V70 T5 2000
Twista, 24 nov 2015, 21:26

Tukaj vam bom predstavil svojega volvaka, ki ga imam v lasti šele dobro leto. Z avtom sem resnično zadovoljen kljub prevoženim kilometrom. Vem pa da jih imate nekateri še veliko več
Prvo nekaj podatkov motor 2.3 turbo 5 cilindrov B5234T3, avtomatski menjalnik AW55-50/51SN, navi, tv, HU-803 pro logic, dstc, črn leather, tempomat, el. sedeži, automatska 2 conska klima, telefon, el. poklop ogledal, vlečna kljuka.
Avto vleče še kar dobro, edino teža mu dela probleme. To se opazi predvsem v ovinkih in pa pri zaviranju. Ampak za svoj letnik, velikost ter težo se avto pelje dobro. Sedaj ima nekaj kilometrov čez 280kkm in na avtu še vse dela
Glavni plusi: pospeški, udobna vožnja, ozvočenje, funkcionalen in prostoren prtljažnik, vse še dela?
Glavni minusi: Obračalni krog (wtf volvo? ljudje me gledajo kot, da ne znam vozit), automatik (ćist subjektivno mnenje), poraba, dragi originalni deli

Predelave do sedaj so bile priklop vmesnika za USB, SD kartice ter bluetooth prostoročno telefoniranje(dobrih 100€), Prinsov plinski sistem z mazanjem ventilov (2100€) s katerim sem tudi po 10kkm še vedno zadovoljen. Plin mi poleti vklopi prej kot v 1km po zimi pa po 2km. Ko naredim cca 30kkm se mi investicija povrne kar pa je pri meni v recimo letu in pol. V avtu je bil tudi original subwoofer, kateri pa je moral na žalost ven zaradi rezervoarja za plin. Sedaj imam močnejši aftermaterk subwoofer ampak ne igra tako lepo kot je bilo original.

No sedaj pa še nekaj slik









In da to ne bo navadna tema o še eni T-5ki, vam dodajam še en teaser.
Intercooler s cevmi sem prejel pred parimi tedni iz švedske od do88.se.
Več na to temo pa prihodnjič

lp




Re: V70 T5 2000
datanitilu, 24 nov 2015, 22:10

Obracalni krog je posledica avtomatskega menjalnika, rocni ima mnogo manjsega

Re: V70 T5 2000
MarkoD, 24 nov 2015, 22:48

datanitilu je napisal ...

Obracalni krog je posledica avtomatskega menjalnika, rocni ima mnogo manjsega

Moj S80 ima enak obračalni krog kot ga je imela moja prejšnja Mazda Xedos 9 pa je bila z ročnim menjalnikom. 12 metrov.

Re: V70 T5 2000
Volvej, 24 nov 2015, 23:54

Lep T5. Še na hitro zanimiva zgodba... ko se je ta tvoj prodajal na avto.net, sem pisal lastniku če mi proda samo Subwoofer, ker je ravno omenil v oglasu da ga ima. Sicer je odgovor bil ne, si pa mi potem ti prodal Subwoofer

Projekt z nadgradnjo pa je več kot zanimiv, bom res z veseljem spremljal.

Aja obračalni krog pa je polom na toti generaciji. Ni to nič AUT menjalnik kriv. Na mojem bivšem D5 ročn menjalnik je na 205/55/R16 še bilo dokaj vzdržno, na 235/40/R18 pa prav nevarno za v prometu, s tovornjakom pelat se je luksuz proti temu. To je polom. Ampak je tak, Volvo inženirji so pač failali big time sicer ne vem kak jim je to uspelo, haha. Za tolažbo, AWD ima še odtenek večji obračalni krog . Novejši S80 ima pa to že izboljšano.

Re: V70 T5 2000
Mr. ferguson, 25 nov 2015, 00:07

Živjo, lep Volvak;)
Zanima me,kje ste naročili intercooler, ker sam tudi čakam na deževne dni,da malo naspidiram šveda:D
Black leather mmmmmm nice stuff:)


Lp,Miha

Re: V70 T5 2000
Twista, 27 nov 2015, 16:52

IC sem naročil kar preko emaila od www.do88.se. Imel sem par vprašanj in so mi vse odgovorili hitro in korektno.
Danes sem naročil še material za stage 0 Bom drug teden malo poslikal in objavil kaj se bo še dogajalo na avtu

Re: V70 T5 2000
Unknown, 28 nov 2015, 12:15

Koliko te je pa koštal interkuler...

