Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V70 T5 2000

Pojdi na stran  [1] 2 3
Avtor objava
Twista
24 nov 2015, 21:26 Predogled tiskanja
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 121
Tukaj vam bom predstavil svojega volvaka, ki ga imam v lasti šele dobro leto. Z avtom sem resnično zadovoljen kljub prevoženim kilometrom. Vem pa da jih imate nekateri še veliko več
Prvo nekaj podatkov motor 2.3 turbo 5 cilindrov B5234T3, avtomatski menjalnik AW55-50/51SN, navi, tv, HU-803 pro logic, dstc, črn leather, tempomat, el. sedeži, automatska 2 conska klima, telefon, el. poklop ogledal, vlečna kljuka.
Avto vleče še kar dobro, edino teža mu dela probleme. To se opazi predvsem v ovinkih in pa pri zaviranju. Ampak za svoj letnik, velikost ter težo se avto pelje dobro. Sedaj ima nekaj kilometrov čez 280kkm in na avtu še vse dela
Glavni plusi: pospeški, udobna vožnja, ozvočenje, funkcionalen in prostoren prtljažnik, vse še dela?
Glavni minusi: Obračalni krog (wtf volvo? ljudje me gledajo kot, da ne znam vozit), automatik (ćist subjektivno mnenje), poraba, dragi originalni deli

Predelave do sedaj so bile priklop vmesnika za USB, SD kartice ter bluetooth prostoročno telefoniranje(dobrih 100€), Prinsov plinski sistem z mazanjem ventilov (2100€) s katerim sem tudi po 10kkm še vedno zadovoljen. Plin mi poleti vklopi prej kot v 1km po zimi pa po 2km. Ko naredim cca 30kkm se mi investicija povrne kar pa je pri meni v recimo letu in pol. V avtu je bil tudi original subwoofer, kateri pa je moral na žalost ven zaradi rezervoarja za plin. Sedaj imam močnejši aftermaterk subwoofer ampak ne igra tako lepo kot je bilo original.

No sedaj pa še nekaj slik









In da to ne bo navadna tema o še eni T-5ki, vam dodajam še en teaser.
Intercooler s cevmi sem prejel pred parimi tedni iz švedske od do88.se.
Več na to temo pa prihodnjič

lp


Na vrh
datanitilu
24 nov 2015, 22:10
Član #1491
Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32
Objav: 289
Obracalni krog je posledica avtomatskega menjalnika, rocni ima mnogo manjsega
Na vrh
MarkoD
24 nov 2015, 22:48
Član #11880
Prijavljen dne: 08 avg 2014, 22:22
Objav: 263
datanitilu je napisal(a): ...

Obracalni krog je posledica avtomatskega menjalnika, rocni ima mnogo manjsega

Moj S80 ima enak obračalni krog kot ga je imela moja prejšnja Mazda Xedos 9 pa je bila z ročnim menjalnikom. 12 metrov.
Na vrh
Volvej
24 nov 2015, 23:54
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
Lep T5. Še na hitro zanimiva zgodba... ko se je ta tvoj prodajal na avto.net, sem pisal lastniku če mi proda samo Subwoofer, ker je ravno omenil v oglasu da ga ima. Sicer je odgovor bil ne, si pa mi potem ti prodal Subwoofer

Projekt z nadgradnjo pa je več kot zanimiv, bom res z veseljem spremljal.

Aja obračalni krog pa je polom na toti generaciji. Ni to nič AUT menjalnik kriv. Na mojem bivšem D5 ročn menjalnik je na 205/55/R16 še bilo dokaj vzdržno, na 235/40/R18 pa prav nevarno za v prometu, s tovornjakom pelat se je luksuz proti temu. To je polom. Ampak je tak, Volvo inženirji so pač failali big time sicer ne vem kak jim je to uspelo, haha. Za tolažbo, AWD ima še odtenek večji obračalni krog . Novejši S80 ima pa to že izboljšano.
Na vrh
Mr. ferguson
25 nov 2015, 00:07
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Živjo, lep Volvak;)
Zanima me,kje ste naročili intercooler, ker sam tudi čakam na deževne dni,da malo naspidiram šveda:D
Black leather mmmmmm nice stuff:)


Lp,Miha
Na vrh
Twista
27 nov 2015, 16:52
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 121
IC sem naročil kar preko emaila od www.do88.se. Imel sem par vprašanj in so mi vse odgovorili hitro in korektno.
Danes sem naročil še material za stage 0 Bom drug teden malo poslikal in objavil kaj se bo še dogajalo na avtu
Na vrh
Unknown
28 nov 2015, 12:15
Član #6929
Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36
Objav: 76
Koliko te je pa koštal interkuler...
Na vrh
datanitilu
28 nov 2015, 12:28
Član #1491
Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32
Objav: 289
imel sem avtomatika 2002 letnik in imam ročnega 2002 letnik oba na isti dimenziji gum... z avtomatikom sem točno določeno krožno križišče komaj krožno obrnil medtem ko z ročnim to naredim brez težav
Na vrh
AssKicker
28 nov 2015, 17:35
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Ko smo že pri obračalnem krogu, je normalno da se optika pri močnem zavijanju podira? Pri močnem zavijanju, mi eno kolo drsa po tleh, kot bi bila optika slaba, ampak naravnost se pa pelje lepo, pa optika je bila že opravljena..
Na vrh
Twista
28 nov 2015, 17:50
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 121
Intercooler je bil tok + 10€ poštnine.

