|
|
(XC70) Zanašanje v desno Pojdi na stran
[1]
2
|
|
upe | 23 mar 2007, 21:03 | |
| Član #252Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23 Objav: 24 | Vidim, da je forum zelo živahen, pa bom še kakšno stvar vprašal . Opažam, da avto (XC70, eno leto) pri vožnji vleče malo v desno. Zaradi nagiba voznih pasov to verjetno ni nenavadno, vendar sem to opazil tudi na parkirišču. Gotovo nisem nikoli s silo udaril ob robnik ali kaj podobnega. Enkrat sem sicer pri parkiranju s prvim levim kolesom zapeljal v dober pedenj globoko luknjo, ampak prav hudega udarca ni bilo. Pri zaviranju nisem opazil, da bi avto zanašalo, med vožnjo ga ne trese. Mi je pa en kolega omenil, da je lahko čisto normalno, če avto po ravnem malenkost zanese. Obstaja razlog, da si zadevo ogleda mehanik?
Hvala za predloge.
[ Uredi 26 mar 2007, 09:17 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 23 mar 2007, 21:07 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Pozdravljen. Cesta nikoli ni čisto vodoravna, temveč je vedno malo nagnjena zaradi odtekanje vode, ravno tako parkirišče. Če se ti to dogaja dalj časa, me zanima, kako imaš obrabljene gume? So vse gume obrabljene enako (po robovih,....)?? Se za volanom počutiš nesigurnega in ali avto zelo hitro izgubi smer oziroma gre takoj, ko spustiš volan močno v desno?? V kolikor odgovoriš na vsa vprašanja pritrdilno, bi jaz na tvojem mestu obiskal avtooptiko.
lp
[ Uredi 23 mar 2007, 21:09 ] | Na vrh | |
upe | 23 mar 2007, 21:15 | |
| Član #252 Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23 Objav: 24
| Zivjo in hvala za prvi odgovor; na parkirišču sem ga peljal po eni strani in ga je zaneslo v desno, potem sem šel v drugo smer in ga ni enako zaneslo v levo, tako da nagnjenost ni bila vzrok. Avto drugače precej počasi izgubi smer. Je pa res, da sem pred par tedni zamenjal zadnjo desno gumo, profil je bil še toliko dober, da ni bilo treba menjati dveh. Morda je pa res to lahko vzrok?
| Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 23 mar 2007, 21:45 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Možno, da je to zaradi gume, normalno pa je da čisto vsak avto res malo nese kot je že prej napisal kolega Alfaromeo. Na tvojem mestu bi naredil optiko in s tem se 99% takšnih tegob odpravi. | Na vrh | |
bvogri | 23 mar 2007, 21:49 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Če menjaš gume menjaš obe , kako je bila lahko ena izrabljena druga pa ne Ta možnost obstaja edino v primeru slabe optike, dugače sta gume ponavadi enakomerno izrabljene. Pa tudi če nista menjaš komplet najmanj na eni osi.
Avto pelji na optiko, pa zberi še par € in kupi še drugo enako gumo pa bo
Pred optiko zamenjaj gumo, pa daj preveriti če imaš kaj ''zluftano'' podvozje, saj je drugače optika brezveze
[ Uredi 23 mar 2007, 22:09 ] | Na vrh | |
upe | 23 mar 2007, 22:18 | |
| Član #252 Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23 Objav: 24
| Gumo sem moral menjat, ker se je predrla, drugace ni bila nobena bolj obrabljena. Je pa res, da je zdaj ena nova, sosednja pa stara eno leto. ampak pri menjavi so rekli, da razlika v profilu ni tako velika, da bi bilo treba menjat obe (prevozenih 22.000). Ce je torej rahlo zanasanje samo posledica gume, me v bistvu pri voznji ne bo motilo. baje je dejanski problem lahko samo, ce se zaradi razlike prepogosto vljuci diferencial in se pregreva, ce sem si prav zapomnil ... | Na vrh | |
bvogri | 23 mar 2007, 22:24 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| No potem samo preveri zračnost podvozja pa naredi optiko, pa bo stvar rešena.