Re: V70 T5 2000
datanitilu, 28 nov 2015, 12:28

imel sem avtomatika 2002 letnik in imam ročnega 2002 letnik oba na isti dimenziji gum... z avtomatikom sem točno določeno krožno križišče komaj krožno obrnil medtem ko z ročnim to naredim brez težav

Re: V70 T5 2000
AssKicker, 28 nov 2015, 17:35

Ko smo že pri obračalnem krogu, je normalno da se optika pri močnem zavijanju podira? Pri močnem zavijanju, mi eno kolo drsa po tleh, kot bi bila optika slaba, ampak naravnost se pa pelje lepo, pa optika je bila že opravljena..

Re: V70 T5 2000
Twista, 28 nov 2015, 17:50

Intercooler je bil tok + 10€ poštnine.

Obračalni krog pa nevem zakaj bi bil z ročnim manjši, če zavijem do konca drgnem v kolotek ne glede na menjalnik.

@Asskicker Če ti pri zaviranju blokira samo eno kolo je verjetno napaka na bremzah/abs-u?

Re: V70 T5 2000
Tex, 29 nov 2015, 14:12

Vozit se nauičte, pa bo obračalni krog ok


Re: V70 T5 2000
AssKicker, 30 nov 2015, 09:28

Zaviranje je drugače ok, tudi na poligonu vransko je delovalo vse odlično, in me ni nikjer potegnilo...

Re: V70 T5 2000
Twista, 09 dec 2015, 15:50

Tako, v začetku naslednjega leta, se bo na avtomobilu delalo zelo veliko. Ker mi trenutni avtomatski menjalnik ni preveč všeč, ga bomo zamenjali z ročnim.
Dele, katere imam za predelavo: Menjalnik M56, 3L olja, vsa 3 nova pedala, ojačevalec sklopke, senzor sklopke, nov ojačevalec bremz (zaradi dodatnega izhoda za olje), cev od ojačevalca sklopke do potisnega ležaja, potisni ležaj, košara, sklopka, vztrajnik, prestavna bunka in manšeta, mehanizem za prestavljanje z zajlami od menjalnika do prestavne ročice in pa predelava motornega računalnika ( ECU bom poslal na švedsko - MTE)

Istočasno se bo delal tudi predelava motorja in sicer prvo je potrebno narediti stage 0 :
Olje Liqui Moly 0W-30
Filtri
Nov antifriz
Svečke
Vžigalne tuljave
Sklopka

Predelave:
K24 turbina od S60R (trenutno je na obnovi v Lescah)
Kolektor od R-a
Zeleni injektorji od R-a
Walbro bencinska pumpa
do88 Intercooler s cevmi
HKS blow off (se še nisem čisto odločil če gre gor)
K&N vgradni filter
Custom 3" downpipe in cel 3" izpušni sistem (še v delu)
Quaife LSD
Optimizacija elektronike na švedskem - MTE

Evo pa še slika delov za v mojga sleeperja



Re: V70 T5 2000
alfaromeo, 09 dec 2015, 17:43


Pri tebi se je pa božiček malo prej ustavil...
Morda pride dvakrat ;)

Si robo nabral iz kakšnih zapuščenih skladišč ali si vse plačal full price? Če da, potem si kar olajšal proračun...

Re: V70 T5 2000
Twista, 09 dec 2015, 18:44

Tole je biu samo miklavž, božiček še pride
Drugače pa vse te dele ža kar dolg nabiram na kup. In vse kar je za menjavo menjalnika je rabljeno in sem dal za vse max 400€ + ECU flash še nekaj pride. Za servis sem kupil vse novo cca 500€ iz rezervnideli24. Kar se predelave motorja tiče pa sta IC in diff nova, ostalo je rabljeno. Neki mi je ležal doma, izpuh bomo naredil sami (materiala je za cca 400€ brez cat-a), kar je od R-a sem pa rabljeno kupil od uporabnika tega foruma dejanLPG.
Na konc ugotoviš, da je to zelo drag šport, čeprav kupuješ rabljeno in se pogajaš na vsakem vogalu. Ampak ko bo to enkrat delovalo kot mora ne bom razmišljal kok sem vložil

Re: V70 T5 2000
gorgh, 09 dec 2015, 18:52

Thumbs up!!

