|
|
Novi XC90 Pojdi na stran
1
[2]
|
|
Mihc V50 T5 | 15 jan 2015, 14:02 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Kaj mu manjka? O.O | Na vrh | |
UkiXC90 | 15 jan 2015, 14:23 | |
| Član #2888 Prijavljen dne: 23 avg 2012, 09:57 Lokacija: Ljubljana Objav: 11
| Lepo, lepo! | Na vrh | |
pihler | 17 jan 2015, 12:35 | |
| Član #2249 Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20 Objav: 150
| hahaha krogci, zvezdica pa bmw se lahko skrijejo
čudovit | Na vrh | |
Anže | 18 jan 2015, 23:04 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Tale Q7 je največja Audijeva sramota zadnjih let. XC90 je lepši v vseh pogledih. | Na vrh | |
Ovlov | 18 jan 2015, 23:07 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Anže je napisal(a): ...
Tale Q7 je največja Audijeva sramota zadnjih let. XC90 je lepši v vseh pogledih.
Audi se bolj sramotit, kot se že, itak ne more. Volvo pa se očitno začenja ... | Na vrh | |
alfaromeo | 21 jan 2015, 11:51 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Madnoca sem na hitro pogledal in mislil, da je volvo | Na vrh | |
4volvo | 21 jan 2015, 12:39 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| x2, na žalost! | Na vrh | |
spz_855 | 23 mar 2015, 20:32 | |
| Član #1406 Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32 Lokacija: Ljubljana Objav: 67
| Zanimivo vabilo za novi xc90.
| Na vrh | |
Kržo | 23 mar 2015, 20:38 | |
| Član #2769 Prijavljen dne: 27 maj 2012, 11:39 Lokacija: Vrhnika Objav: 148
| Lepo! | Na vrh | |
4volvo | 25 mar 2015, 08:30 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| V Avstriji, kjer so avti večinoma precej dražji, je osnovna cena 58k, s popustom 50 k EUR.
Kjer so pri KMAGU našli osnovno ceno 65k EUR, je zanimivo vprašanje. | Na vrh | |
JG | 25 mar 2015, 08:52 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| To je pa res. Ker osnovna cena za D5 je tam 45k, plus DDV (22%) + DMV (11%) pa pridemo na cca 60k.
Verjetno bo šlo za dobre popuste kar na začetku ali pa je začuda tudi v Sloveniji podobno povpraševanje po tem avtu kot drugod po svetu.
[ Uredi 25 mar 2015, 09:07 ] | Na vrh | |
JG | 25 mar 2015, 11:32 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| No tole pa ni uradno ane. Kar je uradnega iz A glede cen je tole:
http://esd.volvocars.com/local/at/pricelists/Volvo_XC90.pdf
Zdej kakšni so pa zares popusti pa vprašanje če je tale internetna stran tisto kar je potem v resnici za plačat.
Tako da tudi v A je XC90 po ceniku skoraj 60k eur za kinetic D5, popusti pa tako kot so povsod so tudi tu, samo vprašanje kako, da ni potem presenečenje ko ti rečejo recimo: ja 50k samo potem pa ni popusta na dodatno opremo,...itd. Vprašanje če lepo naloženega XC90 D5 v A lahko odpelješ pod 70k s popusti (Inscription ail R-design), ne verjamem.
[ Uredi 25 mar 2015, 11:37 ] | Na vrh | |
4volvo | 25 mar 2015, 13:17 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Tako ceno dobiš v katermkoli volvo salonu, ponudbe na tej strani so zavezujoče. To pomeni da je že od začetka cca. 14% popusta na list price.
V AT ceniku, ki si ga prilepil, je priporočena cena osnovnega modela točno toliko kolikor sem napisal - 58.450.
Kakorkoli, kdor ima na voljo finance za nakup takega avta, ima sladke skrbi. Večina nas lahko o takih zneskih sanja. | Na vrh | |
4volvo | 25 mar 2015, 13:19 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Inscription T8 naj bi bil ravno okoli 70k EUR, opcij pa seveda še vedno ostane toliko, da ob izbiri CTRL+A zagotovo prideš na 90k EUR. | Na vrh | |
bauck | 25 mar 2015, 20:28 | |
| Član #2528 Prijavljen dne: 28 dec 2011, 08:32 Objav: 9
| Za primerjavo so cene na Madžarskem še nižje. Madžarska je znana kot država v Evropi, ki ima cenejše nove avtomobile.
