Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(XC70) Zanašanje v desno

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
upe
23 mar 2007, 21:03 Predogled tiskanja
Član #252
Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23
Objav: 24
Vidim, da je forum zelo živahen, pa bom še kakšno stvar vprašal . Opažam, da avto (XC70, eno leto) pri vožnji vleče malo v desno. Zaradi nagiba voznih pasov to verjetno ni nenavadno, vendar sem to opazil tudi na parkirišču. Gotovo nisem nikoli s silo udaril ob robnik ali kaj podobnega. Enkrat sem sicer pri parkiranju s prvim levim kolesom zapeljal v dober pedenj globoko luknjo, ampak prav hudega udarca ni bilo. Pri zaviranju nisem opazil, da bi avto zanašalo, med vožnjo ga ne trese.
Mi je pa en kolega omenil, da je lahko čisto normalno, če avto po ravnem malenkost zanese. Obstaja razlog, da si zadevo ogleda mehanik?

Hvala za predloge.

[ Uredi 26 mar 2007, 09:17 ]
Na vrh
alfaromeo
23 mar 2007, 21:07
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Pozdravljen.
Cesta nikoli ni čisto vodoravna, temveč je vedno malo nagnjena zaradi odtekanje vode, ravno tako parkirišče.
Če se ti to dogaja dalj časa, me zanima, kako imaš obrabljene gume? So vse gume obrabljene enako (po robovih,....)?? Se za volanom počutiš nesigurnega in ali avto zelo hitro izgubi smer oziroma gre takoj, ko spustiš volan močno v desno?? V kolikor odgovoriš na vsa vprašanja pritrdilno, bi jaz na tvojem mestu obiskal avtooptiko.

lp

[ Uredi 23 mar 2007, 21:09 ]
Na vrh
upe
23 mar 2007, 21:15
Član #252
Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23
Objav: 24
Zivjo in hvala za prvi odgovor; na parkirišču sem ga peljal po eni strani in ga je zaneslo v desno, potem sem šel v drugo smer in ga ni enako zaneslo v levo, tako da nagnjenost ni bila vzrok.
Avto drugače precej počasi izgubi smer.
Je pa res, da sem pred par tedni zamenjal zadnjo desno gumo, profil je bil še toliko dober, da ni bilo treba menjati dveh. Morda je pa res to lahko vzrok?
Na vrh
S60R-Ocean Race
23 mar 2007, 21:45
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Možno, da je to zaradi gume, normalno pa je da čisto vsak avto res malo nese kot je že prej napisal kolega Alfaromeo. Na tvojem mestu bi naredil optiko in s tem se 99% takšnih tegob odpravi.
Na vrh
bvogri
23 mar 2007, 21:49
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Če menjaš gume menjaš obe , kako je bila lahko ena izrabljena druga pa ne
Ta možnost obstaja edino v primeru slabe optike, dugače sta gume ponavadi enakomerno izrabljene. Pa tudi če nista menjaš komplet najmanj na eni osi.


Avto pelji na optiko, pa zberi še par € in kupi še drugo enako gumo pa bo

Pred optiko zamenjaj gumo, pa daj preveriti če imaš kaj ''zluftano'' podvozje, saj je drugače optika brezveze



[ Uredi 23 mar 2007, 22:09 ]
Na vrh
upe
23 mar 2007, 22:18
Član #252
Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23
Objav: 24
Gumo sem moral menjat, ker se je predrla, drugace ni bila nobena bolj obrabljena. Je pa res, da je zdaj ena nova, sosednja pa stara eno leto. ampak pri menjavi so rekli, da razlika v profilu ni tako velika, da bi bilo treba menjat obe (prevozenih 22.000). Ce je torej rahlo zanasanje samo posledica gume, me v bistvu pri voznji ne bo motilo.
baje je dejanski problem lahko samo, ce se zaradi razlike prepogosto vljuci diferencial in se pregreva, ce sem si prav zapomnil ...
Na vrh
bvogri
23 mar 2007, 22:24
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
No potem samo preveri zračnost podvozja pa naredi optiko, pa bo stvar rešena.