Re: V70 T5 2000
Volvej, 09 dec 2015, 21:31

To je to, končno prava tema na forumu, zakon, samo tako naprej!

Re: V70 T5 2000
Damo, 09 dec 2015, 21:38

Twista je napisal ...

... in pa predelava motornega računalnika ( ECU bom poslal na švedsko - MTE)
A ni bolj sigurno/natančno če ti optimirajo računalnik pri nas po tem ko bodo vsi dodatni deli zmontirani?


Re: V70 T5 2000
Twista, 10 dec 2015, 12:12

Tudi sam sem bil v tej dilemi, katerega tunerja izbrati. Je pa dejstvo da pri nas nisem našel junaka, ki bi motorni ECU (software) predelal iz avtomatika na ročnega, tako da mora ECU v vsakem primeru na švedsko. Je pa to podjetje specialist v softwareu za volvote. In tudi dodatni deli bodo dokaj "standardni", kateri so jim že poznani in vejo kaj lahko pričakujejo.

Re: V70 T5 2000
gorgh, 10 dec 2015, 14:24

Tu ti bosta lahko Krajnik iz Šk. Loke in DejanLPG od katerga si kupu k24 turbino pomagala...oba imata za seboj predelano iz aut na manual...dejan v70r, krajnik s80t6...

Tole bo dober projekt!! Cant wait for more, sam da ne bo krivilo ojnic od preveč moči/navora

Re: V70 T5 2000
Mr. ferguson, 10 dec 2015, 16:20

Lepo,lepo.
Kaj vztrajnik je dvomasni? Če ne, kje ste ga kupili?


Re: V70 T5 2000
Wikka, 10 dec 2015, 19:51

Waw waw waw, na kakšno moč / navor ciljate?

Re: V70 T5 2000
Twista, 10 dec 2015, 22:55

Ojnice bi bile naslednja stopnja ampak zaenkrat še ne bom šel tok daleč.
Vztrajnik sem dobil z menjalnikom in je enomasni iz V70 2.0 turbo mislim da 98'.
Pričakujem nekje okoli 350whp, ampak se ne obremenjujem preveč s številkami.
PA prosim ne me vikat!

Re: V70 T5 2000
Mr. ferguson, 10 dec 2015, 23:55

Paše na ta motor? Potem bi moral tudi na mojega 2.0T

Superca;) daj v Zagreb portat glavo in lajšati vstrajnik. Se pozna...vsaj na Renoju GTturbo se je::)
Če pa rabiš kaj okoli motorja, me pa lahko kontaktiraš, imam nekaj delov za te motorje.

Keep with the good work, m8;)


Lp

Re: V70 T5 2000
goldy60, 11 dec 2015, 05:43

2.0 t glavo motorja ter cena

Re: V70 T5 2000
gorgh, 11 dec 2015, 08:32

350 whp pomoje lahko odmisliš kar takoj, če jih boš 300 imel z omenjenimi predelavami na kolesih bo super....ne me narobe razumet, naj jih zbrca 400 ti jih želim...upam, da ga daš na valarje po predelavi ker me res firbčno zanima koliko bo zbrcal ko bo tako daleč

Drugač pa fenomenalen projekt, kar veselo objavljaj napredek!!!!

Re: V70 T5 2000
Mr. ferguson, 11 dec 2015, 09:21


@goldy

Več na PM;)

Re: V70 T5 2000
JanT5, 11 dec 2015, 10:00

Super avto. Dobro poznam prvega lastnika te 70ke (se spomnim registrske), ki je imel avto dobrih 10 let. Skozi servisiran na lekšetu, zamenjano vse takoj. Sem ga večkrat vozil Upam da ti in ti bo dobro služil. Srečno !

Re: V70 T5 2000
Twista, 11 dec 2015, 12:20

Mislim, da bi vztrajnik moral biti pravi. Nebi ga pa lajšal ker je avto za daily. Glede portanja še nevem. Bomo vidli ko se motor odpre.