res se mi je zdelo čudno zakaj bi človek menjal samo eno gumo
Drugače pa naj bi optiko naredili najmanj vsake dve leti, že preventivno
[ Uredi 23 mar 2007, 22:24 ] | Na vrh | |
AljAž | 24 mar 2007, 01:39 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ja stalni pogon 4x4 zahteva 4 povsem enake gume. Sicer lahko v najslabšem primeru uničiš kak del pogonskega sklopa. Ni pa vrag da mehaniki najbolje vedo kje je meja! Vsaj moralo bi biti tako. | Na vrh | |
c70 | 24 mar 2007, 10:37 | |
| Član #3 Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18 Objav: 1247
| Jaz sem mnenja, kot že nekaj ostalih, da najprej optiko naredi. Meni je pa avto vleklo v levo, s tem, da je bil tudi volan zamaknjen. Ko so bile gume naravnost, je bil premaknjen malo v levo. Optiko smo naredili (vse je blo zamaknjeno baje- pa se ne zaletavam v robnike, ne tišim v rondojih, po LJ niso ravno velike luknje po cesti, itd). Sedaj je ok. Upam, da se bo tudi pri tebi potem stanje normaliziralo. | Na vrh | |
bvogri | 24 mar 2007, 11:06 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| No jaz ti samo nebi priporočal, da greš na AMZS, jaz sem prvič peljal tja, pa je po optiki avto še bolj vleklo. Delal pa mi je en že na videz nekompetenten človek.
No z Svetkom (Studenec 11- blizu fužin) sem bil vedno do sedaj zadovoljen. | Na vrh | |
RollingStone | 24 mar 2007, 16:40 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| No, jaz bi najprej napumpal gume na enak pritisk, in potem še enkrat poskusil. Če bi avto še vedno vleklo, pa na optiko. Sicer je mogoče res, da niti ne bi bilo slabo tega delati na cca 2 leti, preventivno.
Sicer je za tole vlečenje lahko več razlogov, ampak mislim, da ti optika odpravi večino možnih vzrokov.
Ena možnost je, da ti avto vleče zaradi nove gume. Sicer pa samo ti veš, ali ga je vleklo že prej, ko si imel vse gume enake.
Pa še to, glede na to, da je avto AWD, naj bi se ob menjavi menjale vse 4 gume. Če je 2wd, lahko menjaš 2 gumi (iste na isti osi), pri awd pa naj bi menjal vse, saj ti neenakomerna obrabljenost lahko povzroči škodo. Sicer je res, da se do neke meje da ˝kompenzirati˝, mehaniki naj bi sicer vedeli, do katere meje, ampak najbolj ziher je še vedno.... | Na vrh | |
upe | 26 mar 2007, 14:47 | |
| Član #252 Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23 Objav: 24
| Gume so vse enako napumpane, sem preveril. Sem pa med vikendom naredil malo več kilometrov in se mi zdi, da zdaj avto še bolj očitno vleče kot prej. Bistvena nova ugotovitev pa je, da volan pri vožnji naravnost ni na sredini, ampak ga moram držati malenkost v levo. Govoril sem z enim mehanikom, ki pravi, da milimeter več profila na eni gumi ne more povzročati zanašanja, da pa je nenaravnan volan jasen znak, da sem nekje moral udariti v robnik ali podobno. Vendar vem, da nisem! Enkrat sem pri parkiranju s prvim levim kolesom zapeljal v luknjo, ampak to je bilo že pred tremi meseci, zanašanje pa sem opazil šele pred dvemi tedni. Drugače pri parkiranju kdaj zapeljem na robnik, tudi s strani, ampak zelo previdno. Sicer pa je avto narejen za vožnjo čez drn in strn, mar ne? :Z | Na vrh | |
AljAž | 26 mar 2007, 14:50 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| upe je napisal(a): ...
..... Vendar vem, da nisem! Enkrat sem pri parkiranju s prvim levim kolesom zapeljal v luknjo, ampak to je bilo že pred tremi meseci, zanašanje pa sem opazil šele pred dvemi tedni. Drugače pri parkiranju kdaj zapeljem na robnik, tudi s strani, ampak zelo previdno. Sicer pa je avto narejen za vožnjo čez drn in strn, mar ne? :Z
Kaj pa žena, punca, otroci? Nihče drug ne vozi avta nikoli? Sicer se mi pa zdi možno, da bi redno parkiranje čez robnik, vedno na isti strani, vzrokovalo stanju. | Na vrh | |
upe | 26 mar 2007, 15:09 | |
| Član #252 Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23 Objav: 24
| Ni možno, da bi avto udaril kdo drug. Vozim ga sam ali pa žena, ampak sem vedno zraven Sama ga noče. Sicer pa ne peljem redno čez robnik. Včasih pač. | Na vrh | |
DruzeTITO | 26 mar 2007, 15:19 | |
| Član #198 Prijavljen dne: 30 jan 2007, 00:02 Objav: 67
| jaz pa bi naprej preveril tlak v pnevmatikah, pa če je enak pol pa optika kot je že bilo nekajkrat omenjeno | Na vrh | |
LeonT | 26 mar 2007, 20:07 | |
| Član #228 Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34 Objav: 37
| Pri XCju ne bi smelo biti prav nič narobe. če zapelješ čez robnik ali v kakšno luknjo. Saj je avto za to narejen! Mora bit nekaj drugega, še posebej glede na to, da je star šele 1 leto. | Na vrh | |
bvogri | 26 mar 2007, 20:13 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Pelji že enkrat na optiko
Jaz se tudi ne zaletavam pa ne brusim robnikov, pa mi je avto vleklo v desno... pač že slovenske zjamane ceste povzočijo odstopanje v geometriji podvozja. če pa je kaj drugega te bodo že tam opozorili na to.
[ Uredi 26 mar 2007, 20:17 ] | Na vrh | |
upe | 29 mar 2007, 21:24 | |
| Član #252 Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23 Objav: 24
| Avto sem peljal danes na redni servis, zraven pa zahteval še optiko in nekaj reklamacij - ampak o tem morda posebej ... Na cesti sem takoj opazil, da avto zanaša točno tako kot prej. Odpravljeno ni bilo nič in to me jezi, da ti nekdo pošteno zaračuna in trdi, da je težavo rešil. No, da se ne bo kdo preveč jezil nad nesposobnostjo slovenskih mehanikov, lahko dodam še, da sem bil v eni belgijski avtohiši, kjer sem avto kupil in blizu katere tudi živim. Pravice strank se verjetno po državah ne razlikujejo bistveno. Lahko zahtevam, da vrnejo denar? Test so naredili, ampak napake niso odpravili. Avto bi še enkrat peljal na kontrolo, ampak drugam, saj imam njihove vzvišenosti dovolj | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 30 mar 2007, 00:50 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Na kakšen servis pa hodiš ??
[ Uredi 30 mar 2007, 00:51 ] | Na vrh | |
Tomaz40 | 30 mar 2007, 08:12 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| Sicer se zakonodaja od države do države razlikuje, ampak glede na to da smo vsi skupaj v EU dvomim, da se razlikuje tako zelo močno.
V Sloveniji bi lahko v tvojem primeru zahteval
- popravilo avta - povračilo dela kupnine in ti obdržiš avto - povračilo celotne kupnine in jim avto zapelješ nazaj, ter kupiš drugega - zamenjava avta
Verjetno je zakonodaja v Belgiji ista. Je pa res tudi to, da čeprav bi pri nas to zahteval, najverjetneje ne bi dobil nič. Mogoče je v Belgiji drugače.
Lahko da ti bodo nagajali zakaj si prišel šele po enem letu? Ali prej ni nič vlekel na stran? | Na vrh | |
Ivo | 30 mar 2007, 11:26 | |
| Član #39 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13 Objav: 276
| optiko delam na moji V40 vsako pomlad ko zamenjam gume ... zarad zimskih lukenj itn ...
po vsaki optični nastavitvi podvozja ti dajo list na katerem sistem natisne kakšno je bilo stanje pred nastavitvijo in kakšno je bilo po nastavitvi ...
mislim da bi tak list moral dobiti tudi ti ... se pa pozna vsaka minimalna sprememba
optiko zaupam Španu... | Na vrh | |
upe | 30 mar 2007, 13:22 | |
| Član #252 Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23 Objav: 24
| Niso mi dali nikakršnih listov od optike, prav tako mi ne bi vpisali niti rednega servisa v servisno knjižico, če jih ne bi sam na koncu opomnil. Danes zjutraj sem klical nazaj in jim poskušal dopovedati, da mi avto še vedno vleče v desno. Prav tako sem zahteval, da pridem takoj nazaj (kot reklamacija na delo). Na takojšnje popravilo niso bili pripravljeni, na koncu so le obljubili vračilo denarja, hkrati pa dodali, da z menoj nočejo imeti nobenega posla več. Toliko o Evropi.
A kdo ve, kje se dajo dobiti predpisi, ki urejajo pravice strank? In predvsem, kateri so ti predpisi?
| Na vrh | |
Blaž | 30 mar 2007, 13:35 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| upe je napisal(a): ...
