|
|
Uvoznik KMAG - Ljubljana
|
|
poršejček | 09 feb 2015, 13:55 | |
| Član #551Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255 | Glede na to, da tema s tem ponudnikom storitve še ni aktualna, jo odpiram sam.
Želel bi pohvaliti in se zahvaliti, g. Kristijan-a Mihalić-a, tehničnega direktorja KMAG, za izkazano skrb in angažiranost, v času servisiranja in iskanja napake na mojem vozilo.
Gospod se je osebno zavzel in bil v kontaktu z zaposlenimi na Summit (katerim instočasno izrekam pohvale), da so strokovno rešili problem mojega vozila.
S takim pristopom našega novega "očeta znamke" (beri: uvoznika), si zaslužijo oceno odlično. Upam da bodo lahko vzdrževali tak nivo še naprej.
Jan S40 | Na vrh | |
poršejček | 09 feb 2015, 14:31 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| To nevem, kakšen je način poslovanja, to bom zvedel čez ćas, ko bom kupil V60 XC
Si pa drznem pripeti mail, katerega mi je gospod poslal, ne zaradi drugega, kot zaradi tega, da z vami delim izkušnjo. Zdi se mi edino pravilno da se počasi vzpostavi neka normalna komunikacija med uvoznikom in uporabnikom, katere do sedaj nismo (vsaj jaz ne) imeli. Občutek imam da oni to želijo.
Poštovani,
Hvala vam na razumijevanju.
Žao mi je što ste u povijesti imali loša iskustva sa ovlaštenim servisima, ali nažalost dosta pritužbi stranaka uopće nisu došle do višeg levela a što je trebalo, naime mi ćemo se truditi svim snagama to ispraviti tako da niti jedna stranka neće biti zakinuta za vrhunsku uslugu ali kao što znate veoma je trnovit put pred nama ali ćemo se truditi to napraviti u što kraćem mogućem roku.
Ja osobno imam veliko iskustvo sa Volvo vozilima ( radio sam od 2002-2007 kao voditelj ovlaštenog servisa u HR te od 2007-2014. kao tehnički trener i tehnički suport za Volvo cars u HR ) što znači da su servisi i prije imali isti support ali ga nisu na pravilan način koristili.
Molim vas da svaki problem sa ovlaštenim servisom prijavite na moju mail adresu ili na volvo©vcag.net
Lijep pozdrav, Kristijan
[ Uredi 09 feb 2015, 14:34 ] | Na vrh | |
Aljaž225 | 09 feb 2015, 15:14 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Tudi jaz imam dobro izkušnjo z KMAG - om. So prijazni, ustrežljivi in ne komplicirajo pri nekaterih zadevah kot pri prejšnih servisih. Cene imajo kar ugodne tudi kar se tiče rednih servisev. Mehanika imajo od lekšeta tako, da že ima nekaj izkušen. Prvič sem pri VOLVU doživel tudi to, da so mi poslali anketo o zadovolstvu in me kakšen teden po servisu vljudno poklicali ter povprašali kaj menim o njih. Vsekakor pozitivna izkušnja, katero sem bil deležen tudi pri prejšni znamki vozila (Opel).
@poršejček Tudi sam se dobil pred slabim letom nek podoben odgovor, ko sem na dele čakal 1 mesec SRAMOTA! (deli so bili za velik servis).
Lp. Aljaž
[ Uredi 09 feb 2015, 15:16 ] | Na vrh | |
sportivo | 09 feb 2015, 17:46 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Jaz sem s kmagom zaenkrat tudi zadovoljen. Prijazen odnos do strank sicer je slo le za komunimacijo prednarocil rezervnih delov preko e-poste. Cene se kar uredu. Seveda bi si zelel se ceneje. Vendar pri originalu gre tezko nizje. | Na vrh | |
Tex | 09 feb 2015, 18:26 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| No, jaz jih poznam še iz časov, ko so se šli Jeep in Chrysler... pokop...cene pa zlatarske... Upam, da bo pri Volvu drugače... | Na vrh | |
alfaromeo | 10 feb 2015, 09:26 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Kdo je ta famozni serviser?
Meni se zdi, da bo sedaj podobno, ker je vrh očitno ostal enak. Za suport so krivi servisi, ker ga niso koristili??? Vic leta.
| Na vrh | |
P3cho | 10 feb 2015, 13:47 | |
| Član #2274 Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21 Objav: 50
| Še moja izkušnja s storitvami KMAG. Pred približno mesecem dni sem povpraševal po dodatni opremi za V60. Fantje so bili z odgovori hitri in korektni, roba je bila pa po pošti dostavljena v roku dveh dni od naročila kot dogovorjeno. Vse pohvale.
Glede suporta pa takole; kadarkoli sem kaj potreboval sem se obrnil direktno na izpostavo Volvo Car Austria Gmbh v Zagrebu in dobil odgovor v 2-3 urah. Ko sem predhodno, isto zadevo urejal na pooblaščenem servisu se 14 dni ni zgodilo nič (tudi po večratnih urgencah). Tako da bi vsaj glede na moje izkušnje verjel, da so se servisi neradi obračali na branch office.
Upam, da se bodo KMAG-ovci izkazali tudi ko bo čas za servis oz. nakup novega vozila.
| Na vrh | |
KikiR6 | 19 feb 2015, 22:37 | |
| Član #506 Prijavljen dne: 18 nov 2007, 21:34 Objav: 5
| alfaromeo je napisal(a): ...