2.0 t bom prodajal, najraje kar celega s turbino.

Glede 350whp sem pa malo narobe napisal. 350 na kolesih je le cilj! ampak kot sem rekel, tut če bo dosti manj se ne bom sekiral. Gre pa seveda na valje prej in potem Pa še bencin vs plin me zelo zanima kaj bo pokazalo.

Ja nakup te V70ke je bil res veliko lažji ko vidiš poštemplano servisno do 250kkm Zaenkrat dela kot je treba.

PS: Kdo ve kam bi lahko dal lahko obnoviti/popraviti usnjen volan, manšeto pri menjalniku ter del voznikovega sedeža? Kamnik-Ljubljana ali okolica.

Re: V70 T5 2000
Twista, 23 feb 2016, 14:55

Po dolgem času spet nekaj novega. Po treh mesecih sem dobil nazaj turbino K24 ki sem jo dal novembra v obnovo, ker sem kupil rabljeno. Tolk časa je trajalo ker je majster baje čakal izpušno veternico. Sedaj pa naj bi bila tip top porihtana in pripravljena na vse te konje
Vmes je prišel tudi material za cel auspuh, od turbine do konca.
Zdej pa na valje, preden gre vse to na avto

In še nekaj slikc






Re: V70 T5 2000
gorgh, 23 feb 2016, 15:05

Kam boš avto na valje dal? Bi tud jst svojga gor porinu

Pa še info za turbino, koliko €€€ te je prišla obnova? Si dal kaj predelat al ostane stock vse?

Re: V70 T5 2000
Volvej, 23 feb 2016, 16:32

Wow zakon!

Koliko je dimenzijsko natančen ta CATIA file z izpuhom? To si sam izrisal? Če dimenzije štimajo, bi prosil za datoteko

Re: V70 T5 2000
Twista, 25 feb 2016, 10:01

Turbina je ostala stock, obnova pa je bila 400€. Naj bi bila zdej kot nova. Izpuh mi je zrisal kolega, ni pa čisto natančen, sigurno so kakšna odstopanja.
Na valje grem pa v soboto v Mavčiče pri Medvodah, tunkka

Re: V70 T5 2000
Beastmaster, 25 feb 2016, 10:48

OFF topic: A ga imaš parkiranega včasih pri otroškem igrišču na Kranjski v Kamniku?

Re: V70 T5 2000
jack8black, 25 feb 2016, 12:42

Twista je napisal ...






Zanimiv projekt
Kje si naročil te dušilce So to 3" fly cat, ker drugače jih je kar teško za najti v tej dimenziji.

Re: V70 T5 2000
Twista, 25 feb 2016, 14:15

Ja na Kranjski sm kr velik zadnje čase, moja tafrišna tm živi Bom pa z marcem skos tam ker sem si v sosednjem bloku kupil stanovanje
Vsi deli za izpuh so 3", kupljeni na ebayu iz nemčije. Če kdo rabi direktn kontakt lahko tut objavim.
Nevem točno kaj je fly cat, ampak na sliki so: resonator 550mm, resonator 400mm, 200 celični katalizator in felxpipe. Resonatorji pa imajo luknje za absorbiranje zvokva v špirali. Baje da še dodatno pospeši izpušne pline.





Re: V70 T5 2000
jack8black, 25 feb 2016, 17:10

Fly cat je nadomestek katalizatorja skozi katerega se vidi skozi = tvoj resonator. Okroglo ohišje s perforirano cevjo skozi, katera je povita z rostfraj volno. Ja, za kontakt bi ti bil hvaležen, ker pri meni sta sedaj od downpipe naprej samo zadnja lonca





Re: V70 T5 2000
Beastmaster, 25 feb 2016, 17:15

Poglej kdaj čez igrišče če je moja V 70 (modra) tam se lahko kdaj zmeniva za kakšen pir...

Re: V70 T5 2000
Wikka, 25 feb 2016, 21:39

Vse čestitke za super projekt! Eno vprašanje: ma kaj s tem kanonom od avspuha se da narediti tehnični pregled? Hvala!