Obračalni krog pa nevem zakaj bi bil z ročnim manjši, če zavijem do konca drgnem v kolotek ne glede na menjalnik.

@Asskicker Če ti pri zaviranju blokira samo eno kolo je verjetno napaka na bremzah/abs-u?
Na vrh
Tex
29 nov 2015, 14:12
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
Vozit se nauičte, pa bo obračalni krog ok
Na vrh
AssKicker
30 nov 2015, 09:28
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Zaviranje je drugače ok, tudi na poligonu vransko je delovalo vse odlično, in me ni nikjer potegnilo...
Na vrh
Twista
09 dec 2015, 15:50
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 121
Tako, v začetku naslednjega leta, se bo na avtomobilu delalo zelo veliko. Ker mi trenutni avtomatski menjalnik ni preveč všeč, ga bomo zamenjali z ročnim.
Dele, katere imam za predelavo: Menjalnik M56, 3L olja, vsa 3 nova pedala, ojačevalec sklopke, senzor sklopke, nov ojačevalec bremz (zaradi dodatnega izhoda za olje), cev od ojačevalca sklopke do potisnega ležaja, potisni ležaj, košara, sklopka, vztrajnik, prestavna bunka in manšeta, mehanizem za prestavljanje z zajlami od menjalnika do prestavne ročice in pa predelava motornega računalnika ( ECU bom poslal na švedsko - MTE)

Istočasno se bo delal tudi predelava motorja in sicer prvo je potrebno narediti stage 0 :
Olje Liqui Moly 0W-30
Filtri
Nov antifriz
Svečke
Vžigalne tuljave
Sklopka

Predelave:
K24 turbina od S60R (trenutno je na obnovi v Lescah)
Kolektor od R-a
Zeleni injektorji od R-a
Walbro bencinska pumpa
do88 Intercooler s cevmi
HKS blow off (se še nisem čisto odločil če gre gor)
K&N vgradni filter
Custom 3" downpipe in cel 3" izpušni sistem (še v delu)
Quaife LSD
Optimizacija elektronike na švedskem - MTE

Evo pa še slika delov za v mojga sleeperja



[ Uredi 09 dec 2015, 17:42 ]
Na vrh
alfaromeo
09 dec 2015, 17:43
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866

Pri tebi se je pa božiček malo prej ustavil...
Morda pride dvakrat ;)

Si robo nabral iz kakšnih zapuščenih skladišč ali si vse plačal full price? Če da, potem si kar olajšal proračun...
Na vrh
Twista
09 dec 2015, 18:44
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 121
Tole je biu samo miklavž, božiček še pride
Drugače pa vse te dele ža kar dolg nabiram na kup. In vse kar je za menjavo menjalnika je rabljeno in sem dal za vse max 400€ + ECU flash še nekaj pride. Za servis sem kupil vse novo cca 500€ iz rezervnideli24. Kar se predelave motorja tiče pa sta IC in diff nova, ostalo je rabljeno. Neki mi je ležal doma, izpuh bomo naredil sami (materiala je za cca 400€ brez cat-a), kar je od R-a sem pa rabljeno kupil od uporabnika tega foruma dejanLPG.
Na konc ugotoviš, da je to zelo drag šport, čeprav kupuješ rabljeno in se pogajaš na vsakem vogalu. Ampak ko bo to enkrat delovalo kot mora ne bom razmišljal kok sem vložil
Na vrh
gorgh
09 dec 2015, 18:52
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Thumbs up!!
Na vrh
Volvej
09 dec 2015, 21:31
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
To je to, končno prava tema na forumu, zakon, samo tako naprej!
Na vrh
Damo
09 dec 2015, 21:38
Član #901
Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39
Objav: 175
Twista je napisal(a): ...

... in pa predelava motornega računalnika ( ECU bom poslal na švedsko - MTE)
A ni bolj sigurno/natančno če ti optimirajo računalnik pri nas po tem ko bodo vsi dodatni deli zmontirani?
Na vrh
Twista
10 dec 2015, 12:12
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 121
Tudi sam sem bil v tej dilemi, katerega tunerja izbrati. Je pa dejstvo da pri nas nisem našel junaka, ki bi motorni ECU (software) predelal iz avtomatika na ročnega, tako da mora ECU v vsakem primeru na švedsko. Je pa to podjetje specialist v softwareu za volvote. In tudi dodatni deli bodo dokaj "standardni", kateri so jim že poznani in vejo kaj lahko pričakujejo.
Na vrh
gorgh
10 dec 2015, 14:24
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Tu ti bosta lahko Krajnik iz Šk. Loke in DejanLPG od katerga si kupu k24 turbino pomagala...oba imata za seboj predelano iz aut na manual...dejan v70r, krajnik s80t6...