Kdo je ta famozni serviser?
Meni se zdi, da bo sedaj podobno, ker je vrh očitno ostal enak. Za suport so krivi servisi, ker ga niso koristili??? Vic leta.
evo pošto se o meni priča da se i ja uključim u temu naime vrh nije ostao isti ( u VCAG smo prošli ja i kolega iz prodaje ).
Iza izjave da se suport nije koristio na pravilan način stojim glavom i bradom i nije vic leta ali trudit čemo se da to promijenimo pošto prije nisam imao alate za primjenu kazni za neodgovorne servisere.
Pritužbe na radi istih možete slati na moj mail ili mi možete poslati "zasebno sporočilo"
Dosta vas je u komunikaciji sa kolegama sa Volvo klub Hrvatska pa možete bilo koga od njih pitati za mene i vjerodostojnost mojih izjava, tamo sam registriran pod istim korisničkim imenom.
Hvala na razumijevanju, Kristijan
[ Uredi 11 apr 2019, 09:15 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 20 feb 2015, 09:09 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Jaz upam, da čimprej zgradijo novi Volvo oddelek Kmaga
Glede na vse reklame in PR sporočila sem mislil, da že vse stoji, pa sem zadnjič presenečen ugotovil, da je vse v fazi gradnje, poleg tega je pri generalnem uvozniku Volvo trenutno porinjen v zakotni del salona.... | Na vrh | |
Blaise | 21 feb 2015, 20:28 | |
| Član #3095 Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30 Lokacija: Morav?e Objav: 155
| Če se prav spomnem, je bil včasih v tistem delu salona Saab. Zgleda prisegajo na skandinavski minimalizem tudi glede lokacije/izgleda Upam, da bomo znal izkazat mal več spoštovanja do teh dveh znamk.
@KikiR6 Želim vam veliko uspeha | Na vrh | |
Ficko | 23 feb 2015, 20:13 | |
| Član #6622 Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20 Lokacija: Slovenija Objav: 54
| Drugače je Volvo zakon samo servisi v Sloveniji so pa za en *****. Če se ponovno odločim za nakup novega šveda bom temeljito premislil ali se mi sploh splača.
| Na vrh | |
iztokf | 03 jan 2016, 20:16 | |
| Član #3263 Prijavljen dne: 10 feb 2013, 10:49 Objav: 5
| po treh servisih na KMAGu predvidevam, da lahko podam objektivno oceno:
- servisni sprejem: najslabši del KMAGove storitve. ni mi jasno kakšen workflow imajo, ampak v procesu se jim definitivno izgubljajo informacije; mislim, da sem moral 3x ponoviti prošnjo da v servisni nalog dodajo resetiranje servisnega števca in pri prevzemu vozila števec seveda ni bil resetiran. v drugi situaciji, ko sem imel uveljavljanje škode, sva z njihovim izvedencem/pooblaščencem lepo opravila slikanje in popis škode ter prijavo (+ zahtevek za nadomestno vozilo), z vsakim naslednjim stikom s servisnim centrom pa je bila izkušnja slabša: po odobritvi zavarovalnice, mi niso znali povedati kaj bodo sploh delali na avtu (!?) in me je potem operater vezal nekam v delavnico, kjer tudi niso vedeli, so me vezali naprej itd - povsem neprofesionalno; ko sem pripeljal avto na dogovorjen datum, me je sprejela neka druga oseba, ki pa ni vedela za nadomestni avto
- operativni del/izvedba: zelo zadovoljen; prvi obisk je bil prav z namenom menjave servisa, saj pri Avto-Aktivu niso resno obravnavali prijave skritih napak za vozilo v garanciji. KMAG mi je takoj dodelil mojstra iz delavnice s katerim sva naredila par krogov, takoj je prepoznal okvaro na desni pol-osovini in da voznikova vrata ob malo bolj glasni glasbi resonirajo zelo glasno/moteče - na Avto Aktivu so mi namesto zamenjave vratne tapete, znižali base na radiju
pravtako bi pohvalil ličarska dela.
- ostalo: prodajni salon je na nivoju - predlagam, da priporočila proizvajalca upoštevajo tudi pri servisnem sprejemu -, kolkr sledim, marketing in PR kar dobro furajo, zasledil sem kampanijo polar, pravtako sem dobil vabilo na novoletno zabavo/sprejem v salonu.
| Na vrh | |
gorgh | 03 jan 2016, 20:55 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Jst sem na kmag poslal enkrat čist info s šasijo avta za vpogled v km če je kaaaaaaarkol zavedenga kje po tujin, pač, da se ve ter enkrat povprasevanje info za servis, od odgovora ne bu ne mu. Ko jih jebe, pac ne bom kupil novega volva (ali kergakol druzga avta, pomoje je povsod isti k....) nikoli (ga niti ne mislim sicer oz ne morem-ni dnarja, pa ce bi ga imel npr ga nebi že zarad takih malenkosti, pol pa še bereš da je vse skup bolj tko tko).
Popravljam glede na opozorilo.
Jure Stibilj
Nisem niti vedel ker nism bral cele teme....sry
[ Uredi 04 jan 2016, 09:40 ] | Na vrh | |
Augi | 03 jan 2016, 21:38 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Ali ni nekje v pravilih da se pod takšnimi komentarji vsakdo podpiše s svojim imenom in priimkom?
Lp | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 74, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|