Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

I:xc70 engine system service required

Avtor objava
bugy
08 jan 2017, 18:32 Predogled tiskanja
Član #13874
Prijavljen dne: 30 nov 2016, 13:48
Objav: 10
Zdravo
Preprav skoraj vse poste..... našel nekaj idej, pa vendar rabim nasvet
Gre za volvo xc70 2.4 d5 120kw l2003
Avto normalno vozi, ko pa občasno pohodim gas do konca 3000+ ppm, pa vrže motor v varni način in napiše engine system service required oz. italijansko sistema motore assistenza urg.
Ko ponovno zaženem motor gre vse ok, seveda brez max obremenitev - cda 2000ppm.
V avtu se ob pospeševanju - obremenjevanju motorja sliši neko šumenje kot da bi uhajal zrak - pritisk iz cevi, vendar ne najdem vira uhajanja.

Avto zjutraj težko vžge - ga je potrebno vžigat -verglat 15s. Akumolatorj je nov.

Avto sem pred kratkim kupil in upam, da ga spravim v normalno vozno stanje. Ostalo b.p.

lp


Na vrh
ovlov79
08 jan 2017, 19:02
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Lokacija: Pirnice
Objav: 177
Počena cev turbine za zrak in posledično napačen pritisk na turbini. taka trda gumjasta je, dost velika.
Na vrh
-joey-
08 jan 2017, 19:25
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 350
Če slučajno ni cev. Preveri vakuume in tudi nosilce motorja in probaj fizično če se ti variabilni del na turbini premika.

[ Uredi 08 jan 2017, 19:27 ]
Na vrh
bugy
08 jan 2017, 19:32
Član #13874
Prijavljen dne: 30 nov 2016, 13:48
Objav: 10
Zdravo
Bom seveda preveril. Ali to vpliva tudi na vžig motorja?
Hvala za odgovore
lp
Na vrh
Sverige
08 jan 2017, 23:05
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 671
Za vžig bi prej rekel MAF senzor.
Za šumenje kot pravi ovlov79, ena od cevi. Vsaj pri meni je bilo slišati to šumenje, sem menjal cev pred turbino in od turbine naprej na intercooler, potem je bilo uredu. Šumi tudi če je počen intercooler.
Na vrh
D|N
09 jan 2017, 10:30
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 425
Kaj pa ce bi ga na tester priklopil, pa da vidis kje javi napako?
Na vrh
bugy
09 jan 2017, 14:47
Član #13874
Prijavljen dne: 30 nov 2016, 13:48
Objav: 10
Zdravo
Sem se naročil.....
Tester pokaže nekaj kot : senzor dovoda zraka - common rail previsoka vrednost - kolkor se spomnim.
Pritisk turbine 2300 -2200 enot - verjetno 2,3 do 2,2 bara.
Sporočim info., ko kaj več zvem
lp
Na vrh
Volvej
09 jan 2017, 16:09
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1367
Jaz sem imel zanič senzor tlaka na railu, pa ga je isto metalo v varni način. Ampak je potem kar ostala napaka, tudi če si avto znova prižgal, razen če si jo s testerjem pobrisal.
Na vrh
gusti_4u
11 jan 2017, 21:57
Član #200
Prijavljen dne: 30 jan 2007, 21:42
Lokacija: Celje
Objav: 367
sporoči kaj boš ugotovil
Na vrh
Spletna stran
edoedo
11 jan 2017, 23:27
Član #2749
Prijavljen dne: 19 maj 2012, 07:45
Objav: 152
Meni je to delal D5 zaradi pocenega intercoolerja. Baje hiba D5 motorjev. Pa kadil je crno ornk. Ce ti bo kej v pomoc

Lp
Na vrh
datanitilu
12 jan 2017, 06:53
Član #1491
Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32
Objav: 252
Znata biti dve zadevi hkrati... Cev na turbini kot je ze bilo receno in pa tezave na visokotlacni crpalki
Na vrh
gusti_4u
16 jan 2017, 11:10
Član #200
Prijavljen dne: 30 jan 2007, 21:42
Lokacija: Celje
Objav: 367
kaj imamo kakšno kataloško od te cevi oz kje se da po pametni ceni nabavit?
Na vrh
Spletna stran

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 19, Članov: 1 ...
Bjornik ogleduje forum.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 4675
najnovejši član: manner2000
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 473
Prejšnje ankete