res se mi je zdelo čudno zakaj bi človek menjal samo eno gumo

Drugače pa naj bi optiko naredili najmanj vsake dve leti, že preventivno

[ Uredi 23 mar 2007, 22:24 ]
Na vrh
AljAž
24 mar 2007, 01:39
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ja stalni pogon 4x4 zahteva 4 povsem enake gume. Sicer lahko v najslabšem primeru uničiš kak del pogonskega sklopa. Ni pa vrag da mehaniki najbolje vedo kje je meja! Vsaj moralo bi biti tako.
Na vrh
c70
24 mar 2007, 10:37
Član #3
Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18
Objav: 1247
Jaz sem mnenja, kot že nekaj ostalih, da najprej optiko naredi.
Meni je pa avto vleklo v levo, s tem, da je bil tudi volan zamaknjen. Ko so bile gume naravnost, je bil premaknjen malo v levo. Optiko smo naredili (vse je blo zamaknjeno baje- pa se ne zaletavam v robnike, ne tišim v rondojih, po LJ niso ravno velike luknje po cesti, itd).
Sedaj je ok.
Upam, da se bo tudi pri tebi potem stanje normaliziralo.
Na vrh
bvogri
24 mar 2007, 11:06
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
No jaz ti samo nebi priporočal, da greš na AMZS, jaz sem prvič peljal tja, pa je po optiki avto še bolj vleklo. Delal pa mi je en že na videz nekompetenten človek.

No z Svetkom (Studenec 11- blizu fužin) sem bil vedno do sedaj zadovoljen.
Na vrh
RollingStone
24 mar 2007, 16:40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
No, jaz bi najprej napumpal gume na enak pritisk, in potem še enkrat poskusil. Če bi avto še vedno vleklo, pa na optiko. Sicer je mogoče res, da niti ne bi bilo slabo tega delati na cca 2 leti, preventivno.

Sicer je za tole vlečenje lahko več razlogov, ampak mislim, da ti optika odpravi večino možnih vzrokov.

Ena možnost je, da ti avto vleče zaradi nove gume. Sicer pa samo ti veš, ali ga je vleklo že prej, ko si imel vse gume enake.

Pa še to, glede na to, da je avto AWD, naj bi se ob menjavi menjale vse 4 gume. Če je 2wd, lahko menjaš 2 gumi (iste na isti osi), pri awd pa naj bi menjal vse, saj ti neenakomerna obrabljenost lahko povzroči škodo. Sicer je res, da se do neke meje da ˝kompenzirati˝, mehaniki naj bi sicer vedeli, do katere meje, ampak najbolj ziher je še vedno....
Na vrh
upe
26 mar 2007, 14:47
Član #252
Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23
Objav: 24
Gume so vse enako napumpane, sem preveril. Sem pa med vikendom naredil malo več kilometrov in se mi zdi, da zdaj avto še bolj očitno vleče kot prej. Bistvena nova ugotovitev pa je, da volan pri vožnji naravnost ni na sredini, ampak ga moram držati malenkost v levo.
Govoril sem z enim mehanikom, ki pravi, da milimeter več profila na eni gumi ne more povzročati zanašanja, da pa je nenaravnan volan jasen znak, da sem nekje moral udariti v robnik ali podobno. Vendar vem, da nisem! Enkrat sem pri parkiranju s prvim levim kolesom zapeljal v luknjo, ampak to je bilo že pred tremi meseci, zanašanje pa sem opazil šele pred dvemi tedni. Drugače pri parkiranju kdaj zapeljem na robnik, tudi s strani, ampak zelo previdno. Sicer pa je avto narejen za vožnjo čez drn in strn, mar ne? :Z
Na vrh
AljAž
26 mar 2007, 14:50
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
upe je napisal(a): ...

..... Vendar vem, da nisem! Enkrat sem pri parkiranju s prvim levim kolesom zapeljal v luknjo, ampak to je bilo že pred tremi meseci, zanašanje pa sem opazil šele pred dvemi tedni. Drugače pri parkiranju kdaj zapeljem na robnik, tudi s strani, ampak zelo previdno. Sicer pa je avto narejen za vožnjo čez drn in strn, mar ne? :Z


