|
|
Volvo S80 D5 2003 Pojdi na stran
[1]
2
3
4
5
6
7
|
|
Godward | 08 jun 2014, 23:56 | |
| Član #11171Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598 | Včeraj sem postal lastnik Volva S80 D5. Vozilo ima 164 KM, teža pa je 1610 kg. Prevoženih ima 226.000 km. Ima zimske gume na 16" platiščih 215/55-16. Zaenkrat zadovoljen, neke malenkosti bo potrebno odpravit pa bo. Poraba trenutno po prevoženih 200 km je 4.1 l / 100 km. Motor je 2.4 5 cilindrov v vrsti. Od opreme ima dstc, tempomat, neoriginalne park senzorje pa še kaj vjetno Plani so nakup platišč 17 original volvo in letne gume, čez čas čip tuning,, poliranje. odprava napak na plehu itd.
PS: od včeraj naprej je vožnja postala pravi užitek. Zvok 5 cilindrskega dizla je fenomenalen.
[ Uredi 15 okt 2014, 23:51 ] | Na vrh | |
G@sper | 09 jun 2014, 08:35 | |
| Član #1423 Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17 Lokacija: Krško Objav: 135
| Super poraba in lep voz! | Na vrh | |
nobody | 09 jun 2014, 23:32 | |
| Član #4961 Prijavljen dne: 31 maj 2013, 08:05 Objav: 94
| tista citroen torba ne paše not:P drgač pa lep | Na vrh | |
Milan_V50 | 11 jun 2014, 22:22 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| Čestitke! Poraba pa zvok D5 motorja so zmagovalna, res! | Na vrh | |
Sverige | 12 jun 2014, 07:41 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Jaz sem prve tri mesece vozil brez radia in poslušal motor. Še sedaj je poezija ja.... | Na vrh | |
Tex | 12 jun 2014, 08:10 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| lep in kulturen avto, pelje se krasno, vendar fantje, ne pretiravat prosim... 4.1L poraba je, če mu stoji v garaži, ali pa če špila oviro na cesti ! Užitek poslušanja 5 cyl dizla, Zmagovalen zvok ? ja res ne vem, ali ste prej vsi vozili le tomo vinkovič ali pa se norca delate ?! Užitek poslušanja motorja je V8 bencin z zaporednim vžigom, kot ga imajo amerikanci,pa AMGjev V12 motor, če pa že mora biti dizel je 2taktni V8 al V12 diesel z skoraj odprtim izpuhom... ne pa volvo D5.....?!
čestitke za avto... | Na vrh | |
mVm | 12 jun 2014, 11:41 | |
| Član #1569 Prijavljen dne: 15 mar 2010, 09:19 Objav: 134
| Če primerjaš zvok z klasičnim štirivaljnikom je D5 mnogo prijetnejši, vsaj meni. Ne kleplje tako očitno | Na vrh | |
Tex | 12 jun 2014, 14:59 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| jao, če primerjaš klasični štirivaljnik z starinskim trovaljnikom, je tudi prvi prijetnejši :D | Na vrh | |
bvogri | 12 jun 2014, 15:34 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Dobr glih okna ne boš odpiru v tunelih to je jasno vsem. Majo pa tele r5 prav lep tovornjaški zvok za dizelčka
[ Uredi 12 jun 2014, 17:21 ] | Na vrh | |
D|N | 12 jun 2014, 19:39 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Zvok je ze kul, poraba pa buca | Na vrh | |
D|N | 12 jun 2014, 19:40 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| No ja, ceprov, res ni podatek, da je povprecna....:) | Na vrh | |
Godward | 12 jun 2014, 20:51 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Povprecna poraba po 560 km je zdaj 4.4. Sicer pa nima veze, racunalnik laze. Ne se razburjat.
Ve kdo zakaj klima neha pihat hladno po 10 min? Ob vecerih ko se ohladi zrak zunaj pa dela brez problema.
Kar se tice zvoka, sem prej pac imel 4cil bencinarja. In mi je ta zvok za dizla vsec. Ce pa ostali vozite v8 pa v12 pa vrjamem da je d5 podrtija | Na vrh | |
tomsom | 12 jun 2014, 21:03 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Sklopka kompresorja, 80%. | Na vrh | |
gorgh | 12 jun 2014, 21:34 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Se da to kako stestirat za sklopko?
Tudi meni je zacela pojenjat klima v nedeljo ko sm bil na poti, pa nr vem a plina zmanjkuje ali kompresor crkuje.....ko jo vzgem dela 10/15 min in zacne toplo pihat, potem cez 5 min spet vklopim in dve min piha mrzlo in potem spet neohlajeno......nisem pa probaval izven vrocine ker ne koristim velik klime...mora bit res peklensko vroce kot vceraj da jo u izi prizgem
[ Uredi 12 jun 2014, 21:39 ] | Na vrh | |
Augi | 12 jun 2014, 21:53 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| sklopka se da nastaviti (podložka se sname) je pa kr problem narazen dobiti, da ne zviješ | Na vrh | |
Tex | 12 jun 2014, 22:31 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| ne fora kaj vozimo, fora je kaj radi slišimo ;) in D5 res ni ravno nek glasovni presežek...
PS: ni nujno da je sklopka, v dosti primerih je... ( še eno primitivno popravilo iz pooblaščenega servisa iz pred let. Je majster rekel, da je samo fino treba z kladivom po sklopli "užgat" da se malo skrivi, in nikoli več ni problemov... ne vem... ) Lahko pa je samo nek senzor,ki so ga tudi radi menjali... | Na vrh | |
Augi | 13 jun 2014, 10:35 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| No ja glede na to, da je ogromno TDI-jev v prometu, je zvok D5 kr lep. sevedaj je a to okus vsakega posameznika. Isto kot nekdo posluša pop im mu je top, nekomu drugemu je pa samo rock muzika, vse ostalo pa kr nekaj ... | Na vrh | |
bbf | 13 jun 2014, 10:57 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| ne tolčt po kompresorju, prosim vas.. pomeri se distanco sklopke od jermenice kompresorja. ne sme bit več kot 0,5mm. Če je večja, je treba stanjšat/odvzet podložko na gredi kompresorja. Sklopko se odšravfa na sredini gredi in sname z upcignajem s tremi M5 vijaki. NE s šravfencigerji/pajserji in je potem vse pokrivljeno.. problem tega nevkljapljanja po nekaj kilometrih je v tem, da se kompresor segreje in s tem tudi sklopka. Zaradi tega se spremenijo-oslabijo magnetne lastnosti materiala, s katerega je narejena sklopka in elektromagnet, posledično zaradi prevelike distance ne more več pritegnit. Če ti rata malo ruknit po sklopki, bo pritegnila - PAZI ROKE NOGE UČI, KER SE ZAVRTI! Ko avto stoji ali mogoče celo za en čas ugasneš klimo, se kompresor ohladi in magnetne lastnosti se vrnejo, pa spet encajt dela.
[ Uredi 13 jun 2014, 11:01 ] | Na vrh | |
Godward | 25 jun 2014, 15:06 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Mislim da bo kr ta sklopka ja, peljem do mehanika da pogleda.
Poraba je pa realno 5.5 l/100 km. Torej računalnik laže za točno 1l.
natankal sem 65l nafte in naredil 1150 km.
Nalepil sem tudi tablice, da ne vibrirajo okvirji ko zaprem prtlažnik, in notranjo osvetlitev sem zamenjal za LED, ter tudi pozicijo in osvetlitev tablice.
Je pa zdaj problem z notranjo stropno osvetlitvijo, namreč ko odklenem avto stropne luči zagorijo in takoj vgasnejo, medtem ko osvetlitev za noge dela naprej. Ko pa avto vgasnem pa stropna osvetlitev normalno dela.
| Na vrh | |
Ovlov | 29 jun 2014, 21:29 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Če Volvo priporoča 0W-30, potem bi se jaz vsekakor odločil za 30YZ-83! | Na vrh | |
Godward | 29 jun 2014, 21:46 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Hvala za pametn odgovor | Na vrh | |
Augi | 29 jun 2014, 21:49 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| bistveno bolj priporočljivo je dati not 5W-30 - sploh poleti in pa A3B4 standard | Na vrh | |
Augi | 29 jun 2014, 23:49 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| lahko daš tudi to, jaz osebno bi raje izbral https://www.mimovrste.com/motorna-olja/castrol-motorno-olje-castrol-edge-5w-30-4-l
načeloma lahko gre not 0W-30, 5W-30 ali 10W-30, glede na to, da se temperature pogosto dvignejo preko 30ºC je bolje dat viskoznejše olje.
http://new.volvocars.com/ownersdocs/2001/2001_S60/01s60_11a.htm tukaj pa še link kaj priporoča volvo!
Oil viscosity (stable ambient temperatures) Operation in temperate climates Incorrect viscosity oil can shorten engine life. Under normal use when temperatures do not exceed 86¡ F (30¡ C), SAE 5W/ 30 will provide good fuel economy and engine protection. See the viscosity chart at right.
Extreme engine operation Synthetic oils meeting SAE 10W/ 30 and complying with oil quality requirements are recommended for driving in areas of sustained temperature extremes (hot or cold), when towing a trailer over long distances, and for prolonged driving in mountainous areas.
[ Uredi 29 jun 2014, 23:52 ] | Na vrh | |
Godward | 29 jun 2014, 23:52 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| ok bom potem naročil kr to, pred zimo pa 0W-30.
Hvala za pomoč.
| Na vrh | |
Ovlov | 30 jun 2014, 11:02 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Za D5 motorje je priporočeno olje 0W-30 (razen če se celo leto ne goniš tam okrog Dakarja ali pa če ga ne menjaš na vsake pol leta), in sicer Castrol SLX. Je sicer dražje kot Edge, ampak neka jasnovidka iz Gornje Kungote pravi, da se splača
[ Uredi 30 jun 2014, 11:08 ] | Na vrh | |
Modri | 30 jun 2014, 11:51 | |
| Član #1061 Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12 Objav: 246
| Kolikor je meni znano SLX že kar nekaj let ni več, saj ga je nadomestil EDGE. Če ni tako, me prosim popravite. Lp | Na vrh | |
Ovlov | 30 jun 2014, 12:46 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Ja, bo držalo (jaz imam sicer od zadnjega servisa še SLX notri). Nadomestil ga je Edge Professional Longlife. Tako, da je za Volvo D5 motorje priporočeno olje Castrol EDGE 0W-30 A5/B5. | Na vrh | |
Augi | 30 jun 2014, 16:50 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Ovlov za katere motorje D5, pred 2005 ali po 2005?
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 88, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|