Re: V70 T5 2000
Twista, 26 feb 2016, 09:14

Sej te resonatorji imajo res več imen, ampak ja, to je to Tole je katalizator, ostalo sm pa tut pri tem podjetju kupu, še email schimalla(at)t-online.de
Za pir sem vedno za Za tehničnega pa še nevem, mislm, da bo treba malo prek vez.

Re: V70 T5 2000
jack8black, 26 feb 2016, 10:32

Hvala.

Re: V70 T5 2000
Twista, 27 feb 2016, 14:06

Evo rezultati današnjega dynota so tle.

Bencin izmerjeno na kolesih 202KM, izračunano na motrju 233KM



Plin izmerjeno na kolesih cca 207KM, izračunano na motorju 238KM


Re: V70 T5 2000
gorgh, 27 feb 2016, 14:19

Zanimivo tole s plinom, sem ze veckrat prebral in slisal da uporaba plina pri volvih t5 motorjih celo nekaj doda, pa sem bil skepticen v te trditve, do danes..... Kul, zdrava forma starega avta da je prakticno obdrzal vse deklarirane konje od novega!!!!

Re: V70 T5 2000
bsheep, 27 feb 2016, 15:02

Zanimivo... Tole je cist stock brez predelav?

Re: V70 T5 2000
Twista, 27 feb 2016, 16:00

Plin je tut mene presenetil, sem pričakoval par konjev manj kot na bencin. Je pa za avto s skoraj 300kkm to zelo dober rezultat ja.
Avto je popolnoma stock, bi bilo pa zanimivo še 1x poizkusiti z novimi svečkami, vžigalnimi tuljavami, oljem, filtri itd.. pa enkrat še z ročnim menjalnikom, ampak je mal predrago da bi bil vsake par dni na valjih

Re: V70 T5 2000
Milan_V50, 27 feb 2016, 16:17

Zanimljivo... Kje pa je tak Dyno po ceni da se veckrat dela?

Re: V70 T5 2000
bsheep, 27 feb 2016, 16:50

Dj kok pa tole kj pride tocno pri temu k si ti dal na valje. Jst mam svez olje,nove tuljave,nove svecke... Pa bi tut probu lpg vrs benz... Pa se 260.000 km mam tko da bi blo zanimiv..

Re: V70 T5 2000
Twista, 29 feb 2016, 12:14

Dyno ni ravno poceni, ampak ko si enkrat na valjih lahko narediš več meritev, če želiš. Dyno pride 60€, valje pa ima v Mavčičah pri Medvodah

Re: V70 T5 2000
MarkoD, 29 feb 2016, 13:10

Na Mazda forumu smo se enkrat dogovoril da nas je šlo več pa smo dal 30 v LJ.

Re: V70 T5 2000
drandraz, 01 mar 2016, 06:43

če se boste kaj menili bi tudi jaz šel na valje:) me prav tako zanima

Re: V70 T5 2000
Milan_V50, 02 mar 2016, 18:23

drandraz je napisal ...

če se boste kaj menili bi tudi jaz šel na valje:) me prav tako zanima


+ 1 ;)

Re: V70 T5 2000
gorgh, 02 mar 2016, 19:24

Tudi ja sem za.

Re: V70 T5 2000
007, 02 mar 2016, 20:14

V kolikor se vas bo nabralo več bo sigurno tudi količinski popust pri Tunnki po mojih izkušnjah. Jih pa močno priporočam saj boljših valarjev v Sloveniji ni!

Re: V70 T5 2000
jack8black, 02 mar 2016, 22:13

007 je napisal ...

saj boljših valarjev v Sloveniji ni!

Zdej pa ne pretiravat

Re: V70 T5 2000
TUNKKA, 02 mar 2016, 22:34

Dober večer,

dobil sem informacijo, da se navdušujete za tiščanje gasa na polno

Seveda se da zmeniti kot je to po navadi povsod.

Glede valjev je pa tako.
Zagotovo so največji v Sloveniji - večji premer manj trenja oziroma obremenitve na pnevmatiko
Imajo najmanj možnih prenosov zato je merljivost bolj primerljiva skozi daljše obdobje.
Za statične obremenitve uporabljamo najzmoglivejšo elektromagnetno zavoro.

