|
|
Projekt 460 1.7 turbo
|
|
Simon | 29 dec 2014, 19:17 | |
| Član #3257Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222 | Pozdravljeni,
rabil bi čim več informacij oz. mnenj. Nameravam se lotiti projekta, da bi iz 460 1.7 turbaka stisnil kar se da konaže. Sepravi, od večje turbine do čipiranja, drug intercooler.... in avto naj bi mel 200+ končku. Najbolj me zanima, ali paše iz 850/s70 T5 podvozje ali je že vse preveliko in je potrebno preveč predelav. Oz. kašno podvozje bi najbolj pasalo, da bi blo varno za 200+ končku.
Pa prosim, brez nekih to se ne splača delat, kup raj 850...
Hvala za vsakršno informacijo.
Lep pozdrav Simon | Na vrh | |
Volvej | 29 dec 2014, 19:42 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Kaj točno misliš s tem podvozjem, ni mi čisto jasno? Na 460 bi dal sprednji pa zadnji most od 850 al kak? Sigurno ne paše, pa nevem niti kakšen bi bil smisel tega, če si tako mislil. | Na vrh | |
Simon | 29 dec 2014, 20:14 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Rabim nekaj močnejšega, večje diske, močnej roke itd. šrauf na šrauf vem, da ne bo šlo, bol me zanima kok mata kej približno skupnega ti avti, al je totalno vse drugače in ni varjante, da bi šlo to skoz. Zadi je tut treba komplet menjat, ker bi rad, da so diski.
Pač, nebi rad imel avto s 200+ konu, podvozje pa ostalo od 120 konu. Hočem, da se ustavi tko, k je treba.
Velik mam sedaj tega v glavi in težko napišem, upam, da se razumemo. | Na vrh | |
Volvej | 29 dec 2014, 21:33 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Ja na diske pa sigurno lahko predelaš, samo boš moral malo sam prirediti zadeve, ampak se komot da, če spravijo na VW T1 Porsche zavore boš tudi ti sem .
Roke pa si tudi lahko sam skonstruiraš in prilagodiš svojim potrebam.
Ena bolj domača varianta:
Pa ena bolj profi:
slike uredil alfaromeo
[ Uredi 29 dec 2014, 23:32 ] | Na vrh | |
Simon | 29 dec 2014, 23:25 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Mhm, bomo vidli kuko bo, ko se bo začel podirat pa mert. In, ko bom vidu kašna je situacija, bom tut bol vedu od katerga avta pol uzet potrebne stvari. More bit pa tko, da bo avto šov čez tehničnega. | Na vrh | |
Beastmaster | 30 dec 2014, 11:36 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Za na 200 konj, ne rabiš nič predelovat... | Na vrh | |
bbf | 30 dec 2014, 13:13 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| Poglej na forum od volvo 480 klub europe, tam je imel rpruen B17FT našiban na nekje 300 konj. Vendar je to že preko zmogljivosti menjalnika. Pa še razletel se mu je vseskup oziroma je poletel čez ene skale z njim al kako že.. cca 170hp-190hp se preprosto dobi iz čipanega ECUja (ga imam) (išči richmod, ali roboumod zadnje čase kakor vidim). Originalno je porše naštimal tuning motorja na 190HP, volvo se je raje odločil za 120HP mapiranje (zakaj tako pitaj boga). Za več pa rabiš super-richmod ali raje megasquirt, povečat zmogljivost MAF senzorja, injektorje z večjim pretokom, garret 2.5 turbino (izpušni del od dvojke, sesalni od trojke, ali lih obratno) pa puleranje intejka, večji exhaust. Nekateri so še zgornjo površino batov oblekli v keramiko. lohk se igraš še z odmično, če znaš al pa imaš koga, ki obvlada te stvari. to je max za "More bit pa tko, da bo avto šov čez tehničnega." .
Če boš pomenjal vse obrabljive dele - bušinge, končnike, amortizerje , stare zarjavene prednje roke, bremze - z novimi originalnimi kosi, bo 200HP držal brez problema. Preveri še most, če ni kje počen oziroma pričakuj, da bo enkrat počil. Ko poči bo avto čudno jemal desne ali leve ovinke, odvisno, kje poči.. diski, obstajajo upgrade varjante, čeljusti in diski delani za 400 serijo. zadnjo premo imaš na dromlne? jako čudno.. poglej, če paše disk varjanta preme in ATE čeljusti. Pozanimaj se, če je porazdelitev zavornega pritiska različna pri disk/disk in disk/droml, oziroma kako je s tem, kakšni delilci, mogoče drug master cilinder, žice ipd.. Za spredaj se dobijo ventilirani diski, če jih že nimaš
če nimaš pripavljenih dveh ali treh jurjev, se ne lotevaj - ker nikoli ne bo šlo skozi tehničnega in imelo 200+ konj.
[ Uredi 30 dec 2014, 13:43 ] | Na vrh | |
Simon | 30 dec 2014, 15:27 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Bbf hvala, nekak mal čez 200 konu bi blo čist dovolj. To glede izpuha pa turbine pa naprejl sem že vedel ja, sam glede podvozja kar si mi napisal je super, točno to sem rabu, hvala. Tok dnarja nimam, vendar se mi ne mudi met avto sestavljen v pov leta ampak tut če bom to spravlu skup par let mi je vseen. Važn, da bo na koncu tipi topi pa da bo piskal Najprej pa se bom lotu podvozja, pol šele motorja. | Na vrh | |
bbf | 31 dec 2014, 10:31 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| na mašini menjaj oil trap na iberlaufu (je skor zagotovo slab) in tisti recirculating valve (kot dump valve, samo da zrak ne gre ven ampak nazaj pred turbino) z boschevim od audia TT (06A 145 710N) - ima jekleno vsebino in zdrži hujše pritiske in je plug and play kompatibilen - originalni spusti dušo, če je že ni spustil. ne kupuj takege, ki pihne v zrak, MORA biti recirc type, ker s pihanjem v zrak izgublja že pomerjeno količino zraka in potem mašina poka pa mešanca je prebogata in podobna sranja. | Na vrh | |
Simon | 04 jan 2015, 13:11 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| bbf je napisal(a): ...
na mašini menjaj oil trap na iberlaufu (je skor zagotovo slab) in tisti recirculating valve (kot dump valve, samo da zrak ne gre ven ampak nazaj pred turbino) z boschevim od audia TT (06A 145 710N) - ima jekleno vsebino in zdrži hujše pritiske in je plug and play kompatibilen - originalni spusti dušo, če je že ni spustil. ne kupuj takege, ki pihne v zrak, MORA biti recirc type, ker s pihanjem v zrak izgublja že pomerjeno količino zraka in potem mašina poka pa mešanca je prebogata in podobna sranja.
Tut to se bo nardilo ja | Na vrh | |
Simon | 07 jan 2015, 22:45 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Ok, avto kuplen in zadi so že original diski, kar je super in mi je olajšalo veliko dela in živcev Je pa stal 2 leti, kar me ne moti, itak bi naredu glavni servis ter diski imajo že veliko roba. Je pa po dveh letih takoj užgal edin obratomer ne deluje oz. v štant gasu dela, ko pa daš gas pa dol pade, ampak to je zgodba za drugič. Je pa l. 94 in ni neki velik rjast, zadi po obrobah pa v motornem prostoru nek spodi. bomo vidli kašn je pa spodi, kga bomo dvignli. Je pa drugač kr dobro ohranjen Važn, da trubo boost števček dela | Na vrh | |
Simon | 17 jan 2015, 21:36 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| evo, še fotka avta, k smo ga dam prpalal. Bom probu sprot mal objavlat, pa kašno sliko še prpopat, če bo kdo zainterisiran mal pspremlat.
| Na vrh | |
alfaromeo | 21 jan 2015, 11:50 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Jaz bom z veseljem spreljal projekt, če boš še bolj pravilno zapisal objave, bo pa super. :Okthumb: | Na vrh | |
Simon | 18 feb 2015, 18:27 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
|
A mogoče kdo ve, kaj bi bil ta ta lev kabel? ima dve žici not. Ta desno je zajla za ročno, to vem. To je blo že staknen in zgori navit. | Na vrh | |
izi20v | 18 feb 2015, 19:21 | |
| Član #627 Prijavljen dne: 09 feb 2008, 13:13 Lokacija: maribor Objav: 169
| Mogoče bi lahko bilo za centralno zaklepanje za pokrovček za točit gorivo,za motorček ki zaklepa pokrov poglej če ima motorček.
| Na vrh | |
Simon | 18 feb 2015, 20:27 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| izi20v je napisal(a): ...
Mogoče bi lahko bilo za centralno zaklepanje za pokrovček za točit gorivo,za motorček ki zaklepa pokrov poglej če ima motorček.
Nič od tega, zato mi je pa čudno kaj bi to lohka blo. Lohk da je pa sam od kašne luči, sam nimam not akumolatorja v avtu in ne morem trenutno sprobat če vse luči gorijo oz. kaj ne dela. | Na vrh | |
frenk | 19 feb 2015, 00:42 | |
| Član #2985 Prijavljen dne: 09 okt 2012, 23:23 Objav: 69
| če boš rabil kaj delov se priporočam | Na vrh | |
Simon | 19 feb 2015, 07:52 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| frenk je napisal(a): ...
če boš rabil kaj delov se priporočam
Iz kje pa si? Ker bom rabu par stvari. | Na vrh | |
alfaromeo | 19 feb 2015, 08:42 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Kabel za ABS senzor ? | Na vrh | |
Simon | 19 feb 2015, 20:08 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Za ABS je ja. Zakaj je pa to staknjen pa pitaj boga. :/ | Na vrh | |
Simon | 06 maj 2015, 21:09 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Da malo refreshamo, kaj se kej dogaja. Zelene 460ke se ne bo rihtalo, se bo čist podrla in avto bo sam za dele. Od nje se bo rihtu motor, ker ma realnih 138.000 km prevoženih. Sevede, se bo komplet motor podru in zamenjal kar bo potrebno.
Kupu sem še eno 460ko od frenka, ki pa tut ni bla čist varna za na cesto. Zadi so se dali novi diski in ploščice od TRV, spucale čeljusti ter batki, nastavla zajla za ročno in sedaj bremza tko kot more. Spredi je za 1x v redu. Na Summitu sem naročil original selena oz. puše, da se zamenjajo, ker so stare fuč. Zamenjal se bo še Olje za bremze, verjetno bo posledično šu k rakom žvižgat kašen batek, ampak jbg, tko pač je. Naredu se bo redn servis in nato registracija do zime.
Bom pa probu kej poslikat, da ne bo sam text. Sam nekak zmeri pozabim
Tuki je ena na hitr
[ Uredi 07 maj 2015, 17:05 ] | Na vrh | |
Simon | 06 maj 2015, 21:31 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Če se kdo spozna, iz srebrne bi rad odstranu alarmni sistem, ki je zelo moteč, saj morš vsakič preden avto užgeš na dalincu prtisnit UN LOCK, da ti ga pusti vžgat. Vsak nasvet dobrodošel. Posledično, če zgubim dalinca, ne morem več užgat avta :/ | Na vrh | |
Simon | 08 maj 2015, 20:32 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Neki malga smo dons pobiral stran...
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 51, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|