A kdo ve, kje se dajo dobiti predpisi, ki urejajo pravice strank? In predvsem, kateri so ti predpisi?
Sej baje obstaja zavod ali društvo za zaščito potrošnikov! Kr tja poklicat pa vprašat!
| Na vrh | |
MiRo | 30 mar 2007, 14:02 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| upe skjuzmi, mogoče nisem zasledil... kaj nam lahko zaupaš s katerimi 'mojstri' imaš opravka? | Na vrh | |
upe | 30 mar 2007, 14:08 | |
| Član #252 Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23 Objav: 24
| Ena avtohiša v Belgiji, tam sem kupil avto in tudi živim v bližini. | Na vrh | |
MiRo | 30 mar 2007, 14:16 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| upe je napisal(a): ...
Ena avtohiša v Belgiji, tam sem kupil avto in tudi živim v bližini.
aaa, tnx... sem mislil, da si avto zaupal kateri izmed naših 'bisernih hiš' :wacko:
pozdravi Belžik in poročaj kako boš rešil...
čeprav je pri eno leto starem avtu to skoraj nemogoče...kaj pa če je zablokiral kakšen zavorni cilinder? Kej cvili? Se katero od koles greje bolj kot ostali? | Na vrh | |
upe | 30 mar 2007, 15:04 | |
| Član #252 Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23 Objav: 24
| O avtih sam niti nimam preveč pojma, zato z veseljem preberem kaj novega Ima z zanašanjem lahko kaj skupnega tudi to, da ko pri nizki hitrosti spustim bremzo, zunaj nekaj rahlo zažvižga. Zdi se mi, kot da res prihaja z desne strani spredaj. Da ta žvižg prihaja od zunaj, sumim, ker se bolj sliši v parking hiši. a propos - tudi to sem omenil na servisu in so napisali, da je to normalno ... | Na vrh | |
MiRo | 30 mar 2007, 15:36 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| predlagam, da enkrat v suhem vremenu (pri nas danes pada, ne vem kaj imate vi gor..) po kakšni normalni malo daljši relacijski vožnji enostavno takrat , ko se boš ustavil z roko potipaš vsa štiri kolesa in če boš opazil, da je kakšno toplejše ali po možnosti vroče, je problem verjetno v zavornih čeljustih oz. cilindrih.
Vse skupaj se da občutiti in preveriti tudi na kakšnih res blagih klančinah, kjer ponavadi avto v prostem teku s takim problemom obstoji na mestu in se ne premakne oz. se, vendar počasi... se čuti, da ga nekaj 'bremza'.
Opaziti je mogoče tudi to, da je npr. kolo, ki blokira bolj umazano kot drugo, ker zavorne ploščice neprestano drgnejo ob disk (od tod tudi segrevanje)...
Malo se poigraj, ni vrag da ne boš rešil
| Na vrh | |
upe | 03 apr 2007, 17:35 | |
| Član #252 Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23 Objav: 24
| Avto sem zdaj še enkrat peljal na optiko, tokrat v Nemčijo. Rekli so, da ni nič zablokirano (nobeno kolo ni bolj vroče po vožnji, to sem že sam preveril) niti ni druge napake, ampak da prej ni bilo dobro naštimano in da bo zdaj boljše. zdi se mi, da je res malo bolje, ampak predvsem pri večji hitrosti na avtocesti se pa vseeno opazi, da ima avto še vedno tendenco v desno. A je to reč tako težko naštelat al mora to samo prava oseba narediti? Povsem zadovoljen še nisem in verjetno ga bom peljal porihtat, ko bom v Sloveniji. Kakšnega fajn mojstra se pa že najde | Na vrh | |
alfaromeo | 04 apr 2007, 11:17 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| AC je nagnjena zaradi odtekanja meteornih vod, zato menim, da boš težko našel čisto ravno površino na običajnih cestah in avto nikoli ne bo šel čisto naravnost. Pri večjih hitrostih gre pa seveda avto tudi "hitreje" iz smeri. Kakor sem razbral, si bil že pri dveh optikih in oba ti zatrjujeta, da je vse okej. Ne vem morda obišči še tretjega. Naštelat optiko ni nevem kakšna hudo zakompliciran reč..... no upam da zadevo rešiš. | Na vrh | |
upe | 04 apr 2007, 15:45 | |
| Član #252 Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23 Objav: 24
| Morda se bom res odločil še za en pregled v Sloveniji. Na forumu ste pohvalili Špana iz Brezovice in Svetka iz Studenca.
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 84, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|