Osnovna cena je pod 50k € za T8 pa malo manj kot 73k €.
Poleg tega pa je tudi DDV, če se ne motim 27%. Kar pomeni, da je neto cena za T8 57500€in od tega se odmeri DMV in slovenski DDV | Na vrh | |
latimeria | 04 sep 2015, 08:50 | |
| Član #12585 Prijavljen dne: 25 dec 2014, 14:49 Objav: 52
| Js pa lahko opišem izkušnjo z vožnjo novega testnega XC90 od KMAG-a z D5 motorjem. Avtomobil je seveda na nivoju, Volvo je prešaltal na res trdnejše sedenje, z bolj športnimi sedeži in malce več dinamike (če upoštevamo tako velik avtomobil). Občutek je, kot da bi bil okrten kot razred manjši SUV - pohvale. Detajlov je kar nekaj, ki zeeeloo olepšajo interijer in olajšajo denarnico. V vožnji je odziven, 8-stopenjska avtomatika deluje hitro, poraba je bila od vseh zadnjih nekaj voženj, ki smo jih našli 9l, kar je malo....predvidevam da ga vsi potestrirajo konkretno. Je pa pri motorju minus, da so prešaltali na 4-cilindraše in to se pri dizlu konkretno sliši, pri dodajanju gasa ni tako žlahten kot 5 ali 6 cilindraš in zvok je resnično ogaben, kot da bi priganjal kakega Megana dizl....ampak kaj čmo...zelo upoštevajo ekologijo itd, da jih najbrž to več ne zanima. Nevem pa kako je v 4-cilindrskem kompresor-turbo motorju.. Prostora je ogromno, bili smo trije 190cm visoki. Materiali super, osnovno je že kar opremljen. Prestavljanje med načini vožnje dynamic, comfort, eco res prinese razlike (odzivnost, delovanje klime, najbrž tudi poraba, trdota volana zelo...) Torej avtomobil je na nivoju, vendar bi ceno upravičil z vsaj 5 cilindrskim motorjem ;) | Na vrh | |
alfaromeo | 04 sep 2015, 09:42 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Hvala za posredovane izkušnje! | Na vrh | |
Aleš | 04 sep 2015, 11:00 | |
| Član #64 Prijavljen dne: 16 nov 2006, 17:39 Lokacija: KRANJ Objav: 140
| Tudi sam sem vozil, verjetno istega D5. Lep avto. Noter zelo minimalističen ... vse se dogaja na Tuch screanu. Pospeški tega D5 225KM me glih niso prepričali ... verjetno teža naredi svoje. Drugače pa je imel en kup pripomočkov, ki te naredijo skoraj sopotnika kot voznika ... Ampak za 99.5K € ... ne hvala. lp Aleš | Na vrh | |
uncle | 22 okt 2015, 22:10 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| Jaz sem ga vozil včeraj.
Wau, zelo me je pozitivno presenetil. Top ozvočenje je res koncertna dvorana, glede na velikost vozila sem pričakoval slabše vozne lastnosti. Verjetno 8 stopenjski menjalnik naredi svoje in avto se mi zdi dovolj poskočen, ni pa seveda športnik. Ko se vsedeš noter se ti zdi da si v kombiju, tudi zunaj se zdi skoraj prevelik za naše ceste. Osebno nisem fan SUV-ov ampak če bi mi dol viselo za porabo in 21 colske gume bi bil to dream car. Imam 190 cm in to je, lahko kar mirno zatrdim, najudobnejše vozilo v katerem sem sedel.
+ prostornost udobje, sedeži materiali ozvočenje igračkanje s touch screenom vodljivost kot da si v manjšem avtu mala švedska zastavica na sedežih
- za 2.0 4 valjnika močan motor, a ob priganjanju se preveč "visoko" dere (ne pravim, da bi noter moral biti kak V8, verjetno je T8 z elektriko bolj uglajen)
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 63, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|