Je pa tako, da so lahko valji zlati in zanič operater ali pa super operater in slabši valji pa bo operater vseeno sposoben narediti ponovljive in zanesljive meritve.

Torej v naši garaži, ki ni komercialna stremimo k znanju in nastandardni opremi, ki je v resnici mišljena za nekomercialno uporabo - torej bolj za večje projekte.

V Sloveniji sta še dva dynota za katere tudi sam menim da sta na nivoju tako da odločitev kam meriti ne more biti preveč težka.

Lep bencinski pozdrav in dobrodošli če koga zanese v naše konce!

Re: V70 T5 2000
bsheep, 03 mar 2016, 00:01

Jaz sem tut za...

Re: V70 T5 2000
Twista, 10 mar 2016, 23:11

lepo, da sem sprožil tak val zanimanja za dyno. Očitno se nam kmalu obeta volvo dyno day

Imam pa trenutno novo nalogo pri volvaku in sicer moram zamenjati vse bremze spredaj, zadaj, diske, ploščice in bi prosil za nasvete/pomoč.
Kakšna je sploh dimenzija diskov na mojem avtu?
Ali naj kupim čisto navadne diske/ploščice?
Kje bi dobil kakšne boljše ala EBC ki so malo zarezani in red stuff ploščice? Ali od druge firme nekaj v tem rangu

Re: V70 T5 2000
gorgh, 11 mar 2016, 09:14

Jst dam svojega na valarje danes Naslednjič pa upam na group dyno, ko bom mel že tudi 3" dp namontiran

Glede zavornega sistema, boš pa spet dobil toliko mnenj kot odgovorov...eni izključno original, drugi ate, tretji brembo četrti spet nekaj drugega.

Jst sm lani za C70 T-5 naročil in montiral vse diske in pakne od mtec iz uk (narezane in z utori (brez lukenj)) in bremzajo zelo agresivno....

http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-C70-Drilled-BRAKE-DISCS-302mm-FRONT-REAR-PADS-/110469595928?fits=Car+Make%3AVolvo%7CModel%3AC70&hash=item19b8804318

Na prvi dotik bolj zagrabijo kot na s60r....samo so pa glasne....zareze delajo "ck ck ck ck" ko se voziš, pa tudi pri višjih hitrostih fajn zabrnijo ko se bremza....meni je tak OK efekt Pa še dobro zgledajo. Zvil jih še nisem, res pa je da avto od novembra stoji parkiran

res pa je da nisem nek ekstremni bremzač, nisem ne enih ne drugih stestiral do skrajnih mej, zdaleč!

Diske pa imaš verjetno spredaj 302mm in zada 295mm...glede na to da je T-5....se pa prej seveda točno pozanimaj....

Edino kar mi ni všeč je to, da ni del pri pesti nerjaveč oz, da ni preštrihan s tisto barvo da ne postaja rjave barve ob dežju - bi jih moral pred montažo poštrihat, zdej se mi ne da vsega dol dajat..

Mislim pa, da tudi z EBC ne moreš falit....edin pakne znajo cvilit plehnato pri ustavljanju (to tudi pri mojih dela), prav nagravžen plehnat zvok...

Re: V70 T5 2000
jack8black, 11 mar 2016, 09:49

gorgh je napisal ...



Jst sm lani za C70 T-5 naročil in montiral vse diske in pakne od mtec iz uk (narezane in z utori (brez lukenj)) in bremzajo zelo agresivno....

http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-C70-Drilled-BRAKE-DISCS-302mm-FRONT-REAR-PADS-/110469595928?fits=Car+Make%3AVolvo%7CModel%3AC70&hash=item19b8804318



Jaz sem tudi montiral podoben mtec-ov set le, da za Saab-a (314/292), pa sem tudi zadovoljen. Sem pa jih takoj pobarval v črno



Re: V70 T5 2000
alfaromeo, 11 mar 2016, 09:52

Z zavorami jaz osebno ne bi pretiraval, ker je bolj ali manj isti šmorn. Izognil bi se no name izdelkom.
Z daily drive bi se ognil tudi kakšnih super druper track day zavoram, ker bodo v vsakodnevnem prometu ne uporabne.

Moje izkušnje iz V70 I. so: brembo + ferodo - OK naredil 120kkm
Sedaj imam ATEpower disc spredaj in ATE disc zadaj v kombinaciji za ATE ploščicami.
Za enkrat zadovoljen. Zakaj sem izbral ATE, ker so bile takrat na spletu najbolj ugodne.

@gorgh: Se premalo voziš. zvok, ki ga omenjaš s kilometri izgine. Na začetku je moteče.

Re: V70 T5 2000
Twista, 29 mar 2016, 14:16

Evo projekt se nadaljuje, bila sta zamenjana oba stebilizatorja, en končnik ter bremze, nastavila se je tudi ročna. Diski so spredaj 305 in zadaj 288.
Zmontiral sem EBC diske ter red stuff ploščice. Ker sem rdeče bremze prerasel, sem jih komplet pobarval na srebrno, da bi dobil čimbolj original videz.






Auspuh in downpipe sta v delu, narejen in privarjen pa je tudi nosilec za blowoff ventil.





Avto pa je danes odšel na že dolgo pričakovano predelavo





Re: V70 T5 2000
jack8black, 29 mar 2016, 16:10

Samo tako naprej



Re: V70 T5 2000
Wikka, 30 mar 2016, 08:46

Živeli, tvoje prispevke je prav gušt spremljat, svaka čast! to bo pa res boljše kot novo!

Kaj pri menjavi zavor si menjal tudi 4 pregibne gumijaste cevke ali ne? jaz jih moram menjat, ker so razpokane, dotrajane in ne vem ali naj se lotim sam ali ne...?! Verjetno je pri tem smiselno zamenjati tudi vso zavorno tekočino in seveda vse natančno prezračiti...

hvala!

Re: V70 T5 2000
Twista, 30 mar 2016, 12:59

Olje bom menjal z menjavo zavornega bobna, za cevke pa še nevem če bo potrebno.

Na turbini smo zašvasal še rob za cev in objemko, da se ne bo staknila pri obremenitvi




Re: V70 T5 2000
Twista, 04 apr 2016, 22:36

Pobarvana cev s fiksiranim blowoffom




Re: V70 T5 2000
Twista, 20 apr 2016, 20:54

Nekaj škode pa je že narejene




Re: V70 T5 2000
Twista, 15 jul 2016, 11:50

Tale žleb je že skoraj končan



Re: V70 T5 2000
alfaromeo, 23 avg 2016, 16:07

Kateri katalizator je to ?

Re: V70 T5 2000
Twista, 27 avg 2016, 12:19

Univerzalni 3", 200 celični

Re: V70 T5 2000
Twista, 07 sep 2019, 21:46

Po dolgem dolgem času obujam temo in javljam da je avto kakšno leto že vozen. Sicer nekaj mesečni projekt se je zavlekel v več letnega ampak je avto res bomba (nad 3500rpm ) Kakšnih novih slik trenutno nimam, dynota tudi še nisem uspel narediti gre pa boljše od Porsche Cayman S (2006), ki sem ga imel v vmesnem času. Objavljam pa spisek kaj vse je bilo menjano na avtu. Na avtu bo potrebno poštimati še komplet podvozje ampak nikakor ne najdem časa za nov "projekt"

Predelave

Turbina K24 od S60R, obnovljena
Izpušni kolektor od S60R
Zeleni injektorji od S60R
Walbro bencinska pumpa
Intercooler in vse cevi za zrak od Do88
Celoten izpušni sistem 3” iz nerjavečega jekla 304 z 200 celičnim katalizatorjem, dvema resonatorjema je homologiran.
K&N vgradni zračni filter
Optimizacija motorne elektronike MTE – Marco (on dela software za IPD USA)
HKS Blow off
Sachs performance sklopka do 500nm
Quaife ATB lsd
EBC diski in red stuff ploščice
AEM failsafe števec za AFR in boost
Oba sprednja sedeža na novo oblečena v usnje
Volan, prestavna manšeta, krogla ter naslonjalo za roko v novem usnju
Vmesnik za Bluetooth klice in predvajanje preko usb/sd

Menjano z original deli:
Vztrajnik
Hladilnik za vodo in posoda
Hladilnik za klimo
PCV sistem za prezračevanje motorja