Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 (2. gen) / V70 (3. gen) / XC70 (3. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Aditiv za čiščenje injektorjev

Avtor objava
Gasper
29 apr 2019, 08:37 Predogled tiskanja
Član #10839
Prijavljen dne: 26 apr 2014, 02:41
Objav: 38
Pozdrav vsem! Ker mi avto občasno malo cuka razmišljam, da bi v gorivo dodal aditiv za čiščenje injektorjev pa nisem povsem prepričan, aditiv DA/NE. Pravzaprav niti ne vem kaj je vzrok cukanju saj mehanik kljub temu, da je avto že parkrat pogledal ni nikoli ničesar našel. Ima kdo kakšne izkušnje z aditivi? Aja gre pa za V70 z 2.0d 100 kW motorjem.
Na vrh
Aljaž225
29 apr 2019, 14:56
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 374
Glede aditivov težko kaj rečem, sam sem največje rezultate opazil pri antigrippante, je pa res da ga na vsake toliko dodam kakšen dcl k polnemu rezervarju. Vem da tudi kdo drug tule počne enako.
Malce več informacij o motorju? Govorimo o 2,0hdi 4cil ali 2,0 5cil volvov motor?

lp.
Aljaž
Na vrh
bosty_23
29 apr 2019, 19:25
Član #13746
Prijavljen dne: 18 avg 2016, 20:35
Lokacija: Posavje
Objav: 123
Jaz pred vsako zimo dam antigrippante na prazen tank(rezervo) celo flaško....potlej se prevozim cca 60km ter napolnim rezervar.....to delam na vseh avtomobilih zadnje 4leta
Na vrh
vcc
01 maj 2019, 22:02
Član #12312
Prijavljen dne: 21 okt 2014, 19:49
Objav: 41
Po mojih izkušnjah Volvo motorji ne potrebujejo aditivov, morebitne napake imajo vzrok drugje. Cukanje ima lahko več različnih vzrokov, v mojem primeru (D3 120kW) npr. moram vsakih 150.000 km menjat boost pressure senzor, ker mi začne cukat pri visokih obremenitvah na AC. Trenutno imam 320.000 km, servise delam by the book in še nisem uporabil aditivov.
Na vrh
Modri
07 maj 2019, 10:05
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 217
Kaj pa je lahko vzrok občasnega cukanja pri nizkih obratih (1400-1500) in zelo nežnem pospeševanju?
Imam V60 D3 -120kw (2011)
Če dodam malo več plina, pospeši normalno.
To se dogaja na vsakih 500-1000km (v tem času ne dela Regeneracije DPF - to sem preveril)
Na vrh
Aljaž225
07 maj 2019, 19:04
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 374
@modri
Morda imaš slabši vztrajnik?
Kompresor klime vklapljanje in izklaplanje?
Pressure senzor?

Če dela regeneracijo hitro ugotoviš po drugačnem zvoku motorja in po tem če zaviraš z menjalnikom poraba ne pade na 0,0 ampak stoji med 1-4l/100km.

Lp.
Aljaž
Na vrh
Modri
10 maj 2019, 07:03
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 217
Aljaž225 je napisal(a): ...

@modri
Morda imaš slabši vztrajnik? - kako lahko to sam preverim?
Kompresor klime vklapljanje in izklaplanje? - Sam se najbrž ne vklaplja? Klima je izklopljena in tudi slišal bi, ker je kompreso glasen
Pressure senzor? - kako lahko to sam preverim?

Če dela regeneracijo hitro ugotoviš po drugačnem zvoku motorja in po tem če zaviraš z menjalnikom poraba ne pade na 0,0 ampak stoji med 1-4l/100km. -to vem, sem preveril in ni regeneracija

Lp.
Aljaž

Na vrh
Aljaž225
10 maj 2019, 10:36
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 374
Modri je napisal(a): ...

Aljaž225 je napisal(a): ...

@modri
Morda imaš slabši vztrajnik? - kako lahko to sam preverim?
Kompresor klime vklapljanje in izklaplanje? - Sam se najbrž ne vklaplja? Klima je izklopljena in tudi slišal bi, ker je kompreso glasen
Pressure senzor? - kako lahko to sam preverim?

Če dela regeneracijo hitro ugotoviš po drugačnem zvoku motorja in po tem če zaviraš z menjalnikom poraba ne pade na 0,0 ampak stoji med 1-4l/100km. -to vem, sem preveril in ni regeneracija

Lp.
Aljaž







Na žalost ne pokaže kaj si prilepil =/
Na vrh
Modri
10 maj 2019, 12:33
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 217

@modri
Morda imaš slabši vztrajnik? - kako lahko to sam preverim?
Kompresor klime vklapljanje in izklaplanje? - Sam se najbrž ne vklaplja? Klima je izklopljena in tudi slišal bi, ker je kompreso glasen
Pressure senzor? - kako lahko to sam preverim?

Če dela regeneracijo hitro ugotoviš po drugačnem zvoku motorja in po tem če zaviraš z menjalnikom poraba ne pade na 0,0 ampak stoji med 1-4l/100km. -to vem, sem preveril in ni regeneracija

Lp.
Na vrh
Aljaž225
12 maj 2019, 11:32
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 374
Slabši vztajnik boš slišal z roptom kot bi npr stresel vijake v pralni stroj. Seveda moraš za tole imet ročni menjalnik (če je automatik bi lahko bi problem kje drugje)

Ko imaš klimo vklopljeno kompresor ne deluje celi čas ampak se vmes vklaplja in izklaplja - če pogledaš v motor vidiš da se kdaj vrti kdaj ne to dela v razmaku nekje 10- 30s.
Če je izklopljena potem tega ne počne in je jermenica vedno pri miru - tu lahko potem to eliminiramo.

Pressure senzor boš težko preveril sam. Največkrat ti bo za to javil tester ali pa bo avto metalo v zasilni program. Drugače je meni največkrat ponagajal na kakšnih uvozih na avtocesto in pa pri kakšni konstantni vožnji v klanec kjer je avto potrzal oz pocukal.

Lp.
Aljaž
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 35, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5296
najnovejši član: Srecko
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 501
Prejšnje ankete