Tole bo dober projekt!! Cant wait for more, sam da ne bo krivilo ojnic od preveč moči/navora
Na vrh
Mr. ferguson
10 dec 2015, 16:20
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Lepo,lepo.
Kaj vztrajnik je dvomasni? Če ne, kje ste ga kupili?
Na vrh
Wikka
10 dec 2015, 19:51
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 209
Waw waw waw, na kakšno moč / navor ciljate?
Na vrh
Twista
10 dec 2015, 22:55
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 121
Ojnice bi bile naslednja stopnja ampak zaenkrat še ne bom šel tok daleč.
Vztrajnik sem dobil z menjalnikom in je enomasni iz V70 2.0 turbo mislim da 98'.
Pričakujem nekje okoli 350whp, ampak se ne obremenjujem preveč s številkami.
PA prosim ne me vikat!
Na vrh
Mr. ferguson
10 dec 2015, 23:55
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Paše na ta motor? Potem bi moral tudi na mojega 2.0T

Superca;) daj v Zagreb portat glavo in lajšati vstrajnik. Se pozna...vsaj na Renoju GTturbo se je::)
Če pa rabiš kaj okoli motorja, me pa lahko kontaktiraš, imam nekaj delov za te motorje.

Keep with the good work, m8;)


Lp
Na vrh
goldy60
11 dec 2015, 05:43
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
2.0 t glavo motorja ter cena
Na vrh
gorgh
11 dec 2015, 08:32
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
350 whp pomoje lahko odmisliš kar takoj, če jih boš 300 imel z omenjenimi predelavami na kolesih bo super....ne me narobe razumet, naj jih zbrca 400 ti jih želim...upam, da ga daš na valarje po predelavi ker me res firbčno zanima koliko bo zbrcal ko bo tako daleč

Drugač pa fenomenalen projekt, kar veselo objavljaj napredek!!!!

[ Uredi 11 dec 2015, 08:44 ]
Na vrh
Mr. ferguson
11 dec 2015, 09:21
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185

@goldy

Več na PM;)

[ Uredi 11 dec 2015, 09:22 ]
Na vrh
JanT5
11 dec 2015, 10:00
Član #713
Prijavljen dne: 14 apr 2008, 16:29
Objav: 319
Super avto. Dobro poznam prvega lastnika te 70ke (se spomnim registrske), ki je imel avto dobrih 10 let. Skozi servisiran na lekšetu, zamenjano vse takoj. Sem ga večkrat vozil Upam da ti in ti bo dobro služil. Srečno !
Na vrh
Twista
11 dec 2015, 12:20
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 121
Mislim, da bi vztrajnik moral biti pravi. Nebi ga pa lajšal ker je avto za daily. Glede portanja še nevem. Bomo vidli ko se motor odpre.

2.0 t bom prodajal, najraje kar celega s turbino.

Glede 350whp sem pa malo narobe napisal. 350 na kolesih je le cilj! ampak kot sem rekel, tut če bo dosti manj se ne bom sekiral. Gre pa seveda na valje prej in potem Pa še bencin vs plin me zelo zanima kaj bo pokazalo.

Ja nakup te V70ke je bil res veliko lažji ko vidiš poštemplano servisno do 250kkm Zaenkrat dela kot je treba.

PS: Kdo ve kam bi lahko dal lahko obnoviti/popraviti usnjen volan, manšeto pri menjalniku ter del voznikovega sedeža? Kamnik-Ljubljana ali okolica.

[ Uredi 11 dec 2015, 14:13 ]
Na vrh
Twista
23 feb 2016, 14:55
Član #3012
Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44
Objav: 121
Po dolgem času spet nekaj novega. Po treh mesecih sem dobil nazaj turbino K24 ki sem jo dal novembra v obnovo, ker sem kupil rabljeno. Tolk časa je trajalo ker je majster baje čakal izpušno veternico. Sedaj pa naj bi bila tip top porihtana in pripravljena na vse te konje
Vmes je prišel tudi material za cel auspuh, od turbine do konca.
Zdej pa na valje, preden gre vse to na avto

In še nekaj slikc




Na vrh
gorgh
23 feb 2016, 15:05
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Kam boš avto na valje dal? Bi tud jst svojga gor porinu

Pa še info za turbino, koliko €€€ te je prišla obnova? Si dal kaj predelat al ostane stock vse?
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2 3

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 50, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete