Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Volvo V70, 2.0T

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
Mr. ferguson
18 jul 2015, 17:13 Predogled tiskanja
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Najprej en lep pozdrav!
Končno sem našel lep primerek volva, in sicer od uporabnika KIWI.
Vozilo je resnično lepo ohranjeno, vse deluje kot mora, le dročniki so zdravi za zamenjavo.

Notranjost je brez kakšnih večjih pomankljivosti, kot tudi zunanjost. Uporabnik KIWI je resnično car, saj se da z njemu vse zmeniti, tudi o primerni ceni, seveda;)

Bom takoj vprašal, kdo ve koliko je približen strošek menjave dročnikov, ter kaj naj še preventivno pomenjam? Z. ermen je bil menjan pred cca dvemi meseci.

Lepše slikice opranega vozila sledijo zvečer, saj se še zdaj tresem od navdušenosti, pelje se zelooo lepo, tih vendar močan glas turbo petvaljnika pa tudi ni od muh haha.

Čez čas bo sledila menjava z D5 motorjem, in potem bo avto moj še nadaljnih 10 let, sigurno.
Na vrh
Aljaž225
18 jul 2015, 22:55
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
Dročniki za D5 z delom in materjalom pridejo cca 400€, lahko da je za ta motor kaj drugače.

Lp.
Aljaž

[ Uredi 18 jul 2015, 22:55 ]
Na vrh
Mr. ferguson
19 jul 2015, 02:03
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Živjo, dela ni potrebno računat, sem mehanik, le informativno me zanima.

Ter hvala lepa za odgovor;)
Na vrh
Mr. ferguson
18 avg 2015, 21:12
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Živjo,
ves navdušen nad turbo bencinarjem(pospeški...) sem danes bral, da je ta motor v resnici dokaj len:|
Pa je to res? Svojega sicer še nisem sestavil, ampak upam da ne bom pričakoval preveč.
Vem da ni to R, vendar bi tudi moral nekaj iztisniti iz sebe, ali je remap priporočljiv? Ter koliko bi pridobil z downpipom in alu intercoolerjem?

Bi z čipiranjem dosegel večji navor in vsaj 250km?
Na vrh
Mr. ferguson
21 avg 2015, 21:28
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Živjo, danes sem končno spet našel čas in se malo odtujil v garažo.
Snel sem turbino, in opazil za ima gor/dol lufta cca 1mm, ravno na meji, da bi rotor podrsal ob ohišje...kako naj vem katero turbino imam? Nič ne piše, je pa stock 2.0T 2000 letnik.

Ker vem, da je potrebna obnove, bi jo ob seveda rad menjal za kaj večjega, od 2.4t volva? Remap bi izvedel, le kje bi dobil kaj takega? Bi motor(gl.gred, ojnice,bati(stock)) to zdržali?
Ter seveda, sprejemam oglase za ali obnovo ali pa rabljeno brezhibno turbinco, original 2.0t al kaj drugega.


Lp,Miha
Na vrh
Volvej
21 avg 2015, 21:32
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Sicer nisem videl, ampak mislim da tale luft ki si ga omenil, še ne nakazuje na to, da bi bila turbina potrebna menjave.
Na vrh
Mr. ferguson
21 avg 2015, 22:10
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Živjo,
ko menjavam turbino kakšnemu tdi-u se čuti luft, vendar ne tako izrazito kot pri meni.
Je možno, da ima že v osnovi večji luft ko je mrzla?

Najraje bi jo montiral, ob potrebi pa obnovit peljal,pa je...sam ko imam motor ravno razstavljen.
Na vrh
Mr. ferguson
24 avg 2015, 00:06
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Turbina pregledana...bo še tulila;)

Zdaj pa me zanima, koliko zdržijo serijske ojnice? Kako bi pooravil(povečal) navor?
Me pa še zanima za dročnike. Nimam še hidravličnih, so navadni in sem dobil druge v ok.stanju. Kako bi izmeril luft med d.in odmično? Ali je sploh potrebno?
Ter koliko lufta ima lahko dvomasni vztrajnik? Ima ga cca 1cm vendar se ne dotika plošče...bo še?



Ps: 17letnga pobca(mene:)) narsikej zanima, kakor že veste:D

Hvala!
Na vrh
Mr. ferguson
25 avg 2015, 12:49
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Res noben ne ve?
Na vrh
Volvej
25 avg 2015, 14:56
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Dročniki so sigurno hidravlični. Sicer ne poznam specifično 2.0T motorja, ampak če ima vsi ostali motorji hidravlične dročnike, jih ima tudi ta sigurno.
Na vrh
Tex
25 avg 2015, 16:52
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
Glede na tvoja vprašanja, bi se k tebi bal peljati avto na servis ! Mi zaupaš, kje delaš ?
Ali pa si postal mehanik, od kar si kupil 2.0T ?
V70 2.0T je obstaja v obeh verzijah, katero imaš PH1 ali PH2 ?
Na vrh
Mr. ferguson
25 avg 2015, 19:06
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Živjo,
Priznam, prehitro sem spisal vsa uprašanja...
V ravno sem končal šolo za poklic mehanika,zdaj grem naprej na tehnično smer, vendar nevem zakaj tak komentar?
Hja, tudi sam mislim da so hidr. Vendar mi je par ljudi,tudi starih mačkov reklo, da so navadni.
Kar je tudi videti, saj je na izgled navaden in zelo drugačen od hidravličnega.
Hvala vseeno za odgovora, vendar bi rad preverjeno informacijo kakšen je.
Izmeril in premeril sem vse,vendar so po merah isti.

Lp,Miha
Na vrh
Tex
25 avg 2015, 19:30
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
Poglej, postavljaš vprašanja, katere bi kot mehanik moral vedeti, vsaj v osnovi ! ( stanej turbine, ojnice,vztrajnik..)
Ne vem, kaj so vas učili v šoli, vendar vidim,da bolj malo !
Dročniki so hidravlični..
Še vedno ne vem, kateri motor 2.0T imaš ( so različni po hp ) povej kateri avto je, prva serija ali druga ? Je morda je italjanski T5 z prostornino 2000ccm ? potem ti bomo povedali, če boš sploh videl 250hp z čipanjem !
Strošek pravega downpipe-a in intercoolerja in čipiranja je najverjetneje višji od vrednosti avta, se to potem splača
Avto ima najverjetneje tudi +300k km ...
Ne razumi me narobe, podpiram tvojo zagnanost in pomagali ti bomo, vendar postavljaj tudi prava vprašanja...
Na vrh
Mr. ferguson
25 avg 2015, 19:52
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Hvala lepa za odgovor!
Hja, glede stanja delov, vem kako zgledajo deli, tudi že obrabljeni, vendar nisem ziher še glede tega, prakse mi manjka,in raje uprašam naokoli...

Imam 2.0t, 2001 letnik vozila,torej ph2. Je uvožen iz Italije, ima 230 tisoč km.
Autodata ima podatek o nastavitvi, na pokrovu ventilov so vijakci, kateri so pomojem predvideni za kontrolo zračnosti...vendar če pravite(jo) da so hidravlični, ne vem.

PS; Navdušen nad Volvom, me je na začetku mrzlica tresla;) pa sem kar pisal...sem se že unesel:)

Lp,Miha
Na vrh
Mr. ferguson
25 avg 2015, 22:11
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Koda motorja je pa B5204T5
Na vrh
Volvej
26 avg 2015, 10:52
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Tako mora izgledati tvoja glava motorja. To imajo tako vsi ti Volvo 5 cilinder bencin motorji praktično enako, ker je modularna zasnova.

http://www.volvopartswebstore.com/images/parts/volvo/fullsize/GR-275828.jpg


Takole pa mora izgledat dročnik. Ko je v glavi je seveda obrnjen s to stranjo navzdol.




Lahko bi pa tudi ti dal kakšno slikico dejanskega tvojega motorja

[ Uredi 26 avg 2015, 10:54 ]
Na vrh
Mr. ferguson
26 avg 2015, 12:58
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Dobite bolj proti večeru.
Lp
Na vrh
Mr. ferguson
26 avg 2015, 21:41
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Taki so dročniki, izpušni je daljši.







Lp,Miha
Na vrh
Mr. ferguson
26 avg 2015, 21:43
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Glava je pa ista kot na linku, da.
Lp
Na vrh
Mr. ferguson
28 avg 2015, 13:17
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Torej, kako jih naj nastavim?

Lp
Na vrh
Mr. ferguson
15 okt 2015, 16:15
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Pozdravljeni,
kot obljubljeno, vam bom predstavil nekaj slik obnove motorja. Še en filmček sledi v kratkem, kjer bodo še ostale slike..mal za lušte delat zdajle ko dež pada;)

https://m.youtube.com/watch?v=uEUxV4Nhiis
Na vrh
Blaise
15 okt 2015, 16:28
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
Povezava ne deluje
Na vrh
Volvej
15 okt 2015, 17:10
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Tak mora delat

Pogledat, pa še nisem uspel.
Na vrh
Mr. ferguson
15 okt 2015, 17:19
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Hvala lepa @volvej!
Lp
Na vrh
Volvej
15 okt 2015, 17:26
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Z veseljem

Sem pa pogledal tudi video in morem pohvalit projekt. Zgleda res lepo in dobro narejeno! Zdaj bi ga res bilo škoda prodajat, naj ti služi, ti pa uživaj z njim.
Na vrh
Mr. ferguson
15 okt 2015, 17:57
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Hvala lepa;)
Bom...mogoče bi ga menjal z kakšnim malce novejšim od 2004- z okvaro...če bi se našel.

Hvala še enkrat...čez točno 10dni bo osemnajstka padla:) tako da bom poskusil priti na kruhke.

Lp,Miha
Na vrh
Blaise
15 okt 2015, 20:14
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
Ne vem no, meni piše videoposnetek ni na voljo
Na vrh
Mr. ferguson
15 okt 2015, 20:37
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Probaj odpreti s drugim brskalnikom...tudi prijatelju je isto naredilo, pa je odprl z chrom-om in je šlo.

Lp, Miha
Na vrh
Mr. ferguson
05 nov 2015, 21:46
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185






Par slikic ex-bolnika:D

Z njem sem naredil že 1600km, in vse deluje kot mora. Prav užitek se je vozit s tole ladjico;)
Na vrh
Zeko124
06 nov 2015, 14:04
Član #12680
Prijavljen dne: 20 jan 2015, 10:41
Objav: 51
Pohvalno, da si se sam lotil projekta .

Kolkor vidim si z Dolenjskega konca? Gremo lahko kdaj na kofe ko bom kaj v domacih krajih...

Lp
Na vrh
Mr. ferguson
06 nov 2015, 18:11
Član #12864
Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35
Objav: 185
Živjo, ja, prav imaš!;) Natančneje iz okolice Mokronoga.
Kamot se dobiva, pa kakšno rečema:)
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 75, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete