|
|
I:xc70 engine system service required
|
|
bugy | 08 jan 2017, 18:32 | |
| Član #13874Prijavljen dne: 30 nov 2016, 13:48 Objav: 12 | Zdravo Preprav skoraj vse poste..... našel nekaj idej, pa vendar rabim nasvet Gre za volvo xc70 2.4 d5 120kw l2003 Avto normalno vozi, ko pa občasno pohodim gas do konca 3000+ ppm, pa vrže motor v varni način in napiše engine system service required oz. italijansko sistema motore assistenza urg. Ko ponovno zaženem motor gre vse ok, seveda brez max obremenitev - cda 2000ppm. V avtu se ob pospeševanju - obremenjevanju motorja sliši neko šumenje kot da bi uhajal zrak - pritisk iz cevi, vendar ne najdem vira uhajanja.
Avto zjutraj težko vžge - ga je potrebno vžigat -verglat 15s. Akumolatorj je nov.
Avto sem pred kratkim kupil in upam, da ga spravim v normalno vozno stanje. Ostalo b.p.
lp
| Na vrh | |
ovlov79 | 08 jan 2017, 19:02 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Počena cev turbine za zrak in posledično napačen pritisk na turbini. taka trda gumjasta je, dost velika. | Na vrh | |
-joey- | 08 jan 2017, 19:25 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| Če slučajno ni cev. Preveri vakuume in tudi nosilce motorja in probaj fizično če se ti variabilni del na turbini premika.
[ Uredi 08 jan 2017, 19:27 ] | Na vrh | |
bugy | 08 jan 2017, 19:32 | |
| Član #13874 Prijavljen dne: 30 nov 2016, 13:48 Objav: 12
| Zdravo Bom seveda preveril. Ali to vpliva tudi na vžig motorja? Hvala za odgovore lp | Na vrh | |
Sverige | 08 jan 2017, 23:05 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Za vžig bi prej rekel MAF senzor. Za šumenje kot pravi ovlov79, ena od cevi. Vsaj pri meni je bilo slišati to šumenje, sem menjal cev pred turbino in od turbine naprej na intercooler, potem je bilo uredu. Šumi tudi če je počen intercooler. | Na vrh | |
D|N | 09 jan 2017, 10:30 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Kaj pa ce bi ga na tester priklopil, pa da vidis kje javi napako? | Na vrh | |
bugy | 09 jan 2017, 14:47 | |
| Član #13874 Prijavljen dne: 30 nov 2016, 13:48 Objav: 12
| Zdravo Sem se naročil..... Tester pokaže nekaj kot : senzor dovoda zraka - common rail previsoka vrednost - kolkor se spomnim. Pritisk turbine 2300 -2200 enot - verjetno 2,3 do 2,2 bara. Sporočim info., ko kaj več zvem lp
| Na vrh | |
Volvej | 09 jan 2017, 16:09 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Jaz sem imel zanič senzor tlaka na railu, pa ga je isto metalo v varni način. Ampak je potem kar ostala napaka, tudi če si avto znova prižgal, razen če si jo s testerjem pobrisal. | Na vrh | |
gusti_4u | 11 jan 2017, 21:57 | |
| Član #200 Prijavljen dne: 30 jan 2007, 21:42 Lokacija: Celje Objav: 410
| sporoči kaj boš ugotovil | Na vrh | |
edoedo | 11 jan 2017, 23:27 | |
| Član #2749 Prijavljen dne: 19 maj 2012, 07:45 Objav: 156
| Meni je to delal D5 zaradi pocenega intercoolerja. Baje hiba D5 motorjev. Pa kadil je crno ornk. Ce ti bo kej v pomoc
Lp | Na vrh | |
datanitilu | 12 jan 2017, 06:53 | |
| Član #1491 Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32 Objav: 289
| Znata biti dve zadevi hkrati... Cev na turbini kot je ze bilo receno in pa tezave na visokotlacni crpalki | Na vrh | |
gusti_4u | 16 jan 2017, 11:10 | |
| Član #200 Prijavljen dne: 30 jan 2007, 21:42 Lokacija: Celje Objav: 410
| kaj imamo kakšno kataloško od te cevi oz kje se da po pametni ceni nabavit? | Na vrh | |
bugy | 19 jan 2017, 17:53 | |
| Član #13874 Prijavljen dne: 30 nov 2016, 13:48 Objav: 12
| Hoj. Vmesno poročilo: za vžig krive svečke, ki še verjetno niso bile nikoli menjane. Menjal tudi filter goriva. Zamenjal in vžiga OK. Za engine system service required pa moram naprej k strokovnjaku za bosh pumpe in podobno. Je težava nekje pri senzorju visokotlačne črpalke. En senzor je prejšnji lastnik že menjal, ..... Delo opravljeno šalabajzersko do konca. Dvema svečkama je nek kvazi strokovnjak potrgal vratova, tako da bo potreben dodatni napor za zamenjavo.
Sporočim ko bo kaj novega, upam
| Na vrh | |
ovlov79 | 20 jan 2017, 07:07 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| O ti boga. To pa bo cvenka. | Na vrh | |
gusti_4u | 06 feb 2017, 21:55 | |
| Član #200 Prijavljen dne: 30 jan 2007, 21:42 Lokacija: Celje Objav: 410
| Kakšna je diagnoza? | Na vrh | |
bugy | 07 feb 2017, 17:46 | |
| Član #13874 Prijavljen dne: 30 nov 2016, 13:48 Objav: 12
| Po menjavi svečk se napaka ne pojavlja več - do zdaj. Sem avto obremenjeval na vse načine (v meji normale), pa se napaka ni pojavila niti enkrat. Do nadaljnjega..... | Na vrh | |
VolvoTone | 27 apr 2017, 19:28 | |
| Član #13526 Prijavljen dne: 12 mar 2016, 10:33 Objav: 64
| gusti_4u je napisal(a): ...
kaj imamo kakšno kataloško od te cevi oz kje se da po pametni ceni nabavit?
Ident. naziv: 231666 cev dovoda zraka 0074902 - cena okrog 40 EUR pri Bartogu | Na vrh | |
-joey- | 27 apr 2017, 20:51 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| bugy je napisal(a): ...
Zdravo Sem se naročil..... Tester pokaže nekaj kot : senzor dovoda zraka - common rail previsoka vrednost - kolkor se spomnim. Pritisk turbine 2300 -2200 enot - verjetno 2,3 do 2,2 bara. Sporočim info., ko kaj več zvem lp
He he 2,3 do 2,2 bara | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 64, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|