|
|
Gretje zadnjega stekla
|
|
ma5t3r | 05 feb 2015, 17:50 | |
| Član #978Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35 Objav: 49 | Pozdravljeni mene pa zanima če gdo ve kaj bi bilo narobe da mi ne dela gretje (tiste niti) v zadnjem steklu...Lp | Na vrh | |
sportivo | 05 feb 2015, 17:59 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Z voltmetrom preveri varovalke in kontakte na steklu. Lahko, da se je kje prekinil tok pri morebitnem čiščenju stekla (poskodovani kontakti). | Na vrh | |
ma5t3r | 08 feb 2015, 10:21 | |
| Član #978 Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35 Objav: 49
| varovalke so ok prav tako kontakti... | Na vrh | |
sportivo | 08 feb 2015, 12:04 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Dobi elektriko pri "niti" na steklu? Mogoče je moznost da ni sklenjen celoten delo-krog + - "niti" po steklu . | Na vrh | |
ma5t3r | 12 feb 2015, 14:57 | |
| Član #978 Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35 Objav: 49
| ne dobi toka v "nitkah"... | Na vrh | |
sportivo | 12 feb 2015, 18:14 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Ce dobis elektriko do kontaktov in po niti vec ne. Potem je sigurno nit nekje prekinjena. Pokusi najti ce bos kje videl in poštukaj. Ce ne bi slo drugace zamenjas z novo šipo ampak je velik strošek.
Ko bos testiral napetost, ne pozabi prizgat gumba za zadnje steklo. | Na vrh | |
ma5t3r | 16 feb 2015, 14:16 | |
| Član #978 Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35 Objav: 49
| vse sem še 1x preveril od varovalk do "nitk" v steklu...vse varovalke (ki so pod volanom in v prtljažniku so vredu) prav tako vsa napeljava...potem sem preveril še releje v prtljažniku (kje se sliši "klikanje" ko se prižge ou. vgasne gretje šipe) tok pride do releja od tu dalje pa ne najdem da bi šel "naprej"...pa sem odprl rele in ga šustil priklopljenega on "klika" pa me zanima je možno da je šel upornik ki je notri skrit? kaj je potrebno dati original rele od volvota ali je lahko bilokateri 12V? (pri akomulatorju mi ni htel zaznati nbenega drugega kod pa originalnega )
| Na vrh | |
sebaveh | 16 feb 2015, 19:42 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Tisti upor ki je v samem releju - in je prispajkan vzporedno k tuljavi, je namenjen le za dušenje visokonapetostnih induciranih špic, ki se pojavijo pri izklopu releja. Na samo delovanje pa ne vpliva.
Glede na to da imaš več enakih relejev še za druge funkcije, ga poskusi zamenjati s katerim ostalim, ki ga tu vidiš. | Na vrh | |
MarkoD | 16 feb 2015, 20:06 | |
| Član #11880 Prijavljen dne: 08 avg 2014, 22:22 Objav: 263
| Ponavadi je pri avtomobilih za gretje zadnje šipe tudi časovni rele nekje! | Na vrh | |
bbf | 17 feb 2015, 07:16 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| če klika, potem jo ta ta rele. Časovno funkcijo dela računalnik s pomočjo tega releja. Včasih tudi rele "crkne" - ne daje kontakta, ko bi moral, čeprav klika. Poišči shemo tu http://www.volvowiringdiagrams.com/ | Na vrh | |
ma5t3r | 18 feb 2015, 11:40 | |
| Član #978 Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35 Objav: 49
| najlepša HVALA vsem za odgovore...bom javil če bom rešil problem. Lp. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 49, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|