|
|
V70 phII, puščanje motornega olja
|
|
Andrei | 29 okt 2010, 22:04 | |
| Član #838Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475 | Prejšnji teden sem menjal gume in pri tem opazil, da je pokrov pod motorjem zelo masten, na njem so stale kaplje olja. Z mehanikom sva oprala motor in opazovala, kje pušča in koliko. Torej: pušča malo motornega olja, in to ali pri karterju ali pa pri semeringu. Odločil sem se, da s popravilom še malo počakam, glede na to, da olje res počasi polzi.
Zanima me, ali je imel že kdo kakšno podobno izkušnjo in kje ste opravili popravilo ter približno za koliko. Pa še to: ko se bo razdiral ta del motorja, kar je kar dolgotrajno, je smiselno zamenjati tudi sklopko, ker bo del motorja že razdrt? Imam pa 233.000 km
| Na vrh | |
datanitilu | 29 okt 2010, 22:23 | |
| Član #1491 Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32 Objav: 289
| preveri moja sporočila iz preteklosti... imel podoben primer le da je bil avto avtomatik | Na vrh | |
VOLVOV40 | 30 okt 2010, 21:18 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Lahko je semering glavne gredi,lahko pa je tudi čep v bloku izpadel,simptomi so poplnoma enaki. | Na vrh | |
datanitilu | 02 nov 2010, 20:47 | |
| Član #1491 Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32 Objav: 289
| in tudi dela je podobno veliko... dela je za cca 4-6 ur | Na vrh | |
Andrei | 28 nov 2010, 09:35 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Pred dvema tednoma sem dal popravit puščanje olja. Menjali so tesnilo pri semeringu in neki čep, ki naj bi bil puščen za kak senzor, bil je razrahljan in tam naj bi tudi puščalo. Ker je bilo ravno vse razdrto, so mi menjali še olje v menjalniku, dal sem zavariti še izpušno cev, na mestu pod motorjem je bila malo počena.
Zdaj pa težava. Takoj, ko sem se odpeljal s servisa, sem opazil, da je motor glasnejši, ne teče, kot bi moral, in najopaznejše, ko dodam plin, se sliši zvok, kot bi nekaj sesalo zrak. Odpeljal sem se nazaj, preverili so cevi turbine, zračni filter, nič. Če je avto na mestu, tega zvoka pri dodajanju plina ni, med vožnjo pa vedno. Je imel še kdo kaj podobnega? | Na vrh | |
Andrei | 28 nov 2010, 09:39 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Pred dvema tednoma sem dal popravit puščanje olja. Menjali so tesnilo pri semeringu in neki čep, ki naj bi bil puščen za kak senzor, bil je razrahljan in tam naj bi tudi puščalo. Ker je bilo ravno vse razdrto, so mi menjali še olje v menjalniku, dal sem zavariti še izpušno cev, na mestu pod motorjem je bila malo počena.
Zdaj pa težava. Takoj, ko sem se odpeljal s servisa, sem opazil, da je motor glasnejši, ne teče, kot bi moral, in najopaznejše, ko dodam plin, se sliši zvok, kot bi nekaj sesalo zrak. Odpeljal sem se nazaj, preverili so cevi turbine, zračni filter, nič. Če je avto na mestu, tega zvoka pri dodajanju plina ni, med vožnjo pa vedno. Je imel še kdo kaj podobnega? | Na vrh | |
VOLVOV40 | 29 nov 2010, 21:20 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Po vsej verjetnosti so ti pozabili natakniti gumo okoli volana na mestu kjer pride volan v kabino. | Na vrh | |
Andrei | 06 dec 2010, 13:05 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Težava rešena. Gornji nosilec motorja je bil napačno pritrjen, ob obremenitvi so se vibracije motorja, ki se je nagnil, prenašale v kabino. Avto spet dela, kot mora. | Na vrh | |
jursvolvo | 23 jan 2011, 18:20 | |
| Član #1273 Prijavljen dne: 28 avg 2009, 19:58 Objav: 3
| Zdravo Andrei Mislim, da imam na mojem volvu enak problem, saj mi isto pušča olje na mestu med karterjem in menjalnikom Bi lahko napisal kolko te je prišlo popravilo pri serviserju, da se pripravim... Hvala ti | Na vrh | |
Andrei | 23 jan 2011, 21:25 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Skupaj je bilo 350 €, odštej menjavo olja v menjalniku (25 €), varjenje avspuha (35 €). | Na vrh | |
volvo mojster | 24 jan 2011, 11:07 | |
| Član #1399 Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40 Objav: 146
| Andrei, tole je bilo pa zelo drago, glede na to da je cena semeringa in cepa 25€ si samo za delo placal kar 240€. Pri meni to pride cca160€ Z MATERJALOM! | Na vrh | |
Andrei | 24 jan 2011, 11:34 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| @volvo mojster Če bi prej vedel ... | Na vrh | |
nkidess86 | 07 jan 2013, 17:15 | |
| Član #959 Prijavljen dne: 04 dec 2008, 21:19 Lokacija: Vojnik-SLO Objav: 924
| dober dan vsem
evo pa zdaj jaz imam enak problem, pa me zanima kaj vse je treba menjati (semering in čepi) sicer imam D5 motor z geartronic menjalnikom (S60 2005) koliko je cena dela (koliko časa je potreben) in koliko je cena delov (olje v menjalniku sem že pred 5kkm menjal)
Lp, Nikola | Na vrh | |
tomsom | 07 jan 2013, 19:32 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Andrei je napisal(a): ...
Skupaj je bilo 350 €, odštej menjavo olja v menjalniku (25 €), varjenje avspuha (35 €).