Kaj pa žena, punca, otroci? Nihče drug ne vozi avta nikoli?
Sicer se mi pa zdi možno, da bi redno parkiranje čez robnik, vedno na isti strani, vzrokovalo stanju.
Na vrh
upe
26 mar 2007, 15:09
Član #252
Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23
Objav: 24
Ni možno, da bi avto udaril kdo drug. Vozim ga sam ali pa žena, ampak sem vedno zraven Sama ga noče.
Sicer pa ne peljem redno čez robnik. Včasih pač.
Na vrh
DruzeTITO
26 mar 2007, 15:19
Član #198
Prijavljen dne: 30 jan 2007, 00:02
Objav: 67
jaz pa bi naprej preveril tlak v pnevmatikah, pa če je enak pol pa optika kot je že bilo nekajkrat omenjeno
Na vrh
LeonT
26 mar 2007, 20:07
Član #228
Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34
Objav: 37
Pri XCju ne bi smelo biti prav nič narobe. če zapelješ čez robnik ali v kakšno luknjo. Saj je avto za to narejen! Mora bit nekaj drugega, še posebej glede na to, da je star šele 1 leto.
Na vrh
bvogri
26 mar 2007, 20:13
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Pelji že enkrat na optiko

Jaz se tudi ne zaletavam pa ne brusim robnikov, pa mi je avto vleklo v desno... pač že slovenske zjamane ceste povzočijo odstopanje v geometriji podvozja.
če pa je kaj drugega te bodo že tam opozorili na to.

[ Uredi 26 mar 2007, 20:17 ]
Na vrh
upe
29 mar 2007, 21:24
Član #252
Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23
Objav: 24
Avto sem peljal danes na redni servis, zraven pa zahteval še optiko in nekaj reklamacij - ampak o tem morda posebej ...
Na cesti sem takoj opazil, da avto zanaša točno tako kot prej. Odpravljeno ni bilo nič in to me jezi, da ti nekdo pošteno zaračuna in trdi, da je težavo rešil. No, da se ne bo kdo preveč jezil nad nesposobnostjo slovenskih mehanikov, lahko dodam še, da sem bil v eni belgijski avtohiši, kjer sem avto kupil in blizu katere tudi živim.
Pravice strank se verjetno po državah ne razlikujejo bistveno. Lahko zahtevam, da vrnejo denar? Test so naredili, ampak napake niso odpravili. Avto bi še enkrat peljal na kontrolo, ampak drugam, saj imam njihove vzvišenosti dovolj
Na vrh
S60R-Ocean Race
30 mar 2007, 00:50
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Na kakšen servis pa hodiš ??

[ Uredi 30 mar 2007, 00:51 ]
Na vrh
Tomaz40
30 mar 2007, 08:12
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984

Sicer se zakonodaja od države do države razlikuje, ampak glede na to da smo vsi skupaj v EU dvomim, da se razlikuje tako zelo močno.

V Sloveniji bi lahko v tvojem primeru zahteval

- popravilo avta
- povračilo dela kupnine in ti obdržiš avto
- povračilo celotne kupnine in jim avto zapelješ nazaj, ter kupiš drugega
- zamenjava avta

Verjetno je zakonodaja v Belgiji ista. Je pa res tudi to, da čeprav bi pri nas to zahteval, najverjetneje ne bi dobil nič. Mogoče je v Belgiji drugače.

Lahko da ti bodo nagajali zakaj si prišel šele po enem letu? Ali prej ni nič vlekel na stran?
Na vrh
Ivo
30 mar 2007, 11:26
Član #39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13
Objav: 276
optiko delam na moji V40 vsako pomlad ko zamenjam gume ... zarad zimskih lukenj itn ...

po vsaki optični nastavitvi podvozja ti dajo list na katerem sistem natisne kakšno je bilo stanje pred nastavitvijo in kakšno je bilo po nastavitvi ...

mislim da bi tak list moral dobiti tudi ti ... se pa pozna vsaka minimalna sprememba

optiko zaupam Španu...
Na vrh
upe
30 mar 2007, 13:22
Član #252
Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23
Objav: 24
Niso mi dali nikakršnih listov od optike, prav tako mi ne bi vpisali niti rednega servisa v servisno knjižico, če jih ne bi sam na koncu opomnil.
Danes zjutraj sem klical nazaj in jim poskušal dopovedati, da mi avto še vedno vleče v desno. Prav tako sem zahteval, da pridem takoj nazaj (kot reklamacija na delo). Na takojšnje popravilo niso bili pripravljeni, na koncu so le obljubili vračilo denarja, hkrati pa dodali, da z menoj nočejo imeti nobenega posla več. Toliko o Evropi.

A kdo ve, kje se dajo dobiti predpisi, ki urejajo pravice strank? In predvsem, kateri so ti predpisi?

Na vrh
Blaž
30 mar 2007, 13:35
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
upe je napisal(a): ...



A kdo ve, kje se dajo dobiti predpisi, ki urejajo pravice strank? In predvsem, kateri so ti predpisi?




Sej baje obstaja zavod ali društvo za zaščito potrošnikov!
Kr tja poklicat pa vprašat!
Na vrh
MiRo
30 mar 2007, 14:02
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
upe skjuzmi, mogoče nisem zasledil... kaj nam lahko zaupaš s katerimi 'mojstri' imaš opravka?
Na vrh
Spletna stran
upe
30 mar 2007, 14:08
Član #252
Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23
Objav: 24
Ena avtohiša v Belgiji, tam sem kupil avto in tudi živim v bližini.
Na vrh
MiRo
30 mar 2007, 14:16
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
upe je napisal(a): ...

Ena avtohiša v Belgiji, tam sem kupil avto in tudi živim v bližini.

aaa, tnx... sem mislil, da si avto zaupal kateri izmed naših 'bisernih hiš' :wacko:

pozdravi Belžik in poročaj kako boš rešil...

čeprav je pri eno leto starem avtu to skoraj nemogoče...kaj pa če je zablokiral kakšen zavorni cilinder? Kej cvili? Se katero od koles greje bolj kot ostali?
Na vrh
Spletna stran
upe
30 mar 2007, 15:04
Član #252
Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23
Objav: 24
O avtih sam niti nimam preveč pojma, zato z veseljem preberem kaj novega
Ima z zanašanjem lahko kaj skupnega tudi to, da ko pri nizki hitrosti spustim bremzo, zunaj nekaj rahlo zažvižga. Zdi se mi, kot da res prihaja z desne strani spredaj. Da ta žvižg prihaja od zunaj, sumim, ker se bolj sliši v parking hiši.
a propos - tudi to sem omenil na servisu in so napisali, da je to normalno ...
Na vrh
MiRo
30 mar 2007, 15:36
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
predlagam, da enkrat v suhem vremenu (pri nas danes pada, ne vem kaj imate vi gor..) po kakšni normalni malo daljši relacijski vožnji enostavno takrat , ko se boš ustavil z roko potipaš vsa štiri kolesa in če boš opazil, da je kakšno toplejše ali po možnosti vroče, je problem verjetno v zavornih čeljustih oz. cilindrih.

Vse skupaj se da občutiti in preveriti tudi na kakšnih res blagih klančinah, kjer ponavadi avto v prostem teku s takim problemom obstoji na mestu in se ne premakne oz. se, vendar počasi... se čuti, da ga nekaj 'bremza'.

Opaziti je mogoče tudi to, da je npr. kolo, ki blokira bolj umazano kot drugo, ker zavorne ploščice neprestano drgnejo ob disk (od tod tudi segrevanje)...

Malo se poigraj, ni vrag da ne boš rešil

Na vrh
Spletna stran
upe
03 apr 2007, 17:35
Član #252
Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23
Objav: 24
Avto sem zdaj še enkrat peljal na optiko, tokrat v Nemčijo. Rekli so, da ni nič zablokirano (nobeno kolo ni bolj vroče po vožnji, to sem že sam preveril) niti ni druge napake, ampak da prej ni bilo dobro naštimano in da bo zdaj boljše. zdi se mi, da je res malo bolje, ampak predvsem pri večji hitrosti na avtocesti se pa vseeno opazi, da ima avto še vedno tendenco v desno.
A je to reč tako težko naštelat al mora to samo prava oseba narediti?
Povsem zadovoljen še nisem in verjetno ga bom peljal porihtat, ko bom v Sloveniji. Kakšnega fajn mojstra se pa že najde
Na vrh
alfaromeo
04 apr 2007, 11:17
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
AC je nagnjena zaradi odtekanja meteornih vod, zato menim, da boš težko našel čisto ravno površino na običajnih cestah in avto nikoli ne bo šel čisto naravnost. Pri večjih hitrostih gre pa seveda avto tudi "hitreje" iz smeri. Kakor sem razbral, si bil že pri dveh optikih in oba ti zatrjujeta, da je vse okej. Ne vem morda obišči še tretjega. Naštelat optiko ni nevem kakšna hudo zakompliciran reč.....
no upam da zadevo rešiš.
Na vrh
upe
04 apr 2007, 15:45
Član #252
Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:23
Objav: 24
Morda se bom res odločil še za en pregled v Sloveniji. Na forumu ste pohvalili Špana iz Brezovice in Svetka iz Studenca.
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 54, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete