|
|
Volvo V70, 2.0T Pojdi na stran
[1]
2
|
|
Mr. ferguson | 18 jul 2015, 17:13 | |
| Član #12864Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185 | Najprej en lep pozdrav! Končno sem našel lep primerek volva, in sicer od uporabnika KIWI. Vozilo je resnično lepo ohranjeno, vse deluje kot mora, le dročniki so zdravi za zamenjavo.
Notranjost je brez kakšnih večjih pomankljivosti, kot tudi zunanjost. Uporabnik KIWI je resnično car, saj se da z njemu vse zmeniti, tudi o primerni ceni, seveda;)
Bom takoj vprašal, kdo ve koliko je približen strošek menjave dročnikov, ter kaj naj še preventivno pomenjam? Z. ermen je bil menjan pred cca dvemi meseci.
Lepše slikice opranega vozila sledijo zvečer, saj se še zdaj tresem od navdušenosti, pelje se zelooo lepo, tih vendar močan glas turbo petvaljnika pa tudi ni od muh haha.
Čez čas bo sledila menjava z D5 motorjem, in potem bo avto moj še nadaljnih 10 let, sigurno.
| Na vrh | |
Aljaž225 | 18 jul 2015, 22:55 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Dročniki za D5 z delom in materjalom pridejo cca 400€, lahko da je za ta motor kaj drugače.
Lp. Aljaž
[ Uredi 18 jul 2015, 22:55 ] | Na vrh | |
Mr. ferguson | 19 jul 2015, 02:03 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Živjo, dela ni potrebno računat, sem mehanik, le informativno me zanima.
Ter hvala lepa za odgovor;) | Na vrh | |
Mr. ferguson | 18 avg 2015, 21:12 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Živjo, ves navdušen nad turbo bencinarjem(pospeški...) sem danes bral, da je ta motor v resnici dokaj len:| Pa je to res? Svojega sicer še nisem sestavil, ampak upam da ne bom pričakoval preveč. Vem da ni to R, vendar bi tudi moral nekaj iztisniti iz sebe, ali je remap priporočljiv? Ter koliko bi pridobil z downpipom in alu intercoolerjem?
Bi z čipiranjem dosegel večji navor in vsaj 250km?
| Na vrh | |
Mr. ferguson | 21 avg 2015, 21:28 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Živjo, danes sem končno spet našel čas in se malo odtujil v garažo. Snel sem turbino, in opazil za ima gor/dol lufta cca 1mm, ravno na meji, da bi rotor podrsal ob ohišje...kako naj vem katero turbino imam? Nič ne piše, je pa stock 2.0T 2000 letnik.
Ker vem, da je potrebna obnove, bi jo ob seveda rad menjal za kaj večjega, od 2.4t volva? Remap bi izvedel, le kje bi dobil kaj takega? Bi motor(gl.gred, ojnice,bati(stock)) to zdržali? Ter seveda, sprejemam oglase za ali obnovo ali pa rabljeno brezhibno turbinco, original 2.0t al kaj drugega.
Lp,Miha
| Na vrh | |
Volvej | 21 avg 2015, 21:32 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Sicer nisem videl, ampak mislim da tale luft ki si ga omenil, še ne nakazuje na to, da bi bila turbina potrebna menjave. | Na vrh | |
Mr. ferguson | 21 avg 2015, 22:10 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Živjo, ko menjavam turbino kakšnemu tdi-u se čuti luft, vendar ne tako izrazito kot pri meni. Je možno, da ima že v osnovi večji luft ko je mrzla? Najraje bi jo montiral, ob potrebi pa obnovit peljal,pa je...sam ko imam motor ravno razstavljen. | Na vrh | |
Mr. ferguson | 24 avg 2015, 00:06 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Turbina pregledana...bo še tulila;)
Zdaj pa me zanima, koliko zdržijo serijske ojnice? Kako bi pooravil(povečal) navor? Me pa še zanima za dročnike. Nimam še hidravličnih, so navadni in sem dobil druge v ok.stanju. Kako bi izmeril luft med d.in odmično? Ali je sploh potrebno? Ter koliko lufta ima lahko dvomasni vztrajnik? Ima ga cca 1cm vendar se ne dotika plošče...bo še?
Ps: 17letnga pobca(mene:)) narsikej zanima, kakor že veste:D
Hvala!
| Na vrh | |
Mr. ferguson | 25 avg 2015, 12:49 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Res noben ne ve? | Na vrh | |
Volvej | 25 avg 2015, 14:56 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Dročniki so sigurno hidravlični. Sicer ne poznam specifično 2.0T motorja, ampak če ima vsi ostali motorji hidravlične dročnike, jih ima tudi ta sigurno. | Na vrh | |
Tex | 25 avg 2015, 16:52 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| Glede na tvoja vprašanja, bi se k tebi bal peljati avto na servis ! Mi zaupaš, kje delaš ? Ali pa si postal mehanik, od kar si kupil 2.0T ? V70 2.0T je obstaja v obeh verzijah, katero imaš PH1 ali PH2 ?
| Na vrh | |
Mr. ferguson | 25 avg 2015, 19:06 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Živjo, Priznam, prehitro sem spisal vsa uprašanja... V ravno sem končal šolo za poklic mehanika,zdaj grem naprej na tehnično smer, vendar nevem zakaj tak komentar? Hja, tudi sam mislim da so hidr. Vendar mi je par ljudi,tudi starih mačkov reklo, da so navadni. Kar je tudi videti, saj je na izgled navaden in zelo drugačen od hidravličnega. Hvala vseeno za odgovora, vendar bi rad preverjeno informacijo kakšen je. Izmeril in premeril sem vse,vendar so po merah isti.
