam, da bi v gorivo dodal aditiv za čiščenje injektorjev pa nisem povsem prepričan, aditiv DA/NE. Pravzaprav niti ne vem kaj je vzrok cukanju saj mehanik kljub temu, da je avto že parkrat pogledal ni nikoli ničesar našel. Ima kdo kakšne izkušnje z aditivi? Aja gre pa za V70 z 2.0d 100 kW motorjem. | Na vrh | |
Aljaž225 | 29 apr 2019, 14:56 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Glede aditivov težko kaj rečem, sam sem največje rezultate opazil pri antigrippante, je pa res da ga na vsake toliko dodam kakšen dcl k polnemu rezervarju. Vem da tudi kdo drug tule počne enako. Malce več informacij o motorju? Govorimo o 2,0hdi 4cil ali 2,0 5cil volvov motor?
lp. Aljaž | Na vrh | |
bosty_23 | 29 apr 2019, 19:25 | |
| Član #13746 Prijavljen dne: 18 avg 2016, 20:35 Lokacija: Posavje Objav: 176
| Jaz pred vsako zimo dam antigrippante na prazen tank(rezervo) celo flaško....potlej se prevozim cca 60km ter napolnim rezervar.....to delam na vseh avtomobilih zadnje 4leta | Na vrh | |
vcc | 01 maj 2019, 22:02 | |
| Član #12312 Prijavljen dne: 21 okt 2014, 19:49 Objav: 52
| Po mojih izkušnjah Volvo motorji ne potrebujejo aditivov, morebitne napake imajo vzrok drugje. Cukanje ima lahko več različnih vzrokov, v mojem primeru (D3 120kW) npr. moram vsakih 150.000 km menjat boost pressure senzor, ker mi začne cukat pri visokih obremenitvah na AC. Trenutno imam 320.000 km, servise delam by the book in še nisem uporabil aditivov. | Na vrh | |
Modri | 07 maj 2019, 10:05 | |
| Član #1061 Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12 Objav: 246
| Kaj pa je lahko vzrok občasnega cukanja pri nizkih obratih (1400-1500) in zelo nežnem pospeševanju? Imam V60 D3 -120kw (2011) Če dodam malo več plina, pospeši normalno. To se dogaja na vsakih 500-1000km (v tem času ne dela Regeneracije DPF - to sem preveril) | Na vrh | |
Aljaž225 | 07 maj 2019, 19:04 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| @modri Morda imaš slabši vztrajnik? Kompresor klime vklapljanje in izklaplanje? Pressure senzor?
Če dela regeneracijo hitro ugotoviš po drugačnem zvoku motorja in po tem če zaviraš z menjalnikom poraba ne pade na 0,0 ampak stoji med 1-4l/100km.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
Modri | 10 maj 2019, 07:03 | |
| Član #1061 Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12 Objav: 246
| Aljaž225 je napisal(a): ...
@modri Morda imaš slabši vztrajnik? - kako lahko to sam preverim? Kompresor klime vklapljanje in izklaplanje? - Sam se najbrž ne vklaplja? Klima je izklopljena in tudi slišal bi, ker je kompreso glasen Pressure senzor? - kako lahko to sam preverim?
Če dela regeneracijo hitro ugotoviš po drugačnem zvoku motorja in po tem če zaviraš z menjalnikom poraba ne pade na 0,0 ampak stoji med 1-4l/100km. -to vem, sem preveril in ni regeneracija
Lp. Aljaž
| Na vrh | |
Aljaž225 | 10 maj 2019, 10:36 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Modri je napisal(a): ... Aljaž225 je napisal(a): ...
@modri Morda imaš slabši vztrajnik? - kako lahko to sam preverim? Kompresor klime vklapljanje in izklaplanje? - Sam se najbrž ne vklaplja? Klima je izklopljena in tudi slišal bi, ker je kompreso glasen Pressure senzor? - kako lahko to sam preverim?
Če dela regeneracijo hitro ugotoviš po drugačnem zvoku motorja in po tem če zaviraš z menjalnikom poraba ne pade na 0,0 ampak stoji med 1-4l/100km. -to vem, sem preveril in ni regeneracija
Lp. Aljaž
Na žalost ne pokaže kaj si prilepil =/
| Na vrh | |
Modri | 10 maj 2019, 12:33 | |
| Član #1061 Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12 Objav: 246
| @modri Morda imaš slabši vztrajnik? - kako lahko to sam preverim? Kompresor klime vklapljanje in izklaplanje? - Sam se najbrž ne vklaplja? Klima je izklopljena in tudi slišal bi, ker je kompreso glasen Pressure senzor? - kako lahko to sam preverim?
Če dela regeneracijo hitro ugotoviš po drugačnem zvoku motorja in po tem če zaviraš z menjalnikom poraba ne pade na 0,0 ampak stoji med 1-4l/100km. -to vem, sem preveril in ni regeneracija
Lp.
| Na vrh | |
Aljaž225 | 12 maj 2019, 11:32 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Slabši vztajnik boš slišal z roptom kot bi npr stresel vijake v pralni stroj. Seveda moraš za tole imet ročni menjalnik (če je automatik bi lahko bi problem kje drugje)
Ko imaš klimo vklopljeno kompresor ne deluje celi čas ampak se vmes vklaplja in izklaplja - če pogledaš v motor vidiš da se kdaj vrti kdaj ne to dela v razmaku nekje 10- 30s. Če je izklopljena potem tega ne počne in je jermenica vedno pri miru - tu lahko potem to eliminiramo.
Pressure senzor boš težko preveril sam. Največkrat ti bo za to javil tester ali pa bo avto metalo v zasilni program. Drugače je meni največkrat ponagajal na kakšnih uvozih na avtocesto in pa pri kakšni konstantni vožnji v klanec kjer je avto potrzal oz pocukal.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 99, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6020 najnovejši član: Carinnot |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|