Še nekoga poznam ki je toliko plačal. Sicer ne jaz, a vseeno... | Na vrh | |
PP | 07 jan 2013, 21:22 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| @nikola,
si prepričan da imaš enak problem? Kolikor je meni znano so pri tvojem letniku spet vgrajevali kovinske čepe. Če ti bolj malo pušča bo verjetno kriv eden od semeringov.
[ Uredi 07 jan 2013, 21:23 ] | Na vrh | |
nkidess86 | 08 jan 2013, 09:03 | |
| Član #959 Prijavljen dne: 04 dec 2008, 21:19 Lokacija: Vojnik-SLO Objav: 924
| Dober dan
pri meni pa so mi rekli da mi pušča semering (olje je črno kar pomeni da teče motornega olja. glede čepi pol sem rešen in ni treba menjati semering pa je treba menjati (koliko semeringa je (eden ali dva) tako da bom vse menjal ko bo že vse na razen, tako da ne bom imel probleme v prehodnostjo.
Lp, Nikola | Na vrh | |
urber | 08 jan 2013, 09:09 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Semeringi niso dragi, nekaj €, drago je lahko le delo, ker ga je veliko. @volvomojster ti je povedal ceno tako da njega povprašaj. | Na vrh | |
PP | 08 jan 2013, 10:22 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Kot je napisl Urber, bo delo najvecji zalogaj. Zato daj preverit se sklopko v kaksnem stanju je, da ne bos dvakrat razdiral po nepotrebnem. Porocaj kako bos ustimal!
| Na vrh | |
nkidess86 | 08 jan 2013, 10:54 | |
| Član #959 Prijavljen dne: 04 dec 2008, 21:19 Lokacija: Vojnik-SLO Objav: 924
| seveda bom sporočil kako pa kaj. glede sklopko pa nimam (avtomatika)
lp | Na vrh | |
nkidess86 | 13 jan 2013, 15:57 | |
| Član #959 Prijavljen dne: 04 dec 2008, 21:19 Lokacija: Vojnik-SLO Objav: 924
| Dober dan
v petek sem šel nabavljati dele za popravilo avta in sicer Semering in Čep (sem kupil pri RSL levec) semering in čep pridejo okoli 22,20€ recimoma 23 €
pa še slike če bo kdo kdaj hotel vedeti zakaj gre
Semering:
čep:
LP, Nikola
[ Uredi 13 jan 2013, 16:00 ] | Na vrh | |
Free2fly | 15 jun 2013, 11:18 | |
| Član #2115 Prijavljen dne: 09 feb 2011, 19:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 60
| Zdravo ekipa, izgleda, da nam je januar večini postregel z jebe**mi čepi. Z mojo sva bila na poti na smučanje, zadnja postaja pred mejo še natočit do vrha... in predno bi se šlo naprej, LUŽA pod avtom. Nafta? Nak...Olje.
V70 2.4D se je uscal, olja ostalo ravno toliko, da sem se s pomočjo dveh dokupljenih litrov privlekel do Sežane do serviserja, ki je predlagal avtovleko in servis.
Z menjavo potisnega ležaja in sklopke (ko je ravno imel vse odprto), mi je brez računa vzel 590€. Res sem mu pa prej (grdo od mene) poobčeval familijo; prigoda je bila samo 3 dni po rednem servisu... Lahko si mislita, k ko mi je bilo stati ob "uscanem" avtu...na poti na zalužen dopust...s praznim karterjem...
Varno vožnjo! Damjan | Na vrh | |
4volvo | 17 jun 2013, 14:41 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Once volvo, volvo no more!
[ Uredi 17 jun 2013, 14:42 ] | Na vrh | |
sportivo | 05 maj 2014, 11:21 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Zdaj imam tudi jaz s tem težavo. Je bilo kar grozljivo videt črno lužo pod parkiranim avtomobilom. :-(
Ima mogoče kdo kontakt od @volvo mojster? Zanima me še, kje najti najugodnejšega mojstra, ki bi to zamenjal za čimmanj denarja. Vem sicer da je veliko dela, saj se meni ne ljubi,da bi naredil sam.
[ Uredi 05 maj 2014, 13:49 ] | Na vrh | |
tomsom | 05 maj 2014, 13:56 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| ZS
[ Uredi 05 maj 2014, 13:56 ] | Na vrh | |
PURPLE | 22 apr 2015, 01:42 | |
| Član #12913 Prijavljen dne: 20 apr 2015, 12:44 Lokacija: Savinjska Objav: 128
| Zanima me ali gre pri tej težavi za tovarniško napako - konstrukcijski feler, ali je povzročena s strani uporabnika - viznika?
Zanima me zaradi nakupo vozila v kolikor bi imelo to težavo, puščanje olja. | Na vrh | |
Damijan | 08 maj 2015, 09:33 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Leta so vzrok... | Na vrh | |
PURPLE | 10 maj 2015, 00:59 | |
| Član #12913 Prijavljen dne: 20 apr 2015, 12:44 Lokacija: Savinjska Objav: 128
| Hvala Damijan. | Na vrh | |
finkec | 08 sep 2018, 19:05 | |
| Član #13157 Prijavljen dne: 23 jul 2015, 21:44 Objav: 10
| Da ne odpiram nove teme, kaj je vzrok olja zgoraj pri cepu in crnih cevkah in spodaj na levi strani kjer je jermen, cisto spodaj proti armaturi. Slike potem prilozim ker so prevelike za prilogo.
Zgoraj mi je dokaj jasno, vrjetno novo tesnilo za čep in cevke? | Na vrh | |
finkec | 08 sep 2018, 21:30 | |
| Član #13157 Prijavljen dne: 23 jul 2015, 21:44 Objav: 10
|
[ Uredi 08 sep 2018, 21:32 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 74, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|