Lp,Miha | Na vrh | |
Tex | 25 avg 2015, 19:30 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| Poglej, postavljaš vprašanja, katere bi kot mehanik moral vedeti, vsaj v osnovi ! ( stanej turbine, ojnice,vztrajnik..) Ne vem, kaj so vas učili v šoli, vendar vidim,da bolj malo ! Dročniki so hidravlični.. Še vedno ne vem, kateri motor 2.0T imaš ( so različni po hp ) povej kateri avto je, prva serija ali druga ? Je morda je italjanski T5 z prostornino 2000ccm ? potem ti bomo povedali, če boš sploh videl 250hp z čipanjem ! Strošek pravega downpipe-a in intercoolerja in čipiranja je najverjetneje višji od vrednosti avta, se to potem splača Avto ima najverjetneje tudi +300k km ... Ne razumi me narobe, podpiram tvojo zagnanost in pomagali ti bomo, vendar postavljaj tudi prava vprašanja... | Na vrh | |
Mr. ferguson | 25 avg 2015, 19:52 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Hvala lepa za odgovor! Hja, glede stanja delov, vem kako zgledajo deli, tudi že obrabljeni, vendar nisem ziher še glede tega, prakse mi manjka,in raje uprašam naokoli...
Imam 2.0t, 2001 letnik vozila,torej ph2. Je uvožen iz Italije, ima 230 tisoč km. Autodata ima podatek o nastavitvi, na pokrovu ventilov so vijakci, kateri so pomojem predvideni za kontrolo zračnosti...vendar če pravite(jo) da so hidravlični, ne vem.
PS; Navdušen nad Volvom, me je na začetku mrzlica tresla;) pa sem kar pisal...sem se že unesel:)
Lp,Miha | Na vrh | |
Mr. ferguson | 25 avg 2015, 22:11 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Koda motorja je pa B5204T5 | Na vrh | |
Volvej | 26 avg 2015, 10:52 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Tako mora izgledati tvoja glava motorja. To imajo tako vsi ti Volvo 5 cilinder bencin motorji praktično enako, ker je modularna zasnova.
http://www.volvopartswebstore.com/images/parts/volvo/fullsize/GR-275828.jpg
Takole pa mora izgledat dročnik. Ko je v glavi je seveda obrnjen s to stranjo navzdol.
Lahko bi pa tudi ti dal kakšno slikico dejanskega tvojega motorja
[ Uredi 26 avg 2015, 10:54 ] | Na vrh | |
Mr. ferguson | 26 avg 2015, 12:58 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Dobite bolj proti večeru. Lp | Na vrh | |
Mr. ferguson | 26 avg 2015, 21:41 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Taki so dročniki, izpušni je daljši.
Lp,Miha | Na vrh | |
Mr. ferguson | 26 avg 2015, 21:43 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Glava je pa ista kot na linku, da. Lp | Na vrh | |
Mr. ferguson | 28 avg 2015, 13:17 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Torej, kako jih naj nastavim?
Lp | Na vrh | |
Mr. ferguson | 15 okt 2015, 16:15 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Pozdravljeni, kot obljubljeno, vam bom predstavil nekaj slik obnove motorja. Še en filmček sledi v kratkem, kjer bodo še ostale slike..mal za lušte delat zdajle ko dež pada;)
https://m.youtube.com/watch?v=uEUxV4Nhiis | Na vrh | |
Blaise | 15 okt 2015, 16:28 | |
| Član #3095 Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30 Lokacija: Morav?e Objav: 155
| Povezava ne deluje | Na vrh | |
Mr. ferguson | 15 okt 2015, 17:19 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Hvala lepa @volvej! Lp | Na vrh | |
Volvej | 15 okt 2015, 17:26 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Z veseljem
Sem pa pogledal tudi video in morem pohvalit projekt. Zgleda res lepo in dobro narejeno! Zdaj bi ga res bilo škoda prodajat, naj ti služi, ti pa uživaj z njim. | Na vrh | |
Mr. ferguson | 15 okt 2015, 17:57 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Hvala lepa;) Bom...mogoče bi ga menjal z kakšnim malce novejšim od 2004- z okvaro...če bi se našel.
Hvala še enkrat...čez točno 10dni bo osemnajstka padla:) tako da bom poskusil priti na kruhke.
Lp,Miha | Na vrh | |
Blaise | 15 okt 2015, 20:14 | |
| Član #3095 Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30 Lokacija: Morav?e Objav: 155
| Ne vem no, meni piše videoposnetek ni na voljo | Na vrh | |
Mr. ferguson | 15 okt 2015, 20:37 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Probaj odpreti s drugim brskalnikom...tudi prijatelju je isto naredilo, pa je odprl z chrom-om in je šlo.
Lp, Miha | Na vrh | |
Mr. ferguson | 05 nov 2015, 21:46 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
|
Par slikic ex-bolnika:D
Z njem sem naredil že 1600km, in vse deluje kot mora. Prav užitek se je vozit s tole ladjico;) | Na vrh | |
Zeko124 | 06 nov 2015, 14:04 | |
| Član #12680 Prijavljen dne: 20 jan 2015, 10:41 Objav: 51
| Pohvalno, da si se sam lotil projekta .
Kolkor vidim si z Dolenjskega konca? Gremo lahko kdaj na kofe ko bom kaj v domacih krajih...
Lp | Na vrh | |
Mr. ferguson | 06 nov 2015, 18:11 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| Živjo, ja, prav imaš!;) Natančneje iz okolice Mokronoga. Kamot se dobiva, pa kakšno rečema:) | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 75, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|